Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 243


  2. Patrik97

    Patrik97

    Facebook Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      13


  3. Martin Bednář

    Martin Bednář

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 247


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 128


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.6.2018 ve všech sekcích

  1. Borci hádam s týmto pomôžem všetkým ATI 11/2017_Zvolen
    5 bodů
  2. Volající: Dovolal jsem se do Gordonovy pizzerie ?
    5 bodů
  3. Mala ochutnavka retrofitu Multifunkcni volant....viz foto Pokusim se sepsat vse potrebne k montazi....velke diky@danikd
    2 body
  4. https://www.garaz.cz/magazin/testy/3005704-test-skoda-superb-1-4-tsi-solidni-zaklad
    2 body
  5. Zajímavé video, jak fungují světla...
    2 body
  6. Přijedou tři Pražané do Brna a večer jdou do hospody, kde už sedí dost štamgastů. Po pěti minutách k nim zamíří od stolu štamgastů jeden chlap a ptá se jich: Že je Starobrno lepší než Staropramen? Pražáci se na něj podezřele podívají a pak odpoví: „Jo, je.“ Muž odejde a za chvíli přijde znovu: „Že jsou tu hezčí holky než v Praze?“ Pražáci znovu pohotově odpoví: „Jasně, jsou.“ Chlapík zase odejde a vrátí se za minutu: „Stejně prej dostanete přes držku.“
    2 body
  7. @Strabag, nebudem ti prikladat do ohna, ktory tu zakladas. Ked to sam nevies urcit, tak radsej ostan len petrol head s klapkami na ociach. Obcas mas fakt dobry nazor, ale teraz ti to akosi nevyslo... Hajo, neviem ti sice konkretne poradit, ale skus napichnut na kabel a mozno bude fakt stacit vymazat zavadu ako pises.
    1 bod
  8. Vcera som sa bavil s predajcom a je to kvoli homologizacii podla novych EU pravidiel. Motory su, ale caka sa az dostanu homologizaciu. Pravdepodobne auta budu vyrobene cakat na homologizaciu. Presnejsie info urcite poskytnu ludia co su blizsie k fabrike :-)
    1 bod
  9. Pro O3 není VCDS ta správná volba, zde už xkrát vysvětleno. Originální VCP vychází na stejné peníze jako VCDS. Zálohování VCP je postaveno na znalostech problémů, ale v případě problémů lze díky němu vždy vše uvést zpátky bez nutnosti online. To neumí ani ODIS a v případě nutnosti to pak řeší stáhnutím dat ze serveru a online konfigurací jednotky.
    1 bod
  10. Škoda-auto prý za každý prodaný vůz zasadí strom.To je sice hezké, ale jak budou Ti lidé couvat?
    1 bod
  11. A navíc už jedno téma o palivovém filtru tady je - témata sloučena. Pro příště dodržuj pravidla fora. K filtru - otevři kapotu motoru a na levé straně ho uvidíš. Viz foto:
    1 bod
  12. Stejne jako minule - odpoved na Tvou otazku najdes par prispevku vyse. ne, veci z MR 2019 se te nebudou tykat.
    1 bod
  13. Zdravím, s autem jsem byl v servisu 8.6., takže teď to již neporovnám. Po technické stránce mi měnili konzoli, která drží převodovku + 2 silentbloky. Zároveň s tím posunuli převodovku asi o 1/2cm dopředu a vystředili ji (hluk údajně způsobovalo právě excentrické uložení převodovky vůči poloosám přední nápravy). Co se týče hluku v přímém směru po opravě, mám podobný pocit, jako Ty, nicméně objektivně vzato nejsem schopen prokázat, že je vyšší, než u jiných Kodiaků, tj. je to pouze subjektivní. Celkem určitě je nižší, než před opravou při zatáčkách, ale bude-li se zhoršovat stejným tempem, tak to jistě bude velmi brzy markantní. O víkendu máme firemní sraz, kde těch Kodiaků bude 5, tak se svezu i v jiném a zkusím hluk srovnat. Ozvu se opět po víkendu. Tom
    1 bod
  14. u Karoqa se nic měnit nebude
    1 bod
  15. přesně tak, mám i dokonce výrazně viditelné, jako je protočení ručiček, nebo corner ... a byl jsem 3 týdny zpět na oleji a nikoho nic nezajímá, nikdo nepátrá, co jsi měl za výbavu a co máš "navíc"
    1 bod
  16. Nakódoval jsem si spoustu věcí asi 2 měsíce po koupi...toto Ti nikdo zkoumat nebude, takže neměj v případě kódování o záruku strach. Není to mechanický zásah.
    1 bod
  17. Už konečně vím jak vypadá ten Bit-Coin (pro neznalé Coin je anglicky mince )
    1 bod
  18. Dnes som natrafil na odomknutu najnovsiu oficialnu verziu 3.6.5, nevyzaduje ziadne dalsie crackovanie. Ti z vas, ktorym robi problem Lucky Patcher a moj navod, stahujte odtialto: https://uloz.to/!5ohJuFMit3h7/hdhtjlugesdgtigjlygjupcsaw-zip Testujte a potom ma chvalte [emoji482][emoji6] Pekny vecer
    1 bod
  19. Začátek romské pohádky: Bylo nebylo na zahradě železo...
    1 bod
  20. Jdou takhle předseda JZD s agronomem kolem žitného pole. Tu uslyší zašustění klasů a naléhavé: "Už budu! Už budu!" "Slyšíš?" povídá předseda. "To pole si o sklizeň přímo říká!"
    1 bod
  21. Poplach systému a výměna vysoušeče je z důvodu, aby nemohly v systému zůstat špony z toho Sandenu a ty zničit nový kompresor. Mě navíc měnili celý ten přední vyměník (kondenzátor se tomu myslím říká) právě ze stejného důvodu a přímo na základě tohoto postupu, který jim nařídila Škodovka. Jako kompresor je drahý jak sviňa na rozdíl od ostatních výše jmenovaných dílů.
    1 bod
  22. Zpet k oleji, se vším souhlasim na co a proc bylo navrzeno Citigo, ale jen jsem reagoval na to, že někdo v komentech poukazoval proc brát ohled s vizkozitou také třeba na dálniční provoz. Asi bych to uzavřel, že 5w-40 normy 502.00 je akorat v nasich zeměpisných a provozních podmínkách. Souhlas?
    1 bod
  23. Proc nepouzivat na dalnici? Jsou i tací kteří používají na delší trasy a jsou v pohodě a dostačující. Kde je prioritní dany, že to je auto jen do města?
    1 bod
  24. Shodneme se na tom, že při výběru oleje je třeba brát v potaz normu výrobce jako zásadní a viskozitní normu dle využití konkrétního vozu, klimatické podmínky, městský/dálniční provoz apod.
    1 bod
  25. Tak se omlouvám, cena byla 22600 Kč, ta šestka se mi tam popletla. Nic to nemění na tom, že kompresor sám o sobě stojí přes 14 tis.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...