Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 784


  2. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      6 817


  3. Ondrero

    Ondrero

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 074


  4. ritch

    ritch

    Facebook Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      373


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.6.2019 ve všech sekcích

  1. to Jan R.: Kamiq jako univerzálnější auto pro rodinu s kufrem menším o 70 litrů oproti scale rozhodně nebude. Spíše pro mladé páry s max. jedním dítětem nebo pro seniory, kterým 400litrový kufr bude stačit.
    2 body
  2. Na rádiu máš tlačítko App, že? Když ho stiskneš tak je tam SmartLink a zobrazí se že máš kontaktovat servis. Servis jen opět neví, na Swing+ lze dodatečně aktivovat, pokud je položka SmartLink v "menu" a zobrazí se ta hláška o návštěvě servisu.
    1 bod
  3. Obávám se, že jsme tady s našimi znalostmi všichni na tenkém ledě. Já tedy rozhodně ano. V každém případě se traduje, že po updatu firmware u aut, kterých se týkala takzvaná dieselgate, se zhoršila dynamika a zvýšila spotřeba. Z toho mi vyplývá, že lze při zvýšení dynamiky snížit spotřebu a s vysokou pravděpodobností při zvýšení výkonu zachovat spotřebu. Předpokládám shodné využívání dynamiky. Při chipování mého starého 103kW TDI CR po dieselgate jsem změny diskutoval s tunerem. Tvrdil, že velký vliv na efektivitu spalování má EGR ventil. Upravený postdieselgate firmware jej nechává (mimo jiného) výrazně více otevřený pro recirkulaci výfukových plynů, což efektivitně nepomáhá. Dovedu si představit, že podobných fíglů se ještě pár najde.
    1 bod
  4. Sotva se začal prodávat a už se dá sehnat se slevou cca.15 tis
    1 bod
  5. Design je hodně subjektivní. Mě se třeba Renaulty nelíbí, Peugeoty jsou v pohodě. Se Škodovkou nemám nějaký problém, kromě Fabie a Karoqu (a faceliftované Octavie kvůli předku), ale třeba VW je hrozná nuda kromě Arteonu, Suzuki, Dacia, Fiat to je katastrofální...
    1 bod
  6. kazdopadne design soucasnych Francouzu jako Peugeot, Renault je uplne nekde jinde nez u posrany Skodovky. Tam ujde akorat Superb.
    1 bod
  7. Bez DCC a na tom 30km useku som ten rozdiel 18" vs 19" nepoznal,mozno dlhsie vozenie,ale na 99% do toho pojdem.
    1 bod
  8. Když si vezmu, že sada na netu se dá sehnat do 3 tis., tak další 2 tis. za práci je až až. Třeba těch 10 tis. je prostě moc a znamená to 7 tis. za práci. Víc než 5 jsem nedal.
    1 bod
  9. Presne tuto kombinaciu som porovnaval dva tyzdne dozadu,kedze tiez uvazujem nad sadou X-trem na letne obdobie v kombinacii s mojimi Gemini,ktore by som vyuzival ako zimnu sadu.Na useku cca 30km,kvalitny,"rozbity" povrch som nepocitoval diskomfort 19" v porovnani s 18".Z toho dovodu asi do toho pojdem a mojej zimnej sade Zenith 18" z dvojkovej RS davam pravdepodobne vale.
    1 bod
  10. Pri chipe mi vôbec nešlo o pokles spotreby, ale nakoľko jazdím väčšinou s plným autom a kufrom tak je to auto aj s 4x4 troška lenivejsie keď som potreboval zrýchliť. Tento test spotreby som urobil len pre radosť, chcel som sa povoziť so starým výkonom a dať rovnakú trasu s novým. Nie je to žiadne vedecké meranie....ale ak spotreba klesla určite to takisto potešilo, pretože v oboch prípadoch som išiel rovnakým jazdným štýlom.
    1 bod
  11. Priznam se jsem si toho taky vsimnul ale pri prohlidce nic nezminili navic auto je po zaruce a radsi to neslysim ?
    1 bod
  12. Jasně, s tím souhlasím. Jen mluvím ze své zkušenosti, kdy mi bylo tvrzeno, že ložisko je v pořádku a mně jeho následná výměna vyřešila problém s hučením. ☺️
    1 bod
  13. Hm, zkusím si odpovědět sám... Když se dívám do těch stažených manuálů, tak 02T_0DF má jen 5 rychlostí (tuším že to bude 1,0TSI 70kW dle schéma řazení a je bez dvouhmoty). Pět rychlostí má také 0A4 (dle dvouhmoty asi pro disel 1,4Tdi) a 0CF (dle schéma řazení asi pro 1,0Mpi). Pro 1,0TSI 81kW je převodovka 02U_0DQ - ověřeno na modelu Rapid 1,0TSI (DKR 81kW) má na převodovce vyraženo 0DQ 301 103. Tak to jen tak pro info
    1 bod
  14. Jedno cinske riesenie som mal, nefungovali mi potom predne ani zadne hmlovky. Cize to nafigu. Preto som riesil original Senzor zvysny mam, vratane konektora a myslim ze uz som vybral i kable. Ale neviem ci to ma pri cene pkstovneho zmysel posielat, navyse bez kodovania to fungovat nebude
    1 bod
  15. Oficiální údaj z dílenské příručky: Při 90 000 km, pak každých 30 000 km – Kontrola ozubeného řemene u 4válcových zážehových motorů - pouze motor 1,4/63 kW. Žádný výměnný interval tedy neexistuje. V čem je tedy problém to pro jistotu jen nechat zkontrolovat zkušeným mechanikem i při tak nízkém nájezdu?
    1 bod
  16. Sice jiná karoserie, ale technika je stejná: https://www.autorevue.cz/seat-leon-cng-tgi-15-tsi-prvni-test-cena-spotreba-provozni-naklady
    1 bod
  17. Zdravím, lutena domluvená, sice mají také svatbu ale stůl pro 8 lidí tam budeme mít volný prý ☺️☺️ Takze 22.6. V 14.h restaurace Lutena v Dolní Lutyni. Zdar ????
    1 bod
  18. A není lepší se nenápadně připojit na tu svatbu a najíst se na jejich účet?
    1 bod
  19. V konfigurátoru 1.5 TSI 110 KW 6.st.manuál.
    1 bod
  20. ..........snad sem tento můj příspěvek dal do správného vlákna. Zatím problém s osvětlenímjako takový nemám,jen jsem měl s tím,že ta bludička z fabriky na P.straně mi absolutně nevyhovovala.? Vozím stále dost věcí a tak jsem nejednou hledal hmatem kde co mám,když mi ostatní věci zaclonily světlo. Proto jsem u kamaráda v obchodě zakoupil nejprve 2 moduly 0,75W,odstranil lampičku a na její přívod připojil kousek od ní modul . Uchycený 2 samořeznými šroubky vespod na oplastování,kde je šikmá plocha.Jednak šikovně nasměrováno do prostoru kufru,také šikovně zakryté, aby jsem jej při nakládání něčím nestrhl.Druhý modul na to samé místo vlevo.Kablík napájení jsem protáhl pod tešněním 5.dveří. Vzhledem k tomu,že v zimním období ,kdy už vládne tma,potřebuji občas ještě vypsat papíry,jsem dodělal 3. modul a osvětluje mi plato z pozice vedle krytu zadního stěrače,kdy je pouze nalepený pěnovou oboustrankou 3M. Nyní naprostá spokojenost.?
    1 bod
  21. Komunikativni a prijemny clovek, za kterym maji jezdit rodinky na vylet pres celou republiku, je schopen dat za takovouto otazku minus. Radeji bez dalsiho komentare...
    1 bod
  22. Při této cenové politice Scalu úplně zabili, cena/výbava, Kamiq universálnější auto i pro rodinu. Jen v reálu ta Scala je hezčí. Nové ceníky ještě nemají, třeba ty SRS dodají i tu Monte Carlo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...