Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 832


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 751


  3. faithless78

    faithless78

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      206


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 734


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.1.2023 ve všech sekcích

  1. Objednáno máme ve stejném termínu tj. 08/2021 informace ohledně termínu dodání také totožné včetně průběžných "zaručených" termínů :) Octavia 1.5 TSI E-tec DSG, Style +, combi Ani Canton, ani nezavislé topení, ani RS ani liftback .. prostě to sázej jak jim přijde pod ruku
    1 bod
  2. 1 bod
  3. 1 bod
  4. Koncernové auto cestou na STK. 😄 koncern.mp4
    1 bod
  5. @LiveBombTo udělátko neudělá jiného, že za Tebe "zmáčkne" tlačítko pro vypnutí/zapnutí S/S. Takže pokud není pro DCC škodlivé samotné vypínání S/S obecně, pak nemůže vadit ani udělátko. EDIT: Mám tady tento: https://www.aliexpress.com/item/1005003000304929.html a zmínku o DCC tam nevidím.
    1 bod
  6. Kúpené nakoniec od prvého predajcu. Maximálna spokojnosť! Okrem odvetraných sedačiek, panorámy, 360 kamery, akustických skiel, usb-c na spätnom zrkadle moja výbava: Vyhrievaný volant, čelné sklo, všetky sedačky, Webasto,kessy, trojzonová klíma, všetky asistenti (side, lane, travel, driver alert, front, parking), virtuálny pedál /easy open, SOS, zadná kamera, ambient, Canton, subwoofer, roletky na zadných oknách, sedačky s pamäťou a s príplatkovým podsedákom, originálne výklopné ťažné zariadenie, 230 V zásuvka, plnohodnotná rezerva, alarm. Auto overené Carverticalom... Všetko sedí. Prvé poznatky... Zdá sa mi, že motor kvôli tým emisiám v nižších otáčkach viacej hrkoce ako v Superb 2. Na diaľnici ho však počuť menej a skôr počuť prúdenie vzduchu okolo okien. Neviem či za to nemôžu tie spätné zrkadlá. Takže som už aj ja hrdým vlastníkom Superb III. 😊
    1 bod
  7. Před Vánoci se mi to trochu uklidnilo, ale po Novém roce, jak kdyby si to vybíralo ty "necinkací" časy. Za poslední týden je to už neustálé, nahodilé a například asi 20x za minutu. Předvčírem mi řekl člověk se kterým jsem v autě telefonoval, proč se nepřipoutám, že ho to opakující se cinkaní ruší... Normálně se děje teď i to, že auto nastartuju a nechám třeba 5 min běžet před domem a ta hláška prostě sama naskakuje, vypíná se, no prostě stejně jak za jízdy. A hle, v autě nikdo nesedí a stejně to dělá. BTW: jak píšete že po zapnutí vyhřívání se to stupňuje, tak u mě jsem pozoroval to, že po zapnutí výhřevu to přestalo. Alespoň dříve. Teď už nepomáhá nic, narovinu říkám, že auto je nepoužitelný. Reálný příklad mučení zvukem. Příští čtvrtek jsem se objednal na deaktivaci. Škoda slov...
    1 bod
  8. Nejjednodušší a nejjistější je vytáhnout konektor. https://forum.skodahome.cz/topic/139996-start-stop/?do=findComment&comment=2345825
    1 bod
  9. Samozřejmě, že za tím jsou emise. Co jiného? Nižší tření, nižší spotřeba, nižší emise...
    1 bod
  10. A pozor, prítomnosť nálepky zase neznamená, že auto naozaj je 4x4! Práve tento týždeň sme videli s budúcim svokrom cenovo a kilometrovo zaujímavé Yeti v bazáre, vzadu logo 4x4, budúci svokor bol hneď nadšený. Musel som ho schladiť, že s motorom 1.2 TSI to 4x4 určite nie je, len predchádzajúci majiteľ mal fetiš na samolepkový a fóliový tuzing. Na aute toho totiž bolo viac, schytal to exteriér aj interiér. Obzvlášť by som si dával pozor pri motorizáciách, ktoré môžu, ale nemusia mať 4x4, prítomnosť (a funkčnosť) pohonu 4x4 si treba skontrolovať!
    1 bod
  11. Hm, zkusím si odpovědět sám... Když se dívám do těch stažených manuálů, tak 02T_0DF má jen 5 rychlostí (tuším že to bude 1,0TSI 70kW dle schéma řazení a je bez dvouhmoty). Pět rychlostí má také 0A4 (dle dvouhmoty asi pro disel 1,4Tdi) a 0CF (dle schéma řazení asi pro 1,0Mpi). Pro 1,0TSI 81kW je převodovka 02U_0DQ - ověřeno na modelu Rapid 1,0TSI (DKR 81kW) má na převodovce vyraženo 0DQ 301 103. Tak to jen tak pro info
    1 bod
  12. Holt pokrok evidentně nezastavíš. Po každé jízdě dávat na nabíječku, to mně osobně přijde jako hodně úzkostlivé chování.
    1 bod
  13. hmm..dobrý...a celou dobu nabíjení u toho budu stát ne ? ?
    1 bod
  14. Ja zadne vedlejsi ucinky nepozoruji, tedy mimo to, ze mi to nevypina necekane motor a mam nabitou autobaterii.
    1 bod
  15. Jak už jsem psal, může se to udělat jednoduše a zdarma, nebo složitě a za prachy. Ne nadarmo ferda mlčí, nechce si kazit kšefty. Možná má narozdíl ode mě nějaké ponětí o řízení motorů a dobíjení u SIII, ale nechce vám tu veřejně lhát, tak mlčí a nic nevyvrací. Když už si za ty SW změny zaplatíte, tak se alespoň ujistěte, jestli vám pak nezmizí po první návštěvě servisu, při kterém vám v rámci servisní prohlídky aktualizují SW řídící jednotky, jako se to stalo mě u změn provedených přes aplikaci Carista.
    1 bod
  16. nie sme sami, co to stracaju. tiez na umyvarke - https://www.drive2.ru/l/638433077009341498/ ale zaujimave su tieto dva clanky, v ktorych je pekne vidno farebne rozdiely jednotlivych krytov skrutiek. tak snad pre inspiraciu niekomu pomozu https://www.drive2.ru/l/498806645153857847/ https://www.drive2.ru/l/586828873149226270/
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...