Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/02/23 ve všech sekcích

  1. Ahoj, 06/2021 jsem objednával Octavia Combi Style 2.0 TSI 4x4 + pár maličkostí. A dnes (02/2023) jsem si auto převzal.
    5 bodů
  2. Dnes naběhl coolwalk (nejsem v beta), ale zatím tedy docela zklamání… vzhledově to vypadá pěkně, no uživatelsky nic moc. Sice je možnost 4 aplikací v listě, ale zmizela “info lišta” druhé aplikace. Tedy když byla dříve aktivní navigace na pozadí, bylo aspoň v listě “kde a kam odbočit”, teď tam je jen ikona a aby člověk informace zjistil, musí přepnout aplikaci… Režim dvou/tří aplikací asi kvůli velikosti LCD chybí…
    2 body
  3. Cca před rokem už jsem měl objednaný modul pro sklopení skla vnějšího pravého zrcátka při zařazení zpátečky. Tehdy mě zaujal návod instalace do F3, která má identickou elektroinstalaci jako Rapidy, od @wirer: Fabia III - Sklopenie skla spätného zrkadla pri spiatočke. Výrobce modulu Max je z Ukrajiny a vzhledem k tamnímu dění už vloni k jeho dodávce nedošlo a nezbylo než čekat, jestli Max začne komunikovat. Situace na Ukrajině není jednoduchá a je myslím všem dobře známá... Nicméně si mi nyní Max ozval, že žije v Praze a na Ukrajině teď obnovuje výrobu těchto modulů. Otázkou je už "jen" doba doručení zásilky z UA do ČR - časově zhruba prý 3-6 týdnů. Cena činí předběžně 500Kč za modul + doprava v rámci ČR, příp. SR. S Maxem jsme se domluvili, že zkusím ještě poptat v rámci ČR a SR, zda by někdo měl o tento modul zájem, tak činím i zde prostřednictvím fóra. Následně by Max nechal poslat hromadnou zásilku z UA k němu do Prahy odkud by se to distribuovalo k jednotlivým zájemcům. Pokud by tedy někdo zde z fóra měl o tento modul zájem, pište mi prosím do SZ, kde domluvíme podrobnosti. Zatím eviduji vážné zájemce o celkem 10 modulů. Uzávěrku objednávek plánuji na tuto neděli, abychom počátkem příštího týdne s Maxem objednali zásilku z UA.
    2 body
  4. @fsociety19x jak uz je zmineno, na tom 2022 toho moc sam nedas, budes rad kdyz zvladnes 5 věcí a to jestli :-)) Prirucka od Míry (wirera) je stavena defakto na Fabii 3 a rapida, s tou na Scale 2022 moc nepochodis. a co se tyka JiriVRS , tak taky prevazna videa jsou na starsi modely (Auta, Jednotky) 2022 uz je zase neco jineho. . A kdyz vidim co pises o tech cenach za ,,kodovaní" tak uz chapu proc za mnou jezdi lidi i 200 - 300km :-))) ale nekdo se tim živí a nekdo to ma jako konicek no..pak jsou ty ceny rozdilne no. 🙂
    2 body
  5. Ahojte, od podzimu mě trápí stejné problémy, před 14 dny jsem byl v servise kde mi řekli že ještě nemají řešení ale chtěli aspoň udělat re-flash nějaké jednotky, tak jsem se objednal na dnešek. Byl jsem zvědal zda mají nějaké nové info viz výše. Hned po příjezdu mi nadšený technik okamžitě s radostí řekl že má pro mě dobrou zprávu a že prý to možná vyřeší, že tam byl v pondělí zástupce Škody a prý mají novou jednotku. Auto jsem tam nechal, dnes by to měli objednat a zítra montovat. Tak uvidíme :) Očividně toho taky mají plné zuby a chtějí to konečně vyřesit. Dám vědět jak to dopadlo...
    2 body
  6. @lenka75 vyskúšaj pripojiť mobil k PC. Ak tiež ponúkne iba nabíjanie bez prenosu dát, bude asi problém v mobile. Mne na staručkom OnePlus 3 tiež takto odišiel USB konektor - po pripojení chce len nabíjať a nič viac, žiadny prenos dát.
    1 bod
  7. Takže problém je v honoru, možná konektor. Zkusit profouknout a vyčistit
    1 bod
  8. Vidíš, to mě nenapadlo, přitom je to logický. Díky za osvětu.
    1 bod
  9. Já právě nakousnul 21. měsíc.... :-/ :-[ . Už se ani neptám, těch posunutí bylo tolik, že.....
    1 bod
  10. @Patrik1971 pozri technické problémy...veľa užívateľov scaly malo problém s tým, že sa samovoľne sklápalo za jazdy operadlo sedačky. Išlo to pomaly postupne od nerovností. Proste ak som mal operadlo nastavené pred jazdou dobre, po jazde cca 80 km som bol reálne vzadšie, vzďalovaj som sa od volantu a cítil bolesť v ramenách. Toto sklápanie bolo reálne vidieť na nastavovacom koliesku. Keď sa spravil terčík čiarka na koliesku a pevnej časti sedadla, tak v závislosti od uvoľnenia sa pootočilo aj nastavovacie koliesko a čiary boli vyosené. Niekedy koncom roku 2021 či začiatkom 22 sa reálne našlo riešenie a až potom prestal ten problém. teda u mňa to bola až 3. úspešná reklamácia.
    1 bod
  11. To je nastavovač na tloušku tapecu, zespodu matka nebo výlisek se závitem. Visí volně.
    1 bod
  12. Mělo by to tak údajně být...
    1 bod
  13. Zkoumal jsem, jak maji bezdratove propojeni resene ostatni znacky a narazil jsem u VW T-Cross na tuto informaci: Nemam to nijak podlozene, ani jsem zatim se neptal dealera, jestli je podobny pripad mozny u Skody, nicmene kdyz jsem objednaval Kamiqa cca tri tydny zpet (vyroba planovana na KT 28 2023), jeste pred zdrazenim a zmenou vybavy, tak dealer mi tvrdil, ze jedina moznost, jak dostat Bezdratovy smartlink je v packetu Konektivita 2023 a tak se to taky objednalo. Nemam zatim zadne informace, jestli to tak bude/nebude. Berte to s rezervou...
    1 bod
  14. A tady je krabička co umí Android i IOS dohromady https://www.amazon.de/dp/B0B1Q5DDNY?&linkCode=sl1&tag=carplay-21&linkId=ab3bc294f8fd881d3a4a59c8824f51ef&language=de_DE&ref_=as_li_ss_tl
    1 bod
  15. Jelikoz je videt, ze o tom moc nevis, tak bych doporucil to radsi nekomu sverit..Je potreba o tom neco vedet a kort u techto novejsich aut a ne jen bezhlave jet podle nejakyho navodu co kde najdes.. porad je lepsi nekomu dat par korun, nez si zmrvit auto za pul mega 🙂 A dalsi vec..tohle je tema o kodovani.. Nákup patricnych zarizeni k tomu urcenych by se melo resit jinde 🙂
    1 bod
  16. Toto je blbosť. Ak vyberáš z dvoch olejov, tak práve 0W-30 je lepší z tej vyššie spomenutej dvojice viskozít, lebo pri prevádzkovej teplote sa správajú rovnako, a kým je olej studený, tak 0W zabezpečuje lepšie mazanie ako 5W.
    1 bod
  17. Ne, že to "vypadá", ale má to opravdu všechno jinak. Hodně věcí je v jiných jednotkách, hodně věcí má jiný název. No jasně 😀 Pošlu anglicky. Něco je cz, něco angl., něco něm. V angl. verzi je ale taky angl. + něm. No paskvil😀 ------------------------------------------ Tady něco dalšího pro Vás. Pulsovaní tl. start je zde nyní přesunuto do jednotky 05 (dříve to bylo v B7) Vypadá to hezky👍 Start stop heartbeat light function: Jednotka 05 Sec. acces 20103 Adaptace DeveloperCoding:Search lights-ZAT_illumination_conncept_mybeat_clamp58xt - aktivní ZAT_ilumination_modus_mybeat_clamp58xt - aktivní.
    1 bod
  18. Dlouhé nájezdy se starým SW nebyly problém když bylo auto v pořádku. Běžně mi to vypalovalo na death line pro regeneraci to jest 750 km a to se spustilo i když byl filtr kalkulovaně i reálně prázdný. Nový SW honí hodně spalin zpět a filtr se prostě zanáší podstatně rychleji. Původní SW fungoval tak že čim víc bylo auto pod zátěží tím víc uvolňovalo filtrovací politiku, proto když se s původním SW jezdilo pod vysokou zátěží, tak se filtr zanášel jen minimálně, to u DG Sw neplatí naopak. recykulace probíhá pořád se stejnou agresivitou, takže čím víc motor přetěžujete tím víc se filtr špiní. Pokud to budete po dálnici hudlat těch 110 km/h tak jste pod 2K otáček s čímž se dá dostat na 500 km na regeneraci, ale stačí aby jste jely s otáčkama kolem 3000 a rázem jsem na 350 km... tj na původní death line pro regeneraci to jest 750 km se s dieselgate SW nedá dostat otázka je jestli ho posunuly, nejvíc jsem dal 520 km na jednu regeneaci přičemž mi to utnolo kalkulované množství, tak si myslím že death line je pořád 750 km s DG SW ale nedá se na ní dostat.
    1 bod
  19. No všimni si že tam máš dvě položky o zaplnění, jedna je kalkulovaná a druhá je odečtená z diferenčního tlaku. Když ti jedna z hodnot vyleze na 24g začne regenerace. Pokud si ti spouští regenerace dřív než při 100 % naplnění (ta čára o procentuálním zaplnění vychází z kalkulovaného množství), tak se ti filtr reálně naplnil dřív, než byl výpočet počítače. Kalkulované množství se plní u mě osobně rychleji když mám častější studené starty a kratší trasy. Reálně zaplnění obvykle přeběhně kalkulované když jezdím po dálnici. Co jsem tak vysledoval tak filtr se plní nejpomaleji kolem 110 km/h to na dieselgate SW najedu 500 km než se zaplní DPF. Když to ženu kolem 140 tak obvykle 350-400 km a když to ženu 160 a víc tak se filtr plní dost rychle většinou je do 300 km plný. S původním SW neměla rychlost tak výrazný vliv na zaplnění filtru. Jo taky hodně vliv na plnění mají atmosferécké podmínky. Pokud jedu v deštivém počasí tak při 140 střihnu těch 500 km na jednu regeneraci na dálnici taky, čím vlhčí vzduch tím méně se plní filtr. Proč ? No to fakt netuším, ale je to tak, čím suší a teplejší vzduch tím se to zase plní rychleji.
    1 bod
  20. vdaka obom za rady. mal som dnes volnejsi den cize som na to sadol a z ali uz objednany za 75eur aj s dopravou a presne stm cip. a zaroven som si neco aj nastudval o tom softe ako takom. ***jop na nakup veci je samostatne forum cize uz to tu nebudem rozoberat. tak nech nejdem len uplne off topic... 1. kto si chce spravit zoznam na scalu tak od 9 strany si to tu treba preletiet-odkedy sa zapojil keras (skoda ze sa po nom zlahla zem) 2. na realne ukazky kodovania aj ked nie scala moze posluzit aj utube (jirivrs) 3. nasiel som detailnu a zrozumitelnu prirucku na kodovanie od wirera, sice F3 ale je velmi podrobna. PS: @kvetosmtak niekde sa to clovek musi naucit-ked budem zalohovat nevidim co take by som mohol pokazit. ta druha varianta je za kazdu dokodovanu vec vycalovat cca 10 EUR co som pozeral ceny a to niektore veci su ovela drahsie coz je parodia. mam na zozname asi 18 veci z toho asi 10 je must have a viem ze sa daju spravit. tak nepotrebujem platit 200 ci kolko eur a este zhanat niekoho kto to bude vediet vsetko naraz nakodovat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...