Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/23 ve všech sekcích
-
Este som nestihol pochvalit predosly zraz, a uz je termin na ten buduci 🫣🤣 Zradielko bolo fajn I ten zakusok, zmrzlinovy pohar Len na palacinky ja mam akosi smolu. Ked nie uz 2krat Guty, tak teraz opat 😪 tak aspon vecera Auta nafotene nemam, kedze som prisiel minutu po zahajeni a vsetci sa uz schovavali v teple. Nieco hodim ku sebe do temy, nech to tu nespamujem Ten dalsi zraz uvidime co bude a ci sa podari rozumne naplanovat...5 bodů
-
2 body
-
Z toho semišového madla bych zešílel a ten příšerný kryt nad budíky vypadá, jako by ho zapomněli sundat ... na živo jsem ho zatím neviděl, takže nějaké vyšší soudy vynášet nechci, ale zatím to na mě působí jako velké zklamání... zvenku i zevnitř... :/2 body
-
@Jan R.Díky za fotky. Ještě jsem neměl možnost vidět naživo, což může udělat docela odlišný pohled než fotky, ale za mne: - semiš vypadá efektně, ale peklo na údržbu - už vidím, jak se peru s vysavačem v záhybech palubky... Taky bude zajímavé to vidět po 150 tis. km. - kvalita zpracování zadní části kožených sedaček působí dojmem, že je to špatně nasazený potah z Tesca za 500 Kč - přístrojový displej trčící z malého štítu je pro mne totální fail - ohromně kvituju navrácení ovládáná klimy na kolečka / tlačítka. Matlání po displeji OIV je nefungující příšernost. - bohužel pokračuje nesourodý festival mnoha různých materiálů, vzorů, textur. Doufal jsem, že v OIV to byl jen dočasný úlet. - pozitivní je, že se centrální displej zbavil toho otřesnýho a směšně působícího megarámečku, který má OIV. Chápu, že každá automobilka se nějak vyvíjí. Směr, kterým jde Škoda, se od mýho vkusu vzdaluje podstatným způsobem.2 body
-
Za mě - to se nepovedlo Ty světla z kufru na víku, naživo, jak je to zakulacené. Vložka zámku jako u Golfu 8, kde to jsme. Schránka bez chlazení. Na obhajobu tvar, provedení sedadel O.K., barevné provedení po vzoru Enyaqu žádná nuda, pěkné. Madla zatím nevržou. Aby to nějak vypadalo ceníkovka 1,28mil ještě bez Matrix a 110kW ... SW infotraimentu docela slušný. Ovládání klimy komplikované, ovce4 je lepší ...2 body
-
Ale som ich mal asi 5, plus 1 na veceru. Ale o tom pssst, jediny dokaz ma nastastie iba @Skodzinek1 bod
-
Ahojte. Poloosy vymenené, pravá predná - vnútorný kĺb - diera v manžete.. problém vyriešený. Asi aj vyosená bola pravdepodobne.. aj druhá, že už je taká načatá, že mi do jednej strany ide ťažko ohnúť. Ešte sem tam také trasenie (nie také, že ma až na sedačke trasie) zacítim ale to už bude buď diskom alebo gumami, silentbloky motora sú pevné tak jak má byť. Díky moc za radu .1 bod
-
@wirer jsem si ani nevšiml, že jsi měl ty husy dvě, dobrý výkon1 bod
-
Jen 12 V ? To je málo, měla by mít aspoň 12,5. To , že jezdíš každý den nic neznamená, pokud máš aktivní tzv. "inteligentní dobíjení".1 bod
-
Na scalu to origo nevyrábajú. jedine ak niekde nájdeš neoriginál. Tiež som toto nepochopil a dlhšie si zvykal po kúpe. Aspoň keby na vodičovej strane je, bolo by fajn.1 bod
-
ja tie origo vechte nedávam už dávno , na kolesách viac ako R17 je to katastrofa ako to ťahá za volant už po pár km ... ale majitelia to neriešia , kopa áut KO tlmiče , hlavne tie SIII čo plávajú ako starý gauč tých tu jazdí ... vytečené DCC , vyťahané silenbloky ale hlavne mám superba prakticky všetky 2019 roky sú vytrhnuté gumy od kovu na silenblokoch , sadnem do auta a idem skoro na istotu , aj tie čo boli menené v 2019 sú KO nie len prvovýrobné ... som sadol do svojho a čo myslíš , po 5km som vedel že sú KO ... 77tis km toro su moje , to modre je OCT4 2021 50tis km tolko k tomu1 bod
-
Co si pamatuji S3, tak to bylo po představení wow... Teď ten šedý barevný interiér mi barvama připomněl Felicii LX nebo Fabii junior. V L&K to už vypadá dobře a žádná látka se nekoná... Barvy a materiály v interiéru měla na starosti jedna mladá holka... Co z toho vyplývá? Jsme asi už staré konzervy 😀 Jen zrovna Superb není zrovna pro mlaďochy, ti na něj většinou ještě nemají... Ale těch failu je tam dost - zámek v klice, zapomenutý tablet za volantem, plasty na 5. dveřích jako zapomenuté maskování prototypů, cpát za každou cenu k silným motorům 4x4... Jako kdybych měl auto řešit dnes a S3 by už koupit nešlo, zřejmě jdu do Octavie.1 bod
-
Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁1 bod
-
Mám to bohužel stejně, až mě to mrzí. Když se mi to líbilo, tak jsem na to neměl, teď když bych měl, tak je mi to jedno 😕1 bod
-
Byly doby, kdy jsem si u nového modelu říkal.... "To někdy mít, to by bylo!" Dnes mě nové auto vůbec nepřitahuje. Děs. Tak asi tak.1 bod
-
Dá se předpokládat, že to bude sekvence zahřívání katalyzátoru, kdy je upřednostněn jeho co nejrychlejší ohřev prakticky za každou cenu, i před kulturou chodu motoru. Obdobně se chovají motory TSI již od jejich počátku. Je to vždy studený start za určitých podmínek - např. teplota okolí (respektive chladící kapaliny) v určitém rozmezí, doba od posledního startu, etc...1 bod
-
Mam pred FL Scalu iba rok a iba 16000 km,ale ja teda o ziadnych poruchach a problemoch neviem.Ja to auto praveze mozem iba pochvalit.1 bod
-
Diky moc za cennik. Som docela prijemne prekvapeny, pretoze som ocakaval vyssi cenovy narast oproti sucasnej generacii. Nicmene, granularita packetov sa dala ocakavat - samozrejme zmena k horsiemu, ale mohlo to byt aj horsie, viz Enyaq. Som este zvedavy na rozdiel ceny medzi 2,0TDI 110kW a Plug-in hybridom. Dnes je to 122k Kc vo vybave L&K, nicmene novy ma mat vacsie baterku a dojazd. Ak by sa im to podarilo zmestit do 150k, bola by to znacka ideal 😁1 bod
-
Pozrite na vnutorne klby poloosi, ked to robi len pri pridavani plynu.1 bod
-
Tak jsem nakonec koupil vzpěry Stabilus, cena do 500,- za kus. Jsem spokojen, dobrždění dveří v horní pozici je stejné jako u originálu.1 bod
-
A ta technika? 3 katalizátory a 2 filtry. Ekošmejdový motor co se nechává chcípnout za jízdy. Pohon bez charakteru. Absence manuálu a automat, krerý motor podtáčí. Po nastartování to má zvuk jako před smrtí. Za jízdy to nedobíjí baterii. Navíc je tam další 48V baterie, která je ve voze úplně k ničemu. Malá nádrž, aby se setřela výhoda oproti elektrošmejdům. Asistenti kteří co chvíli tahají za volant. A nedají se vypnout. Tempomat zpomaluje do zatáček jako posraný. A na další odpornosti si asi nevzpomenu..... Nová auta mě téměř nezajímají. Bohužel. Dříve jsem si kupoval Svět motorů každý týden. Co bych tam dnes četl? Pomalu si začínám zvykat na ojetiny. Naštěstí se budou nechat vždy sehnat ojetiny vypadající jako nové. Když automobilka nechce dělat auta pro lidi, ať si krechne, nebo jí Fiala platí výpalné. Když neumí Škodovka pochopit, že se jí lidi vybodnou na přwdražený elektrotablet na kolečkách.... Už je mi to fuk.-1 bodů
-
@bencahapříspěvek přímo nad sebou se necituje, viz pravidla fóra!-1 bodů