Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/22 ve všech sekcích

  1. Posílám odkaz na krátké video, kde je vidět standardní rychlost studeného startu infotaimentu ve verzi 1889 (auto stálo 12 hodin vypnuté). Nevím, co přesně bylo myšleno alternativními trasami, to můžu vyzkoušet. Každopádně, kdybych kliknul na cíl, tak to hned spouští navigaci. YOUTUBE VIDEO
    5 bodů
  2. Potvrzuji, na 1889 to funguje takto rychle, na 1804 nemožné
    3 body
  3. To je úplně jiný hardware, nejde to pouze SW aktualizací (tedy, nikdo to zatím nezkoušel a pochybuji, že to někdo dobrovolně vyzkouší, protože to na 99% nenávratně zničí cockpit)
    2 body
  4. Bod 10.6 první obrázek. Zřejmě dle obrázku jde opravdu o acu pak. Nějaké lipol 18650 nebo tak něco. Dal jsem i obrázky kde řídicí jednotka je (prohlížet od posledního obr.)
    2 body
  5. V roce 2021 se v ČR prodalo celkel 8632 kusů Scaly, z tohoto počtu bylo 13 % tj. 1156 vozů zakoupeno soukromými uživateli.
    2 body
  6. Stejně jako v Sedlišti s polívkou 😂 Třeba to je tím, že tu nerozumí pražákům 😜😜😁😂
    1 bod
  7. @cayc na 05 jsem mel tu samou chybu ferda mi dal novejsi verzi sw a uz to tam neni
    1 bod
  8. Ono zapinat acc behem snezeni je nerozum...
    1 bod
  9. Je potrebné kúpiť prístup na Erwin a stiahnuť všetko potrebné. Po registrácii sa dá pozrieť prvá stránka dokumentácie aj bez platenia ( kliknúť na " i " ). 1hod =7€ ,1deň = 25€. Za hodinu sa dá stiahnuť všetko bez problémov - ja som tak urobil a stiahol som 40 dokumentácii 😁 https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/performSearchArticle.do
    1 bod
  10. Pardon, ale to je teda rada na dvě věci... Kamiq nemá otevírací střechu, takže těžko může vrzat nebo zatékat... Souhlasím s pozitivy - je více světla v interiéru, obzvláště, je-li interiér černý. Větrat se tím teda nedá (viz výše), ale na to mám klimu, nebo okénka. Rozhodně to nevrže a nezatéká (alespoň se mi to zatím nestalo). Detailistům může vadit snadné znečištění, které je snadno vidět. Sluníčko, pokud je problém, tak se stáhne roleta a je to vyřešeno. Osobně bych si to asi samostatně nekoupil, ale jelikož Monte Carlo to má v základu, tak je to hezké něco navíc... ale jezdím jako řidič vepředu, kde to tolik nevnímám až na tu světlost.
    1 bod
  11. A jaké dvě chyby to ukazuje? To takhle bez konkrétního vypsání chyby určitě nepůjde. Myslím tím jen dle "omezená funkce". To může být vícero možností
    1 bod
  12. @tom01 Jenže většina prodaných Fabií v ČR nemá první registraci na soukromou osobu. Třeba minulý rok (2021) se jich v ČR prodalo celkem 15 450, ale jen 2 399 z tohoto počtu jich bylo zaregistrováno soukromými majiteli. Což je jen 16%.
    1 bod
  13. Paradoxně, pokud bych 14 dnů s objednávkou new přibližovadla počkal, mohl jsem po krachu Bohemia Energy operativně volnou vatu místo do wagenu nacpat do energetického ostrovního systému, včetně přípravy na solární nabíjení elektroprskoletu, Karoq mohl ještě dva roky sloužit a pak jsem mohl přejít rovnou do světa temné elektromobility. Ale což, budu muset na elektrickou soběstačnost zasejc v kasičce něco našetřit a budu s radostí dalších pár let vypouštět ropácké čmoudíky :-)
    1 bod
  14. Tak Fabie 3 kombi se pomalu loučí: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-fabia-combi-konec-doprodej-schafer.A220124_091043_automoto_fdv Nemůžu se ubránit pocitu, že se Škodovka přinejmenším u soukromé klientely střílí do vlastní nohy...
    1 bod
  15. Potřeboval jsem vyluxovat kvůli inflaci účty. Tak to mě fakt pobavilo.
    1 bod
  16. Áno, ja viem že je to stará téma, ale možno niekomu pomôže. Mne na SWING+ sa auto hýbe v podstate stále po malých krokoch a je jedno aký mám dojazd.
    1 bod
  17. Nevím, ale za těch 20 let, co jsem každé tři, čtyři roky kupoval new embéčko, mě nakonec vždy vyšla škodovka oproti konkurenci (poměr cena/výkon) vždy nejlépe. Ale to jsem kupoval embéčka cenově z nižšího středu, naposledy jsem se s karoqem trochu rozšoupl a stejně mě vycházel pořád v poměru cena/výkon nejlépe, takže to byla jasná volba. Až teď při posledním výběru mě prostě poměr cena výkon přišel u škodovky tragický (pravda, potřeboval jsem kvůli inflaci vyluxovat účty, takže jsem se rozšoupl a vybíral jsem na druhém konci cenového spektra), ve spojení s aktuální délkou dodací doby a nemožností volby HEV, jsem při pragmatickém výběru, který jsem vždy při výběru wagenu uplatňoval, dospěl k závěru, že tentokrát dám přednost něčemu jinému ...
    1 bod
  18. Tady auto, jak mě slyšíte? - ŠKODA Storyboard (skoda-storyboard.com)
    1 bod
  19. Souhlasím, myslím, že za ještě původní ceny člověk dostal slušný poměr cena/výkon. Vzhledem k cenám na trhu, tak i za aktuální ceny skladovek (což jsem ještě před pár měsíci kritizoval) Jasně, auto je postavené na jednodušší platformě z menších aut, ale na jízdě to naštěstí není moc znát, stejně tak na prostoru (kromě šířky, tam mi nějaký ten cm chybí). Něco už mám ve Škodovkach najeto z práce, takže můžu slušně porovnat se škodvackým etalonem Octávkou 2 a 3 generace a myslím, že se není za co stydět 🙂
    1 bod
  20. Za celý rok 2021 se v ČR prodalo celkem 15 450 vozů Fabia. Není rozlišeno, které generace více, jestli III, nebo IV. Ovšem je docela zajímavé, že ani Fabia nemá nikterak velký podíl soukromých majitelů při prvním přihlášení. Je to jen 16 % z celkového počtu prodaných Fábií a to znamená celkově jen 2399 kusů
    1 bod
  21. Pro zajímavost : během roku 2021 se u nás v ČR celkově prodalo 5205 kusů vozu Superb. Pouhá 3% z tohoto počtu (to je zhruba 156 vozů) si zakoupila soukromá osoba, jinak vše na firmu.
    1 bod
  22. Tak to je hodně zajímavý, to auto nikdo nechce a přitom já si ho nemůžu vynachválit a jiný bych nechtěl.
    1 bod
  23. V minulém roce (2021) bylo na českém trhu prodáno celkem 6250 ks vozů Kodiaq. Z tohoto počtu bylo jako soukromé zakoupeno 430 vozů, což je 7%.
    1 bod
  24. Takze to vidim tak, ze by trebalo objednat celu tuto cast z anglickej verzie a dotiahnut kablik k hmlovke a cuvacke ;-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...