Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 636


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 781


  3. DušanV

    DušanV

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 591


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.1.2021 ve všech sekcích

  1. Přesně takhle mi to funguje
    2 body
  2. Tak to mám konečně za za sebou. Auta vyrobené po KT 44/2019 mají již namontované snímače 04C 907 601K - funkční. Servis kontroluje čísla dílů namontovaných snímačů otáček vačkových hřídelů G40 a G300. Pokud má auto namontované snímače 04C 907 601A - vadné, vymění se za ty novější. Prý může nastat i varianta, kdy má auto již správné snímače, potom se prý volá do Škodovky a konec pohádky už neznám :). V evidenci to mají pod kódem závady 2866 / T040. Moje Scala je vyrobená v srpnu 2019, tudíž jsem před "čárou". Teoreticky by se nikdo s autem vyrobeným po 28. 10. 2019 něměl s tímto setkat. Pevně věřím, že jako ostatní jsem se toho již zbavil, uvidíme časem.
    1 bod
  3. ja tu kupujem v intercars , tusim okolo 8e kus
    1 bod
  4. Vím jak to na autech v rodině funguje (FIII, Karoq, Kodiaq, Rapid). Stěrače musejí být seplé, ale né trvalé stírání, stačí aby jeli na cyklovač (samozřejmě mezi setřeními nesmí být minutová mezera).
    1 bod
  5. STABILUS ako boli origo , stoja pár eur
    1 bod
  6. Tak ono každému vyhovuje něco jiného, StartSsop se dá stále řešit, LA zatím taky (ikdyž osobně nevidím důvod vypínat pernamentně, ale záleží asi na trasách, které kdo jezdí). Ty zbylé klikací věci jsou povětšinou "jednou nastavím a nešahám". Ano, můžu přepínat módy, můžu nastavovat chování ACC a dalších. Ale to stará auta neměla. Upřímně, když porovnám FI, FIII před FL, Kodiaq 2018, Karoq 2020 a sem tam Scalu, tak úkony co dělám při nastupování jsou vesměs podobné. Nejsložitější je to u FI s klíčem... A upřímně, ono je jedině dobře, že si člověk může ten infotaiment upravit a přizpůsobit, tím si dá člověk "tlačítka" toho co chce blíže a nemusí listovat v menu. Netvrdím, že je to správná a jediná cesta. Ale upřímně raději toto, než to vždy hledat v nějakých podmenu a nebo mít 150 tlačítek a stejně nevím, které co dělá (viz Opel ještě pár let zpět)...
    1 bod
  7. Chápu a klidně to zopakuju. Neobtěžoval jsi se precist ani první stránku tématu na který jsi dostal přímý odkaz
    1 bod
  8. Nevím jak OIII,ale na mém SIII po nějaké době na nejvyšší stupeň je tedy docela dooost horký
    1 bod
  9. @titanius Je tu kompletní dílenská příručka Málo se snažíš když už špatně hledáš. Očividně jsi se neobtěžoval pročíst první stránku v tématu na které te odkázal @Patrik1971
    1 bod
  10. Ve svém ambi+ jsem síťák neměl tak jsem si sehnal obě verze a rozdíl je že jeden je pro zvýšenou podlahu. Je to vidět na délce spodních gumiček na jedné ze sítí za sedačkama a na levé boční síťce a k té nepatří podlahová síť. Rezervu mám kvůli Cantonu.
    1 bod
  11. @Catexcavator budeš spokojený.Jsou lepší jak origoš.Tato značka nikdy nezklamala.Mám je také...pohoda.
    1 bod
  12. Zvuky za studena od výfuku. Dnes jsem byl na servisní prohlídce tak jsem se zeptal, jak u mého auta odstranili závadu (viz níže zvukový soubor), která se objevuje i u ostatních aut. Nakonec mi řekl přijímací technik: závada je uvedena u ŠA v TPi (nějaká jejich technická příručka závad) pod číslem 2055928/1 pod názvem "vrzavé zvuky spodní části vozu". Jakmile v kterémkoli jiném servisu zadají drnčení, rezonance atp., nenajde jim to přesně tuto závadu. Snad to někomu pomůže. Karoq zvuk 1-AUD-20190705-WA0001.mp3
    1 bod
  13. https://www.testyojetin.cz/ojete-vozy/skoda/ojeta-skoda-rapid-1-0-tsi-trivalec-je-spolehlivy-starsi-kusy-mivaly-problemy-se-spojkou?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=501711&dop_req_id=JSnUv3jmfEE-202101121100&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box Milé "překvapení" je, když jsem zjistil, že si rapida pořídilo už několik známých.
    1 bod
  14. Nebude to nikoho zajímat, odmažou to a hotovo. Taková má zkušenost. A i kdyby, tak nic nevíš...a nemůžou nic.
    1 bod
  15. Neřekl bych, že je to motoristický bulvár, ano uznávám, že jeho redaktoři nejsou zrovna velcí fanoušci elektromobility a je to očividně poznat, ale materiály článků jsou většinově převzaté (i když lehce dle potřeby upravované) ze zahraničních automotive zdrojů. To gróó a faktum sdělení z cizích zdrojů, ale zůstává.
    1 bod
  16. @dafro Tak dík za podrobnější popis. Domníval jsem se, že postačilo elektronické vypnutí S-S, ale mýlil jsem se a zřejmě nejjednodušší a nejméně nákladná metoda je vytažení konektoru. Inteligentní nabíjení během jízdy mi modul deaktivace S-S nezruší a AKU mi to za jízdy nechrání.. P.S. Zapnutí udržovacího nabíjení mi nevadí, protože autem vždy zajíždím do garáže a je to otázka 20 vteřin při použití přes konektor ....
    1 bod
  17. Gumy vyborne,ale takyto "poutovy" disk k Sportline???Skutocna katastrofa.....
    1 bod
  18. Koupil jsem kompletní zimní sadu s origo disky Modus, které se mi moc líbí. Ale klidně bych si dokázal auto představit na jiných neorigo alu kolech. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
    1 bod
  19. Jen názor - Superbu nebudou slušet žádné neorigo disky. Zatím jsem neviděl jediného, který by se mi alespoň trochu líbil :-)
    1 bod
  20. Jak se pak tesis na jaro a na podzim? Ja se vzdycky tesim, az to vymenim a mam z poloviny novy auto
    1 bod
  21. Za mě taky raději toto. I Focus má x desítek tlačítek a stejně v noci se intuitivně nenahmatají. Toto je el.auto lidi tak nějak musí počítat s elektrifikací. Že by si někdo na fórech stěžoval na ovládání Tesly X ... To jen konzervy nechápou současné ovládání, zbytek se přizpůsobí, když chce TOP výrobek Škody. Ano skočit z takového auta do F1, kde centrál na klíč, žádné pípání pásů, okna manual, rádio panel ...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...