Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 649


  2. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16 936


  3. vasnivykolista

    vasnivykolista

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      386


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 130


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.2.2018 ve všech sekcích

  1. Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky. https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s
    2 body
  2. Niekde som tu čítal, že vypnutím SS (kódovaním) sa vypne aj "inteligentné" dobíjanie a alternátor ide stále. Alebo som to zle pochopil?
    2 body
  3. Dnes na mém voze proběhla výměna zapalovacích svíček. Svíčky jsem si koupil neoriginální originál. Jedná se o svíčky Bosch, číselné označení jsem si našel v dílenské příručce. Koupil jsem tyto, v tomto obchodě: https://www.autodily-cardo.cz/_nove/zapalovaci-svicka-bosch-bo-0241145515/ Ty samé ve škodovce stojí 1400,- Kč. Výměna proběhla ve škoda servisu ze tří důvodů. Nemám vytahovák na modul, který se na svíčku údajně rád přilepí a bez stahováku nejde ze svíčky stáhnout. Po výměně se svíčka maže nějakým tukem, ať se nepřilepí k těsnící gumě, ten tuk samozřejmě taky nemám. Nemám momentový klíč, protože je důležité utáhnout novou svíčku předepsaným momentem 22 Nm, kvůli přesnému natočení jiskřiště svíčky. Měnil jsem dříve, po 50 tkm. Mám pocit, že se po výměně motor lépe sbírá z nižších otáček. Přikládám foto svíček, myslím, že motor je v pořádku, vypálené jsou pěkně.
    1 bod
  4. Po vymene peloveho filtru, ked som videl to hrozne znecistenie, som sa rozhodol vymenit aj vlozku vzduchoveho filtra. Mam najazdene cca 37 000 km a som po garancke, kde mi nic nemenili. Povodne som uvazoval, ze staci uvolnit 2 hadicove spony a uvolnit 4 prichytne spony, no neslo to. Tak som sa odhodlal zaregistrovat na ERWIN-e a stiahnut co sa da. Zaplatil som 6€ na 1 hod pripojenia a nelutoval som, stiahol som na OIII takmer vsetko co som potreboval, dielenske prirucky, navody, popisy aj schemy zapojenia, a to za cca 20 minut. V dokumente "Udrzba - presne pokyny" je postup na vymenu vlozky vzduchoveho filtra aj z obrazkami. Tam som zistil. ze cely filter je ulozeny na 3 gulovych capoch, po uvolneni 2 hadicovych spon je treba celu skrinu filtra vytiahnut z tych gulovych capov. Otocit a tam su 2 skrutky, ktore treba odskrutkovat a dostaneme sa k samotnemu fitru. Pripajam aj foto znecistenej vlozky a novej vlozky.
    1 bod
  5. Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV To je asi jako darek k tomu poctu 100000 vyrobenych Citigo. Fakt nechapu, same SUV, SUV, SUV. Uz se bojim doma otevrit lednicku.
    1 bod
  6. Vrátilo se mi auto ze servisu tak posílám foto. Mně zase při přesáhutí jisté váhy v přihrádce vždy začala drnčet. Už rok tam mám vlepený na pravé straně černý filc, který lehce tlačí na oblouček zavřené přihrádky viz šipka. Drnčení z přihrádky přestalo , otvírání bez problémů a filc je po roce stále ok.
    1 bod
  7. Neviem, už tu bola foto v zimnom setupe? https://www.instagram.com/p/BfBlHgiBKVl/?taken-by=honzamaho
    1 bod
  8. Právě jsem přijel od ferdy25, mám nakodovano spoustu hracicek a musím smeknout, vše funguje jak má, perfektní spolupráce a navíc bonus - odhalil a opravil závadu na alternatoru, na kterou v servisu před měsícem nepřišli. Takže rozhodně doporučuji :-)
    1 bod
  9. Taky přidávám pár aut s zvláštním lakováním Modrá Navy (není metalíza, ve skutečnosti vypadá trochu jako základní pacific :-D ) Modrá Ocean na SIII a Rapidu Fialová Imperial na Fabii Dragon skin dostupná pouze pro SIII sportline
    1 bod
  10. Je rovnako inteligentny ako variabilny interval vymeny oleja.
    1 bod
  11. Paní Drahošová, může Jirka ven? Ne, vy by jste se ho zase ptali na věci o kterých nic neví.
    1 bod
  12. No to se pak nediv, že s tím startér točí tak dlouho
    1 bod
  13. http://demotywatory.pl/3963830/Chlop-powinien-wygladac-jak-chlop-nie-jak-pedal
    1 bod
  14. Malý slovníček pro výklad inzerátů: Plnoštíhlá 20-40kg nadváhy Pevné čtyřky jsou až u pasu Atraktivní diskobobule Velmi štíhlá anorektička nebo fet Hovořím: ČJ, RU Ukrajinka jak poleno. Nerozumí slovo česky mimo číslovek. Udělám vše kromě fistingu, análu, foot fetish, orálu a ruční práce Osmnáctiletá dvacet jedna - oko bere 24 let třicet jedna 34 let čtyřicet dva Čtyřicetiletá dvaapadesát 52 let cokoliv mezi šedesáti a smrtí 60 let Kriste Ježíši! Maminka prsa jako kokršpaněl uši Pouze s kondomem kolik dáš za služby bez? Jsem milá nedostaneš vynadáno hned mezi dveřmi Brazilka ze Žižkóva
    1 bod
  15. Zas nejake Radio Jerevan... Kdyz jsem to resil, zajel jsem prvne do autorizaku a tam mi rovnou rekli, ze oni to moc casto nemeni a je lepsi si zajet primo do autosklo servisu, kde to delaji kazdy den od rana do vecera a maji to v ruce. Tak jsem se spojil s pojistovnou, nechal si poradit nejblizsi takovy servis a zajel tam. Kdyz jsem tam dorazil, tak hnedka vedeli jaky typ presne tam ma prijit, ze se bude prelepovat destovy senzor a vinety. Samo, ze sklo je originalni dil - vsak to mate I na te fakture, co jsem sem daval... Bavime se o smluvnim servisu pojistovny - ne prvnim samodomo ze Zlatych stranek...
    1 bod
  16. Dílenská příručka. Karoserie_-_montázní_práce_vnejsí.pdf Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf Elektrická_zařízení.pdf Podvozek__nápravy__řízení.pdf Kola_pneumatiky.pdf Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf Palivový_systém_-_vznětové_motory.pdf
    1 bod
  17. No, za mě stará byla hezčí. Nějak ten facelift opět působí nesourodě, Fabia má docela vyvážené proporce a aspoň na fotkách to facelift kazí divně vypouklým předkem a pro mě trošku nepochopitelnými pokusy o zakulacení tvarů zádi (stejně jako OIII FL a Karoq) k jinak striktně hranatým konturám.. Takže tragédie jako u O3 to není, ale za mě kdo koupil předFL, chybu neudělal
    1 bod
  18. greeg- v úterý jdu na hydrolužka tlumičů. V servisu jsem sdělil,že zvuky od zadní nápravy nejsou OK,za 2 hod.mi volali,že mám auto přistavit dle domluvy. Absolutně bez problémů. SIII 12/2015.
    1 bod
  19. Viem,ze problem zamok u schranky pred spolujazdcom to nevyriesi,ale mne pri povrzavani pomohlo nalepenie tychto penovych tesneni na obe strany a je uplny klud.Dokonca sa mi predtym obcas tazsie otvarala a teraz uplne vpoho.
    1 bod
  20. Sice je to velký OT, ale přece jen...nyní o 7 let starší se omlouvám zakladateli tématu a všem, kteří můj příspěvek četli, co jsem to napsal před těmi sedmi lety za blbost...
    1 bod
  21. http://imgur.com/BV4C3D8 http://imgur.com/luho0IE
    1 bod
  22. 18lubi81 : Díky za vyčerpávající podklady.
    1 bod
  23. Zdravim i ked som majtelom ineho modelu škoda ale motor je 1,0tsi pridam vam aj sem neake zozbierane info 16648.pdf
    1 bod
  24. Ještě pár technických obrázků k problématice výměny zapalovacích svíček.
    1 bod
  25. Výše uvedený postup mohu jen doporučit. Vskutku je VELMI DŮLEŽITÉ dodržet utahovací moment a tím pádem správný úhel natočení jiskřiště svíčky vůči spalovacímu prostoru. Jinak může dojít k přehřátí elektrod, načež se upálí a poškodí hlavu, píst, někdy i válec. Osobně jsem řešil takto několik motorů na CNG i BA , kdy v krátké době po výměně svíček mechanikem došlo k destrukci motoru. Pokud by ovšem i přesto měl někdo chuť se do toho pustit, stačí pouze momentový klíč v daném rozsahu. Co se jedná o nemožnost sundat zapalovací modul, tak postačí jednoduchý trik a to mít zcela zahřátý motor. Ta guma se pustí. Ověřeno desítkami výměn. Podmínkou je mít ho opravdu zahřátý, to znamená nejlépe delší svižná jízda a potom máte pár minut na demontáž. Samozřejmě nebudete potom šroubovat svíčky do rozžhavené hlavy a utahovat. Toto platí jen pro snadnou demontáž modulů! Následné namazaní vazelínou k tomu určenou pomůže, ovšem máme vyzkoušeno, že časem ta účinnost klesá a vysychá.
    1 bod
  26. No je to stejné jako u Roomstera, čili výroba a prodej celkově nic moc. Pokud se toho za roky vyrobí v řádu pár desítek, nebo i set tisíc, tak to nemá pro koncern tu správnou finanční efektivitu a tak se s tím skončí a kapacita fabriky se využije na to, co je současně v módě a dává dobrou šanci na odbyt - čili právě tebou zmiňovaná SUV, i když je to hmota auta, no a ta hmota určitě produkuje více emisí, než hmota malého Citigo ????. Jaksi tomu přestávám rozumět ???? No ono je to vždycky o penězích, ty jsou vždy až na prvním místě. A taky nezapomeň, že VW musí platit v USA (a možná v budoucnu taky jinde) penále a pokuty za dieselgate, no a tak se musí šetřit a vydělávat a marnotratnost a taky názor pár tisíc lidí, co by takováto malá auta chtěli je v současné době pasé.
    1 bod
  27. Zdravím, tak to nakonec dopadlo přetěsněním motoru. Moc jsem z toho radost neměl, ale změna oproti minule veliká. Najel jsem zatím 700km. Motor je klidnější, živější, daleko tišší. Jediným šrámem je, že lehce kape olej ven. Nejspíš je to těsněním u olejové vany, dneska jedu zpět tam kde mi to dělali a mrknem se na to. Nicméně toto těsnění podle faktury neměnili, což moc nechápu, ale nahrává to tomu, že by to šlo ven tudy. Tak snad ano, jinde to vypadá čistě. Jinak bych řekl, že to přestalo spalovat olej téměř úplně, ale nebudu zatím předbíhat. =) Uvidíme po pár tisících.
    1 bod
  28. Myslím, že tohle hovoří za vše... 20170310_175857.mp4 20170310_175937.mp4 20170310_175959.mp4 20170310_175857.mp4
    1 bod
  29. Já bych jel rozhodně do fabriky do Kvasyn a na vrátnycy bych jim ty promáčklyny omlátyl o hlavu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...