Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/24 ve všech sekcích
-
Dovolte mi, abych Vás pozval na 2. sraz v roce 2024, konkrétně 23.3. v již tradičních 14:00hod. Kdo dojede? 1. Pawouk 2. Ondra16V 3. VeteranChild 4. ExecutedDonut 5. Bikes 6. Barenasparena 7. Bullets 8. Mičurin ?? 9. Malta 10. Jozzi 11. Skodzinek 12. Arokysjerdno 13. Martab ??2 body
-
to jidlo vypada luxusne .. knedliky i ty koule palec nahoru .. jednoznacne2 body
-
2 body
-
Mně by třeba dotykové ovládání nevadilo, kdyby ten displej a tlačítka na něm nebyly poloviční.1 bod
-
U automatiky jse taky nikdy ikonu neviděl. Je to vidět jen v menu - komfortní spotřebiče.1 bod
-
1 bod
-
K tomu bych dodal toliko, že 1000W natož 400000lm ty LEDky fakt nemají. Jednak kdyby měly 1000W, tak by měly svítivost orientačně 100000lm. Jen pro představu, takové LEDky by měly cca 9x větší spotřebu, než běžné halogenové žárovky, přičemž tahat podobné proudy po 12V síti s milimetr tlustými vodiči na 10A pojistce na světlo už je totální blbost. Neříkám že to svítí blbě, ale v případě takto silně zavádějících informací od prodejce bych byl ostražitý.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak, už aj som doma. Cesta trvala trochu dlhšie, nakoľko som dal tri zastávky (#2, McDrive, na zjedenie "štvrťlibráka so syrom" z krabice a #1) a nastavil som si aj "podcastové tempo" (70-100). Nižšie sú spotreby tam aj späť. Cestou späť som očakával ešte trochu lepšie hodnoty, ale zase videl som raz na budíkoch aj -8,5°C, tak sa asi nedá očakávať, že to pôjde za rovnakú spotrebu ako v lete. Inak pred Bratislavou už bolo miestami aj 1,5°C, takže rozdiel až 10°C. Inak som si povedal, že už nepôjdem v tejto zime a tme umývať auto, ale keď som zaparkoval garáži, tak som zistil, že asi som mal ísť... Je zaujímavé, že ostrekovač nestrieka vodu na celý svetlomet...1 bod
-
Ďakujem páni za super zraz, ja som si príjemne oddýchol a budem sa tešiť zas niekedy nabudúce 🙂1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@mirahany1 Třeba za mě nová Scala pěkný, takový omlazený, ale Kamiqa si necháme zatím starého, také nás nenadchl.1 bod
-
To, že keď máš predný chladič klímy obitý od kamienkov, tak ti neprechádza dostatočne vzduch cez rebrovanie až k chladiču motora. Na S2 som ho mal obitý na cca 40% a pri výkone mi vyrazilo vodu cez expanzku. Po výmene chladiča a doplnenie dodatočnej ochrany pred kanienkami vyrážanie vody cez expanzku prestalo. Holt Škodovka má chladiaci okruh nadizajnovaný na doraz a akýkoľvek úbytok chladenia sa hneď odzrkadlí na teplote. Prikladám foto v akom stave bol starý chladič a ako som to poriešil. Keď som kúpil S3, tak som hneď riešil mriežku. Bohužiaľ Škodovka neráta so slovenským kamienkovým posypom v zime.1 bod
-
Rozhodně to není v pohodě jak si pořád myslíte a jenom tím obhajuje vaši zbastlenou instalaci xenonů, na kterou jsi při koupě nového vozu neměli. Kdyby to bylo v pohodě, tak nivelace nebude povinná.1 bod
-
@bojler Nikdo tu ale nepíše, že to zlevní auta. 😉 Zas bych neviděl všechno tak černobíle - z toho tvého komentáře to vyznívá tak, jako kdyby nám to Škodovka dělala naschvál. Pro automobilky posledních 5 let musí být jako zlý sen. Absurdně protlačovaná elektromobilita, Covidová krize spojená s tou čipovou, válka na Ukrajině, ceny energií vyhnané do extrému (a úplně zbytečně). V kontextu toho přeci nejde nějaký podnik obviňovat z toho, že dělají změny k neprospěchu zákazníka, když to kolikrát můžou být změny existenčního charakteru. My Češi si rádi neustále na něco stěžujeme. Do teď to byly dlouhé dodací lhůty - "šílený, poslední auto od Škodovky", "čekat na auto rok, rok a půl, kdo to kdy viděl?!" ... a když to v důsledku krize chce Škodovka vyřešit revizí výbav a paketů, aby se situace z posledních 2 let neopakovala, opět se najde někdo, kdo tento krok zkritizuje. To mi docela připomíná hejty na soc. sítích ohledně litrových tříválců (1.0 TSI ale i jiných), jak taková auta nemají motor apod. Ale přitom jsou takové pohony opět jen důsledkem eko diktátu z Bruselu. Tedy přizpůsobování se aktuální době. Stejně jako teď ty výbavy. Na O4 se opravdu čekalo extrémně dlouho, 15, 18 měsíců dodací lhůta nebylo nic neobvyklého. S tím spojené náklady na pronájem x odstavných ploch. Absolutně se nedivím, že to Škodovka nechce s FL svého nejprodávanějšího modelu absolvovat znovu. (omlouvám se za částečné OT, byť stále diskutujeme na téma omezení výbav u O4 FL.)-1 bodů
-
Výsledek hospodaření Škody auto a potažmo celé skupiny moc té zmiňované existenční beznaději neodpovídají. Ale na druhou stranu máš pravdu, že češi si stále a rádi JEN stěžují. Opradu se vzepřít bohužel neumí.-1 bodů