Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/22 ve všech sekcích

  1. U koncernu novy auto nechces, az po roce nejdriv. Prvni kusy jsou testovaci pro lidi, plno toho nefunguje, plno veci se rozpada.. To fakt nechces. Idealni je min. 1 rok po vydani pockat. Ja bych tedy bral, dokud je z ceho. Za chvilku klidne omezi motory a bude to o to horsi vyber. Ostatne, staci si tu projit tema OIV, nebo i S3 kdyz vysel.. Neznam jedinnyho superba ze zacatku prodeju, kteremu by nemuseli upravovat chromove listy oken, nebo nemenili zadni ulozeni tlumicu (a to jsou jen dve prvni veci co jsem si vzpomnel). U O IV to je zejmena zalezitost SW.. nebo treba neustale se rozsvecujici stropni lampicky (kolega ma uz 3. lampicku vepredu a 2. vzadu).
    2 body
  2. Docela komplikovaná otázka. Osobně bych neváhal a objednal trojku nyní. Beztak jí dodají za rok.
    2 body
  3. To se ti nepodaří. Leda by sis ho objednal v Rusku.
    1 bod
  4. Ďakujem za info. Viem čo to je dorábať doma ... dorábal som klimatizáciu na F1, sám s bratom v bratrancovej dielni 😁 Tomu sa chcem za každú cenu vyhnúť....
    1 bod
  5. Nedá se to objednat, ale většinou se to dá dodělat, ale je to opruz. A ne v autorizáku, ale doma, jak píše správně Jan R.
    1 bod
  6. Zde je výbava mého vozu. Staženo z Erwin. Úplně nahoře je vidět, že PTC nemám. Takto to může zjistit každý.
    1 bod
  7. U všech rozměrů které jsou označeny M+S lze při jejich použití instalovat sněhové řetězy. U těch, které jsou bez tohoto označení nikoliv. Nejsem si úplně jistý, ale rozměry kde je M+S lze použít i pro letní, nebo univerzální pneumatiky. Zřejmě je to takto zapisováno, aby bylo naprosto jasné kde lze použít sněhové řetězy. A rychlostní index u zmiňovaného rozměru 225/45 R17 mám oproti TP o řád nižší ( tedy V) .
    1 bod
  8. Začal bych tím dobitím baterie, případně proměřením baterie. Zima je na baterii prevít.
    1 bod
  9. Ráno přistavil, odpoledne hotovo.
    1 bod
  10. jasně 🤣 A máš něco v motoru na příčce do kabiny? Na mojem dízlu je docela silná vata nebo co to je. Prostě tlumení. Hele ještě jsem s tím nejel. Jen kousek po vsi. Zvenku je to opravdu rozdíl. Zevnitř dám vědět až pojedu dál. Teď budu mít pro změnu ošetřování na taťku takže zase doma🤣 Se ze mně v práci poserou.
    1 bod
  11. Dveřní výplně Octavia, Arteon vyráběla tato hala. V Turnově druhá pobočka, mohli by to překlenout.
    1 bod
  12. U skodovky nevidim veelky vyznam to projet, lebo akonahle nastartujes znova a motor dosiahne urcitu teplotu, spusti sa vypalovanie znova. Su suta, co po preruseni sa uspokoja s tym, ze je vypaleny trebars na 50% a zacnu vypalovat znova az im system hlasi uz tu danu hodnotu zaplnenia. Co som ja postrehol, skoda po preruseni pusti opatovne vypalovanie a je jedno, ci uz predtym slo 3min alebo 10min a skoro bolo na konci vypalovanie. Kazdopadne toto ma tdi nastavene vyborne a vypalovanie je tak hladke, ze ani za jazdy ho necitit.
    1 bod
  13. Skoda ze to vyzerá tak hrackarsky oproti audi.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Na etanol / metanol / atp. to nereaguje. Čidlo reaguje na splodiny. Nikde jsem nic nečetl o tom, že by se při ostřiku zapnula sama recirkulace. Na to by ostatně nebylo třeba žádného čidla kvality vzduchu, to by se prostě přepnulo při ostřikování. Ale to už odbíháme od kódování k servisu. Kódovat se každopádně nic nemusí, ani nelze. Snímač není připojen na CAN (ani jako slave).
    1 bod
  16. Možná se ptám hloupě a jak poznám, že nefunguje? Na žádném autě jsem automatickou recirkulaci nezapínal, nicméně jsem někde četl, že ten senzor by měl zapnout automatickou recirkulaci při ostřiku čelního okna, aby v autě nebyla cítit kapalina do ostřikovačů. Dnes jsem si na to vzpomněl při ostřiku okna, když mi to v autě smrdělo jak v palírně.
    1 bod
  17. Už jsem tento senzor kvality vzduchu měnil dvakrát (teď už mám doma treti a čeká na vymenu) Vždy vydržel zhruba rok. Měnil jsem to doma sam. Stačí sundat pravy když vodního kanálu a hned je vidět. Je u vstupu nasavaneho vzduchu do topeni. Senzor stačí vyměnit a smazat chybu a to je celé. Nic se kodovat nemusí.
    1 bod
  18. Liší, jsou s podporou dab, s podporou couvaci kamery a samozřejmě bez podpory ničeho případně jejich kombinace. Dále se od určitých verzi začal montovat přesnější GPS chip. Promiň jsem teď na mobilu tak neposkytnu konkrétní čísla a verze... Na webu briskoda to bylo celkem hezký popsané. Případně myslím i u wirera na webu je nějaká tabulka.
    1 bod
  19. Nechal bych si v servise diagnostikou zkontrolovat stav DPF filtru...178t km je celkem dost a nebylo by nic divného,kdyby byl plný,tím pádem se trvale snaží regenerovat,což znamená zvýšení spotřeby a také například zvýšené otáčky volnoběhu,koukni se na otáčkoměr,když je auto zahřáté (voda na 90 stupních),standartně by měl mít volnoběh cca 800,jestli na tuhle hodnotu padne rafička,pokud se drží na 1000 otáček,může to být další indicie DPF filtru
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...