Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/25 ve všech sekcích

  1. Toto je otazka presne toho typu,ukaz mi niekoho kto nevymenil rozvodovy remen pri 210tisicoch a mal hned problem v nasledujucich 90tis km.Odpoved bude rovnaka,je to odporucanie vyrobcu,ked chces respektuj ho,ked nie nerespektuj a potom neplac.
    2 body
  2. Vratim se k zahade TravelAssistu, knoflik na ktery ma Kamiq na volantu. Stacilo otevrit prirucku k autu, ktera rika, ze jednak teda je volant origo i kdyz auto je koupeno 11/2020 a hlavne, ze knoflik tam sice na TravelAssist je, nicmene je "bez funkce". S @ExecutedDonut s tim zkusime neco udelat, ale bude to experiment. Budu updatovat.
    2 body
  3. Jen doplním informaci... Prasklý kroužek na zadním kole se projevuje i pravidelným ťukaním při brždění od 50km/h níže, aniž by svítily závady. Aktuální, trochu překvapivé, zjištění. IMG_0828.MP4
    2 body
  4. Spíše bych to viděl na možné prasklé těsnění pod hlavou a to u sacího kanálu. Následně se mísí chladící kapalina s olejem.
    1 bod
  5. Tady není sekce určená pro dotazy. Ptej se v sekci "Podvozek" a napřed se pořádně podívej, jestli se tam někde už něco podobného neřeší.
    1 bod
  6. podla toho, co pises - automat predat a do toho manualu si dat na sedacku deku alebo latkove potahy
    1 bod
  7. Není to poprvé, co je na volantu z výroby tlačítko bez využití. Třeba Rapid bez FA měl tlačítko asistentů na volantu pořád a k ničemu tam nebylo. Nicméně bych tady dál pokračoval čistě v problematice kódování, jak už psal @Pawouk. Aby se to tady časem nezvrtlo v porovnávání různých verzí volantu. Pokud to chápu správně, tak je v plánu, pokusit se to tlačítko ODISem zprovoznit. Pokud se to povede, postup k tomu tady bude vítán. 🙂
    1 bod
  8. Život s PHEV po půl roce. Kupovali jsme ho s nájezdem 121t km, rok 2020. Pravidelný servis - olej se mění u PHEV po 15t. Vždy byl měněn v AS. Výbava Style + 4 packety, celkem slušná výbava. V 60t měněna trakční baterie - umřel článek. Dojezd na čisté elektro ukazuje při 100% 51km. Je to mix dálnice a okresek. Jedna z jízd: - průměrná rychlost 61 km/h - vzdálenost 100km - spotřeba paliva 2,1l - spotřeba elektřiny 12,1kw To byl jedna z jízd, kde jsem přepínal režimy pohonu podle trasy, která mě čekala. Dálnici nedoporučuji jezdit čistě na elektřinu. Strašně to žere. Na okresky a do města je to fajn. Režim sport umí překvapit. To spojení pohonů člověka až překvapí, jak to umí vystřelit. Na trakční baterii by mělo být 8let/160t km stejně jako u čistě elektrických, ale je to převzatá informace. Její pravost jsem neověřoval u škodovky. 12V baterie se dobijí při nabíjení trakční baterie a dále při zapnutém zapalování. Jen pozor na zděšení, protože do ní posílá 15V.
    1 bod
  9. nechcem sa hrat na mudreho ale IMHO ak sa tam nakoduje velke nic, tak sa s novou baterkou stane velke nic je to ako robit z komara somara lidlacka nabijacka za 5 eur vie nabit hociaku baterku bez kodovania a auto to bez kodovania nedokaze?
    1 bod
  10. našiel som v cz odkaz tu: https://cistici-prostredky-spotrebice.heureka.cz/esperanza-es112-cistici-sada-na-lcd-tft-cistici-gel-hadrik-antistaticky-kartac-200-ml-arcespczy0001/#prehled/
    1 bod
  11. Ahoj, stačí použiť antistatickú utierku a sprej na čistenie lcd. niečo ako je na foto používam aj ja a v pohode, metličkou dáš dole prach, nastriekaš sprejom prípravok a zotrieš do sucha a je to vyčistené. sada stojí okolo 5€ ps: prípadne vlhčené obrúsky sú tiež ok, a po obrúsku do sucha antistatická utierka a je to.
    1 bod
  12. Už bych se vrátil ke kódování - ciž je předmětem tohoto tématu.
    1 bod
  13. Jak jsem psal výše, ten odkaz je z na ten s/s bazmek, co jme kupovali do KAMIQa před FL (níže screen z aplikace), před FL byl na roční operák, protože jsme čekali na FL, před vrácením jsem s/s bazmek demontovat a nyní je už více jak rok v KAMIQovi FL ... fungoval a funguje ...za mě je argument "pro FL" je jak jsem již psal výše holy nesmysl a obchodní tah, mimo to @Deliberator má KAMIQa před FL... nejspíš opravdu číňan poslal špatný kus...
    1 bod
  14. Veľké brzdy si bežný človek ani nevšimne iba ten čo tomu rozumie .Pri kúpe prebieha euforia v ktorej si nevšimneš ani to čo si chcel najviac lebo od radosti zabudneš.
    1 bod
  15. Sosnuto z PDFek z konference jaro 2016 (více zde http://forum.skodahome.cz/topic/132215-d%C3%ADlensk%C3%A1-p%C5%99%C3%ADru%C4%8Dka-n%C3%A1vody-sch%C3%A9mata-apod/page-2#entry2154595 ) - mlžení automobilka řeší pomocí otevření 3. odvětrávacího bodu.
    1 bod
  16. trosku jsem to vzal po plose viz obrazek,obecne ale tyto mikrospinace moc spolehlive nejsou,meli jsme v praci zarizeni kde byly pouzite taky a vetsina jich do roka odesla,pak to vyrobce nahradil jejich vetsimi bratry a je po problemu..
    1 bod
  17. Nedávno se toho hodně namluvilo o elektromobilech, které debutovaly na autosalonu Auto Shanghai v Číně. Region elektromobily rozhodně miluje, ale spalovací motory ještě nezemřely. Společnost Great Wall Motors (GWM) dokonce odhalila nový motor. A není to žádný malý tříválcový ekonomický vůz. Pokochejte se novým čtyřlitrovým motorem V8 od GWM. Příliš informací neuniklo Bohužel neexistují žádné podrobnosti o výkonu. Zpráva od WhichCar uvádí, že motor je vybaven systémem dvojitého vstřikování paliva a dvojitým olejovým čerpadlem s omezovačem otáček na 8 000 ot./min. To nezní jako pracant s nízkými otáčkami, ale není zcela bez elektrifikace. Tento motor bude součástí plug-in hybridního pohonného […] Článek Věřte nebo ne, Čína postavila nový motor V-8 s dvojitým turbodmychadlem se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...