Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/24 ve všech sekcích

  1. No já bych zrovna autoforum.cz v tomto ohledu moc nečetl. Tam jde jen o čtenost a prokliky, ne o relevantní informace. Slovensko má tento "web" dokonce na seznamu dezinformačních stránek. Ti dva pánové, co tam toto ani-elektrošílenství tvoří a následně rozdistribuovávají na sociální sítě jsou buď extrémně vypočítaví jedinci žijící z prokliků na články o elektromobilitě bez ohledu na obsah a pravdivost nebo by měli změnit ošetřujícího lékaře. V roce 2021 se třeba ve velkém šířil článek, jak Německo zakáže parkování v podzemních garážích, poté co v Klumbachu hořelo v podzemí auto. No, když se pátrá trochu víc, tak tam hořel 12 let starý dieselový Golf, co neměl s elektroauty nic společného a ani nyní (tj 2024) není v provozním řádu těch garáží (dostupné na stránkách města) o elektromobilech ani čárka. Nebo se mi to alespoň nepodařilo dohledat. Ale uvádět věci na pravou míru, to není prací těchto "novinářů". Na jaký titulek klikneš spíš? "Omlouváme se za dezinformaci, ale na hořící lodi nehořel jediný elektromobil" nebo "Němečtí řidiči jsou zděšení. Pojišťovny se snaží prodat elektromobily z hořící lodi"? 🤣 Kdyby ta loď byla napěchovaná dieselovými auty, tak se o tom v našem "středozemí" ani nedozvíme, že něco někde tisíce kilometrů od nás na moři hořelo. 🙂 Třeba co se týče kontejnerových lodí, tak ty hoří v průměru 1 loď každých 9 dní. Ale články a odkazy na sociálních sítích o tom moc nevznikají. I když každý by si rád přečetl o kontejneru rybí moučky od kterého blafla skoro celá paluba. Nic. No možná kdyby měl kapitán alespoň v tisíce kilometrů vzdáleném domově elektromobil, nejlépe teslu a povedlo by se to dát do nějaké bombastické souvislosti s titulkem "Kapitán s teslou málem uhořel", tak bychom se o tom dozvěděli, ale jinak máme prostě smůlu. Nevím, jestli ty prokliky tolik sypou nebo to platí výrobci paliv a olejů, ale přijde mi, že strach z elektomobilů za chvíli překoná i strach z pavouků, hadů a podobné havěti. A když se podíváš, jak málo lidí v ČR za vytvářením té fobie u tisíců až desetitisíců lidí ve skutečnosti stojí, tak mají víceméně i můj obdiv.
    2 body
  2. Ahoj. Vlez do nastavení najdi tovární nastavení a naroluj na smartlink a dej reset.
    2 body
  3. Je krasne videt, ze prodejci vubec netusi co se deje... Nemaji info, nezajimaji se... Nechapu proc ma zakaznik vic info o aute nez oni... Jejich moto je... prodat a potom se nazajimat... Dle zjisteni zadne info o TPI nemam a ulozeni zadnich tlumicu jeste neni zalistovano v etce...
    2 body
  4. U nějakých dealerů ŠA máme přes zaměstnavatele 16%. Ale Škodovka dává poslední dobou nejmíň. MB 18-20%, Lexus 20-30% a Volvo dokonce 20-32%.
    1 bod
  5. Tak oživím malinko téma s dobou dodání tentokrát už na Facelift. 9. května objednaná krátká v Ultimate edition a příští týden ve čtvrtek předání. Čekačka tedy cca 3 měsíce. Výroba před 2 týdny.
    1 bod
  6. nic , delam to taky tak, od zacatku tam je VW508 (0-20W) a menim po roce nebo 15 tisic km
    1 bod
  7. 8% + prodloužena záruka a předplacený servis na 5let/100tkm zdarma
    1 bod
  8. Nerozporuji názory některých na web autofórum, opravdu tam občas píší účelově, někdy až bulvárně to se musí přiznat, ale třeba uváděná čísla poškozených automobilů v Korei se dají v pohodě vyčíst i z jiných zdrojů, to že jsem použil odkaz na autofórum není žádným účelem, mohl jsem použít klidně i jiný odkaz. Chtěl jsem i tímto odkazem poukázat, že mně osobně se zdá, že mnohé, nehodící se problémy a přešlapy v konceptu elektromobility a v konceptu samotného Green dealu se spíše zametávají pod koberec a relativizují se. Tak jak se v tzv. středněproudých médiích vyzdvihují přednosti a úspěchy elektromobilů a elektomobility, což určitě mnohé jsou a mají je, tak nevidím problém poukazovat i na tu druhou, negativní stránku věci. PS: lidi strach z elektromobilů podle mne až tak nemají, spíše jsou naštvaní, že jim někdo bere možnost výběru a káže jim, co je pro ně to jediné správné a proč to tak musí být, no a i proto se mnozí proti nim vymezují...
    1 bod
  9. Nic, možná zaplatíš o pár korun více (VW504 00 bývá o něco dražší než VW502 00). EDIT: Samozřejmě za předpokladu, že tvé auto je pro danou normu oleje přizpůsobeno.
    1 bod
  10. @Jaroslava Hűbnerová Tohle se mi jednou za čas stane taky. Vzhledem k tomu, že parkuji v garáži poměrně na těsno, tak to je docela obtěžující. Ale jak píšu, děje se to velmi, velmi zřídka, auto mám od 05/2023 (SW 1941) a stalo se mi to tak 4x, možná 5x. A musím zaklepat, že jinak infotainment funguje v pořádku.
    1 bod
  11. Samovolné zesilování rádia nepozoruji, ale občas se sám zesílí zvuk z parkovacích senzorů, takže dětem vzadu to skoro urazí uši.
    1 bod
  12. Tak velký kryt už mám na své 1.4 16V CGGB... Za jízdy otestuji až zítra, nicméně co to obnášelo: sehnat kryt z benzínového Rapida 6R0825235A (pasuje přesně bez úprav), tři matice N10327101, které se nacvaknou do děr v nápravnici, 3 šrouby do plechu 4.8x16, které tam jsou potřeba navíc oproti malému krytu. No a to je vše přátelé... Ještě doplním info o tom krytu - z diskuse na FB ve skupině Škoda Fabia Club mi vyplynulo, že na benzínovou F2/Roomster se velký kryt s největší pravděpodobností nikdy nedával a to ani na modely Scout, ani v rámci paketu pro špatné cesty... Nicméně na úplně první benzínové Rapidy (1.2 TSI 8V a 1.2 MPI, tj. cca do MR 2014) mohly mít tento kryt 6R0825235A (pozdější modely už mají trochu jiný). Indicií, proč by tento kryt měl na F2 pasovat, mi bylo zjištění, že F2/Roomster 1.6 TDI a Rapid 1.6 TDI mají spodní kryt stejný, z čehož mi vyplynulo, že i benzínový kryt z Rapida by měl minimálně tvarem a pozicí děr na F2 pasovat též... A pasuje, i kolem výfuku je v tom výřezu dostačný prostor, tak snad to bude i za jízdy všechno fungovat bez problémů...
    1 bod
  13. pro představu to snad bude stačit. v kombinaci s tou modrou je to imho ok
    1 bod
  14. dá se to opravit, vyčistit, každopádně turbo ven a rozdělat
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...