Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 019


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. PyroSVK

    PyroSVK

    Bronzový uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 350


  4. Johny.z

    Johny.z

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      159


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.11.2018 ve všech sekcích

  1. ten článek je absolutně o ničem..jen všeobecné kecy, kterých je všude mraky..
    3 body
  2. Jsem zvědav, jak to celé dopadne. Ale nechápu, jak může někdo mít pochopení pro toho "pána" z Fabie, nebo tý paní z Peugeotu. Ano, začalo to na kruháči, kdy kameraman udělal to, co neměl. Ale, naprosto v jiné rychlosti, na kruháči, který je dostatečně široký, takže všichni, kdo sledují provoz měli šanci na kameramana "blbce" zareagovat. Kolik toho dnes a denně nejen v Praze musí řidiči navzájem vyřešit bez emocí. No a pak to začalo 1) Fabia zastaví na přechodu za kruháčem, omezí všechny za sebou a s dvojím slovním napadením "debile, magore" se domáhá nějaké satisfakce, to je jediná reakce, pro kterou bych měl s velkým přemáháním nějaké pochopení 2) Fabia po velmi krátkém úseku opět všechny zastavuje a v amoku běží ke kameramanovi, tluče do auta a řve otevři to ... 3) Nechápu, co ten manévr od paní s Peugeotem měl znamenat, na urovni kameramana se chtěla nacpat před něj za svého druha??? Kdo koho tedy ohrozil??? 3:30 minuta 4) x vybržení, zastavení atd a ta otočka přes ručku na dálnici "pána" ve Fábii, to samo by stačio na pořádnej flastr ..,. 5) opět bezdůvodné zastavení všech za sebou na sjezdu, bezdůvodné opuštění vozidla ... 12 minuta Nevím, o čem by se mělo v civilizované společnosti dále hovořit. Jestli se "pán" ve Fabii cítil ublíženě a nebo byl dokonce instruován svou družkou po telefonu, aby se s kameramanem snad popral nebo čeho chtěl/měl dosáhnout, tak to, co několikrát předvedl a kromě kameramana ohrozil naprosto všechny nezůčastněné kolem sebe, za to bych mu ty papíry skutečně sebral a nechal prohlédnout u nějakého kvalifikovaného psychiatra.
    3 body
  3. Jsi ji chtěl zachránit jako v pohádce princeznu, myslel jsi si, že jsi udatný švarný rytíř z co přijel v bílé Oktávii a už jsi viděl půlku království co? [emoji23]
    3 body
  4. Souhlasím, že peugeot měl na kruháku přednost. A i kdyby neměl, zprasení peugeota by nebylo oprávněné. Na silnici se oplatky nepečou, ne? První jednání psychopata chápu. V klidu zastavil a šel dát kameramanovi najevo, že je hovado. No, a pak si to fábkař posral, že si nedal pokoj a své agresivní jednání stupňoval.
    2 body
  5. 1) Souhlas. Zprasil jí bezdůvodně v malé rychlosti. 2) Fábia zastavila v koloně, takže o nic celkem nešlo. To byla reakce na další chování toho s kamerou. 3) Paní v Peugeotu se chtěla zařadit za Fábku. Kamera začala přidávat a bránila v předjetí. Dle jeho pipiny jí zřejmě i vybržďoval a bůh ví co ještě. Vědom si své další prasárny začal zrychlovat až na 120 na 90ce. Je tam i slyšet tu pipinu ať toho nechá. 4) Reakce fábie byla varovky a snaha o zastavení a vyříkání si jeho chování. Poté už docházelo i k ohrožování ostatních v provozu. Bohužel se řidič Fábie nechal vytočit a za to dostane flastr. Kdyby zavolal PČR on, že kamerka ohrožuje Peugeota, byla by tu zpráva o mladíkovi, který ... Nechci spekulovat, ale taky mohlo dojít k DN a Fábka se snažila zastavit ujíždějícího řidiče. :-) Jsem zvědavý , co z toho nakonec udělají. PS: chtěl bych vidět i záběry ze zadní kamery.
    2 body
  6. Nebo jsi minimálně začmuchal cizí pekáč a už ji viděl v hotýlku na postýlce, se přiznej [emoji23]
    2 body
  7. Tak je to správný. Jsme v hospodě, tak chlastáme
    1 bod
  8. @Kent: "jedovatost" brzd znamená rychlost nástupu účinku. S výkonností má pramálo společného a svým způsobem příliš jedovaté brzdy mohou být shledány jako závada B/C (z hlavy nevím), kdy nelze plynule odstupňovat jejich účinek. Podstatná je maximální účinnost při rozumné ovládací síle - tj. jsi-li schopen vozidlo uvést do smyku na rovné suché silnici. Cokoli více je zbytečné a v určitých chvílích i nebezpečné.
    1 bod
  9. Beu už jsem moc pod vlivem, ale pochopil jsem. Ad hasiči, zase sračky.
    1 bod
  10. Ale tohle je jinej frajer. [emoji23] https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213042108276291&id=1500296634
    1 bod
  11. Oraketoval bych je oba. Kameramana za jeho přestupky, se krterými se ještě chlubí na videu. Psychopata za obecné ohrožení. A pipině bych rád udělil titul blbka roku. Tedy asi slovo pipka resp. pipina jí vystihuje dobře.
    1 bod
  12. 1.2/81kW má dost síly na rozpohybování dvou tun na 130 po +-rovině. Co se týká stability: mám osobní zkušenost s F1 (bez ABS...), která je o něco těžší než FIII. Když jsem vezl malou káru s cca 200kg nákladu (dohromady asi 300kg) a v cca osmdesátce mi nějakej mamlas strčil čumák z vedlejší do pruhu. Padl jsem na brzdu a kára mě přestrkala do protisměru silnice druhé třídy. To by se mi s plně naloženým autem nestalo, byť by hmotnost soupravy byla stejná... Osobně mám papíry i na B+E a nechápu střelce, kteří to frčí s naloženou károu 130 po dálnici... Ty síly, které vyvolá naložený přívěs, v rychlostech kolem 100km/h v ostřejším manévru jsou obrovské. A je už celkem jedno, jestli máš Fabii nebo Supa. Brzdy a motor na to dimenzované jsou, o tom žádná (1.2 HTP má pomalu horší poměr výkon/hmotnost v prázdném stavu, než Tvá souprava naložená na maximum) , rozkmitání soupravy za běžného provozu by mělo být měřeno při homologačních zkouškách - to je vlastně nejdůležitější trakční vlastnost nebržděného přívěsu. Ale jsou situace, které nikdy nepostihneš, a pak je velký rozdíl jet 80 nebo 130. Kinetická energie soupravy ve vyšší rychlosti je téměř trojnásobná... Takže takto: s prázdným přívěsem bych strach plnou dálniční jet neměl, ale pokud je naložený, tak bych ani po dálnici rychleji než 80-100km/h nejel.
    1 bod
  13. <OT>Ano, sulfid je sůl odvozená od sirovodíku (ano, přesně toho smradu zkažených vajec). </OT note="snad pawouk promine">
    1 bod
  14. Takovýchto článků je všude spousta... A je to logické - motoru s tlakovým oběžným mazáním nikdy nebude prospívat zastavování chodu na krátkou dobu. Ale protože někdo od zeleného stolu rozhodl, že mantrou je množství oxidu uhličitého bezprostředně vycházejícího z výfuku, tak tu máme SSS, přeplňované tříválce, hybridní a elektro auta a vlastně i Dieselgate...
    1 bod
  15. hruza a des. takhle se tunili 120ky pred 30 lety ne?
    1 bod
  16. No jen to potvrzuje ze je to zlo, coz vime
    1 bod
  17. No ono magora v afektu spacifikovat mají i policajti problém kolikrát. Nejde v tu chvíli o jeho fyzické proporce. Já osobně bych se zachoval úplně stejně jako ten řidič co je vybržďoval. Jak víš, že není zfetovaný, nebo že nevytáhne nůž, nebo zbraň? Dneska je to o držku. Já se jednou zastal holky co jí na ulici tahal po zemi nějakej magor, zastavil jsem a vylezl z auta, jdu k nim, řvu ať ji nechá, že zavolám policajty. Ten magor ji pustil a začal na mě řvát a než jsem k němu došel, tak ta kráva na mě začala řvát taky ať se do nich neseru, v tu chvíli jsem se otočil a odjel a už to znovu nikdy neudělám, budu blbec co nic nevidí a neslyší, nebudu si dělat zle s magorama... To samé tady, ty nevíš co je to za hovado a v amoku i stará bába o holi tě zlinčuje ani nevíš jak... A ten druhej magor co jede jak posranej, nahrává ostatní lidi a pak to komentuje na YouTube, to je dement na N-tou, navíc porušuje zákon, protože veřejně pouští záznamy z kamery včetně SPZ...
    1 bod
  18. Ja som velkym fanusikom FL Fabie, ale konkretne na tej Maverickovej fotke mi dost vadi ten "predkus" co vytvorili na tej novej maske...
    1 bod
  19. Zdravím. Mal som ten istý problém pri pri starsom superbe 2 aj pri tiguane. Teraz mám opäť superb 2 ale fl, všetko dsg. Vždy pomohla výmena silentbloku motora a prevodovky.
    1 bod
  20. Česká pošta Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na chod vaší plně digitalizované a elektronikou prošpikované pobočky v našem krásném městě Vsetíně na hlavní poště ve městě. Z kraje tohoto jinak pěkného týdne, jsem byl posílat balík. Operace pro komerčního občana zcela bezproblémová. Vejdu do pavilonu a vidím, že přepážka BALÍKY PŘÍJEM je prázdná, bez řady a bez pracovnice. V duchu jsem zajásal a jdu tedy rovnou na věc. Pracovnice se objevila v zápětí, takže všechno klapalo. Mno.. U prázdné přepážky mi však sdělila, že je tu nový vyvolávací systém "aby se nepředbíhalo a aby se vše zjednodušilo". Chtěl jsem ji v legraci požádat, ať si mně teda zavolá, ale nevypadala vůbec na to, že by se se mnou zrovna chtěla pářit a podobně, tak jsem raději držel balík. Řikám si - nevadí, mám asi 10min čas. Po vyslechnutí manuálu, kdeže je ten stroj na losy a co mám zmáčknout, jsem opustil stanoviště a šel si k terminálu pro letenku. S vypáleným číslem na čele běžím hned zpět znovu ke krmítku, protože tam stále nikdo nebyl. Posadil jsem svoji hubu asi 3cm od skla a usmíval se, jak jen to šlo. Byl jsem jasný vítěz a k nepřehlédnutí. Pracovnice u přepážky si mně teď už s lehce přivřeným levým okem prohlédla a sdělila mi, že TO číslo, co mám na svém výherním losu, je TO číslo, na které musím čekat, až se objeví TAM na některé tabuli nad ostatníma zavřenýma krmítkama. Po mé námitce, že přede mnou nikdo není a že teda můžem jít hned na věc, jsem ucítil i přes neprůstřelné sklo, jak se paní na druhé straně zvýšila teplota podle všeho na všech jejich m& ;iacut e;stech a následujícím pohledem jsem byl vypreparován z vlastního těla, uveden do tekutého stavu a vypadalo to, že bych měl těma malinkýma mezerama v dlažbě na podlaze odtéci ven z budovy a nechat se dobrovolně vypařit do atmosféry. Vzal jsem si tedy svůj balík, vycouval zpět a čekal až domácí dají gól a mně naskočí moje číslo. Pracovnice ústavu opustila židli a odešla.. A kurva... to mám za to, říkám si. K mému překvapení se však zhruba za minutu a 4 sekundy vrátila do ordinace. Jenže s outěžkem v podobě asi 20cm vysokého stohu dopisů. V první chvíli jsem si myslel, že si bere práci domů, protože pošta asi málo platí, nebože si dělá prdel, což by asi z dopisů nešlo, ale omyl, myslela to vážně. Pěkně se uvelebila, možná si prdla a začla razítkovat, třídit, opisovat, razítkovat a zase třídit. Mezi tím se za mnou vytvořil shluk asi čtyř občanů, čekající na tutéž prosklenou zpovědnici. A stále se razítkovalo a třídilo jak ve sběrném dvoře. S ostatními čekateli na úkon jsme následně vytvořili nadávající celek nespokojených občanů a vzájemně jsme se doplňovali. Nekecám asi po 17. minutách ( !!!! ) pochrchlávání, pičování a kurvení, jsem já osobně začal cítit, jak mi na krku naskakuje žíla. A to vím, že se mně blíží restart systému. V 18. minutě šikulka z balíků naštěstí bouchla do poslední obálky a to mně zachránilo od vyvedení z ústavu pod dozorem. Takže jsem ten zasraný balík posílal asi 20 minut jen pro to, že se dopisy třídily a razítkovaly v sekci balíky příjem. To je přece logické, ne? Dnes, v jinak sympatický pátek, asi kolem 15. hodiny, jsem si řekl, že si zkurvím víkend opětovnou návštěvou katastrofického ústavu zvaný pošta a vyzvednu si peníze složenkou. Vybavil jsem se na cestu jednou velkou štamprlí slivovice a práškem, co dávají bizonům aby někoho nepotrtkali. Ještě že jsem tak udělal. Po zdolání schodiště do prvního patra jsem narazil na dav čekatelů, kdy půlka stála na chodbě a druhá, polomrtvá půlka, seděla na zadku uvnitř v jámě lvové a hypnotizovala tabule s pořadím, podobnějak to dělá kobra při lovu králíka. Dohromady cca asi 15 lidí. Z čísla mého terapeutického kupónu jsem pochopil, že mám před sebou asi 10 kolegů pac ie ntů. Ale dal jsem si závazek, že nevyměknu aspoň 15 minut, což by na hotovostní operace - dle zvoleného levelu obtížnosti na terminálu a počtu lidí, mohlo stačit.. Jenomže opět kurva fungovala jen jedna jediná posraná kukaň. To je prostě neuvěřitelné. Kdy jindy, než v pátek odpoledne asi může být špička? Asi v neděli v 9 večer.. Uběhlo cca 10 minut a z řady zmizeli pouze dva nešťastníci. Takže mi to v lepším případě vycházelo asi na půl hodiny. Kdybych měl doma slíbený šuk, tak s takovým časovým rozpočtem si ho můžu před poštou tak leda vyhonit na dobírku. Nehledě na to, že hrozí, že než se dostanu ke krmítku, tak mi venku na autě propadne technická. Vrcholem všeho bylo,že se v jiném, do té chvíle volném okýnku, objevila další pracovnice terária a vypadalo to, že se to zrychlí. Víte co se stalo? Hovno. Sedla si na židli, stáhl a žaluzie a začala co? No přece kurva třídit stohy dopisů.. chacháááá !!! To byla poslední kapka. Zahodil jsem letenku na podlahu a odešel jsem do prdele a ještě možná o kus dál. Má smysl si stěžovat? Komu? Ženským co tam sedí za pár drobných? To těžko. Řediteli? Hm hm. To vyřeší jedině Chuck Norris. S pozdravem František Koudelka, vsetíňák, co má peníze na složence a nervy v řiti.
    1 bod
  21. Myslite ze je to on? [emoji38] https://m.mojevideo.sk/4273
    1 bod
  22. Mam motor czcj (66kw) a motor ma stejny zvuk jako navideu od indyjones8379. Motor jede bez problemu. Za 3 roky najeto 109 000 na operak.
    1 bod
  23. Poučné video zde je asi návod co v AUDI/VW/SKODA podělali. Problém je že ve většině servisů kašlou na hledání příčiny hlavou ale pouze vyměňují díly.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...