Přejít na obsah

Casy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    668
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

6680 zobrazení profilu

Oznámení Casy

  1. Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti, to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím. najezdil jsem již 403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor.
  2. Není to normální, mám stejný motor, tohle mi dělala vodní pumpa, když odešla, pak jedině termostat. mě to dělalo , když bylo auto ve vyšších otáčkách pod plynem , jel jsem do táhlého kopce, pokud jsem jel pomaleji , kleslo to na normál. , puma originál z výroby, pět let stará, 107 tis najeto, někde na foru je někde rozsáhlá diskuze. fotky atd.
  3. Co se týká vyskočení napínáku z aretačního šroubu, tak nemusí. Na videu nic slyšet není, aspoń neslysím. já bych dál jezdil a později udělal vizuální kontrolu. To bys taky mohl znovu měnit rozvody. Jinak na tomto motoru ve Fabii jsem najezdil 377 tis. Kdyby neshnily prahy, jezdím dál.
  4. Jen povolit šroub napínací kladky nastavit a utáhnout šroub kladky.
  5. Casy

    Předek

    přátelé, fórum již není , co bývalo, vyskakujou na tebe nesmyslně, cílený, sr...čky, lituju moderátory fora. Ale přesto děkuji , že jste reltivně vklidu. Ave Škoda.
  6. u tý drážky je určitě vada na materiálu brzdového obložení nebo kotouče, to by měli bez řečí vyměnit. Bez debat, ale oni debatují. Superb je dle mého názoru manažerský auto, pro firmy , kdy firmy neřeší ceny oprav , servisy, atd. a zaplatí vše co servisy řeknou a tak se taky chovají servisy k dalším vlastníkům takových aut.
  7. V něčem má servis pravdu, když se málo brzdí, je to špatně, když auto delší dobu stojí a stačí opravdu třeba těch 36 hodin , jak jsem dneska zpozoroval , tak kotouče při prvním zabrždění drhnou, než se obrousí. Já jezdím denně 120 km do práce a zpět, posledních 20 km jedu jen z kopce , kdy pouze dobržďuji a je to znát. U táty , který jezdí rovinky a málo brzdí, tak bych mohl měnit kotouče každých půl roku, protože jsou vyrezlý.
  8. Asi by mě vadilo, zvlášť u skoro nového auta, čekat , až někoho najdu s diagnostikou, ale zřejmě můžeš auto odstavit a počkat. Já jezdím denně , má drahá půlka takém kvůli tomu koupil obyčejný Elm 327adapter, tuším , + bezplatná aplikace v telefonu Car Scanner ( pouze teda pro zjištění závady + vymazání ) a hned víš zhruba na čem jsi, hlavně pokud jsi na cestě. V garáži samozřejmě Vag com diagnostika. Ty nemáš záruku 5 let a 100 ti. km? Hodně škody dokáží napáchat kuny na kabelech. Zrovna třeba vstřiky bych použitý bez 100 % jistoty nekupoval. Co se týče svíčky, tam položka 420 Kč za originál je dle mne pěkný, když víš , že to máš druhý den doma.
  9. V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne.
  10. Ale při těch mých kilometrech a minimálních opravách , už to neřeším.
  11. Mám stejnej motor, ale v O2 , 2011, a řeším to samý , nejlépe ti to řeknou v autoskoda , mám tedy najeto 380 tis. a od ty doby , co jsem auto koupil, V 70. tis., tak pořád ten samý problém. Ne při sepnutí spojky , puštění spojky, ale při přidání a ubrání plynu, cuknutí. Dočetl jsem se že je to SW řj motoru. jinak by to mohla dělat vzpěra převodovky, jak píšeš , zavěšení uprostřed u mě vypadá taky v pohodě. Jinak to vypadá , aspoň u mně motoru CAYC na jednohmotu, to jsem se dočetl podle vin u prodejce. dále jsem se jinde dočetl , že ty škuby má způsobovat právě ta jednohmota.
  12. Vyndej spínač z madla dveří m rozeber opatrně kolíbky, bacha jak je to uvnitř poskládaný, pružinky , atd. a uvnitř je tištěný spoj, který je špinavý, očisti a poskládej. Mně to pomohlo. Spoj je pěkně špinavej. Poskládej, než namontuješ madlo , tak to vyzkoušej, jinak musíš koupit nový spínač. Dělal jsem to na Fabii, na O3 pomohlo, ale na tátovo Yetině jsem musel vyměnit. Vždy stačila strana řidiče.
  13. Bing Videa Machine Made God, když potřebuju vypnout.
  14. Bilstein zlata, levná náhrada. Měnil jsem teda vpředu a dobrý.
  15. Casy

    Tlumiče

    Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu.
×
×
  • Vytvořit nový...