Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/23 ve všech sekcích

  1. Srovnání má asi každý, vzhledem k tomu, že snad každý řídil před OIV nějaké jiné, starší auto. Jinak k té tvé "předletové" přípravě mám 3 tipy: 1) aktualizuj si SW - nový funguje tak, že IT lze ovládat v momentě zmačknutí startovacího tlačítka. Nekecám, v příslušném vláknu jsem dával video. 2) nauč se používat pravé rolovací tlačítko (stisk - OK) ať nemusíš dávat za vinu autu, že máš levou část displeje obsazenou. Vypnu Startstop - zobrazí se hláška - zmáčknu OK - hláška okamžitě mizí :) 3) Nastav si automatické zapínání vyhřívání volantu a sedaček při nízké teplotě. Zapínat to při každém startu je zbytečnost. Takto lehce se dá s autem žít, bez problémů, bez zbytečných emocí a hlavně za 5-7 vteřin od startu. :-)
    2 body
  2. Nemusíš chtít mít sportovní auto, jen třeba nechceš mít kompletně orezlé brzdy po pár tisících km :). A nebudu říkat, že to co mám já je nejlepší a shazovat zkušenosti / názory ostatních... Brzdy jsou jako gumy... pokud bych s lepšími gumami/brzdami 1x zabrzdil dříve než s levnějšími/obyčejnými, a vyhnul se tak nehodě, tak se ta investice vyplatila. Lepší brzdy přece nejsou jen o tom, že chci jezdit na okruh s nimi...
    2 body
  3. Tu vám poskytuji moje řešení BT modulu do radia dance. Nebo jsem odpůrce jakéhokoliv tahaní drátu po aute nebo FM transmiteru. Cena je asi 50kč. Max spokojenost. Modul hledejte pod názvem : Bluetooth Audio Receiver Board Bluetooth Pro Mody jestli to jsem nepatří tak se omlouvám, ale myslím že si to zaslouží vlastní téma.
    1 bod
  4. Ahoj. Zrovna jsem měnil rádio, měl sem Beat, potom androida asi půl roku a ten šel z okna. Tak sem pořídil Dance a k tomu i reproduktory Hertz. Hledal sem nějaký info o tom rádiu a čirou náhodou sem narazil na toto téma a musim říct fakt díky, suprovej nápad a nemusel sem zasahovat do svazku a hledat půl hodiny piny :D Tak jsem se do toho pustil taky. Funguje to super, prvně sem koupil menší modul, ale došlo mi že má společnou zem a to fungovalo špatně. Tak sem objednal novější verzi té červené desky co máš. Při té příležitosti jsem neodolal a koupil nové, a pro integráč i větší kondenzátory nippon-chemicon, protože proč ne :D Ještě to pak pořeším asi líp to uchycení, ale drží to tam dost pevně.
    1 bod
  5. No vlastnost? Na S2 jsem mel taky xenony a nikdy ani naznak mlzeni... Takze tohle neberu :)
    1 bod
  6. Já ty světla beru už jako vlastnost je to prostě JEV a není to halogen…
    1 bod
  7. Na OII mi tie podložky pomohli, v Škodovke o tom nevedeli, ale to holo 5r dozadu. Výmena za 5 min, akurát skrutky sme dali nove tiež a dotiahlo sa to na moment podľa DP.
    1 bod
  8. já taky kupoval s takovým nájezdem auto v provozu od roku 2018 a kupal jsem v roce 2021 s nájezdem 176 000. ted mám 215 000 a krom tlumiču uplně v pohodě .
    1 bod
  9. Chtěl jsem ve svém příspěvku jako majitel EA211 2013 hlavně nějak shrnout tuto novou záležitost s únikem benzínu jak pro sebe, tak pro ostatní, aby mohli zvažovat smysluplnost případné preventivní kontroly/modifikace ve vztahu k roku výroby. Popřípadě aby je to rychle trklo když to nastane a rychle na stříkající benzín na alternátor přišli, dřív než auto blafne.. Co se týče chladícího okruhu - chtěl jsem hlavně upozornit na další obtíž, pokud by se někdo pustil sám do opravy. Nestudoval jsem to úplně detailně co se týče ventilů - je možné že tam nejsou. Chtěl jsem zdůraznit, že naplnit a odvzdušnit EA211 je obtížné a bez přípravku a diagnostiky to není možné. V tom studijním materiálu od škodovky je, že jsou to 3 samostané okruhy, předpokládal jsem že jsou odděleny nějakými ventily (které při odvzdušnění otevřu diagnostikou, ale je možné že neotvírám ventily, ale pouštím čerpadla...). Za nepřesnost se omlouvám.. Četl jsem popis člověka na vw foru, který chladič vypustil a pak ho plnil bez přípravku a diagnostiky, Vešla se mu tam polovina vody, pak to jel projet a teploměr šel do červeného (kontrolka, siréna?). Ještě několikrát dolil, několikrát to šel projet a několikrát přehřál. Nakonec to odvzdušnil, ale za cenu že někde v hlavě, bloku a jiných tepelně namáhaných místech nemám vodu a přesto jezdím aby se mi nezaplavený termostat otevřel a pustil vodu mi přijde jako destrukce motoru která se může vymstít v budoucnu až se projeví zkroucení přehřátého dílu..
    1 bod
  10. Já jsem na ty kroužky koukal, ale podle internetu se dávají jen na ty silný motory, kde to s tou nápravnicí hýbe víc. Koukal jsem na svůj podvozek, a žádný odřeniny od pohybu tam videt nejsou, ale je to tím. Mám 1.2 TSI. Při utahování pozor ať to nepřerveš, správně bys tam asi měl dát ty podložky :) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/7m3499349a-mezideska-skoda-31988.html
    1 bod
  11. Ostrikovace nemam a hladinu hlida, rok 2020
    1 bod
  12. Ďalšie video o OIV 2.0TSI 140kW 4x4 DSG: a zrýchlenia:
    1 bod
  13. Octavia combi Rs 147kw TDI plus par priplatkov ... Objednana zaciatkom marca 2022, predpokladany termin dodania 9 mesiacov ... Dnes 17.1.2023 na sklade u dealera (predpokladam, ze to bol kus co sa dokoncoval cez sviatky)
    1 bod
  14. Mám Brembo Xtra na druhém autě a spokojenost. Předtím Zimmermann sport a taky ok. Samozřejmě to nemám změřeno, ale pocitově to brzdí lépe. Děrovaný kotouče vypadají dobře a nic nerezne. A pokud vydrží polovinu km, tak to taky neva. Vyměním a budu ve výsledku na ceně originálu, ale 100tkm budu mít krásný kotouče. A ne na L&K za 1,35 mega rezavý a hnijící kotouče. S tím ať jde Škodovka do ..... Brembo Xtra hlavně nejsou nějaký levný kotouče a destičky. Dají se výhodně koupit na mroauto, ale všude jinde ten jeden přední kotouč stojí 3100-3600, v LKQ/AutoKelly 4200. Nebudeme se bavit o autorizáku, ale originál přední kotouč stojí 3673Kč https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0615301g-predni-brzdovy-kotouc-340x30mm-skoda-30891.html . Taky tam můžeš dát základní Zimmermann za 1675 a nebo třeba Bosch, Meyle, Febi, Daco a A.B.S. za 1100-1500. Brembo Xtra je adekvátní náhrada za super cenu. Pokud někdo lítá hodně dálnici, Německo, má chip, zajede si na okruh, tak bych dal třeba ECB. Ale furt ne originál. Ten jedině clubsport nebo brzdiče z Audi. Jinak doplním, že jsem zastánce autorizáku a originálních dílů. Ale ne v případě brzd. Ta cena a kvalita je totální úlet.
    1 bod
  15. Ano, v dílenské příručce to je popsané dobře. Je tam mimo jiné napsané, že při každé demontáži se mají dávat nové šrouby pro přichycení třmenu k vodícím čepům. Při výměně destiček se mají dávat i nové meziplechy, po kterých ty destičky chodí. Ještě bych doporučil namazat vodící čepy (tím, co tam patří, aby to nežralo manžetu). Na tom spodním vodícím čepu je menší vůle a, když se přidře, tak brzdy pískají při couvání. Musel jsem to mazat mimo výměnu destiček a zbytečně jsem vyhodil peníze za další sadu šroubů. Taky bych doporučil očistit a nastříkat krycí plechy. Drží je ty stejné šrouby, co drží čep nápravy. Když ty krycí plechy zreznou a musí se měnit, tak se pak zbytečně vyhodí další peníze za nové šrouby a dvanáctihranné matice.
    1 bod
  16. @JSvobodaano forum je od toho aspon za me ze clovek pomuze kdyz uz si nevi rady a potrebuje pomoct ale nemyslim ze se ptat na kazdou vec ktere je internet plnej a da se najit rychlej nez napsat prizpevek a cekat nez nekdo odepise ale aby si teda nerekl ze jsem zlej Fog light LED coding (1)-Leuchte12NL LB45-Lasttyp 12 (FOG left inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to 6 – LED Lichtmodul (1)-Leuchte13NL RB5-Lasttyp 13 (FOG right inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to 6 – LED Lichtmodul (1)-Leuchte8FL LB39-Lasttyp 8 (FOG left outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to 6 – LED Lichtmodul (1)-Leuchte9FL RB2-Lasttyp 9 (FOG right outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to 6 – LED Lichtmodul All works perfectly, allgemeine Scheinwerfer = general spotlight Thanks Tried and tested on my 2014 vRS, but should work on non vRS
    1 bod
  17. @chaky a není náhodou problém rovnou to, že lidi to auto používají? Když jej nechají v garáži, nemůže za jízdy vyskakovat otravná hláška o nedostupnosti TA, to dá rozum... Pokud výrobce nabízí kombinaci vyhřívaného volantu a TA (kapacitní volant), má to fungovat...
    1 bod
  18. tak nakoniec cca po 5tich startoch auta kontrolka motora zhasla vsetko funguje ako ma
    1 bod
  19. Máme v servisu spec.vytahováky bezp.šroubů a oproti klasickému mě to zdrží cca 15 sekund,takže si nedělám iluze,že ti,co se zabývají krádežemi to mají tady a ve dvou lidech je bezpečák dole za 5 sekund.
    1 bod
  20. Chlape necháváš si moc kálet na hlavu. Jestli si chce moje žena vozit prdel pár metrů po městě v autě tak ať si na to taky vydělá :-D Kodiaqa bych jí už do ruky vůbec nepůjčil, prostě auta se nepůjčují a to ani ženě, teda pokud mě neveze na pivo.
    1 bod
  21. Ano,ale nebyla to kombinace xenon + led..Protože od toho led pásku se to většinou zamlží.. xenon aspoň něco hřeje o proti led( je studená)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...