Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/22 ve všech sekcích

  1. Ak je predsa hmla a som si vedomy, ze automat nefunguje 100% v takychto podmienkach, tak hned manualne zapnem stretavacky. Ak hmla pominie, prepnem do auto rezimu. Co je na tom tazke??? Stale je to len asistent.
    3 body
  2. A jaký je problém pohnout hlavu doleva a podívat se, co svítí na vypínači? Vždyť to tam je vidět, co právě svítí. Když vjedu do tunelu, tak se pak po výjezdu ven podívám, jak to pár vteřinách zase zhasne.
    2 body
  3. Jasne, ze to bude pokracovat i po zaruce ;-) Ja byl pred par dny taky. 241tis km: olej, svicky, brzdovka, silentbloky. Konecne to nevrze!!! 👍
    1 bod
  4. Odomknuta verzia 6.4 PRO je TU 🍻
    1 bod
  5. Duke650 toz a me treba staci spotify :)
    1 bod
  6. 9.7.2021 objednáno 9.2.2022 informace, že auto stojí v Boleslavi vyrobeno, čeká na přesun k dealerovi, prodejce ale chytil covida.
    1 bod
  7. Mal som Feldu z tej éry (5. 97) a chladič sa tiež spúšťal každú chvíľu. Bol to sériový stav, len ten originál filc tam bol od výroby. Takže tým dodatočným zateplením to určite nebolo.
    1 bod
  8. Ne ne v předu to nejde vidět jen z boku a ze zhora
    1 bod
  9. Ta mezera bude vypadat takhle.a jestLi budeš chtít kupovat tu lištu aby to sedělo tak su připrav 5000kč. Já jí měnil
    1 bod
  10. Ano, displej pro Amundsen MIB2.5 lze vyměnit kus za kus za Columbus MIB2 displej, výsledkem je i lepší rozlišení obrazovky U Superba je akorát problém toho, že vznikne otvor za displejem, který prakticky není vidět. Dává se totiž s těmito displeji (skleněnými) jiná lišta.
    1 bod
  11. V lepším případě oxidace nebo zlomený dráty u svorkovnice V dílenské příručce hledej pojem "Kontrola jednotky ovládání škrticí klapky"
    1 bod
  12. A proc to nenahrajes rovnou do interniho disku ? Nebo nepouzivas normalni flashku. Jako pouzivat do auta 500gb disk a divit se ze to radiu trva naloudit je divny co. Rekl bych ze vyvojar nepocital stim ze by si to k tomu nekdo pripojil a proto tam je cca 50gb interni úložiště ne ?
    1 bod
  13. Radku to je divný, rozhodně ten ventilátor nespínal kvůli izolaci haubny. Přes habnu se motor ochlazovat přece nemůže. Těch pár cm izolace navíc podle mě nemá na nic vliv. To by muselo auto stát a motor běžet na volnoběh třeba půl hodiny. To by větrák spínal s izolací i bez. Ale pár vteřin/minut???
    1 bod
  14. Tak to asi nebude úplně výrobní vada nebo chyba Škodovky, když ty lišty nedodala škoda. Ten eshop to může klidně tahat z Aliexpresu :-)
    1 bod
  15. Toto riesenie pri aute v zaruke je to posledne riesenie u mna. Nad tym ani neuvazujem
    1 bod
  16. https://forum.octaviaclub.cz/topic/42848-zimn%C3%AD-clona-%C5%A1koda-kamiq/
    1 bod
  17. Není vůbec zač od toho je tady to fóru 🙂
    1 bod
  18. No spíš bych řekl že je zapálený pro věc (automobilku Tesla nevyjímaje) a neohlíží se nalevo napravo. Některé vize mi přišly fantasmagorické - když nebudeš potřebovat EV zapojíš jej do sítě jako takovou powerbanku a dodáš svoji energii směrem ven - nepochopil jsem jestli myslel jen v rámci vlastního domácího okruhu - jinak by to bylo fakt super - večer si dáš nabít auto a ráno bude úplně vycucaný, bo v noci nesvítilo slunce a nefoukal vítr a zrovna jsme nebyli v ČR soběstační - což podle něj ani být nemusíme... Asi si to pustím ještě jednou. Dál že ceny EV ( snad myslel ojetých u nových toto určitě pravda nebude) jsou vysoké proto, že je o ně zájem... Pak že palivo bude stát někdy kolem toho roku 2035 klidně okolo 55,- Kč, no to se samozřejmě může stát, ovšem nedodal za B - kolik asi v té době bude stát obyčejná kWh. No bylo tam toho víc.
    1 bod
  19. Tak vytlumení haubny je poznat i uvnitř. Jinej zvuk a hlavně tišší. Ani jsem nečekal, že to bude uvnitř poznat. Opak je pravdou👍
    1 bod
  20. V SM test dvou verzí docela to vychválili, automat nic moc Pozoruhodné, co se dá vydolovat z koncernové 1.0 TSi
    1 bod
  21. @Trachta Vladimír mas pravdu, treba najst nejake spolahlive riesenie. Ja osobne som odpojil konektor na cerpadle paliva. Tym, ze mi uz nenaskoci motor, ho start stop nemoze vypnut. A ako bonus som dosiahol nulovu, dobre citate, NULOVU SPOTREBU.
    1 bod
  22. On pisal ze si zapeka vlastne vajcia.
    1 bod
  23. To je vidět - hlavně z těch mínusů, kterými nás všechny obdaroval Ale zpátky k tématu - zde screeny úrovně nabití 140kW nafty a 206kW benzínu: Pro rýpaly - obě auta mají naprosto totožnou výbavu.
    1 bod
  24. No nejsou... Já mám na baterce trvale připojený měřák a nabití za poslední měsíce je mezi 50 a 80% a to bylo teplo... V zimě to bývá i o dost míň.
    1 bod
  25. A co to vypojit hardwarově? Vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie? Foto je z Š Yeti. Já to udělal kvůli deaktivaci SSS, mělo by to také zároveň deaktivovat rekuperaci energie, baterii tam mám typ EFB.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...