Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 263


  2. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 511


  3. Shaarky

    Shaarky

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 177


  4. hubyk

    hubyk

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      163


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.5.2017 ve všech sekcích

  1. Špatné poutání je fraška. To na mě zkoušeli také. Sdělil jsem jim, ať mi v příručce k autu ukáží, kde je napsáno, jak se správně poutat a budu to akceptovat. Problém je, že to v příručce nikde není, takže to vyměnili v rámci záruky.
    2 body
  2. Tak uz to na tom svete byva Stringo. Bohuzel. Ja to uvedl jen jako priklad. Kdyz Liedel nabizi to co nabizi u pokladni ano bude tam asi pecena varena atd. ale presto. Na karlovarsku to taky neni zadna slava. Pozustatek z dob komunismu a to i 20 let po nem kdy vsichni brali stejne. Nasi sefove treba jsou si toho vedomi a samotne je to netesi. Uz i kvuli tomu ze dva nasi projektanti jezdi na vypomoc do Nemecka a driv jsme jednou dcerinkou jedne Nemecke firmy byli a maji tam akutni nedostatek lidi tak vime jak jsou placeni tam. Velka "pomoc" z Afriky se zatim nejak moc u nich neprojevuje. Presto nam vyssi platy dat proste nemohou. Museli by za zakazky chtit tolik, ze by jsme nebyli konkurence schopni. Je to tak blbe nastaveno uz systemove. Priklad. V Nemecku je nejdrazsi prace samotna. Treba prijde instalater a voli se takove materialy a postupy, ktere jsou sice drahe a to nekdy velmi oproti jinym. Ale ten instalater nad tim stravi tretinu casu a tak se to vyplati. U nas Cesi furt chteji vse nejlevnejsi a uz nevidi to, ze ten instalater se s tim bude srat vecnost, ale to nevadi a porad se to vyplati, protoze u nas si instalater uctuje 400 za hodinu prace zatim co v Nemecku treba 2000. Jsme levnou montovnou pro zbytek Evropy se zisky vyvadenyma do techto zemi a podle toho to tak vypada. Ja treba jit delat do DE nebo jinam nechci. Proc bych mel uz tak bohate zemi pomahat aby byla jeste bohatsi. Ja chci abych se tady jednou mel dobre a kdyz ne ja tak moje deti, ale to by asi chtelo radu veci zmenit. Vcetne nekdy mentality a mysleni lidi u nas. Vecne tema.
    1 bod
  3. Se dívám do ETKY a ...zajímavé... co to tam je dole ???
    1 bod
  4. Zkus treba tady https://www.autoelektrika.cz/clanky/konektory-neizolovane-specialni-i
    1 bod
  5. LED světlomety prodává i s jednotkami firma Škoda ve své podnikové prodejně za pár korun a naopak se začínají u aut řešit přestavby na facelift, z tohoto důvodu, že existuje naprosto legální zdroj. Nemluvě o možnosti koupě i v Mihocaru, který kupuje díly z testovacích aut.
    1 bod
  6. Už jich pár přibylo, ale vždy je pro tebe aktuální graf tvého auta.
    1 bod
  7. v 99,999999999 % jsou kradené. Jestli jsi někdy koupil použitou věc na škodovku tak byla ukradena. Pokud ti někdo ukradne auto, tak si vzpomeň že tento druh business jsi podpořil taky ;-) . Kdyby lidi nebyly blbý tak by jsme nemuseli cvakat tisice za pojištění proti krádeži, ale asi škoda slov.
    1 bod
  8. Zkus allegro.pl nebo aliexpress.com.
    1 bod
  9. Tak jsem to "vyřešil" ... není to rozhodně ideální, ale zadní sklo to pokropí lépe než před tím. Jinak za jízdy to splní svůj účel, i když to takto nevypadá. Nahřát nůž a pohrát si s tím... někdo na UK fóru mluvil o jehle, ale to asi není dobrý nápad. https://vid.me/ClNi Níže detail trysky - bez úpravy, ať si každý zvážíte, co s tím :-)
    1 bod
  10. Jak v čem, zrovna na PC ne - ty jsme dostali nové, včetně monitorů a W7 na SSD startuje hodně rychle. Oni spíš šetří na sw - SAP nemají, no a pak na platech (některých)... Používají spíš jakési podivné polofunkční prográmky a aplikace. A na oběd jezdím také služebákem.
    1 bod
  11. Tak po pár měsících s Leonem, přidám pár dalších postřehů... může se hodit při výběru. Cenu, jízdní vlastnosti, výbavu jsem už +/- srovnal. Přišel jsem na pár dalších drobností... - výduchy klimatizace se v leonu nadají nastavit v takovém rozsahu jako v rapidu a navíc je větrák hodně výkonný, takže třeba při zapnutém auto režimu je někdy silný výkon než se vnitřek ochladí obtěžující a může na vás dost foukat. EDIT: poreseno snizenim vykonu klimy/vetraku v auto rezimu. - musím uznat že praktičnost je opravdu v rámci koncernu výsadou škodovky. Takže hlavně co se využití obestavěného prostoru týče je na tom Leon bídně. Samozřejmě je to dáno designem, atd... ale na spoustě míst je hodně vidět, že se ani nesnažili prostor využít... holt Leon mezi bratry nehraje toho praktického. - převedovka Rapid 1,2 TSI 5ti kvalt vs. Leon 1,2 TSI 5ti kvalt: převodovka v Leonu o hodně lepší chod. V rapidu se mi stávalo, že tam zpátečka nebo jednička nešly dát i na několikátý pokus. V Leonu naprosto hladké. Možná jsem v Rapidu narazil na horší kus, nebo naopak v Leonu na povedený... - posilovač řízení byl v mém Rapidu (2013) ještě hydraulický a musím uznat, že pro mě to byl nejlépe nastavený posilovač jaký jsem kdy řídil. V leonu je už elektrický a v kombinaci s lehkým motorem velmi gumový. Obecně z něj mám o dost horši pocit. pazvuky atd... v Leonu zatím ani vrz takže oproti rapidu lepší, uvidím za čas. Ale musím říct, že v Rapidu to sice vrzalo víc, ale některé věci (viz výše) byly lepší.
    1 bod
  12. Těžko říct, určitě nejdou tak jednoduše ven jako u O2, teoreticky se musí sundat nárazník, ale pokud bude ta správná poptávka, tak se nějaká jednoduchá metoda vymyslí... Z aut se kradou nejrůznější součástky...Praxe za pár let ukáže.
    1 bod
  13. Moc to řešíš. Používej klimu, tak aby ti vytvářela příjemné prostředí a ne aby jsi byl jejím otrokem. Pokud jsi nějak extra citlivý, tak ji jednou za rok nech dezinfikovat ozonem. Pokud nejsi citlivý, tak dezinfikuj až začne smrdět (jednou za pět, šest, sedm let). Tímhle "cvičením" si stejně nějak extra nepomůžeš (zřejmě vůbec) a nadruhou stranu s těmi bakteriemi a plísněmi to není zas tak žhavé. Vhodné mikroklima pro mikroorganismy se tvoří na výparníku klimy, který je při jejím zapnutí úplně mokrý (kondenzuje zde vzdušná vlhkost) - během pár minut ho stejně neusušíš a teplý vzduch k němu vzhledem ke konstrukci celého agregátu nedostaneš. "Sušit" jen výdechy do interiéru je úplně k ničemu. Obšas zapnout klimu (jednou do měsíce) se doporučuje kvůli mazání klimakompresoru.
    1 bod
  14. to je vlastnost motoru ..dělá to protože se tlakuje olej do toho napínáku který mezitím co motor pracoval stekl ..takže buď v klidu ..a není to určitě 3 vteřiny ale méně jestli se nějak mýlím nebo mám neodborné výrazy tož mě opravte... jo a když byl olej nový tak do jeho naježděných +- 5000km to nedělalo pak už se začalo rachocení zvyšovat
    1 bod
  15. Ale plat máš třetinovej co Pawouk.......
    1 bod
  16. Jasně, nestane se nic. Pouze se ti pak vrátí do původní polohy. Čili pokud je nemáš sklopená a jedno sklopíš a chceš elektronicky zase odklopit, pouze je dáš sklopit, sklopí se ti jen to druhé a když dáš odklopit, odklopí se pak zase obě.
    1 bod
  17. Tak tak, u svojí 1.6 CAYC jsem měnil naftový filtr dvakrát. Před zpětnou montáží jsem vanu filtru naplnil naftou tak, aby Při zasouvání filtru mirne pretekla. Filtr jsem nořil pomalu, aby se stačil plnit a nacucávat naftou. Startování motoru bylo v pohodě bez zaváhání a jakéhokoliv vynechávání nebo poklesu otáček. Diagnostiku nepoužívám.
    1 bod
  18. Vnitřek je otázka vkusu každého člověka. Materiály jsou kvalitnější, ale asi mně víc vyhovovala vzdušnější a jednoduchá palubka. Tady víc zapadnu, jak do kokpitu. Což je dobře při sportovní jízdě, ale někam na dovču to beru osobně jako mínus. Jinak celkové ovládání auta je prostě strašně podobné jak u Rapida a dalších koncernových aut. A cena 476 tis - kromě navigace snad všecko co tam jde narvat - byla to skladovka. Ale ani tak to nestojí za ty prachy. Za 300 tis by to byla pecka.
    1 bod
  19. Souhlasim s tim, ze forum je o informovani a pomahani si navzajem. Nekdy me ale prekvapuje mira, v jake se z urcitych veci stava doslova davova hysterie predevsim z duvodu neznalosti. Muze byt, ne kazdy je technicky vzdelany nebo ma pro technicke veci prirozeny cit, co je ale horsi, neochota techto jedincu prijmout vysvetleni. Prohluben na volantu, nekdy vice a nekdy mene viditelna, je proste vec tolerance vyroby. Je tam proto, ze v tom miste je kryt zeslaben a v pripade aktivace airbagu se prave v techto mistech trha/otvira. Samotny kryt ma vyrobni toleranci, ktera bude smerovat spise ke vetsimu nez mensimu zeslabeni, coz ma za nasledek za urcitych podminek poznatelnou prohluben. Duvodem je v zadnem pripade neohrozit spravne vystreleni airbagu. Ano, muze se to zdat jako vyrobni nedokonalost a svym zpusobem to tak i je. Resenim je nastavit prisnejsi tolerance, to ale bude znamenat tlak na cenu. Udelejte to s vicero soucastmi na aute a budete si stezovat na vyssi cenu auta jako takoveho... Vzdycky je to o rovnovaze. Osobne jsem toho nazoru, ze by tyto nedokonalosti/kompromisy nemely byt poznatelne zakaznikem/uzivatelem, to je ale uz jina diskuse a v tomto vlakne OT.
    1 bod
  20. Po zapsání hodnoty 1 do kanálu přizpůsobení 50 je nutný restart navigace(současně stisknu: šipka vpravo a vlevo + info(mikrofon)). Následně držím tlačítko SETUP tak dlouho až se dostanu do skrytého menu....po zobrazení voleb FM a AM jej držím dále(tj, nepřerušovaně) a to minimálně tu samou dobu, kterou jsem držel než se mi tyto volby objevily.
    1 bod
  21. Pokud někdo neví jestli může nebo nemůže nainstalovat poslední mapy je na to jednoduché řešení....vložit DVD a nechat použít buď dle typu firmware jen dočasně nebo z DVD...Pak zkusit zda jde zadat cíl a spustit navigování. Pokud vše bude v pořádku, lze následně vyjmout DVD a po 5 minutách jej opětovně vložit a nechat uložit trvale. To je celé.
    1 bod
  22. tak samozřejmě jsem četl všechno, jen příspěvek je 2 a půl roku starej a dost se toho mohlo změnit od té doby...proto jsem koukal na webovky a jelikož tam na stránkách nic není, ani základní údaje, jen cena, napsal jsem sem, takže @Aleš_BX děkuji za poučky o hledání, jak vidím bylo zde lepším řešením poslat SZ přímo @Motorpower a mohl jsem si ušetřit tohle číst a komentovat..... @Motorpowerje li graf z 11/2014 stále aktuální, nemusíš nikam nic nového samozřejmě dávat...díky
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...