Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Cjoctavian

    Cjoctavian

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      7 443


  2. Hravec

    Hravec

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 774


  3. mino2

    mino2

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      290


  4. Doktorone

    Doktorone

    Superb Klub


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 381


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.4.2014 ve všech sekcích

  1. Jj, dostal som echo od kolegu... Uz viem, ake to je prevratit sa s autom plno krvi sa nahrnie do hlavy, pas ale drzi kvalitne, i ked to bola len Kia kratka nejaka...fakt parada, nelutujem isiel by som este aspon 5krat -- Z mobilu
    2 body
  2. Zejmena to video s ESP - tedy ESC by melo byt povinnou "cetbou" pro vsechny experty co tvrdi, ze oni to nepotrebuji a ze je to k nicemu, bo oni umi udelat volantem a brzdou to same.
    2 body
  3. Adaptive Frontlight System http://youtu.be/Bg2Sxesqs5M Corner Function for Fog Lamps http://youtu.be/Tu5MzQW30o4 NENECHTE SE MÁST TVAREM SVĚTELNÉHO "KUŽELE" VE VIDEÍCH POKUD SE DOBŘE PODÍVÁTE AUTA JEZDÍ VLEVO (MAJÍ PRAVOSTRANNÉ ŘÍZENÍ), TEDY JE POTŘEBA SI PŘEDSTAVIT ŽE PRO LEVOSTRANNÉ ŘÍZENÍ JE KUŽEL ZRCADLOVĚ OTOČEN!
    2 body
  4. Mam aj 12sekundove videjko zvnutra... Simulator prevratenia: -- Z mobilu
    1 bod
  5. No jasne, z kamerky primo nahoru a strcit to pod tapec mezi sklo a tapec jde to tam dobre pak pod A sloupek obdobne a pak pod tesnenim dveri pod palubovkou ke stredovemu tunelu k boku tunelu pod plast az na uroven zapalovace tam vylezt z podplastu a puchnout do zapalovace. Jam mam micro USB rozdvojku v zapalovaci a tak to tam tolik ani netrci.
    1 bod
  6. Ja s timhle heverem taky nikdy nemel problem. Prezouval sem vzdycky letni a zimni a v pohho. Je snad jasny ze se musi pouzivat na rovine. Kdyz je to ve sklonu, tak bych se bal pouzit jakejkoliv hever... Nevim proc bych se mel bat neceho co se dava k auto jako originalni prislusenstvi
    1 bod
  7. Já myslím, že trochu řešíte kraviny.Vyměnit kola i s origo heverem to naprosto jednoduchý, pokud člověk není úplně levej jak šavle.
    1 bod
  8. Zažil jsem to na vlastní kůži, kdy mi bylo krom obvyklý kontroly dokladů a identity mne jako řidiče i auta postupně za sebou kontrolováno veškerý osvětlení vepředu i vzadu, houkačka, hloubka dezénu a tlak na věch 4 kolech I NA REZERVĚ (!!!), povinná výbava podrobným vyrovnáním v kufru včetně obsahu lékárničky a musel jsem ukázat i výstražnou vestu. Celý to trvalo snad 20 minut, já byl netrpělivej jak nevěsta, protože jsem spěchal pro děcko do MŠ, a ten buzerant v uniformě si vymejšlel další a další píčoviny, který mu mám ukázat - samozřejmě to nechtěl najednou, ale vymejšlel si to tak, aby co nejvíc zdržoval. Nakonec mě musel nechat odjet, protože nic nenašel, ale zdržel mě tak, že jsem si pak musel vyslechnout další čtvrthodinový kázání od učitelky ve školce o odpovědnosti rodičů za včasný vyzvednutí děcka - chuť poslat ji s rozmachem do prdele jsem měl ještě větší než u toho zasranýho chlupatýho...
    1 bod
  9. Klepání samozřejmě :-) proč sviti kontrolka samozřejmě zjistíš vagínou
    1 bod
  10. Od výmeny zatial ticho a veru ako to tu už pisali tak sme na to boli naučeny, že teraz človek čaká že to klepne a nič, ticho . Pridávam foto môjho H-čka.
    1 bod
  11. Tak nevím, váha sice vzroste, ale auto sedne k zemi a bude menší odpor vzduchu.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. jojo to říká náš štíhloun,který se cpe řízkama
    1 bod
  14. Klucííí změřte si to na plnou nádrž a uvidíte .... nezažil jsem zatím jedinou 1.8T která by ukazovala přesnou spotřebu na PC
    1 bod
  15. ty jo 6 psů, tam bude malej útulek teda, to se dohodněte na krmení jako jsme se domlouvali na pivu ne a složte se na pytel Purinyone
    1 bod
  16. Jenže není tempomat jako tempomat. S adaptivním ten tvůj nemá moc společného, ani tu ovládací páčku ne. A není nutné mít duplicitní příspěvky různě po foru. Pak je tady chaos a nic se nadá pořádně najít. Toť vše. A já to vyřeším jinak - přesunuji to do tebou založeného vlákna.
    1 bod
  17. Bych misto sebe posadil stanmara a mam -70 :-D
    1 bod
  18. Jo to co píšeš je správně, ale pro Maxi Dot. Tvoje budíky jsou na obrázku 16.
    1 bod
  19. 500 kč diagnostika, víc si snad neřeknou
    1 bod
  20. U airbagu si bez diagnostiky nijak nepomůžeš. Pravděpodobně jsi odpojil nějaký konektor v systému airbagu a ten si pamatuje chybu a svítí kontrolka. Zrušení kontrolky se dá výmazem chyb z paměti - pokud jsi si nevyrobil jinou závadu - ale bez diagnostiky to nezjistíš.
    1 bod
  21. Tak rozebírat tady rozdíly mezi jízdou na volnoběh a decelerací se zařazeným kvaltem mi přijde jak debata o fyzice 7.třídy ZŠ. Snad je každému jasné, že při deceleraci s rychlostí se jede za 0. Využívá se vlastního mechanického odporu motoru a vozu jako komplet. Jestliže jedeš v modu "plachtění" tak jedeš za spotřebu volnoběhu. Avšak každá ťuknutí o brzdu znamená neefektivita. Co se týče ničení setrvačníku tomu škodí kmitání jeho vlastní první nebo druhá harmonickou frekvencí. Kritické je hlavně podtáčení pod volnoběh. Ale OIII má fuknci ochrany setrvačníku proti tomuto kmitání. Když budeš jezdit jako blb a podtáčet hodně motor jednoduše ti zhasne. Podtočení myslím třeba 500 otáček u benzínových motorů.
    1 bod
  22. Z týhle to není až takovej problém: tohle je to co jsem ti psal: 7 A z týhle to jde úplně v pohodě:
    1 bod
  23. Školení to nebylo... Měli jsem tam v rámci školy dvoudenní "seminář" kde se probíraly nějaké prezentační dovednosti a tak.. Ale zpět k tématu, právě druhý den tam nás měl na chvilku technik a školitel a tak jsme vlítli na motory a vše kolem toho .. Já se hlavně zajímal o 1.2 TSI, takže mám hlavně fotky a videa tohoto motoru... Ptal jsem se jak to vypadá zatím se spolehlivostí tohoto motoru, jeho životností a... Životnost zatím vypadá lépe než předchozí generace TSI, řemen je prý navržen tahle, aby vydržel stejně jako motor, u kterého se konstruuje cca na 250 000 km při rozumném provozu a předepsané údržbě.. Rozhodně se už snad nebude opakovat ostuda s 1.2 TSI a řetězem, ale i ten měl mít řetěz úplně bezúdržbový a fungovat nadosmrti... Jinak pro zajímavost je kompatibilní komplet turbo s 1.4 TSI, kde je příruba na motor úplně shodná, takže se určitě začnou objevovat pokusy a zvýšení výkonů 1.2 TSI... Prý se také usiluje o možnosti "akčních" paketů, které se budou dát přikoupit při nákupu auta s tím, že např nějaký paket "sport" bude mít i motor který bude nastaven na vyšší výkon, nebo se také uvažuje o a cca za rok by i mělo být nasazeno a to metoda vypínání válců, ale nejspíš jenom pro 1.4 TSI a výše.. ale vše jenom spekulace... Jinak ještě jsem našel fotky, kde je právě porovnání 1.2 a 1.4 TSI, 1.4 se liší hlavně větším výfukovým otvorem... Samozřejmě klikovka, ojnice i písty robustnější..
    1 bod
  24. @ttominoo: Proč chceš měnit pouze otáčkoměr za hodiny? Na vrakáči jsem kdysi koupil celou přístrojovku za 500,-. Tu pak jen přehodíš celou. Neporadil jsem Ti s dráty, ale minimálně s problémem "...A co s tou dirou na ty digitalni hodiny?..." A rozebírá se tak, že pod krajními kryty u tlačítek na světla a těch středových jsou šroubky, pak je šroubek pod krytkou mezi středovými ofuky. Nevím jistě jestli nebudeš muset sundat kryt z volantového sloupku a raději i celý volant. Vím, že bez jeho demontáže je to kurevská pakárna. Prostě je tam málo místa dostat tu palubovku aspoň nějak rozumně ven. Jo, a odpoj si bovden k tachometru u převodovky. Tu demontáž už si přesně nepamatuji, ale tak nějak to bylo. EDIT: A ještě jeden pod krytkou vlevo od budíků, jak se tam dávál palubní počítač.
    1 bod
  25. Souhlasím, chce to občas protáhnout, já jsem teda musel teď nechávat vyčistit turbo, zatuhlá regulace, ale přisuzuju to tomu, jak bylo u nás přes zimu, silnice pokryté vrstvou ledu a a nemožnost to pořádně projet, od jara do podzimu najezdím celkem dost km ale přes tu zimu je to slabší a když tak tuhle zimu to byly couračky, takže jsem takto dopadl. Jinak mám najeto 263 tkm a po čištění mi bylo řečeno, že turbo je v dobrém stavu a že ještě něco natočí. Teď auto krásně tahá a dá se jet svižně i s příjemnou spotřebou.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...