Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

už si někdy viděl že by si ve vyšších otáčkách přetočil motor? asi těžko ... s rozvody je akorát problém při studeném startu, takhle to většině vždy přeletělo.. takže když ti třeba auto 7 dní stojí, tak ti spadne tlak oleje a může to přeletět... u nových verzí napínáků těžko říct no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veď ja netvrdím, že pri vysokých otáčkach má preskočiť reťaz. Myslel som to tak, že pri dobrej úprave sa menia hodnoty postupne od nízkych k vysokým otáčkam, takže pri bežnej jazde do 2000-3000 rpm je auto ako sériové a potom postupne od 3000 sa hodnoty menia a auto je oproti sériové výkonnejšie hlavne medzi 4000-6000 rpm, takže keď je vyšší výkon naozaj potrebný (tj. predbiehanie, rýchla jazda, atď.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak chceš naozaj výkon a dobré zrýchlenie, a nie iba to aby ťa to zatlačilo do sedadla, tak musíš ísť do otáčok. Kvôli výraznému efektu turba medzi 2000-4000 sa pocitovo každému zdá, že nad 4000 to netiahne, ale opak je pravdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam aj naftu... 

mat benzin neznamena tocit 6000  :kol-28:

Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm).

Pawouk  neboj rozdiel medzi Nm a kw poznam dobre, :) nemylim si to :) a viem aj kde je maximálny vykon v kw motora 1.2TSI, chcel som skor povedat ze max kw - zvycajne polozeny vo vysom spektre otacok, je v beznej premavke menej podstatne a uvytal by som skor chip, ktory krivku vykonu zmeni v nizsich otackach.... 

no ale tam sa zas dostavame naspat ku tomu ze prudky nastup krutaku od spodu tazko znasaju rozvody...atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Přesně tak... Při přechodu na 77 kW variantu se není čeho bát ;)

Co se týče ceny, na jaře nám nabízel místní člen fóra z motorpower, že by nám udělil slevu, ale nemůže za den udělat víc, než tři až čtyři auta, pokud si dobře pamatuji, protože nejsou firma, která tam prdne chip jen tak na parkovišti, ale přistupují k autům individuálně :) Snad se tu znovu objeví :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeme oslovit motorpower jako větší skupina, pak  se zkusit domluvit na termínu (navrhuji začátek července), třeba budou nakloněni hromadnější úpravě jednoho typu motoru v rámci jednoho dne :)

Kdo byste tedy měl zájem?

a) sytic

B) unuc

c) standavfr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...