Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 263


  2. Pavel_cz

    Pavel_cz

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      141


  3. karlosx

    karlosx

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      208


  4. Effendi

    Effendi

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 278


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.9.2018 ve všech sekcích

  1. Přesně tak to je, osobně jsem nikdy na ničem spojku necítil... (a to jsem jezdil vším možným, dokonce ani, pro porovnání ideální, 1.2 TSI 81kW to nedělala). Na 1.0 TSI 81kW se mi to stalo několikrát, buď rozjezd do kopce, u kterého auto neví, zda se sotva rozjet s vysokými otáčkami a smradem ze spojky a nebo chcípnout a pak couvání do kopce. Takže se vlastně nedivím, že spojka umřela. Linkuju zmiňovaný článek: <
    3 body
  2. 2 body
  3. Tak konecne zprovozneno. Prvni dojmy, no, typicka cina, funkcema, protoze je to vlastne android tablet, originalni infotainmenty predci, s kvalitou zpracovani a vydrzi to asi urcite bude horsi ale to se ukaze casem, typicke veci jako kostrbate preklady do cz/eng nebo nektere nedotazene veci ktere objevuju se holt musi tolerovat :) GPS prijima vyborne, aplikace bezi, radio prijima bez problemu. Uvidime co bude dal.
    2 body
  4. Aktuální zpravodajství ze světa sportu. Dohráno utkání cikánských fotbalových klubů Ústí nad Labem vs. Děčín : "Po prvním poločase bez branek, po druhém bez zábradlí a železných tribun."
    2 body
  5. Největší problém všech Škodovek je hluk od kol a to ani skla nezachrání.
    1 bod
  6. Ahojte, zatiaľ som našiel toto: 2Q0 907 685 A - Riadiaca jednotka vľavo Slave 6V6 907 455 - Držiak vľavo - Hatchback 6V9 907 455 - Držiak vľavo - Kombi 2Q0 907 686 A - Riadiaca jednotka vpravo Master 6V6 907 456 - Držiak vľavo - Hatchback 6V9 907 456 - Držiak vľavo - Kombi 5JA 857 521 D - Ľavé zrkadlo 5JA 857 522 D - Pravé zrkadlo Kabeláž som zatiaľ nenašiel.
    1 bod
  7. Nechci se Mladoboleslavské ŠA nijak zastávat, ale myslím, že teď mají úplně jiné starosti a jsem si téměř jistý, že ze současné situace, kdy vyrábějí Karoq, z nichž většina z nich se jim hromadí na odstavných parkovištích, nejsou nikterak odvázaní a nijak zvlášť z ní ani neprofitují. Až do nedávna něměli v cenících ani v konfigurátoru výbavu Active a našli se tací, co remcali, kde že je ta nejlevnější výbava a proč už ji nezařadili do nabídky, když se třeba u sousedů v zahraničí už objevila. Sotva ji ŠA do nabídky zařadila, zase se najdou tací, co jim vadí, že ve výběru nejsou všechny motorizace. Až se situace ustálí a všechny dostupné motorizace budou v nabídce, zase se najdou tací, co budou hledat nedostatky jinde. Na ceníky a motorizace se váží údaje o spotřebe a emisích CO2, které musí výrobce do těchto materiálů uvádět. S tím souviselo i prodlení ŠA se zveřejněním ceníků a spuštěním konfigurátoru pro MR 2019, protože pro řadu motorizací neměli tyto údaje ještě k dispozici (součást probíhajích homologací). Správně tak nemohli nabízet něco, k čemu neuváděli úřady nařízené informace, a zase se našli tací, co poukazovali na liknavost ŠA. Nakonec našli kompromis ve stávající podobě, a sice, že si prosadili, aby mohli veřejnosti nové ceníky alespoň zveřejnit s tím, že se tam dodnes uvádí, že " Uvedená nabídka je pouze indikativní a není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů ŠKODA." Něco podobného ve vzahu k CO2 měli až do nedávna uvedeno v PDF cenících, kde odkazovali na autorizované prodejce vozů ŠKODA v případech, kdy vás zajímaly konkrétní údaje o emisích CO2 u konkrétních motorizací. Dnes při pohledu do stejného ceníku je tato informace nahrazena sdělením, že "O dostupnosti dalších motorizací se informujte u Vašeho prodejce ŠKODA.". Není těžké z dostupných informací a materiálů vydedukovat, že "emisní výluka" se nedotkla, anebo jen mizivě, právě motorizací 1.0 TSI a 1.6 TDI. To je taky zřejmě důvod toho, proč je v současné podobě webových stránek ŠA zmínka právě jen o těchto motorizacích. 2.0 TDI je na tom zatím zřejmě bídně (čekám na něj od 01/2018) a u 1.5 TSI zřejmě teprve nedávno došlo k dokončení homologace, anebo je těsně před dokončením. Za to, že v konfigurátoru jsou v tuto chvíli dostupné všechny současně nabízené motorizace buďme jen rádi a není potřeba to kritizovat. Osobně uvítám tuto variantu, kdy si alespoň mohu udělat představu o ceně. Jistě by se ve ŠA našel šikovný programátor, který by za dopoledne mohl všechny informace naházet na web, ale to by je musel mít nejdřív k dispozici. Jsem si jistý, že tam nesedí manažeři u kulatého stolu se založenýma rukama, a nesmějí se nad tím, jak se po fórech uživatelé rozčilují nad jejich neschopností a něříkají si, že jim to ještě více osolí tím, že budou záměrně uvádět neaktuální informace. Hodnoty emisí CO2 budou jiné u výbavy Active, jiné u výbavy Style, jiné u stejné výbavy, ale s jinými rozměry pneumatik a dokonce jiné, když tam bude navíc třeba jen tažné zařízení. Až budou tyto údaje dané, a ono to bude uváděno v rozmezí od - do, pak se jistě dostane na řadu i ten programátor a aktualizace všech potřebných informačních kanálů. Já už jsem otupěl, měl jsem auto mít letos v červnu, pak v srpnu, potom na přelomu září/října, teď už se bavíme o konci listopadu a ani to prý nemusí být konečné. Nelíbí se mi to, stejně jako většině zde, ale ani já, ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá. Dospěl jsem do stavu, kdy se nijak zvlášť netěším, protože čím víc je člověk natěšený, tím hůře snáší to čekání. Uff, moc se omlouvám za dlouhé čtení, ale píši jak mi jdou slova na mysl a neuměl jsem to zkrátit. Peace
    1 bod
  8. S tim volanim a datama, bude to nejspis o tom, jeslti mate v telefonu VoLTE, pripadne jestli ho podporuje operator, a mate ho zapnuty: https://www.letemsvetemapplem.eu/2017/06/07/o2-vodafone-volte-iphone-navod/
    1 bod
  9. Couvání do kopce v rapidu. Tuto chybu jsem udělal jen jednou. Vyvalil se z pod auta modrý dým a spojka taky smrděla. Od té doby jedím do kopce předem.
    1 bod
  10. Priamo nie je, nepriamo je... Je tam ktora ziarovka co znamena, a su priklady ako vypnut, resp. zmenit zdroj (typ) ziarovky na LED
    1 bod
  11. Za ty peníze, které teď stojí CarStick, je to jasná volba. Navíc velice komfortní.
    1 bod
  12. Přesně jak píše havrosh, mám iPhone a po několika dnech jsem objednával CarStick a mám svatý klid.
    1 bod
  13. jo, je to od nej. mam ho par dni, casem sem dam vic infa
    1 bod
  14. Aj tá zlá správa môže byť ešte horšia.Zlá: Nemôžem nájsť svoj vibrátor.Horšia: Požičala si ho moja 13-ročná dcéra.Zlá: Našla som v synovej izbe pornokazetu.Horšia: Som na nej ja. Zlá: Moje deti sú sexuálne aktívne. Horšia: Navzájom. Zlá: Môj manžel je transvestita. Horšia: Vyzerá lepšie ako ja.
    1 bod
  15. Ja mam taxik, zatim najeto 200 tis a bez problemu. Jedine co se pravidelne u vsech aut .sype jsou nejaka loziska v prevodovce, oprava za par korun. V servisu maji G-Tecu asi 30, vsechny 150-300 tis km najeto, vse taxi spolehlivost si pochvaluji
    1 bod
  16. @bitttpower Já zase nechápu, proč se diskuse stáčí do osobní roviny. Jezdil jsem s tříválci o výkonech 44-96 kW a nedělá mi problém diskutovat o jejich nevýhodách, které dobře znám. Napříč českým internetem je však evidentně více žádoucí teoretizovat "od piva."
    1 bod
  17. Twisted nic nevnucuje, má pravdu. Taky si myslím, že se to zbytečně řeší. Spousta lidí co tvrdí, že "do tříhrnku bych v životě nešel.. " podle mně vlastně ani neví proč.. Jiné automobilky ,např Ford třiválce mají delší dobu než Škodovka a neřekl bych, že to byl propadák.. Ano "čím víc vlců, tím víc auto" :-)))
    1 bod
  18. Většina lidí by si nic jiného nekoupila, vždyť tříválec TSI jede stejně svižně jako dvoulitr v jedničkové Fabii (který byl považován za zbytečně drahý luxus). Tahle posedlost tříválci aneb "čím víc válců, tím víc adidas" jde fakt mimo mě. Akorát mě zajímá, jak se projevuje přítomnost filtru.
    1 bod
  19. Jooo, reakce v diskusích jsou výživné :))) Ti lidi by prskali i kdyby v ty fabii byl šestiválec o objemu 3 litry :-D
    1 bod
  20. Moje zkušenost s NT u OCIII FL, je velmi pozitivní na zimu. Parkuji celoročně venku a v tomto ohledu si to nemohu vynachválit. Interiér příjemně vytopený, bez nutnosti škrábání oken od námrazy a sněhu. Nicméně se přidám k názoru, že zklamaný jsem z funkce "větrání", což je v současných vedrech aktuální téma, že. A popravdě řečeno je tam trochu příjemněji, ale zase takové terno to není. Stáhnutím oken a rozjezdem v podstatě docílím rychleji vyvětrání interiéru. Nevím proč to nejde spárovat s použitím klimatizace to by byla potom pecka a byl bych maximálně spokojen, ale to je spíš řečnická otázka pro odborníka proč tomu tak není
    1 bod
  21. Stačí vypnout tempomat na páčce a je to tam...
    1 bod
  22. Né buď v poho nedotkl byl jsem zvědav zda to jde a co ty O3 umí.
    1 bod
  23. No to určitě. Klepotavý tříválec je jistě tišší a prost jakýchkoli vibrací. Kam na to ty lidi chodí...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...