Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/22 ve všech sekcích
-
7 bodů
-
No jasně, nevíš, kde, jak a za jakých podmínek s tím kdo jezdí, například průměrnou rychlost zde prakticky nikdo neuvádí. To taky hodně napoví. Pak se totiž třeba ukáže, že se s tím po dálnici plouží sotva 110 km/h a po okreskách jede osmdesátkou.2 body
-
Hezky napsaný článek, i když se s plno věcmi ohledně infotainmentu nestotožňuji. Například: 1) Představa sednutí do auta v mrazivém ránu - za mě žádný problém. V infotainmentu mám nastavené aut. zapnutí výhřevu volantu, čelního skla a sedaček na základě okolní teploty. Sice parkuji v garáži a s výhřevem čelního skla zatím nemám zkušenost, ale když někam jedu tak volant i sedačky fungují naprosto spolehlivě. A sepne se i vyhřívání u spolujezdce, když tam někdo sedí. Škrabkou bych na čelní sklo nesáhl, jsem v tomhle trochu pako, takže i kdyby auto stáválo venku, raději vylezu o 5-10min dříve a nechám rozmrazit. 2) Infotainment dlouho najíždí - poslední dobou pozoruji, že je start infotainmentu mnohem rychlejší. A asi vím proč. Před nějakou dobou jsem si zrušil bezdrátové AA, protože auto si pamatuje, jestli bylo minule připojeno a pokud ano, po startu se spojení pokusí aut. navázat. Vzhledem k tomu, že se teď toto neděje, přijde mi to subjektivně rychlejší. A ne, nijak mě tato volba neomezuje, AA totiž nepoužívám každý den a přišlo mi zbytečné aby se spojení s tel. po každém startu navazovalo znovu. A když AA chci, udělám 2 kliky na infotainmentu a během 10-15s mám spojeno. A ještě k Start-Stopu a umělému zvuku i při normálním režimu - zvykl jsem si, že hned po startu motoru odkliknu hlášku s přivítáním (jinak ale není potřeba, zmizí po několika s sama), hned sjedu roletkou a přes rychlé volby vypnu SS. On totiž infotainment hned takto po startu reaguje hned (alespoň u mě), jen po chvilce se tam začne načítat navigace a další věci a prostě se to začne sekat. A co se týče zvuku - mně osobně (i partnerce) se umělý zvuk líbí, je to každého věc, možnost vypnutí tam pořád je a pravděpodobně už to jde vypnout i natrvalo programováním. Vypínám ho jen na dálnicích při delší jizdě, tam mi ten hluk začne trochu vadit. 3) regulace teploty topení - nevím jak ostatní, možná se najde někdo, kdo má potřebu furt měnit teplotu, ale já od doby, co jsem auto vyzvedl, jezdím s nastavenými 22 stupni a absolutně nemám potřebu to měnit. Jasně, občas v létě, když zasvítilo sluníčko při cestě do auta a mně začalo být vedro, tak jsem si teplotu ubral, jinak na to vůbec nesahám. Jinak ve městě lane assist taky vypínám. Ani mi to vlastně moc nedává smysl. Naopak jakmile vjedu na dálnici, hned zapínám, protože mi přijde, že je ta jízda s tím taková pohodlnější. No a ohledně dalších věcí, jako "proč se nejde z rádia dostat na nastavení zvuku", nebo "zjednodušit ambientní osvětlení nebo nastavení displeje" - k tomu asi nemám co říct. Zvuk jsem si nastavil tak, jak to vyhovuje mně a od té doby to tak mám. A to další ani nebudu komentovat :D Nevím co víc by autor článku chtěl na amb. osvětlení zjednodušovat, to už snad ani nejde. Sorry, trochu jsem se rozepsal, ale tak nějak na mě zase přišla potřeba ten "strašný a zlý infotainment" okomentovat. A jen na závěr, ať mě někdo neukamenuje - ano, není to ideální, není to optimalizované jako iOS na iPhonech (schválně nezmiňuji auta, nemám s jinými novými zkušenost), ale u mě to prostě funguje v pohodě :)2 body
-
Pokud jde o můj názor na auto bych si to nedal. Mám osobák. Ne závodní speciál. Ani to auto neumím jezdit trvale na limitu, tak co bych vymýšlel za frajeřiny? Co bych od toho měl očekávat ? - Kola vice lezou z blatníků. Auto se bude špinit a hlavně bude více tryskané od kamínků. Můžou pak rezivět dveře, blatník, litá kola budou oprýskaná... ..... - Na nápravách vznikne delšÍ páka, takže to bude namáhat více všechny prvky - Vznikne větší setrvačnost řízení protože kola budou zatáčet na delším rameni - Větší rozchod znamená vyšší nároky na stabilitu hlavně ve vyšších rychlostech, takže veškerý přínos do jízdních vlastností může být hodně sporná. - Půjde správně nastavit geometrie ? Myslím, že širší rozchod musí být konstruován a laděn od začátku vývoje podvozku. Laciné a rádoby jednoduché řešení podložkami bude fungovat hlavně pro estetické hledisko, že se někomu líbí když kola lezou v blatníků.2 body
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf1 bod
-
1 bod
-
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-zima.A220106_212627_automoto_fdv&h=00DC1CA1D4E2AEDE880DEF48C69ADDDD1 bod
-
Tak nevím jestli to zde již někdo nezmiňoval, ale dosti mě překvapila informace že u Fabie IV není rozdíl mezi standardně dodávanou palivovou nádrží na 40 litrů a příplatkovou na 50 litrů v objemu nádrže, ta má být naprosto stejná, ale v nějakých ventilech, které pravděpodobně softwarově zabezpečují naplnění nádrže buď na těch 40, nebo 50 litrů. Tedy podle toho co si zaplatíme. Zdroj této informace z časopisu Automobil č. 1/2022.1 bod
-
Čauky ,po přiložení na tapec i s tím krycím papírem to sedí tvarově dobře. Materiál vypadá podobně jako je origo z výroby v kastlíku před spolujezdcem. Co bude dělat do budoucna nikdo neví.1 bod
-
Taky v těch testech nechápu, co stále nastavují. Teplotu nastavím a dokud venku nebude 10st. a víc nesáhnu na to. O tom rolovacím menu z vrchu mraky lidí neví a píší doslova kraviny. Lane Assist ve městě O.K. většinou je tu pade s radary a zapíná se při 60. Rychlostí silnice i Blanka jsou s dobrými čárami tam to nevadí. Vypínám to na okreskách i na silnici bez čar se to chytá středové spáry zalité asfaltem. Tam je to zbytečné a dá se střihnout zatáčka. Není důvod na to nadávat, jen se lehce chvěje volant nebo decentě zatočí. Ale na ty 2 kliky na volantu takový komentáře, co všude napíší …1 bod
-
Jo a ještě jedna věc! V hloubi duše jsem si strašně přál, aby ten sportovní výfuk u verze 120 let MS za něco stál, abych si ho tam případně v budoucnu dokoupil. No nebudu říkat, že mě to, co autor popisuje, nepřekvapilo :( Ale i tak bych to ještě chtěl slyšet naživo, třeba se mi to i tak bude líbit.1 bod
-
Ona ta voda je spíš pro to, aby se to nelepilo na prsty. Kapalina je 2 kapky tekutého mýdla do 0,5 l vody a do rozprašovače. Pozor, pořádně vymýt od předchozí kapaliny! Já to dal do rozprašovače po nějakém. CILITU na okna a rozpustil jsem si lepidlo na jednom dílu, který jsem dolepoval na středovém tunelu. Nejlepší je tapec sundat a dělat to na stole. Pak se to trefí na první dobrou.1 bod
-
Stačí použít mýdlovou vodu, lehce lehoulince nástřikat koberec a pak nalepit. Jde s tím ještě lehce hnout, takže to jde srovnat nebo sundat. Až po vyrovnání se voda vysuší fénem a přitom finálně uhladí do všech záhybů.1 bod
-
rozdiel v schranke moze byt v RJ radia - Swing ju nema, Bolero a Amundsen by ju mal mat. Rapid ju ma vyditelnu podobne ako O3, na rozdiel od F31 bod
-
Některé škodovky s benzínovým motorem to měly, jestli i OIV netuším. Nicméně toto tak úplně není předmětem tohoto tématu.1 bod
-
Škoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 120 let Motorsport – Skvělá oktávka, slabší er-eso? | auto.cz1 bod
-
Bezdrátové Android Auto, od 30.1. by to mělo být v prodeji v USA, snad se to brzo dostane i k nám https://motorolasound.com/audio-products/android-auto/ma1 je dobře, že se do toho pustil i "velký" výrobce, snad to pomůže rozšíření.1 bod
-
Tak mám taky s automatem dlouhodobou 6,7 l/100, nejsem úplně defenzivní jezdec. Např. manželka když zdědila fokuse tak stáhla průměrnou spotřebu o 1,5 litru :) Do práce to mám necelých 20 a po okreskách to umím stáhnout na 5,5. A co zkusit tam posadit někoho jiného na stejnou trasu?1 bod
-
Ja si osobne myslím, že kodoxvaf treba. Auto inak nevie aké má na sebe brzdy. Keď sa to na starej octavii 2 kodovalo tak tu sa nebude?1 bod
-
1 bod
-
Pavel to myslel asi tak, že bude mít clonítko bez nálepky a třeba může srazit srnu. Kdyby tam tu nálepku měl, určitě tu srnu nesrazí. To bys nevěřil co vše ta nálepka dokáže :-(. Už jsem se tu setkal s tím, že je nálepka pro jisté lidi ultimativně důležitá a svatá. Prohlašují, že "tam ta nálepka být musí", a tak. No prostě peklo. Těmto lidem pomůže ke spokojenosti snad jen rouška na hubu :-). Vůbec nechápu jak jsem mohl jezdit se š105? Že nejsem už 7x mrtvej. Stopětce do bezpečnosti chybělo hodně technických řešení. To by se dnešní jupíckej moralista divil. Dneska je doba jiná. Stačí nálepka a je vytaráno. Nebýt nálepky, je v crashtestu o hvězdičku míň.1 bod
-
1 bod
-
nezda sa vam ze aj po vymene tlmicov je ten zadok proste hlucnejsi? neklepe nic ale pri pomalych rychlostiach a spravnych nerovnostiach na ceste mi to pride hlucne, prednym S2 FL som take zvuky nepocitoval, zasa tu mam sportvovy podvozok (nie DCC) a to mam 17´´ kolesa1 bod
-
Ahojte, mal niekto možnosť porovnávať Tiguan s Karoqom? Aký máte pocit? Prípadne ak sa niekto vyzná v technických, konštrukčných rozdieloch oboch áut, budem rád za informácie. Ja viem len, že podvozok by mal byť na rovnakej platforme MQB, ale Tiguan je o málo dlhší a zároveň má dlhší rázvor. Stojí na kolesách s väčším celkovým priemerom. Vyberám auto pre rodičov: Tiguan Comfortline 1,4T 92kW + nejake príplatky vs Karoq Style 1,5T 110kW + nejaké príplatky. Výbavy sú zhruba podobné. Tiguan má viac asistenčných systémov (lebo ich má už v základe), Karoq by mal viac komfortnej výbavy ako navigácia a el.ovládaný kufor (čo ale nie je podmienkou). Rozdiel výslednej ceny je cca 2000€. Tzn. Tiguan je drahší. Ešte dodám, že čisto subjektívne za Karoq u mňa hovorí vzhľad (u rodičov presne naopak ) a za Tiguan podľa mňa technicky jednoduchší (asi spoľahlivejší) a overený motor 1,4T oproti 1,5T (nová architektúra, vypínanie valcov,..) Vopred ďakujem za vaše postrehy a možno podobná diskusia pomôže aj niekomu inému.1 bod
-
-1 bodů