Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/12/23 ve všech sekcích
-
4 body
-
Znovu:Jak jsem psal,pokud používáte DP nebo on-line materíály,je u jednotlivých motoru psáno_Neodsávat!!! nebo vypustit či odsát. Tak už sakra přestaňte vymýšlet a domnívat se!!!2 body
-
LiveBomb..tys to nepochopil,ja si neumim predstavit menit olej frajera,co to prave na ten leasing ma a nez neco posrat nebo se uspinit,tak obetuje par stovek,da si kafco nebo obed a na aute mu dela mechos,kteryho by prasarna s filtrem ani nenapadla. Kdyz kupuju auto,tak se samozrejme na intervaly oleje ptam a ve snu by me nenapadlo,ze mam pred sebou jelito,co kdyz rekne,ze vymenil olej,tak mysli opravdu jen ten olej. Co si o nekom takovym myslet dal,ze pri rozvodech jen dal remen? Kupte si auto,ale nechejte si rezervu na servis i kdybyste si ho delali doma sami,proti tomu nic nemam,ale udelejte to poradne a nebo se tim tady nechlubte,ze jste usetrili dve kila za filtr,at si z toho dalsi nevezmou priklad. Pod pojmem clen klubu si predstavuju nekoho,kdo autu dopreje a ne, ze na nem ušetří... Pokud to myslite vazne,tak si zalozte klub kolenovrtů....:-)2 body
-
Odsavacka by davala smysl pouze v pripade nevhodne tvarovane vany jak tomu bylo napr.u fordu 1.6 tdci 16v,kde opravdu ten nejvetsi bordel nevytekl. U nemeckeho koncernu jsem takový problém za poslednich cca 30 roku nezaznamenal. Navic olej po zahrati je jako voda,po odšroubovani vypoustaku vytece stylem jako by ho hnalo cerpadlo. U vany skosene k vypoustaku tam uz skoro nic nezustane a je mylne se domnivat,ze odsavackou dostanu z vany vic oleje,kdyz s ni stejne nemuzes pohybovat po celem dnu vany. A dost pochybuju,ze by nekdo vypustil olej,zvazil presne na gramy a nebo zmeril na ml,nalil ho zpet, ohřál a postup opakoval ale odsavackou a naslednym zmerenim. To dam radsi petikilo,mechos mi olej vymeni a pri te prilezitosti zkoukne auto zespoda. Oddelava se pouze jeden plastovy podmotorovy kryt,nic vic. To usetrene petikilo musi v kapse kurevsky hrat...jeden cely obed a krabicka cigar. A co se tyce superbu na leasing,tak neverim tomu,ze se nekdo z uzivatelu spini byt jen vymenou kol na sezonu,natoz šaškováním s odsavackou a naslednou eko likvidaci vyjeteho oleje...to je dobrej bizar...2 body
-
Že je špinavý = zachytil mikroskopické částice všeho možného z oleje Není zanesensy = stále pres něj může téměř bez omezení proudit olej a stále je schopný zachytavat nečistoty1 bod
-
Proč? Kromě toho, že je špinavý tak není nijak zaneseny a neztratil nic ze svých filtračních vlastnosti. Dalších 15k na regulérní a predrazenou výměnu v autorizaku zvládne jako nic.1 bod
-
Vidíš. Já ho sice nemám na leasing a přesto kolem toho saskuju přes léto s odsavackou a 2x ročně na prehozeni kol. A víš proč? Protože to mám jako relax a provedu si to v čase, který vyhovuje mě. A odsavam proroze je to cistsi prace a nezasvinim si silnicni beton pod motorem. Prelit pár litru oleje do bandasky a odevzdat ve sbernem dvoře není taková práce. A jelikož mám ty auta v rodině tři, tak ušetřím víc než to petikilo.1 bod
-
neviem o čom hovoríte ale odsávačkou naraz vytiahneš viac oleja ako pri vypustení , vidíš to aj v odmernej nádobe , bola tu super vec na niektorých autách kde si nemusel rozoberať milion deklov a hovadín okolo ..len to musí byť poriadna odsávačka a poriadna sonda nie umelina čo sa bortí ... potom po vykrútení vypušťáku nevytečie ani kvapka ... bohužial pri 90% terajších škodoviek to význam už nemá kedže na filter musíš ísť zospodu a dávať dekle dole aj tak1 bod
-
Taktéž vůbec nechápu majitele/uživatele automobilu, který dokáže třeba jen uvažovat nad tím, že by při výměně motorového oleje neměnil filtru? To je jako při opakované souloži používat stále stejnou šprcgumu, taky vás možná i opakovaně ochrání před početím, ale té špíny a bacilů co se tam jejím znovupoužitím zanese..... :-)1 bod
-
Zlý výber auta k danej požiadavke. Superb je hlučný ako tank, osobne sa mi zdá Octavia 4 viac odhlučnená ale to ma tu ukameňujú.1 bod
-
1 bod
-
Taky mi letos nešla klimatizace (na předchozím autě jsem za 9 let neměl žádný problém). Příčinou bylo poškozené těsnění a ztráta média. Opraveno na záruku.1 bod
-
Na záruku nešlo, dělala se tlaková zkouška systému a vše v pořádku. Taky je možné z výroby bylo méně naplněno. Cena byla 3.500kč1 bod
-
1 bod
-
A ty nemáš na víčku nádrže nebo B sloupku hodnoty s tlaky k danému rozměru pneumatiky? To uz zavání leností.1 bod
-
Někdy se divím,co čtu. pokud by jste měli servisní příručku,dozvěděli by jste se kdy se může a kdy nemůžu olej odsávat-resp.u kterého auta ano a u kterého né.Přímo příručka píše-Neodsávat olej-hrozí velké množství zůstatkového oleje. Máme servis a tak,kde je to povoleno -odsáváme a osobně jsme zkoušel po odsátí zátku povolit a nevykapla ani kapka-naopak ano. Navíc když vidím,jak někteří amatéři jsou schopni našroubovat zátku přes závit-tak raději radím-je li to povoleno odsávat.0 bodů
-
To mi zní jako perfektní protimluv. Co jiného je ta "špína" než drobné částečky všeho možného? Pokud by platilo, že se filtr ničím nezanáší = nic nezachytává, jaký by tedy byl jeho účel?-1 bodů
-
Správně, postupně se zanáší a průchodnost pro olej se tím snižuje. Zbytek je slovíčkaření. Shodný princip jako třeba vyměnitelné sáčky ve vysavači. Cena filtru je tak zanedbatelná, že postrádám jakoukoliv racionalitu v jeho nevýměně. To je jako vyčistit si večer zuby a vzápětí sníst mléčnou čokoládu. Ale samozřejmě každého věc.-1 bodů