Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/22 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
5 bodů
-
díky za moc fajn sraz,fajn lidi i pokec,a i na letních se to dalo.zas někdy čuus.4 body
-
4 body
-
3 body
-
Jo, cestou zpět to pěkné klouzalo :D díky všem zúčastněným za pěkné poledne :)3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Bylo to dnes v Gutech fajn odpoledne. Rád jsem vás všechny viděl. Doufám že @Ondra16Vnakonec kopec při odjezdu zdolal.2 body
-
No autor příspěvku to vložil do tématu pod Fabii I, tak pokud se vyloženě nespletl, tak asi těžko bude mít diesel s PDF!2 body
-
2 body
-
1 bod
-
@stanmar Ja bych Te taky rad uvidel 🙂 Davno my sme se nevideli, a samozrejmne pokecali 🙂1 bod
-
1 bod
-
No ja som to nakoniec viedol cez prah nie cez tunel, lebo pod ten koberec a ten tunel sa mi to nezdalo až také dobré, takto som to viedol popri existujúcej kabeláži. Inak v tom návode to nie je ale treba rozhodne pre pravú stranu priechodku medzi kufrovým vekom a karosériou.1 bod
-
menili sme zo dva stabiliatory na SIII v začiatkoch , vrzgal on po odpojení tyčiek a rukou ...1 bod
-
Na Fabii 1 je relé součástí centrální řídící jednotky (BCM).Vadná řj-vstup nápajení od pojistky 39 je na svorkovnici řj XP5 (hnědá) pozice 5.Výstup k výhřevu je z té samé svorkovnice z pozice 4.Z té by ti neměl jít žádný + proud pokud nezmáčkneš vypínač výhřevu.Vadný vypínač - ovládání z vypínače je přivedeno na svorkovnici řj XS1 (6-ti pólová černá),pozice 4.Tam by neměl být žádný - proud (kostra).Ten by se měl ukázat pouze po stisku vypínače.Ještě by mohl být někde poškozený kabelový svazek.To by se objevoval + proud na vytažené svorkovnici XP5 pozice 4.Jako dočasné řešení potom jedině vypinovat vedení z pozice konektoru XP5 pozice 4 na centrální řídící jednotce.1 bod
-
A jak je to mozne ze vsetko zhnije? Co tam je jinak nez u ostatnich aut?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mne to robí tiež. Ale nie vždy. Ani ma to netrápi, zadám čo chcem a hrá.1 bod
-
@LuBe79 Pretože to nefunguje... Je to len kompromis, ktorý vydrží 2 týždne alebo do prvého dažďa, ale dáva ti falošný pocit istoty, že máš lak chránený... V skratke: ani to poriadne neumyje, ani to poriadne neochráni... P.S: Sám som si tým prešiel, stálo ma to niekoľko stoviek €, kým som pochopil súvislosti... 😕1 bod
-
1 bod
-
Superb je SK48, konkrétně v případě jednotky 6D (tedy jednotky pro elektrické páté dveře) bude SK37 nepoužitelný, si myslím, protože nepoužívají stejné jednotky. Nepamatuji si teď z hlavy číslo dílu té jednotky, ale je na adrese 6D.1 bod
-
S Karoqem to nejde srovnávat, životnost, zpracování, náklady … Sice tady mimo téma, ale servisů je více https://www.ssangyong.cz/dealeri U nás v práci to má vedoucí ze salónu z UL 12/2020 1.6AT a nadává, že pod 8l to skoro nejezdí, na dálnici přes 9.1 bod
-
K doplnění předešlého sem dávám vyjádření jednoho člena z fóra oleje.cz: Tak mi nedalo a napsal jsem do firmy SGS, bývalý ústav pro kontrolu paliv. Některé sítě ČS u nich byly v programu pečeť kvality, včetně Benziny. Napsal jsem panu Ing. Třebickému. Vedoucí úseku kontroly paliv a maziv. Asi největší kapacita v ČR na paliva. 20% ETBE nevidí jako problém. Kvalitou to podle jeho slov bude podobné. Verva 100 je teď pod E10, protože obsahuje více kyslíku, díky vyššímu podílu ETBE, čili teoreticky nižší výhřevnost a v důsledku vyšší spotřeba, nicméně k tomu mi řekl, že se bude jednat o nárust o 0,4%, že prakticky to nebude mít vliv na spotřebu. Spíše než obsah ETBE v palivu jde o aditivaci pokud je člověk spokojený s benzinem, určitě by kvůli vyššímu obsahu ETBE palivo neměnil. Další co jsem zjistil jinde. Robin Oil a jejich Natural 98 - 15,5% ETBE. Psal jsem i na ONO - jejich Natural 98 se vozí z Rakouska. Je bez ethanolu, a obsahuje cca 14% ETBE. EuroOil Natural 98 - tam mi bylo řeceno taky 14% ETBE. Tak mám další data. MOL a OMV nemají úplně konkrétní listy u prémiových paliv, nicméně něco jsem zjistil. MOL EVO 95 - Etanol 4.9%, ETBE 4.8% MOL EVO 100 - Etanol 0,62%, ETBE 14.9% OMV Natural 95 a MaxxMotion 95 mají stejné info, nicméně moc konkrétní také není. Etanol max. 5%, ETBE max. 7%. Rozdíl u těchto dvou paliv bude asi pouze jen v aditivaci. MaxMotion100 - Etanol max. 3%, ETBE 13 až 17%. Nicméně ten etanol tam bude jako u ostatních, tedy pod 1%. Shell FuelSave 95 - Etanol 4.1%, ETBE 6.17% Až bude možnost, ještě zjistím Shell V-Power 100. Zjistil jsem i jak se počítá ETBE do celkévo možností biosložky. Jelikož není celé vyrobené z bio, tak se započítá 47% z jeho množství, čili koeficient 0.47. PS: Stopové množství etanolu v premiovkách pochází z ETBE, které se z něj vyrábí.1 bod
-
Ono tu hlavně vůbec nezaznělo o jaké auto se jedná a vzhledem k tomu, že tazatel na Skodahome vložil jediný příspěvek, nedivil bych se, kdyby vůbec neměl škodovku ... vyhřívání při regeneraci spíná nejen PSA, ale i Ford.-2 bodů