Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      4 166


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 131


  3. M_ike

    M_ike

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 491


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.9.2019 ve všech sekcích

  1. 20190821_215528Trim.mp4 20190821_215631Trim.mp4 20190903_170013Trim.mp4 20190903_170509Trim.mp4 20190903_204016TrimTrim.mp4
    3 body
  2. Jj místo fakt dobrý, já mám při sednutí za sebe zhruba 15cm, dveře se otevírají dost , prostor i na lezení velký. 1.foto Karoq, 2. Kamiq
    2 body
  3. A není to spíše vlivem používání alu kol v zimním období? To už sice odbíhám od tématu, ale nedalo mi to. Já se jen nestačím divit, kolik odborniků se v diskuzích najde. Myslím, že by měla ŠA tyto stránky sledovat, jelikož je tady spousta potencionálních zaměstnanců do vývojových středisek.
    2 body
  4. To tady budou zase hádky, tady je k nim všeobecný odpor. Z estetického jistě ne. Z praktického asi ano, ale to je volba každého. Uvidíš v zimě pokud teda nějaká bude, jestli kila nalepené a zmrzlé břečky na podvozku a omlácené prahy od posypu jsou to pravé ořechové, ale nevím kde jezdíš a co u vás sypou. Po prvním dešti jsem třeba na Rapida zástěrky hned dal a výrazně se snížilo zašpinění vozu. Za O1 i F1 tahám vleky, takže z praktického hlediska minimálně zástěrky v zadu nezbytnost. Na O1 je mám komplet a prahy jsou furt pěkné a koroze nikde protože prostor předních zástěrek čistím. Tož tak.
    2 body
  5. no to jsi ale nemusel ani teď :-)
    1 bod
  6. Jezdil jsem ve výbavě Style s 1.6 TDI 85 KW 7DSG.Podvozek na 17 kolech bez nastavitelných tlumičů.Nerovnosti a špatnou cestu to filtrovala stejně dobře jak u Scaly. Na dálnici jezdil v pohodě.Žádná brzda provozu.Brzdy jsou akorát.Není potřebné vyvíjet velký tlak.Ale když potřeba pořádne zabrzdit,tak brzdí super. Motor a převodovka velmi dobře skladěné.
    1 bod
  7. eRSo... https://www.motor1.com/news/368877/2021-skoda-octavia-rs-spy/
    1 bod
  8. a taky lehce omezíte množství kamínků, co od auta líta...
    1 bod
  9. "Lapače nečistot" si dokupuji na každé auto. I na to poslední už je mám dokoupené a nechám si je tam hned namontovat. Přece jen to trochu omezí zasvinění auta od humusu na silnici. Navíc se mi tam esteticky spíš líbí
    1 bod
  10. Souhlas. Stačí se projet po dálnici za děště a rozpoutá z peklo a to vše proto že nesjou povinné a výrobce by to zruinovalo. To nemluvím o zadním nárazníku přímo za zadním kolem, mám ho celý otřískaný od kamínků. Máš li auto za své a na delší dobu jednoznačně ano...
    1 bod
  11. to by šlo https://www.auto.cz/take-skoda-kamiq-prijizdi-ve-verzi-monte-carlo-prodavat-se-zacne-jeste-letos-130966?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR17lm8qwXPqqD99gXG3Xbvy8nL6xwCQtKFCIKBNDBUgN0JE4dRPuo5oPPE
    1 bod
  12. v předu má prolis pouze facelift
    1 bod
  13. Stejně ale ty černý dynamic jsou hezčí. Nebo alespoň materiálově se mě ty MC moc nelíbí.
    1 bod
  14. Tak to máme stejné zkušenosti. U Octavie s 1.4 TSI jsem si se spojkou moc nerozuměl, na můj vkus byla hodně ostrá a moc toho neprominula. Asi je to dobré pro sportovní jízdu, ale při ploužení městem jsem měl nervy na pochodu. U 1.2 TSI je spojka velmi snadno "dávkovatelná" s větším pocitem kontroly. A to kovové klepnutí se mi u 1.2 TSI objevilo též, mám za to, že je to konstrukční vlastnost spojkové lamely, kde dělá trochu bordel právě tlumení torzních kmitů ve formě pružin. Teď mě napadá, jestli náhodou obě motorizace nepoužívají shodné hydraulické válce ovládání spojky, to by vysvětlovalo snažší obsluhu spojky 1.2 TSI s menším přítlačným talířem oproti 1.4 TSI. Při jedné dlouhé cestě jsem si vyzkoušel, že spojkový pedál 1.2 TSI jde pohodlně obsluhovat i bez bot, což se o silnějších motorizacích říct nedá.
    1 bod
  15. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...