Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/26/23 ve všech sekcích

  1. I s Feldou se dají předjet dvě Ferrari.
    7 bodů
  2. tyhle spekulace o tom, jak byste to chteli kazdy jinak me bavi :) ... nekdo moc, nekdo malo, nekdo plochou, nekdo max ... nekdo jen to ci ono ... kazdy bez ujmy na zivotnosti ... vzdy se zarukou ... na motor, na prevodovku ... a za malo penez ... ja nevim .. mate zavodaky pro individualni ladeni? ... nebo upravujete vice veci na motoru? menite sani, vyndavate katy, vyfukove potrubi, nebo davate tlustou downpipe a propustne vyfuky ... vetsi turba ... pak to chapu ... ladte ... zkousejte rozdily ... ale u serie? mrknu na upravce, co mabizi .. na mapu (popis, sliby, .. ) .. chci, nechci ... mame motory, ktere jsou vsechny stejne (dle modelu samozrejme).. jsou masivne rozsirene skrz cely koncern ... pokud mam pochybnosti, jdu na brzdu. nesplnuje to, co slibil? nelibi se mi to z jinych duvodu? u vsech byva mozne vraceni zpet v pripade nespokojenosti ... vyplati se jet za osvedcenym upravcem pres pul republiky ... nez jit ke klukovi, co to ma za polovic stazene nekde z netu ... reference tady jsou ...
    3 body
  3. Tuto motorizaci - tedy EVO 81kW - a MAN prevodovku vlastnim jiz vice jak rok a pul a nemam co bych spatneho rekl. Naopak jsem mile prekvapen. Dokonce i dalkove jizdy (vice v detailu meho vozidla) v plne nalozenem vozidle i batozinovem prostoru zvlada bez vetsich problemu. Zadny trhac asfaltu to sice neni, ale brzda provozu rozhodne neni. Kultivovanost je dostatecna a ze to je 3hrnek ? Ze je spatny ? Vetsinou ho hani ti, kteri s timto motorem nemaji zadnou zkusenost.
    2 body
  4. Zdravím pánové, asi je to obehrané téma, přesto dávám pár rad. Dával jsem vzpěry od poláků a to od firmy KROSNO 24628. Jsou 50cm dlouhé a mají každý 350N. To znamená že základní údaje máte. Na kapotě odšroubujete ten krajní šroub co drží haupnu, je to tisícihran a šroub je 8. Ten nový kulový čep co dáte místo tohoto šroubu kupte takový, aby ten závit měl 20mm, aby byl takto dlouhý, aby pořádně držel. Dejte tam samozřejmě podložku a klidně ho nalepte něčím na závity ! Dole na blatníku vyšroubujte tu desítku šroubek co drží blatník. Pozor, tady musíte koupit ten kulový čep 6 !!! Dejte ho také trochu delší jako nahoře a s podložkou aby to drželo a s citem dotahovat.......klidně ho také nalepte. Vše funguje fantasticky ! Předem jenom jedna informace. Myslel jsem si že tyhle vzpěry budou silné, to znamená 350N na každé straně a dokonce jsem vyzkoušel vzpěry každou se 150N, ale to je slabé a tu haupnu to neudrží. Ty polské vzpěry jsou tak jak mají být a někde jsem to i na polákách našel. Většinou tyto informace nikde neudávají, aby si to člověk neposkládal sám za pár korun. Na autě tedy mám vzpěry 50cm dlouhé a každá má 350N. Můžete si sehnat i vzpěry 60cm dlouhé, ale dole na blatníku nebudete vyšroubovávat tu desítku šroubek co drží blatník, ale vyšroubujete o kousek dál torxový šroubek co drží konec světla a ten je také 6 průměr !!! Mám naftu 110 kw 2018 kombi. Pokud to někomu pomohlo tím lépe.
    2 body
  5. Tak tohle pojď vyprávět na téměř každou menší ves s autobusovým spojením v úterý a únoru lidem, kteří denně dojíždějí za prací třeba přes hranice okresu. Pokud povinná elektromobilita donutí lidi zbavit se svých dvou 20 let starých aut (ano, to je dnes úplně běžná situace většiny lidí na vesnicích) a těmhle lidem nezbyde nic jiného než být bez aut, protože na e-auto mít nebudou, tak jim přijď říct, jak se kvalita života neměří počtem aut... Mluví z tebe nebetyčná lidská tupost a hloupost, nedostatek znalostí, přehledu a schopnosti chápat věci ne naivisticky izolovaně, ale jako propojený celek. Už jsem to jednou psal - ty možná patříš mezi ty "moudré", kteří sami sobě dobrovolně prodraží stavbu domu z 6 na 60 milionů Kč jen proto, aby ušetřili 1 % energetické náročnosti. Ale to není cesta ani k ekologii, ani k prosperitě (ekonomické a společenské). Je to cesta destrukce a rozvratu.
    2 body
  6. Pravidelný servis po 60t km, auto nemá rok - výmena olej + filter. Pri prvých 30t som musel doliať ca 0,6L, z náplne oleja naliatej pri 30tkm do výmeny 60tkm chýbalo asi 3-4mm na mierke - výmena sviečok - výmena brzdovej kvapaliny - výmena peľového filtra ca 500 EUR
    1 bod
  7. Souhlasím, jezdím také již necelý rok a půl 1.0 TSI evo 81kw. Praha Jeseník chalupa s rodinou a nemám s výkonem motoru žádný problém.
    1 bod
  8. Tlacitko ma 2 znaceni pro S3 3V0 905 217 WHS/ 3V0 905 217 A WHS Jen co asi znamena to s tim A ?
    1 bod
  9. Myslim, ze jde o to tu krivku kroutaku posunout blize k 1500 ot a pak jeste posunout dale ke 4500 ot. Roztahnout rozsah "silneho" kroutaku. Origo zacne zabirat od cca 2200 ot do 3500. Coz je takove neprijemne a moc kratke.
    1 bod
  10. A kdo určuje, který názor se "hodí" a který ne? Ty? Hmmm... Primární zdroj zesměšnění hledej ve svých příspěvcích. Já na ty nesmysly jen poukazuju a zasazuju je do reálného prostředí a reaguji relevantními otázkami, které ta idealistická fantasmagorie vyvolává. Není divu, že zůstávají bez odpovědi. Že pak tvé příspěvky vyniknou jako skutečně směšné není ale mým zaviněním. Svědky Jehovovy (viz výše, trefné), lepiče k asfaltu, Gréty, ekologické fanatiky a podobnou lůzu, která ve svém zaslepeném fanatismu není schopna vnímat věci v jejich širších souvislostech, lze těžko brát vážně, považovat za relevantní partnery pro diskusi či jakkoliv jinak projevovat cokoliv jiného kromě despektu. Ale opět, není to vinou těch, kdo na nesmyslnost fanatismu poukazují...
    1 bod
  11. Silarm: Tak to je těžký, když budeš vystupovat jako svědek jehovův, dřív nebo později to dopadne stejně...
    1 bod
  12. Patocka jako zdroj "verohodnych" informaci :-D . Tos zabil... ;-) . To uz je slusna zoufalost :-D . Stejne jako imperativ "kdo neprosazuje zeleny fanatismus, je placeny lobby fosilniho prumyslu". Aneb opet stejny scenar: naprosta neschopnost reagovat na nadnesene realne problemy, ktere nasilna elektromobilita prinasi. Jen bezzuba propaganda prazdnymi hesly a naivita 12leteho ditete, ktere pro stromy nevidi les. Proto vas poblbane fanatiky nikdo rozumny nebere vazne - sami sebe diskvalifikujete z rozumne diskuse timhle saskovanim se "sociology"...
    1 bod
  13. Utopická demagogie, zas a znovu. To tvé "dosti" je v řádu jednoho procenta celosvětově. Tedy v oblasti statistické chyby. Nás všechny to bude stát obrovské peníze, pro stovky tisíc až miliony Čechů to bude znamenat buďto konec nebo velmi výrazné zkomplikování osobní přepravy (vesnice, sídliště), většina obyvatel díky tomu reálně zchudne. Kvůli neznatelnému efektu a chiméře falešné ekologie. Ano, je to pořád dokola, protože lidská tupost nezná hranic. Žiješ v naivitě a neznalosti a ignoruješ všechny racionální argumenty, které ti tu píše mnoho lidí. Tak se do puntíku přesně chovají fanatičtí zaslepenci. Ekonomicky neřešitelné nabíjení na sídlištích je eko, budování statisíců dobíjecích stanic je eko, komplet přebudování elektrické infratsruktury v celé EU je eko, zasvinění krajiny větráky a soláry je eko stejně jako jejich výroba, problémy spojené s masivním dobíjením po návratu z práce, kterým už některé státy čelí, neexistují atd. Běž se podívat na reálnou českou vesnici. Tvá představa, že stará levná auta mají lidé až jako 2. či dokonce 3. auto v rodině, je stejně mimo jako tvoje dětsky naivní myšlenky o tom, jak e-auta spasí svět. Většina rodin tu má 2 auta - první je na úrovni jedničkové Oktávky, Focusu II. generace apod. Druhé auto je typově Felda, Corsa B max. C. Drtivá většina aut lidí, co pracují na vesnici nebo v přilehlých malých městech si kupuje auta do 50 tis. Kč. Asi bych chtěl být svědkem situace, kdy by povrchní blbeček plný těhle zaslepených manter přišel k nám na malé vsi do hospody a začal chlapům svá moudra vyprávět. Je to na stejné úrovni inteligence, jako vypouštění pneumatik, lepení se k silnici nebo polévání Mony Lisy jogurtem či co to bylo. Bohužel Evropa se jako celek díky vyprázdnění tradičních hodnot velmi radikalizovala do levého středu až doleva a proto nyní čelíme naprosto absurdním a bezprecedentním vlnám ekologického populismu, který z podstaty věci ničemu reálně nepomůže, ale Evropu zruinuje ekonomicky i strategicky. To, co ty manipulativně nazýváš strachem, je ve skutečnosti jen racionální pohled na existující realitu. A netýká se to zdaleka jen ČR. Maďarsko, Polsko, chudší regiony Itálie nebo Španělska jsou nemlich to samé.
    1 bod
  14. chcel by som vediet kolko stalo to auto ked sa riesia 800kč krytky ako ruiniujuca investicia , uz som na tomto fore cital kadeco ale toto je top
    1 bod
  15. No, tak je třeba se s tím naučit jezdit asi... pokud se chceš vyhnout té agónii, tak prostě sešlápni plyn trochu více, aby tam skočil 5RS, není v tom žádná věda... Nové DSGčka jsou nastavené z výroby celkem do ECO, takže buď jezdit v Sku, manuálně s při zrychlení podřazovat a nebo více sešlápnout plyn, to je podle mě nejjednodusší možné ovládání DSGčka, společně s tuknutím do mínusového pádla.
    1 bod
  16. Já mám odpojeno na svém i služebním Rapidu a paráda. Mrzí mě, že ve Škodovce nemají technici koule na to, aby tyhle krávoviny do aut nedávali. Ušetím trochu paliva, abych po 3-4letech kupoval novou EFB baterii. Mojí peněžence a přírodě to opravdu pomůže.
    1 bod
  17. přehrávání jednotky není nic směrodatného Zde Ferda odpověděl i za mě. Případné diskuse mě již unavují, stejně tak rádoby "ověřené" informace typu, jedna paní povídala, takže zájemci o případnou úpravu ať zavolají, vysvětlím co bude potřeba.
    1 bod
  18. bud si nastav nebo nechej nastavit (ne v autorizovanem service) odezvu plynu z "ovladani casem" na "prime ovladani" ... pak to reaguje linearne .. ne az na vetsi seslapnuti. zacne se to chovat MNOHEM normlaneji ... uz nevim, jak se to presne jmenuje, ale najdes to nebo bude vedet kazdy, kdo to dela ...
    -1 bodů
  19. jak jsme psal, nechtěl jsem to sem dávat.... ale nakonec jsem rád, že jsem to sem dal. Opět jak to není názor co se hodí, tak automaticky dehonestovat, zesměšnit a nadávat.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...