Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/24 ve všech sekcích
-
1 bod
-
1 bod
-
Vždycky je to půl na půl, aby jeden mohl po 200 prodat, musí jinej koupit 😄1 bod
-
1 bod
-
Psal jsem už do toho zamčeného tématu, nemůžou být podpálené ventily? Změřit kompresi a pak se uvidí.1 bod
-
1 bod
-
S porizenim 3D tiskarny me napadlo zmensit puvodni verzi DPF monitoru, protoze bych si mohl jednoduse vytisknou krabicku na pouzity modul. Duvodu pro zmenu bylo ale vice. Svetlo vydavane LCD displejem je v noci opravdu otravne a navic monitor zabral skoro celou odkladaci schranku, kterou chci zase vyuzivat. Umisteni bylo celkove docela nestastne, clovek musel sjizdet pohledem az k radici pace a nesledoval cestu. Pro novy monitor jsem si vybral Arduino modul LilyGO TTGO T-Displej ESP32 1.14 TFT a to proto, ze uz obsahuje vse v jednom - ridici desku, BT modul a barevny displej. Pro program jsem vyuzil jako zaklad puvodni kod pro Arduino UNO z predchoziho modelu. Diky velikosti modulu bude monitor umisteny v urovni oci vedle budiku. Pripojeni monitoru je pouze pres USB-C konektor na spinane napajeni 5V. Momentalne monitor testuju, ale uz ted je zmena super. Pismo je dostatecne velke takze se da pohodlne precist, navic jsem kod upravil tak, ze pokud se bude blizit regenerace, zmeni se i barva merenych hodnot ze zelene na cervenou. Prubeh regenerace pak zlutou. Porovnani velikosti s predchozim monitorem. Video zapnuti monitoru1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ok takze lane assist aj pod 60kmh kodovanie: A5 long coding Byte 17 hc variant 0 povodne, zmenit na variant 1. U niekoho to moze byt iny byte ale podstata je rovnaka. Inak ja tam mam 7 variantov ak si dobre pamatam. Funguje to nasledovne: od 60 stale fici lane assist bez potreby ACC resp kto ma tak aj adaptive lane guidance. Pod 60 to fici v mode tzv TJA a treba mat zapnuty ACC, bez neho to nefunguje. Vyuzitie v meste nic moc ako som pisal hore. Realne vhodne na privadzace a dlhe dediny ako napr hubova kde su dobre namalovane ciary.1 bod
-
Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.1 bod
-
Musím súhlasiť. Koncern ide do veľkej stoky a Passat B9 je toho o kúsok väčším dôkazom ako Superb 4. A tie pozitívne body má Sperb 4 aspoň za Smartdials, lepšie sedadlá, uvidí sa čo nové DCC. Ale tie negatíva sú fatálne. Interiér totálna katastrofa Tie zvyslé linky na palubovke vo mne iritujú starú Daciu 1300 z osemdesiatich rokov samozrejme nesmie chýbať dementný tablet. Exteriér nič moc ku Kabáňovi má na míľe ďaleko. Bola dobrá voľba ísť do jedného z posledných 3. Superbov ešte mi nejaký čas vydrží a potom asi pá pá koncern. Rozvod po skoro 30 tich rokoch. Diess sa chcel opičiť po digitálnom potrate menom Tesla a "podarilo sa". Ja ale chcem auto a nie potrat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak tomu se mi nechce věřit že ti vydrží tři roky. To je snad ani nepoužíváš jinak si to nedovedu vysvětlit. Najedu cca20-25ti ročeně a po roce vržou a matlají po skle.1 bod
-
1 bod
-
Jsem v šoku! Na webu SVC Náchod jsem vyhledal partnera pro montáž tažného, autorizovaný servis AutoTukas Autoadamek Modřany a chtěl se domluvit... Pán mi po telefonu sdělil, že na S3 jedině originál, teď že ho montovali a vyšlo to na 65.000,- protože měnili chladič, saharu atd... Já si opravdu začínám myslet, že by se mělo to hulení nějak korigovat1 bod
-
@Clerfayt Záleží, kde a jak je auto provozováno. Například při celonočních přesunech (např. Rakouskem) je za mě tato asistence užitečná. Pro mě největší přínos asistované jízdy je shopnost adaptivního vedení v jízdním pruhu, protože klasický lane assist to v dnešních modelech již neumí a ono například otevření 1,5 litrové lahve plus pití za jízdy bez adaptivního vedení v jízdním pruhu není úplně pohodlné a bezpečné.-1 bodů