Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/22 ve všech sekcích

  1. No přemýšlel jsem před srazem, zda to opláchnout, no když jsem přišel k autu a viděl ty ptačí exkrementy... no prostě posrané tak jsem musel ikdyz jsem tušil že zpátky to bude slaneček No těsně před Guty to začalo vypadat zajímavě Ale jinak super sraz, konečně jsem měl možnost poznat stana
    6 bodů
  2. Díky za luxusní sraz! Zároveň velké DÍKY patří pánům @Obe, @Pawouk, @stanmar a @Bikes!
    5 bodů
  3. díky za moc fajn sraz,fajn lidi i pokec,a i na letních se to dalo.zas někdy čuus.
    4 body
  4. Tak už s @Pawouk frčíme, teď jsme asi v půlce cesty u nějaké obce
    4 body
  5. Taky díky za vydařený sraz. Rád jsem poznal lidi, který jsem znal jen přes avatar :). Zde něco málo, ze začátku Na konci už trochu nasněžilo
    3 body
  6. Jo, cestou zpět to pěkné klouzalo :D díky všem zúčastněným za pěkné poledne :)
    3 body
  7. Díky všem za skvěly sraz, bylo to opravdu super! Cestou v Českém Těsíně jsem udelal male nakupy.
    2 body
  8. @Ondra16V tak se nakonec povedlo? nemohu si neodpustit :D
    2 body
  9. Cesta domů maras, z kopce jsem musel couvat (foceno ve spodní části kopce) a domů jsme jeli s @Obe jinudy😄
    2 body
  10. Bylo to dnes v Gutech fajn odpoledne. Rád jsem vás všechny viděl. Doufám že @Ondra16Vnakonec kopec při odjezdu zdolal.
    2 body
  11. No autor příspěvku to vložil do tématu pod Fabii I, tak pokud se vyloženě nespletl, tak asi těžko bude mít diesel s PDF!
    2 body
  12. Nech sa páči Octavia_mk3_high_rvc.pdf
    2 body
  13. @stanmar Ja bych Te taky rad uvidel 🙂 Davno my sme se nevideli, a samozrejmne pokecali 🙂
    1 bod
  14. Díky za pomoc a za tip ;-)....zítra na to mrknu.....
    1 bod
  15. No ja som to nakoniec viedol cez prah nie cez tunel, lebo pod ten koberec a ten tunel sa mi to nezdalo až také dobré, takto som to viedol popri existujúcej kabeláži. Inak v tom návode to nie je ale treba rozhodne pre pravú stranu priechodku medzi kufrovým vekom a karosériou.
    1 bod
  16. menili sme zo dva stabiliatory na SIII v začiatkoch , vrzgal on po odpojení tyčiek a rukou ...
    1 bod
  17. Na Fabii 1 je relé součástí centrální řídící jednotky (BCM).Vadná řj-vstup nápajení od pojistky 39 je na svorkovnici řj XP5 (hnědá) pozice 5.Výstup k výhřevu je z té samé svorkovnice z pozice 4.Z té by ti neměl jít žádný + proud pokud nezmáčkneš vypínač výhřevu.Vadný vypínač - ovládání z vypínače je přivedeno na svorkovnici řj XS1 (6-ti pólová černá),pozice 4.Tam by neměl být žádný - proud (kostra).Ten by se měl ukázat pouze po stisku vypínače.Ještě by mohl být někde poškozený kabelový svazek.To by se objevoval + proud na vytažené svorkovnici XP5 pozice 4.Jako dočasné řešení potom jedině vypinovat vedení z pozice konektoru XP5 pozice 4 na centrální řídící jednotce.
    1 bod
  18. A jak je to mozne ze vsetko zhnije? Co tam je jinak nez u ostatnich aut?
    1 bod
  19. Zkus @Vaša z Prostějova.
    1 bod
  20. Mne to robí tiež. Ale nie vždy. Ani ma to netrápi, zadám čo chcem a hrá.
    1 bod
  21. @LuBe79 Pretože to nefunguje... Je to len kompromis, ktorý vydrží 2 týždne alebo do prvého dažďa, ale dáva ti falošný pocit istoty, že máš lak chránený... V skratke: ani to poriadne neumyje, ani to poriadne neochráni... P.S: Sám som si tým prešiel, stálo ma to niekoľko stoviek €, kým som pochopil súvislosti... 😕
    1 bod
  22. Carista Pro 6.5 beta-12 Carista Pro 6.5 beta-12.apk
    1 bod
  23. Superb je SK48, konkrétně v případě jednotky 6D (tedy jednotky pro elektrické páté dveře) bude SK37 nepoužitelný, si myslím, protože nepoužívají stejné jednotky. Nepamatuji si teď z hlavy číslo dílu té jednotky, ale je na adrese 6D.
    1 bod
  24. S Karoqem to nejde srovnávat, životnost, zpracování, náklady … Sice tady mimo téma, ale servisů je více https://www.ssangyong.cz/dealeri U nás v práci to má vedoucí ze salónu z UL 12/2020 1.6AT a nadává, že pod 8l to skoro nejezdí, na dálnici přes 9.
    1 bod
  25. K doplnění předešlého sem dávám vyjádření jednoho člena z fóra oleje.cz: Tak mi nedalo a napsal jsem do firmy SGS, bývalý ústav pro kontrolu paliv. Některé sítě ČS u nich byly v programu pečeť kvality, včetně Benziny. Napsal jsem panu Ing. Třebickému. Vedoucí úseku kontroly paliv a maziv. Asi největší kapacita v ČR na paliva. 20% ETBE nevidí jako problém. Kvalitou to podle jeho slov bude podobné. Verva 100 je teď pod E10, protože obsahuje více kyslíku, díky vyššímu podílu ETBE, čili teoreticky nižší výhřevnost a v důsledku vyšší spotřeba, nicméně k tomu mi řekl, že se bude jednat o nárust o 0,4%, že prakticky to nebude mít vliv na spotřebu. Spíše než obsah ETBE v palivu jde o aditivaci pokud je člověk spokojený s benzinem, určitě by kvůli vyššímu obsahu ETBE palivo neměnil. Další co jsem zjistil jinde. Robin Oil a jejich Natural 98 - 15,5% ETBE. Psal jsem i na ONO - jejich Natural 98 se vozí z Rakouska. Je bez ethanolu, a obsahuje cca 14% ETBE. EuroOil Natural 98 - tam mi bylo řeceno taky 14% ETBE. Tak mám další data. MOL a OMV nemají úplně konkrétní listy u prémiových paliv, nicméně něco jsem zjistil. MOL EVO 95 - Etanol 4.9%, ETBE 4.8% MOL EVO 100 - Etanol 0,62%, ETBE 14.9% OMV Natural 95 a MaxxMotion 95 mají stejné info, nicméně moc konkrétní také není. Etanol max. 5%, ETBE max. 7%. Rozdíl u těchto dvou paliv bude asi pouze jen v aditivaci. MaxMotion100 - Etanol max. 3%, ETBE 13 až 17%. Nicméně ten etanol tam bude jako u ostatních, tedy pod 1%. Shell FuelSave 95 - Etanol 4.1%, ETBE 6.17% Až bude možnost, ještě zjistím Shell V-Power 100. Zjistil jsem i jak se počítá ETBE do celkévo možností biosložky. Jelikož není celé vyrobené z bio, tak se započítá 47% z jeho množství, čili koeficient 0.47. PS: Stopové množství etanolu v premiovkách pochází z ETBE, které se z něj vyrábí.
    1 bod
  26. Ono tu hlavně vůbec nezaznělo o jaké auto se jedná a vzhledem k tomu, že tazatel na Skodahome vložil jediný příspěvek, nedivil bych se, kdyby vůbec neměl škodovku ... vyhřívání při regeneraci spíná nejen PSA, ale i Ford.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...