Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/23 ve všech sekcích

  1. Lepší je to hodit do servisu, než to bastlit doma sám. Ta světla jsou komplikovaná a seřizují se přes diagnostiku. Za hodinu a půl bylo hotovo a řekli si 1470 Kč.
    2 body
  2. Mě ta cena přijde odpovídající dnešní realitě... Moc nechápu, co řešíte. To je něco kolem 419 000 Kč na české, ne? Vždyť teď je stará Scala od 459 000 Kč. Vzhledem k situaci prostě udělali jen méně vybavenou a levnější variantu...
    2 body
  3. Ahoj, Ferda mi to nakódoval na dálku, jen jsem si musel půjčit někde kabel. Přes VCDS to nešlo udělat. Ale je to paráda otevřít i zavřít zevnitř
    2 body
  4. Ahojte, zdravim vsetkych co marne hladaju sposob ako aktualizovat loga stanic na Karoqu pred alebo po facelifte. Info, ktore som zozbieral je nasledujuce. Predosle verzie radii a tiez aj aut ako fabia, scala, rapid, octavia, superb, kodiag maju moznost aktualizacie log stanic priamo na vyber z externeho uloziska, teda USB alebo SD karty. Kedze dochadzalo k bezpecnostnemu prelomeniu ochrany v radiach, pani zo skodovky riesia po novom aktualizaciu log stanic cez databazu. Ibaze nikto o tom neinformuje a v servisoch su z toho uplne mimo, kedze ide o novy sposob ako tie loga stanic dostat do radia. Podarilo sa mi najst stranku, kde sa da tato databaza stiahnut a aktualizovat databazu priamo v radiu - v mojom pripade MIB3 Amundsen s dvoma USB-C slotmi. Databaza obsahuje loga stanic viacerych radii danej krajiny, cca mala by to byt databaza celej europy (+/- moze niektora krajina chybat). Ale v celku pre SK a CZ a lokalne susedne krajiny by to malo fungovat. Bohuzial zistil som po aktualizacii, ze predsa tam niektore loga stanic niesu (FM - Radio Kosice, DAB - Radio Rock), pricom su na trhu uz viac ako 3 roky a stale v databaze chybaju. Aktualna verzia databazy je 1.31.44 - dufam, ze v dalsej sa uz objavia aj spominane chybajuce loga stanic. https://mib-helper.com/index.php?train=MOI3_EU_SKMQB_P32400P najdete tu toho viac od firmwaru, cez mapy, databazu log radii az po rozne programy na aktivaciu alebo format SD/USB + video navody a stranku tipka na youtube, ktory sa tomu venuje naplno. Provided data: MOI3_EU_SKMQB_P32400P is valid. Jump to: FW, maps, RSDB, PPOI, Activator, VIM, SW, tools, kits. 1. Firmware details: Generation and tier: MIB3 Option Infotainment Region: Europe Brand: Skoda Version: MQB platform Firmware version: P32400P (MU: 0324) Firmware type: Production Hardware vendor: Preh 4. RadioStationDataBase updates (found 1 RSDB updates): RSDB version Europe 1.31.44 (507.6 MB ↓) - USB format na FAT32/exFAT, rozbalit obsah zip suboru priamo na USB-C kluc RSDB update tutorial on YouTube here. All RSDB update packages here. https://www.phonostar.de/download/vw/MQB3_OI_JND_Europe_v1.31.44.zip PS: hodte sem potom feedback ako Vam to funguje a co popripade chyba ... SK + CZ. Zdarec Joži
    1 bod
  5. Jedná se o aktualizaci FW v kameře a volantu.
    1 bod
  6. Nevim jak dneska ale bylo to nejak problematicke a muselo se jezdit do Strakonic k Ferdovi nebo jeste k nekomu mam pocit! Prostym kodovanim myslim stale nelze.
    1 bod
  7. máte tam medenú podložku , dokrútiš nadoraz a málinko dotiahneš a je to ... nemáš tam veľmi čo ak to nevezmeš nasilu a nenatiahneš sviečku ... na klasike kde nie sú medené podložky najprv roztlačíš podložku a jemne dotiahneš ... určite by som kvôli sviečkam nekupoval momentak
    1 bod
  8. jako někdy nám stačí těch 40km ale jsou dny kdy i jednou tolik bych využil. Včera jízda s vybitou baterkou 6,4l/100km a to jsem hnal po okreskách.
    1 bod
  9. Prečo si si kúpil TSi keď jazdíš veľa krátkych jázd. Ja som vypozoroval u svojho MPi že kým sa zohreje olej na hodnotu cez 80 stupňov je potreba takmer 20km jazda. Celý týždeň jazdím ani nie 1km tam a späť, teda stále za studena. Takto by som TSi zanedlho odpálil do večných lovíšť. Za 30, 40 tisíc km ventile od karbónu čistiť a takéto hlúposti s tým robiť. Peniaze zbytočne vlievať, navyšovať zbytočne servisné úkony. Nie, Nie. Každý rok chodím meniť olej a už po výmene cítiť ako bol znehodnotený .Plus mínus najazdím 10tisíc km za rok. A to mám MPi. Neviem si predstaviť že by ma TSi nútilo chodiť vypaľovať filter. Sadnem druhý deň do auta za umýslom krátkej jazdy a nútilo ma jazdiť niekde 10 km za mesto len tak zbytočne, len aby som nezničil GPF. Čistá psychóza takéto niečo. Potom rozmýšľať kedy sa zapchá EGR, zakarbónujú sacie ventily, riedenie oleja benzínom. NIE, NIE. Ďalšie auto bude znova MPi.
    1 bod
  10. Ahoj, mrkni sem. 2020-2022 Skoda Octavia Mk4 Workshop Manual + Wiring + Owner's | PDFs Free Online (cardiagn.com) Nic jiného jsem nenašel, když jsem hedal pr osebe. Funguje mi to ale jen v Edge prohlížeči.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...