Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/23 ve všech sekcích

  1. Pánové moderátoři... Tak alespoň takto : máte 🍌
    8 bodů
  2. speciálně pro našeho "bývalého" kamaráda @ExecutedDonut :D
    7 bodů
  3. 4 body
  4. To už je snad povinnost. Ale zase aby na nás nebyl spáchán atentát.
    4 body
  5. OK, přijedou to tam vysvětlit všichni zúčastnění moderátoři.
    3 body
  6. Chlapci, jak koukám na fotky, tak vám tam schází ta nej barva že všech HRÁŠKOVĚ ZELENÁ. 🙂 Tak bych se HRÁŠKEM přidal. Ps.: Jinak vás samozřejmě rád poznám i osobně a ne jen přez klávesnici
    3 body
  7. Přesně, to jsou pořád nějaké výmluvy Jednou Maďarsko, jindy zase kuchyň, co bude příště?
    2 body
  8. Víš jak, máme objednanou kuchyň a zatím nevím kdy ji přesně dovezou, ale může to vyjít jak na potvoru zrovna před srazem a to bych neobhájil, že se nebude dělat kuchyň a že pojedu raději na sraz 😂. Co mohu zodpovědně říci je ale, že nebude Maďarsko. To se právě kvůli plánovaným vícero akcím odkládá Edit: k atentátu... to by teprve byla anarchie na fóru 😉
    2 body
  9. Tak dnes jako z nenadani. Auto dorazilo na prodejnu. Po necelých 12. měsících. Přebírat ho budu ale až v půlce března. Dřív se z práce nedostanu a taky na Fabii mi končí úvěr 7.3. Nu ale auto je a to ještě začátkem ledna nebylo vidět kdy vůbec půjde do výroby.
    2 body
  10. Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. A souhlasím s vámi. Toto služba by měla být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje. U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-)
    1 bod
  11. Zatial uplne spokojnost,hra to ozaj skvelo,ovladanie cez apku v telefone,kde sa daju prepinat rezimy dsp,ale pouzivam to velmi malo...je tam brutalne vela nastaveni zatial som to nechal na automatike,registrujem trosku horsi prijem radia,ale pamatam si,ze aj pred Isudarom to bola bieda,byvam v horach a tam ma spatny prijem aj nasa 3kova fabia.Kazdopadne zvuk to ma ozaj paradny a za tie prachy to rozhodne stoji.
    1 bod
  12. @ExecutedDonut jen samé naschvály :D
    1 bod
  13. Tak abych to uzavřel, zakoupeno, namontováno a šajní to opravdu pěkně. Samozřejmě to nejsou Matrix světla, ale jsem spokojen. Auto žádnou chybu nehlásí.
    1 bod
  14. Základní malý virtual...
    1 bod
  15. u mě zatím s velkým otazníkem, nevím co bude, ale pokud to jen trochu půjde snažil bych se dojet, bo tolik moderátorů najednou, sraz ještě neměl
    1 bod
  16. Zdravím, potřeboval bych vysvětlit jednu záhadu :) Proč v mrazu má auto o cca 2 litry větší spotřebu, než když jsou plusové teploty? Udělal jsem si test na zahřátém (!!!) motoru: rovinka 5km, bezvětří , ustálená rychlost cca 70kmh na 5.kvalt. ... Za teploty +4 je spotřeba pod 5 litrů. Dneska při teplotě -7 ° to vzalo 7 litrů. Je to trasa kterou jezdím často a pravidelně, takže hodnota spotřeby 5 litrů vím, že je reálná. Ale tento týden, když mrzne, tak enormně zvýšená spotřeba. Suchá cesta, žádné zapnuté elektrické spotřebiče. Opravdu stejné podmínky :) Je nějaké vysvětlení, co ten motor nutí k takové spotřebě?
    1 bod
  17. Ondřeji, nápis si me prosím, pokud nebudou nějaké debilni okolnosti dorazim. co se tyče státu v Brně tak to určitě patří do vlákna týkajícíchonse srazu v Brně , je to poněkud mimo MS kraj :D
    1 bod
  18. Pridam zkusenosti z uplynuleho prodlouzeneho vikendu na horach v Rakousku. Cesta k vleku je doleva do kopce za krizovatkou do tvaru Y z ostre strany, takze se to moc rozjet neda. Jezdime tam uz nekolik let a nikdy jsme retezy nepotrebovali. Az letos, kdyz jsem podle predpovedi videl vyhled srazek do konce tydne, jsem radeji koupil retezy na posledni chvili. Jedine co jsem byl schopen narychlou koupit byly retezy Compass X120. SIII 2.0TDI FWD, zimni pneu Nexen 235/45/R18 - 70%, plne auto, 2 dospeli, 2 deti Patek - lehce nad nulou. Ujezdeny mokry snih. Bez sance. Nerozjel jsem jsem ani z krizovatky. ASR ON/OFF temer zadna zmena. Predek zacal ujizdet smerem dolu a hrozilo, ze se auto opre bokem o nahrnuty snih. Sobota - lehce pod nulou. Prohrnuto, lehce posypano (z patku odpoledne), ale na tom opet 5cm noveho prasanu. Vyjeli jsme pulku kopce, ale tam zacinal uklouzany led co byl pod tim a dal uz to neslo. Nedele - hluboko pod nulou. Vsude led se zajezdenymi zbytky posypu z predchozich dnu a 2cm noveho snehu. Vzhledem k ocekavanemu hezkemu pocasi narozdil od predchozich dnu mraky aut. Takze po zkusenostech z predchozich dnu jsme to ani nezkouseli vyjet a nasadili retezy hned jak to slo a pak jako v patek a v sobotu to vyjeli bez jakehokoliv problemu a podklouznuti az nahoru. Shrnuti: I kdyz to navod SIII nedovoluje, lze realne pouzit retezy i na kola R18. Vyse zminovane retezy Pewag Servo Sport jsem realne nevidel, takze materialove nedokazu porovnat, ale podle fotek mi prijdou konstrukcne velmi podobne jako Compass X. Samozrejme Pewag ma plastove kryty koncu retezu zabranujici poskrabani disku, jine zapinani a utahovani. Zbytek, tj. lanka, hacky (pod plastovymi kryty) a O spojky mi prijdou uplne stejne na Pewag tak i na Compass X. Oboje pouzivaji retezy s oky 9mm, coz je dulezite hlavne na zadni strane kolem tlumice, kde opravdu moc mista neni. Retezy Compass maji na vnitrni strane jeste vice kompaktni zapinani lanka nez Pewag, takze nehrozi, ze by se o tlumic zaseklo. Nasazovani a sundavani retezu je opravdu velmi snadne a i s vybalenim nezabralo vice jak 5 minut. Pri cene kolem 600Kc (tj. zlomku ceny Pewag) jsem je vzal s vedomim, ze pokud je roztrhnu, tak je s klidnou dusi zahodim. Kdyz jsem je vyzvedaval a videl, jak mala je to brasna, moc jsem jim neveril, ale velmi mile prakvapily. Vydrzely, fungovaly a vyjely vse. Takze za mne Compass X za tu cenu jako rychle reseni pro obcasne pouziti zcela OK.
    1 bod
  19. Díky všem zůčastněným za sraz, jídlo dobré účast jako tradičně slušná, trochu potupně pro nás všechny s nejčistším autem dorazil @Skodzinek ani přes mírné sněžení nebyl problém s odjezdem, jak jsme všichni FWD @Ondra16V ukázali, výměna za 4x4 nebyla nutná :D
    1 bod
  20. napríklad ja som jazdil s 140kw DQ381 a môžem povedať že je to čistá katastrofa, ten motor kým nenafúka to veľké turbo ide jak po*raný, niečo ako 66kw SDI a potom až príliš vystrelí, nedá sa to normálne regulovať, pretože v meste nevieš mať normálne vysoké otáčky na to aby fúkalo turbo. nešťastný som bol z toho. Sharan 7N 110kw DQ250 šiel omnoho lepšie, bez turbodiery. Teraz mám 1.6 DQ250 a aj keď niekomu to nestačí, pre mňa je výhodou jeho plynulosť, ťahá pekne kontinuálne a rozdiel medzi veľkým ťažkým 2-tonovým sharanom a 1,5t supom výkonový nieje. Ten motor sa "vraj" označoval len 88kw ale že má asi 95, to samozrejme posúdiť neviem, ale verím že aj 110 mával trošku viac a tak. Spotrebu mávam na letných AAčkových gumách 4,5 až 4,7 priemerku, na zimákoch CDčkovýlch 5,5 až 5,8. Sharan mával 6,3-6,5, 140kw sup 6,0. A jazdím defenzívne, normálne. výhodou 1,6 pre mňa je o liter a pol nižšia spotreba a absencia AdBlue, aj keď týmto je spotreba vyššia lebo vypaľuje NOx katalyzátor naftou, s Ad by jazdil za menej, ale nevadí. Niekto si myslí, že 1,6 je slimák, ale nieje, vie krásne zatiahnuť keď treba. Samozrejme už nemám 18 a potrebu zanechávať za sebou čierne čiary pri každom výjazde z križovatky. Ja osobne môžem 1,6 a 2.0 110 odporučiť, 2,0 140 nie.
    1 bod
  21. Starý volanty měly verzi 019 až 022, ty co zlobily. Zároveň v kombinaci s číslem HW. Nové volanty mají nový SW 023. Jsou to SW volantový jednotky. Možný zjistit po demontáži airbagu je zezadu na volantu č HW a SW
    1 bod
  22. Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze. Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....
    1 bod
  23. Dnes jsem menil olej v haldexu a ze zvedavosti jsem si vytahnul cerpadlo. Dle faktury mel byt menen na konci roku 2017 v 45tis km. Jestli je to pravda a za tak kratkou dobu se tam olej premeni ve vazelinu... Dam tomu par set km a udelam dalsi vymenu a kontrolu cerpadla
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...