Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/09/22 ve všech sekcích

  1. Porovnávat kvalitu auta (nebo jakéhokoliv produktu) podle diskuzních fór je velice zavádějící. To, že se tu vyskytne pár (max) desítek jedinců, kteří mají problémy, tak nikde nevyváží a nejsou vidět stovky a tisíce, kteří si spokojeně jezdí a nemají potřebu někde ventilovat své nadšení. Prostě auto používají a jezdí, neřeší. Takže to, že "Franta říkal, že Lojza říkal, že Pepík četl někde na fóru, že...... je pro mě jen takové blablabla, bez jakékoliv hodnoty... Není třeba si nic nalhávat, nájezd výroby O4 se moc nevyvedl, ale je dáno hlavně i tím, že Škodovka je "naše" a je jako na pranýři před celým Českem, a každý ji bedlivě sleduje, ať už protože jí fandí, nebo (typický "čecháček") čeká na každé škobrtnutí, které pak (opět jen zkušenosti z doslechu) pomlouvá a zveličuje na diskuzích. Zajímají někoho problémy Renaultu, Dacie nebo Mazdy? Tyhle články by nikdo nerozklikl. Zato titulek "Další problémy O4, co ji trápí tentokrát?" zajistí tučné zisky z prokliků na reklamy. A to, že je plno jiných konkurentů, kteří jsou lepší než Octavia? Rád bych si přečetl ten seznam a jejich srovnání - bez jakékoliv ironie. Před pořízením naší Rosničky jsem procházel konkurenci a je pravda, že každý z nich uměl něco lépe nebo byl levnější, nebo silnější motor, ale svou komplexností a univerzálností je podle mě O4 bez konkurence. Nic nedělá skvěle, ale všechno dělá výborně, že ostatní bez problémů předčí. Navíc třeba ve verzi RS a Combi je to pro mě dokonalý rodinný vůz. A že stojí přes milion? No protože kvalita toho je na takové úrovni... Předpokládám, že mě teď někdo označí za posluhovače Škodovácké propagandy, ale já si opravdu nemohu stěžovat a jsme z auta nadšení. Auto funguje na jedničku, výbava parádní, motor na 1*, silný, ale zároveň úsporný, když člověk neblázní... Design je subjektivní, ale pro mě nejhezčí škodovka... Ukažte mi kombík, který bude tak dobře vybavený, prostorný, pohodlný jako RS na DCC (ať už v TSI nebo TDI) a zároveň pokud někdo má potřebu, neudělá ostudu ani na okruhu a stojí tolik co RS? Edit: Tak jsem si přečetl ještě článek, který taky rozvířil takovou diskuzi... No, podle mě typický článek na víkend podle receptu: Vezmeme milionkrát omleté téma, sepíšeme k tomu 2 až 3 odstavce, které neřeknou nic nového, naplníme je svými pocity a tím, co chce majoritní část čtenářů slyšet a hlavní ingredience nakonec! Do titulku musíme dát slovo "Škoda" a ideálně ještě Octavia... Navíc je celkem zábavné, že se autor článku diví, že Škoda šponuje ceny a na druhou stranu vyzdvihuje to, jak je vysoká inflace. A nejsou ty vysoké ceny náhodou kvůli inflaci? Jestliže se Škodě zdraží veškeré materiály energie o více než desítky, někdy až stovky procent, tak je přece logické, že se to musí projevit na ceně finálního produktu. Navíc podle mě neexistuje auto, které by bylo více postižené čipovou krizí (nehledě na to, co ji způsobilo) + problémem s dodavateli (výplně). I přesto se vyrábí v množstvích, které by ji, podle mě, většina automobilek záviděla. To, že nemohou být dodány k finálním zákazníkům a sjíždí zatím na parkoviště je ale problém no. @Jan R.Děkuji Honzo za fotky. úplně to v té nynější diskuzi zapadlo :D Fakt nevypadají nic moc. Malý a v té černé úplně zanikne jejich design.
    4 body
  2. Hurvínek s Máničkou jdou lesem na procházku. Mánička si lehne do trávy, vyhrne si šaty a říká: „Hurvínku, poznamenej mě na celý život.“ A Hurvínek vzal klacek a vypíchl Máničce oči.
    3 body
  3. Já objednal 11.2. a auto budu mít ve čtvrtek, takže čekačka tři měsíce. Na to jak se strašilo s lhůtou cca jeden rok 😫 je to naprosto neuvěřitelný👌. Sportline 1,5 TSI
    2 body
  4. @DušanVBereš si to asi zbytečně moc osobně. Chce li někdo O IV ať si ji koupí, nechce li ji ať ji nekupuje. Vzhledem k cenám v celém spektru podobně velkých a vybavených vozů už stejně není co vybírat, tedy myslím to tak, že pokud chceš něco silnějšího tak je RS jedním z mála vozů, které se dají ještě pořídit okolo milionu korun. Jestli je to hodně za Škodu, potažmo za Octavii musí každý zvážit sám za sebe. Na druhou stranu ne každý přizná veřejně, že má jeho vybraný vůz nějaké potíže, respektive bude tvrdit že mu je to tak nějak jedno. Každopádně nelze soudit z dosavadních čísel prodejnosti O IV, když je situace taková jaká tu je poslední dva roky, nevyjímaje další ještě tragičtější problémy současnosti. Myslím, že s nejvyšší pravděpodobností vyšší prodejní čísla, jenž byly před covidem už nepřijdou. A to nejen u nás v ČR.
    2 body
  5. Dnešní číslo Světa motorů...
    1 bod
  6. Tak konečně se mi podařilo zpracovat krátké video, jak se monitor chová při aktivní regeneraci. Telefon tu kombinaci světla trochu nedával, ale jako ukázka to stačí. Normálně jdou údaje bez problému přečíst. Na konci videa je natočený i konec kremace, odkaz zde.
    1 bod
  7. A po výmene oleja v servise, kde bola hladina na mierke? Bola medzi bodmi alebo bola cez? Mám skúsenosť, že tam rovno plesknú napr. 4 litre oleja bez kontroly a s kompletným vypúšťaním oleja si tiež nerobia starosti. Tak sa stane, že tam môže byť hneď na mierke viac.
    1 bod
  8. Tyjo to vypada skoro jako, že to auto vytahuješ jenom za krásného slunečného počasí :D a v garáži vlhkost nikdy nebyla.
    1 bod
  9. Daj to do servisu hned, uz je teplo, motor tolko nebezi studeny na bohatu zmnes(no bohatu...) Olej zredeny benzinom nemaze, a uz vobec nevydezi 30tkm. Nicis si motor....
    1 bod
  10. Tak, tak, a proto jsem prodal 1.2 Tsi a na důchod si pořídil 1.0 Mpi. Topí to hned, je to nepřímovstřik, takže žádné ředění oleje, motor jednoduchý jak facka. Vyblbnout s nadupanými motory nechávám již jiné a rozhodně si nepřipadám s tou malou atmosférou jako nějaká brzda provozu.
    1 bod
  11. @DušanV Tak samozřejmě výběr je širší a pokud někdo preferuje jednu z věcí, které jsem psal výše (cena, podvozek, motor, postor, "high class" image ...) tak si koupí auto jiné. Ale z mého pohledu je "král univerzálnosti" nebo chceme-li "královna kompromisů" ta všemi proklínaná a zatracovaná Octavie. Ale 100 lidí / 100 chutí - preferencí... Naštěstí máme stále na výběr
    1 bod
  12. Neotevírá, s roletou, vše bez problému. Mel jsem již v Rapidu a nyní Scala a za mě ok. 👍😎
    1 bod
  13. Kotoruče za to nemůžou. Nechráněná železná slitina na vzduchu bude korodovat vždycky. Problém je, že DESTIČKA neodrhne korozi z kotouče, naopak se do destičky vydře drážka a pak to jde rychle do háje.
    1 bod
  14. Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny...
    1 bod
  15. Teď jsem mluvil s prodejcem, auto by mělo jít do výroby koncem příštího týdne. Objednáno koncem září 2021. Octavia Scout.
    1 bod
  16. Tohle vypadá spíš jako problém pravé nohy, takže klasická opěrka nezabere.
    1 bod
  17. Přidám taky trošku do mlýna. Už jsem přeci jen oslavil výročí od objednání a stále čekám 😀. Mám objednáno 2.0 TSI 140 kW. Přesně jak píše @Rapid1.0. Hravé auto, živé, prostorné a i úsporné, vybavené a poměrně hezké. Už mě čekání nebavilo a začal jsem pokukovat po Hyundai i30 Sportback (menší auto a lehčí, ale přes 200kW, takže živější). Nicméně výbava, jenom předokolka, menší prostor. RS nemohu a nechci. Za prvé jsem starší, tak nechci tvrdý podvozek na úzkoprofilových kolech. Ale především mám na zahradu prudký nájezd a OIII i OIV (zkoušel jsem) jsou asi 1 cm nad hranou asfaltu. RS má podvozek snížený o 2cm .... Takže poslední nejsilnější klasickou limuzínu. Po OIII, kdy jsem byl doslova nadšen, jsem se rozhodl i nadále čekat na OIV.
    1 bod
  18. Jj něco je tam evidentně špatně a 17 km není krátká trasa.
    1 bod
  19. @Igor Já taky objednal Octu (RS) jako FO. A bude nás tu víc. Vybíral jsem dlouho, a od objednání jsem měl do teď dalších 11 měsíců čas na přemýšlení, jestli bych nekoupil něco jiného - hele a nekoupil. Objednával jsem v době, kdy se ještě dávaly slevy, takže je fér, aby se porovnávala moje kupní cena, za téměř plnou výbavu Octavie. A za ty peníze (pod 900K) jsem zkrátka nenašel konkurenta, který by měl 250 koní, takovou výbavu, 600 litrů kufr, teda auto, který by umělo pobavit, nadchnout výbavou i vzhledem a zazlobit tak dobře, jako odvést ekonomicky rodinu na dovolenou.
    1 bod
  20. well, Ja si O4 kupujem ako sukromna osoba. Do uzsieho vyberu sa dostala Toyota Corolla TS (v sumare, interierovo male a debilne designovane), Mazda 6 (end of life a stara platforma) a Mazda 3 (viac mensich veci, ale vo vseobecnosti skoncila tesne na 2. mieste). Korejca nechcem, crossover/mpv/suv tiez nie, francuzske ufo auta ma neoslovuju. Po mesiaci laborovania a vozenia sa na roznych autach som objednal O4. Aj z dizajnoveho hladiska ma proste Kabanova skola bavi. Nevravim ze nulty a prvy rok vyroby nebol problematicky, ocividne si mali nechat cas na debugging. Ale evidentne sa problemy stabilizovali a zrelost auta uz je tam, kde mala byt pri starte. Je to vsak nieco, s cim som ochotny zit a sem tam si zabehnut na software update (mozno je to uchylka, ale aj Windows Vista povazujem za podareny OS). TL;DR: Objednal som si ju na sukromne pouzitie s plnym vedomim vsetkych problemov ktore sa do tej doby vyskytli.
    1 bod
  21. No, já tedy mám služební fabku dva a půl roku starou. Jezdí pouze po Praze, trvale krátké trasy. Najeto 83tisíc a olej opačně. Musím dolévat.
    1 bod
  22. Nafta nie, chyba bola v čerpadle...
    1 bod
  23. Mně na 70kW se to třepe úplně stejně, ale kdybych o tom tady nečetl, tak bych se ani nepodíval.
    1 bod
  24. Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově. při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý. originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez.
    1 bod
  25. Cau. Ja som daval teraz vsetky 4 T10 na nohy modre z ciny. A uplne v poho mi stmievaju. Akurat som musel trochou lepidla z pistole, ju akoze prilepit. Lebo ked som presiel po jame tak nemali kontakt. Jednoducho tie pliesky vo svetle su robene na klasicku halogenovu T10 a nie na plochu ledku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...