Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/23 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tak to by byla první věc, kterou bych vypl :D Stačí, že ostřikovače světlometů zlejou půl auta, aniž by se je o to někdo prosil... poslední věc co potřebuji je, mít zašpiněnou celou nákladovou hranu, když to není nutné :D3 body
-
Když je filtr zanesený, například pokud se jezdí stále jen krátké trasy a nedokončí se nucená regenerace. Je to prostě nastavené tak, že pasivní regenerace (je nutná každých cca 100-200km), pokud je někde problém a systém není schopný filtr regenerovat dostatečně rychle, potom to indikuje uživateli oranžovou kontrolkou na přístrojovém štítu. @bouchy je třeba si uvědomit, že tato regenerace ale probíhá mnohokrát za jízdu. Pokud toto nestačí, přistoupí auto k režimu nucené regenerace kdy řídící jednotka zpozdí zážeh a nastaví směšovací poměr na chudou směs (přebytek vzduchu). Taky objem GPF je řádově menší než u DPF. edit: Jinak teplota pro regeneraci (cca 600°C) je u GPF dosažená při běžné jízde někde kolem 100km/h při -20°C při lambda=1 (https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/pdf/2021/44/e3sconf_vesep2020_01001.pdf)2 body
-
Sice jazdim na O4 zatial kratko ale za ten cas som ostrek kamery potreboval pouzit len 1x a to je teraz vacsinu casu mokro alebo dazd. Tiez nemam zadny stierac, ale tym ze som vedel kde presne ostrek je (nastavenia jasu), tak mi to trvalo 2 sekundy a 2 stlacenia. Kazdopadne to tlacidlo mohlo byt rovno dostupne v pohlade kamery... Automat v zmysle aby sa ostrek zapol pokazde ked cuvam asi nechcem :D Podobny problem so zapatlanou kamerou od spiny/vody musi mat kazde auto s vynimkou luxusnych znaciek kde sa kamera vysuva len ak sa pouziva. Ja som rad ze tam ten ostrek je a nevidim v tom problem, ak by som to musel pustat stale uz by mi to zacalo vadit.2 body
-
Ano, v dílenské příručce to je popsané dobře. Je tam mimo jiné napsané, že při každé demontáži se mají dávat nové šrouby pro přichycení třmenu k vodícím čepům. Při výměně destiček se mají dávat i nové meziplechy, po kterých ty destičky chodí. Ještě bych doporučil namazat vodící čepy (tím, co tam patří, aby to nežralo manžetu). Na tom spodním vodícím čepu je menší vůle a, když se přidře, tak brzdy pískají při couvání. Musel jsem to mazat mimo výměnu destiček a zbytečně jsem vyhodil peníze za další sadu šroubů. Taky bych doporučil očistit a nastříkat krycí plechy. Drží je ty stejné šrouby, co drží čep nápravy. Když ty krycí plechy zreznou a musí se měnit, tak se pak zbytečně vyhodí další peníze za nové šrouby a dvanáctihranné matice.2 body
-
Dnes mi volal dealer. Superb 206kw L&K se všemi příplatky (takřka) objednaný 3. listopadu, byl vyrobený v prvním týdnu letošního roku a už míří k dealerovi... Asi mám štěstí na konfiguraci.2 body
-
Presne , ano na aplikaci Myškoda můžeš vše napsat a poslat. A i odpovědi se dočkáš .Včera jsem jim to tam trochu omastil a dnes jsem dostal odpověď. Takže to od škodovky je zázrak a a funguje to.1 bod
-
Ja som tie svetlá tiež kritizoval. Keď som videl aké ďobky sú to. Ináč F4 má spiatočku iba LED buď jednu alebo dve. Podľa mňa by bolo lepšie a lacnejšie ak by tie základné zadné svetlá spravili komplet žiarovkové aj v zadných dverách ako takto to je. Že spiatočka, a hmlovka sú LED a zvyšok žiarovka a svetlomet v zadných dverách mŕtvy a prázdny na pravej strane. Ak odíde LED-ka musí sa celé svetlo zbytočne meniť. Tiež mi nedáva logiku že robia svetlá do piatych dverí a sú prázdne. Mali to spraviť ako na Hyundai i20. LED a žiarovková verzia má rovnaký podpis. Sťažuj sa Škodovke že toto je naozaj zlé riešenie a možno v prípade faceliftu to prerobia. Aj FAB2 mala jednu cúvačku ale na pravej strane spolujazdca. FAB4 má na ľavej strane vodiča čo ešte zhoršuje výhľad v pravom spätnom zrkadle pri cúvaní.1 bod
-
Zdravím a oživuji toto téma. Moje ovtavia 2016 najeto 55tkm. Při jízdě cuknuti a rozsvicení kontrolky epc. Smard z benzínu. V autě 15mesicni dcera. Okamžité zastavení a otevření motoru. Rozprašování benzinu na prvním vstriku a to přímo na alternátor. Okamžitě Jsem vyndal dceru z vozu a připravil hasičák. Naštěstí vše v pohodě. Následné odtažení auto do garáže a dle tohoto fóra jsem rozebral motor. Podotýkám že jsem vyučený automechanik s 15letou praxí v jiném autorizovaném servisu. Opravdu jeden šroub prasklý a druhý naprosro volný. Rozdelovaci lišta se vyhla a tlak benzínu stříhl gumicku na 1 vstriku. Opraveno novou sadou na všechny vstriky,srovnána lišta a koupeny tvrdší šrouby. Vše jsem zdokumentoval a poslal do redakce auto.cz a garaz.cz i do černých ovcí. Nedokážu si představit problém kdy by auto chytlo a měl jsem rychle dostat malou ven. Přikládám foto.1 bod
-
Někdo s tím mohl jezdit 3 roky (2020/21/22) delší štreky po dálnicích. Lepší přiznané KM, než stočené. Za mě bych se díval na servis a jeho intervaly, výměna olejů v DSG, Haldex. Možná bude kapota/okno od kamínků z dálnic. A otázka, co tlumiče a brzy. Ale po 3 letech by auto mělo být pořád ok.1 bod
-
caute.mal aom podobny problem a vyriesil som to demontazou celej opierky von potom sice neprijemne ale vylamanie tej plastovej skrinky s mexhanizmom.nasledne som nalepil ten vyrazeny kusok plasti s nasadenou packou a pruzinou.nasledne vaetko pobrusil aby pri zavreti plastovej casto mebolo vodiet jak to bolomod srpbpvaka okusane…1 bod
-
Pozitivní je, že tvrděj, že už by snad nemělo moc vznikat těch nedodělaných kusů. Takže by ti to mohlo sjet jako hotový a pak to asi už bude rychlý (mám takový pocit dle komentářů tady). Držím palce, aby hlavně už neodsouvali tu výrobu.1 bod
-
1 bod
-
@KarelM jak je zmíněno.. nektere vozy jako napriklad je RS maji v mlhovkach 2 zarovky na kazde straně .. pokud mas klasicky mlhovky , tak samozrejme nebude prizpusobovat vsechny 4 kanály, ale jen 2. ( leuchte 12 a 13) @JSvoboda sice mas pravdu, ze forum je od toho, aby si lidi radili a pomahali..jenze on je v dnesni dobe problem v tom, ze dnes si kabel poridi kde kdo, at uz nejakou Cinu nebo original a vubec o tom nic nevi.. a i kdyz mu reknes nebo napises presny postup, tak on stejne dokaze nasekat tolik chyb, ze clovek pak žasne..a jeste je schopny to hazet na tebe, ze jsi mu nerekl to a to.. kdyz mu reknes at to da zpet podle zalohy, tak ti rekne ze jsi mu nerekl aby si udelal zalohu.. atd atd.. ( mluvim, ze zkusenosti) Takze ja uz treba jsem ochotny poradit, kdyz teda vim, ale nekomu kdo se v tom aspon trochu vyzna..nejede vse podle nejakyho navodu na youtube, protoze si mysli, ze to musi byt stejny a podobne. Neber to osobne, jen pisu s cim jsem se nekolikrat bohuzel setkal..Clovek proste musi mit aspon nejaky zaklady aby melo smysl mu nejak poradit. Jinak LED zpátečka – Leuchte 28 – TypeOfLoad 28 změnit na allgemeineLEDmitOpenLoadDiagnose , pak muzes nastavit i intenzitu na 127 , Blinkry v 99 procentech po vymene chybu nehazou pokud tam nedas nejaky uplny shity za 1 dolar.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To se na všech forech řeší asi 10 let. Ale ne, vše je podřízeno "ekologii" a posedlostí neinformovat řidiče/uživatele auta o nestandardních stavech včas. Zmizely teploměry vody, ty, co zůstaly, indikují při 110°C vody 90°C. Indikace regenerace DPF je další takový příklad. Teď jen tu na foru zjistit, jak se auto projevuje, když probíhá regenerace. U sebe to mám tak, že po vystoupení silně hučí ventilátor (až 8 minut) - známka nedoběhlé regenerace. Další jízda musí proběhnout asi 20 minut se skutečně zahřátým motorem (takže sledovat např. teplotu oleje) a ujet nějakou vzdálenost, ideálně mimo město. Nádrž nesmí být v rezervě, jinak se regenerace nespustí. V návodu k vozidlu, nebo zde, bude nějaký kompletnější seznam podmínek pro spuštění regenerace.-1 bodů
-
A co vlastně řešíš? Světla jistě splňují homologační podmínky. Tak si stěžuj kde chceš, máš smůlu. V tomto smyslu není co řešit. Co tam máš, žárovku? Dej si LED... Název tématu upraven do srozumitelné podoby - "funkcia spiatocky" je tedy opravdu "výstižné"...-1 bodů