Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/26/23 ve všech sekcích
-
Tak jsem trochu pokročil, pokud by to někoho zajímalo. Pinout žádné autokamery jsem nenašel, tak jsem se vydal cestou vlastního měření. Takže ta krabička (smartbox) funguje tak, že normálně napájí kameru 5V přes standartní mini USB, po dobu max. 24 hod. (Nevím proč ne třeba celý týden, když má ochranu proti vybití autobaterie). To jsou věci, které jsem samozřejmě věděl. Ale co mi nikdo nedokázal říct, jak se to chová při vypnutém zapalování, aby to přešlo do "hlídacího modu". Pro to smartbox používá méně časté 10 pin mini USB. Při vypnutém zapalování smartbox na volný pin pošle 3,3V, kamera přejde do hlídacího režimu. Po zapnutí zapalování 3,3V zmizí a kamera začne normálně nahrávat. Zbývající volné piny odhaduji, jsou použity pro připojení zadní kamery. Tu zatím nemám, tak nevím přesně. Takže myslím to zbastlím na nějakém malinkém arduinu za pár kaček. Pokud někdo nemá lepší nápad. Dopl.: Zkoušel jsem to na kameře MiVue818, takže nevím jestli to na ostatních je stejné2 body
-
@lucky.jack - Mohl jsi mu ho přece poslat přes soukromou zprávu. Mimochodem, my tady nejsme ničí slouhové. Neomalenost a lenost je tady dnes a denně standardem. Proč se namáhat něco hledat nebo snad dokonce číst, když to za nás někdo udělá... Ještě to pochopím, když je to nějaký zapeklitý a těžko zařaditelný problém, tak klidně odkážu, nebo témata spojím, případně přesunu, ale toto? Poněkud přidrzlé. To, že je zde někdo nováček, nikoho neomlouvá. My tady také kdysi začínali. Nikdy by mě nenapadlo se tady takto chovat.1 bod
-
@Shiby1810 Určitě to jde. V Kamiqu se přepíná mezi telefony opakovaným stiskem tlačítka "phone". V Octavii mám přímo rolovací nabídku kde si mezi připojenými telefony mohu vybrat. To je co se týče telefonvání. V hudbě to je tak, že když z jednoho už přehrávám, musím jít do "média", znovu potvrdit výběr BT a pak mám na výběr který telefon.1 bod
-
Podložky pod nápravnicí přišroubovány a hlásím, problém stále stejný. Změna je ale v tom, že příčina je odhalena, ve finále jsou to desky, jak psal Lancelot výše Sám jsem to neodhalil pro to, že mám automat a při rozjezdu zpět, tedy couvání, zcela bezmyšlenkovitě upravuji rychlost brzdou. A až když mě teď svezl mechanik, došlo mi, že to lupne právě při "ťuknutí do brzdy" Správná odpověď je tedy vůle destiček a jejich pohyb po ose rotace kola1 bod
-
Jako nechci prudit, ale když už moderátor zamkne nějaký téma, nebylo by s ohledem na nováčky dobré, aspoň je nasměrovat na správné vlákno? Chápu, že Vás to sere, dělal jsem nějakej rok taky moda v jiném foru, tak vím co to je za řeholi, ale tohle je skoro bezohledný. Viz vlákno Marek Sklenar :-D1 bod
-
1 bod
-
Vsetky auta to maju ako standart na 40km/h,ak maju corner aktivny1 bod
-
S mapou to má veľa spoločného, pretože v čase keď bola čerstvo otvorená diaľnica od hraníc s Maďarskom po Miskolc ale nebola ešte v mapových podkladoch, tak ľavá strana svietila naplno, po aktualizácii máp sa správa tak, ako na každej diaľnici, ľavú stranu diaľkovými nenasviecuje. A deje sa to pri akejkoľvek rýchlosti, aj nižšej ako 130. A spomínaneho asistenta nemám. Tu info z katalógu Škody : 'Inteligentní systém například podle GPS údajů navigačního systému pozná, zda se vůz pohybuje po městě, na silnici nebo na dálnici, a podle toho automaticky přizpůsobí osvětlení kraje vozovky.'1 bod
-
Kúpené nakoniec od prvého predajcu. Maximálna spokojnosť! Okrem odvetraných sedačiek, panorámy, 360 kamery, akustických skiel, usb-c na spätnom zrkadle moja výbava: Vyhrievaný volant, čelné sklo, všetky sedačky, Webasto,kessy, trojzonová klíma, všetky asistenti (side, lane, travel, driver alert, front, parking), virtuálny pedál /easy open, SOS, zadná kamera, ambient, Canton, subwoofer, roletky na zadných oknách, sedačky s pamäťou a s príplatkovým podsedákom, originálne výklopné ťažné zariadenie, 230 V zásuvka, plnohodnotná rezerva, alarm. Auto overené Carverticalom... Všetko sedí. Prvé poznatky... Zdá sa mi, že motor kvôli tým emisiám v nižších otáčkach viacej hrkoce ako v Superb 2. Na diaľnici ho však počuť menej a skôr počuť prúdenie vzduchu okolo okien. Neviem či za to nemôžu tie spätné zrkadlá. Takže som už aj ja hrdým vlastníkom Superb III. 😊1 bod
-
Ten radca zvykne reagovat aj na stlacenie plynoveho pedalu. Cim menej stlacis pedal, tym rychlejsie radi kvaltovat hore. Ak stlacia viac, bude radit kvaltovat vo vyssich otackach.1 bod
-
Podobný zvuk může dělat brzdová destička, která chodí ve třemu. Nejčastěji právě při změně pohybu vozidla.1 bod
-
1 bod
-
Start-Stop se dá deaktivovat i bez potřeby rozebírání čehokoli, kupování nějakých hejnlátek z Aliexpres, a podobných blbostí. Stačí si pořídit www.carly.de s roční licencí pro Škoda (popř všechny značky), a přes něj to jde z telefonu trvale deaktivovat. A jako bonus máte ještě nástroj pro čtení a mazání chyb …1 bod
-
Ad 3V v baterce. Nelze takto testovat, při měření napětí je baterii nutno zatížit. Čili ona se mohla tvářit jako OK, ale na vyslání signálu už to nestačilo. Multimetr má pár kohm odpor, to je málo. Ad1 - zatlačením klíčku do tlačítka startování. Ad2 - nejprve zkus vyměnit za čerstvou baterku.1 bod
-
Modul som nosil v aute v priehradke od 19.4.2022. Ked mi prisiel, skusil som ho namontovat, no po minute snahy som to vzdal. 2x :) Dnes som si k tomu poriadne sadol, mal som to hotove asi za 10 minut. Najprv som mal problem tlacitka vybrat, potom som mal problem vsunul ten pamatovy modul pod tlacitka.. Nakoniec sa podarilo (snad sa neodpoji). Funguje super zatial (skusal som). Kupoval som konkretne toto / https://www.aliexpress.com/item/1005003000304929.html Nejake fotky v prilohe-1 bodů
-
Ano, proto ze na dalnici casto jezdim kolem 160 km/h a olej 0w30 strasne se hreje pri teto rychlosti. U 5w30 je to trosku lip.-1 bodů