Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/29/21 ve všech sekcích
-
Ostřikovače min. doba ostřiku 09 centrální elektrika sec. access 31347 ENG148493-ENG154706-Stěrače čelního skla-Mindestwaschzeit_Frontwischer; pův. hodnota 0ms nově 1500ms (1000ms je málo, může se dát i 2000ms) IDE02711-ENG154831-Stěrač zadního skla-Zeit_wasch_min_heck; pův. hodnota 0ms2 body
-
Melo by to drzet jeste postranach plech v plechu, jaou tam vylisky ktere do sebe zapadaji.1 bod
-
Existuje nějaká možnost zobrazit informace o zanesení DPF a zahájení regenerace? Myšleno za jízdy…1 bod
-
1 bod
-
Vyzerá to na koding, a mám pocit že ilegal, keďže DLR nemá blikať...1 bod
-
Na motorce mám také BRISK, svíčky to jsou kvalitní, ale do TSI motoru nemají nějak optimalizovanou výrobu. Naposledy když jsem je měl v ruce tak jsem je vracel. Elektroda je výrazně mimo úroveň originálu (kratší takže poškození nehrozí), natočení samozřejmě vůbec nesedí. Na mail mi odepsali že polohu natočení není třeba řešit, což bych i zkousnul ale i výrazně rozdíl polohy elektrody ve spalovacím prostoru mě už od montáže odradil a svíčky jsem raději vrátil. Vím že jsem je zkoušel dávat i na EA111 cca. 5 let zpět a tam byly zdrojem problémů, které po výměnu za NGK zmizeli. Prostě pro TSI ty svíčky nemají do dnes podle mě konstrukčně odladění, ale jejich kvalita je samozřejmě vysoká to nezpochybňuji kvalitu výroby, ale nevím proč prostě si nedali práci se zpracováním parametrů pro TSI motory, kterou jsem si dvakrát potvrdil. Pokud se bavím o koncernu a TSI motorech tak bych tam nic jiného než NGK/BOSCH nedával, proč si přidělávat potencionální problémy ? @MOJE_JMÉNO1 bod
-
1 bod
-
Jen dodám, že ty hodnoty, jak dlouho má být jednotka vzhůru, tak dle mého to je jen v případě nějaké chyby, nebo když prostě neví, kdy má "usnout", protože např. u mé Octavie je u couvací kamery nastaveno 20 minut, ale po 5 minutách už mám celé auto "mrtvé", když jej zamknu. A po cca 10 minutách, když auto není zamčené. Měřeno podle odběru na baterii. Nechal jsem si otevřenou kapotu (zámek ale zamknul, takže auto si myslelo, že je vše zamknuté). Řešil jsem to kdysi kvůli zadním světlům, lehce mi mžourali dodělávané full LED světla. Potvrdil jsem si to tím, že jsem pak k autu přišel o hodinu později a odběr byl furt stejný jako po těch 5 minutách a 10 minutách. Z toho usuzuji, že ty hodnoty, kdy má jednotka usnout, jsou v případě, kdy nedostane info o tom, že může usnout, tedy nějaké problém v komunikaci. Je to samozřejmě jen teorie. Ověřováno jen dle odběru. Samozřejmě vždy před prováděním odběrů jsem měl celé auto probuzené (zapnuté zapalování, aby se opravdu vše probudilo).1 bod
-
1 bod
-
Hlavne že tu nejde len o zmenu HW pre nové autá ale tiež pre predané auta zmenu SW: A čo je podstatné, Volkswagen sľubuje zlepšenie práce infotainmentu aj v už predaných vozidlách. Pripravuje pre ne optimalizáciu softvér. Automobilka bude od začiatku budúceho roka dokonca priamo kontaktovať majiteľov Golfov, aby ich informoval o procese aktualizácie softvéru. Samozrejme, aktualizácia prebehne zdarma.1 bod
-
Doplnil bych tohle téma o čerstvou zkušenost s pravidelným vybíjením baterie. Auto stojí mnohdy i dva týdny v garáži (druhé ke služebnímu) a bez ohledu na odpojený "zázračný konektor" je dlouhodobě problém s poklesem napětí v baterce. Musím každý týden pravidelně dobíjet. Po třech a půl letech budu baterku vyměňovat (EFB), jelikož její "měkkost" je jasná známka degradace. Při té příležitosti jsem si změřil klidový proud a zjištění mě nemile překvapilo. Po jakékoliv manipulaci (dveře, kapota...) je odběr rovné 2A a trvá cca 30sek. Poté klidový proud pomalu padá až na 160mA, kde ale zůstane trvale "viset"! Pro představu uvádím, že úbytek za jeden jediný den jsou tak skoro 4Ah, což je cca 6-7% kapacity baterie...(!!) Tohle zjištění mě naprosto šokovalo. To opravdu není zanedbatelný odběr, za který považuji hraničních 30-50mA. Už jsem přemýšlel, jak to budu řešit a napadlo mě ještě zkusit zamknout auto. Do 30 sek spadl trvalý klidový proud na 0 a pouze po cca 8sek si to zanedbatelně cvrnkne cca 1mA na sekundu. Z toho vyplývá jednoznačný fakt, že pokud zůstane auto odemknuté (větrané) v garáži (jak je mým letitým zvykem), je třeba jej skutečně pravidelně dobíjet v případě jen občasného provozu. Takže za mne větrání už jen přes otevřená okýnka se zamknutým vozem. Možná tohle zjištění někdo někde již popsal, ale nedalo mi to sem nepřidat. Třeba to někomu pomůže.1 bod
-
1 bod
-
@Rapid1.0 ty ses blazen , nekdo tady nepripoji ani jeden a ty bys chtel rovnou dva 😆1 bod
-
Pokud by toto téma ještě někoho zajímalo, tak potvrzuju, že stačí volant pouze vyměnit a pádla budou fungovat. Vyměnil jsem multifunkční, nevyhřívaný, bez řazení DSG za multifunkční, nevyhřívaný, s řazením DSG. Volant jsem použil: 3V0419091S Výměna v autorizovaném servisu byla bez problémů a stálo to 564 Kč. Celkově mě to tedy vyšlo na cca 5000 Kč. Auto: Superb L&K 2018 206 kw1 bod
-
Kabely od svíček sudavam drátem na kolo ten závit co je na konci tak za ním ohnout na 90 stupňů vsunout do těch děr co jsou na kabelech a dvěma dráty to vytahnete jak po másle1 bod