Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/22 ve všech sekcích

  1. Ale to počítáš při 2kč rozdílu na litru... ten není úplně běžný. Dost často bývá nafta stejně drahá nebo jen lehce levnější. Já si myslím, že pokud člověk nenajede aspoň 20K km /rok, tak nafta nedává smysl. Ten prvotní přítlatek je prostě hrozně vysoký. Navíc jsou většinou o dost těžší, takže dříve odchází zbytek auta (brzdy/gumy/tlumiče) ale to už se těžko porovnává. Pokud někdo najede 30K+, tak už zase bych řekl že skoro nedává smysl benzín.
    3 body
  2. Asi bych takovou nabídku zdvořile odmítl 😆
    2 body
  3. Ano, tomuto problému rozumím, na to jsem také rovnou napsal řešení. Povolit zamykání vozu, když je nastartováno. Já jen nepochopil, proč bych potřeboval blokovat změnu polohy řadící páky. Prostě přijedu, dám polohu "P", vystoupím, zamknu auto, otevřu si brány, odemknu auto, zajedu do garáže. Nevidím v tom jediný problém Kvůli čemu bys nechtěl zamykat auto při nastartovaném motoru? Nevím, proč by se řadící páka měla zablokovat v poloze "P" a neměla by jít povolit. Poloha P má mechanické zabezpečení a je nutné držet brzdu, mít zapnuté zapalování/nastartováno, jiné podmínky tam nejsou. V tomto řešení je opravdu nejsnazší a nejlogičtější řešení vystoupit z auta a zamknout jej. I kdyby byla možnost "zablokovat" přesun řadící páky při vzdálení se s klíčkem od vozu, tak pořád do toho auta může někdo vlézt a něco tam vzít, takže by mi takové řešení přišlo tak poloviční, spíše zbytečné A pořád by do auta mohl někdo vlézt a zamknout se tam tlačítkem na středové konzoli.
    2 body
  4. Pokud se bavíme o normální jízdě po okreskách, tak TSI a TDI v poslední generaci mají opravdu zanedbatelný rozdíl kolem 0.5l podle řidiče. Nicméně jak už tu někdo psal, Pokud se tomu začne šlapat na krk ta 1.0/1.2 TSi jdou snadno přes 7l u TDI se dostat přes 7l vyžaduje opravdu velkou křeč v noze. Jednoduše řečeno při ekonomické jízdě se dostáváme na skoro stejná čísla. Při preferování svižnější jízdy nebo jízdě po dálnici nad legální limity se dostává nafta na podstatně lepší čísla než benzín, může to levou zadní hodit 2l rozdíl.
    2 body
  5. Tak dnes jsem si vyzvedl auto s updatem z 1804 na 1886 1896 a jak už píšu ve svém tématu, tak zlepšení je citelné na první pohled. Vše je plynulejší a uhlazenější. Jel jsem asi jen 5 minut, ale při parkování okamžitě naběhla téměř bez zpoždění kamera a jakoby měla lepší rozlišení a vyšší framerate. Moc pěkné pokoukání viditelné na první pohled. Za mě, ač jsem problémy do té doby neměl téměř žádné, tak tohle hodnotím velice kladně :)
    1 bod
  6. Měl jsem původně 28. týden, podle včerejší informace se bude vyrábět ve 23. týdnu.
    1 bod
  7. Dnes ma kontaktoval predajca a povedal, že dostal info od výrobcu, že moja OIV je naplánovaná do výroby na 25.t - teda skrátenie o 3 týždne :) S pýtal som ho aj na VIN, odpoveď bola, že on VIN vie až keď je auto vyrobené.
    1 bod
  8. mometalne je da sa povedat jedno co tam mas, zo Superba nebude rozmerovo pasovat displej. RJ infotainmenu (radia) je zamenitelna medzi autami, displej ma kazdy model iny (F3-O3-S3 atd.). druha spomenuta vec je to, ze Swing je z jedneho kusu, Bolero a vyssie z dvoch kusov. ak uz chces menit, potrebujes v kazdom pripade displej urceny pre O3 a k tomu odpovedajucu jednotku podla poziadaviek (Bolero, Amundsen, Columbus). v pripade O3 vymena schranky pred spolujazdcom aby si tu jednotku mal kde umiestnit, predlzenie kabelaze k radiu a doplnenie prepoja displej-jednotka. samozrejme ak to namontujes, odblokovanie ochrany komponentov a uprava kodovania noveho radia podla vybavy auta
    1 bod
  9. Zdravím, omlouvám se, jestli to jsem nepatří (vím, že se to ale tady někde řešilo), ale možná to někoho může zajímat a třeba i pobaví. Jde o můj dotaz přes web na ŠA, kdy bude k dispozici opět panaromatický kamerový systém. Já: Dobrý den, kdy bude prosím opět dostupná výbava “Panoramatický kamerový systém” pro model octavia? Děkuji za odpověď. S pozdravem ŠA: Vážený pane XXXXXX , velmi děkujeme za Váš dotaz. V tomto případě bychom Vás s dotazem odkázali na Autorizovaného partnera ŠKODA AUTO. Já: Dobrý den pane YYYYY, děkuji za odpověď, nicméně je pro mě velmi neuspokojivá. Nevím, z jakého důvodu se mám s mým dotazem obracet na prodejce vozidel/servisního partnera, když odpověď na můj dotaz musí přece poskytnout především výrobce vozidel?! Působí to na mě tak, že tuto informaci nemáte nebo ji nechcete sdělit. Mám pocit, že odpověď na můj dotaz by mohla být negativní, což Škoda Auto a.s. nechce připustit a raději odpověď “přehodí” na svého servisního partnera. Samozřejmě vím s jakými problémy se v dnešní doby potýká automobilový průmysl, ale domníval jsem se, že obdržím seriózní odpověď, např. výhledově to bude tehdy, či je to v plánu… místo toho mi zašlete univerzální odpověď, kterou upřímně můžete zaslat na jakýkoliv dotaz položený Škoda Auto. To rovnou můžete napsat na Vaše webové stránky, že s veškerými dotazy se obracejte na naše servisní partnery… S pozdravem ŠA: Vážený pane XXXXX, děkujeme za Váš email. Váš podnět jsme předali na kompetentní oddělení ŠKODA AUTO ke konzultaci. Jakmile obdržíme oficiální vyjádření, obratem se s Vámi spojíme. Za nedlouho ŠA: Vážený pane XXXXX, z důvodu nedostatku polovodičů se navrácení výbavy "Panoramatický kamerový systém pro model OCTAVIA neplánuje. Tak že asi tak... Kéž by se situace ohledně výroby aut, dodávek aut i cen vrátila co nejdříve k normálu. Všem přeji co nejkratší čekání na Vaše nové Octavie!
    1 bod
  10. BOSCH byla v mojí 1.4 110kW z výroby.
    1 bod
  11. Pleteš se. Nejlepší provoz pro li-ion baterky je průběžné dobíjení. Ne z 0 na 100 Třeba z 30-50% do necelých 100% Některé mobily umí na konci zpomalit nabíjení takže těch 100% nedosahují i když tam 100% svítí. Ale kdo by to hlídal, že jo. Uvádí se, že liion vydrží cca 500 cyklů z 0 na 100. Z 30 na 90 (tzv. poloviční, neúplné cykly) jich vydrží x krát tolik. A dělá jim to dobře. Dříve se uvádělo, že je lepší dobíjet menším proudem delší čas... Dnes už to více méně tolik neplatí, snesou i větší proud a kratší čas... Takže jak se ptáš, krátké dobíjení telefonu vůbec nevadí. Naopak!
    1 bod
  12. Já to taky měl už s boxem. Nahovno Mám android a zkoušel jsem iq spiralu pod zadní kryt. Nahovno. Zaplní to usbčko v telefonu a dobíjení fakt pomalé. Ženská má jabko taky pomalé. Není nad kabel. Jediné využití je ten zesilovač. Kdo bydlí na dědině s blbým signálem tak je to prima. Zesiluje to dobře. Tam kde signál normálně padá tak v boxu je plnej... Ještě mě napadlo, jestli nemůžou brzdit nabíjení zadní kryty telefonů. Přeci jen je to indukční a se vzdáleností klesá účinnost.
    1 bod
  13. co bys tim vyresil .. kluci naskacou do auta a nezaradi, ok .. ty pak zahodis klic a jdes za nima? jinak by pri tvem priblizeni k autu na dosah zaradili a odjeli ... pokud chces klic brat s sebou (kvuli blokaci razeni), neni uz jedno, pokud zamknes? zkus to popsat lepe ...
    1 bod
  14. jediné východisko vidim koupit el vrata na garáž a na vrata ono se dá kódovat pár věcí ale zase takhle nad tím nikdo nepřemýšlel :D tohle by možná bylo realné u audi která má digitální posuvník na řadící páce ale takhle to fakt nejde jak píšou kluci zamknout auto při nastartovaném autě
    1 bod
  15. Jo takto ....... tak máš pravdu že si čas od času rád užiju tu sílu obou motorů. Zrychlení při předjetí z 80km/h na 140km/h je famozní. Tak tak poctivě dobíjet a ta spotřeba je velmi nízká a pokud baterku krmíš s fotovoltaiky tak to je ještě lepší a výhodnější - jezdíš prakticky zadara. Pro naši skladbu jízd a roční nájezd je toto vozidlo opravdu ideál. Opravdu provozní náklady jsou zanedbatelné. Kolem komína EV a delší cesty hybrid. Loni ho HR celou cestu na prediktivní tempomat +10km/h a spotřeba byla luxusní.
    1 bod
  16. To je na Darwinovu cenu, snáď sa mu to nepodarilo nahodiť...
    1 bod
  17. @kober Ber to z té lepší stránky, kolega pak bude mít 3/4 roku staré auto, kdežto ty budeš mít voňavku :D ...snaha o zlehčení situace, co nám taky jiného zbývá po ročním čekání, že? Já čekám aktuálně 11 měsíců, ale ten rok taky dám. Jinak ano - kdo teď čeká těch 10-12 a víc měsíců, tak objednával v době, kdy se dávali ještě velké slevy (já 15%). Takže by to pro mě znamenalo koupit skladovku ve shodné výbavě o 150-200 tis dráž, nebo za stejné peníze Style 1.5 TSI narozdíl od RS v téměř plné. Anebo objednat jinde, ale to už časově vyjde lépe počkat ten další 1,2 možná 3 měsíce na Octavii, než někde jinde od úplného začátku. A sleva? Dnes? To je už pro prodejce sprosté slovo. Dají maximálně symbolických 10 tisíc a člověk aby ještě poděkoval.
    1 bod
  18. Z alba xmenův fotokoutek

    Krásná O4 RS 120 let v Mamba Green barvě od @JirikHL

    © Adam Kahánek

    1 bod
  19. @linomaniac toto je jenom aerodynamika, na KW navic musis vterinovkou dat dopredu znak vRS 🤪
    1 bod
  20. ja som hned citil tie kilowatty naviac :D
    1 bod
  21. Byl jsem v autorizaku na kodovani a jejich moznosti jsou velmi omezene. Pry je vyrobce do hodne veci vubec nepusti. Mel jsem 8 pozadavku na upravu a dokazali vyresit jen 1🙈(Deaktivace signalizace nezapnutych pasu na zadnich sedadlech) Jako bonus jsem alespon dostal zobrazeni: vykonu, tociveho momentu, mnozstvi k cerpani a plniciho tlaku. Bohuzel to co bych chtel nastavit zatim neumi ani OBD eleven…
    1 bod
  22. Já si to opravil sám, do autorizáku bych to nedal jen ty plasty doj... za půl hodiny hotovo. Ze spodu se kryt madla odcvakne a spoje nastříkat WD40 nebo lithiovou vazelínou hlavně ty kovové sponky. U mě vydával pazvuk i držák ovladače oken šel taky. Tady zhruba po 11 měsících, teď mám jiný model od ŠA a tam už je to třeba po měsíci.
    1 bod
  23. @deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...