Život s PHEV po půl roce.
Kupovali jsme ho s nájezdem 121t km, rok 2020. Pravidelný servis - olej se mění u PHEV po 15t. Vždy byl měněn v AS. Výbava Style + 4 packety, celkem slušná výbava.
V 60t měněna trakční baterie - umřel článek. Dojezd na čisté elektro ukazuje při 100% 51km. Je to mix dálnice a okresek.
Jedna z jízd:
- průměrná rychlost 61 km/h
- vzdálenost 100km
- spotřeba paliva 2,1l
- spotřeba elektřiny 12,1kw
To byl jedna z jízd, kde jsem přepínal režimy pohonu podle trasy, která mě čekala. Dálnici nedoporučuji jezdit čistě na elektřinu. Strašně to žere. Na okresky a do města je to fajn.
Režim sport umí překvapit. To spojení pohonů člověka až překvapí, jak to umí vystřelit.
Na trakční baterii by mělo být 8let/160t km stejně jako u čistě elektrických, ale je to převzatá informace. Její pravost jsem neověřoval u škodovky.
12V baterie se dobijí při nabíjení trakční baterie a dále při zapnutém zapalování. Jen pozor na zděšení, protože do ní posílá 15V.