David C3 Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 čau kluci. Ve 4500km se si všimnul, že mám chladící kapalinu asi 1cm pod spodní ryskou. Jel sem do škodovky a tam mě pán řekl sem se to u nových aut občas stane at si doliju destilkou to jsem odmítl tak mě to dolil v servisu. Ted najeto další 4500km celkem 9tis a zase sem 1cm pod ryskou. Zitra tam zajedu a uvidíme co oni na to. Nesetkal se s tím nikdo z vás??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 U mě to bylo v cca 12 000 km. Půl centimetru pod minimem. Viz zde. Od té doby se hladina chladící kapalina drží na stejné úrovni - v současnosti najeto 22 000 km. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Je třeba prohlídnout všechny spoje,ta kapalina to na sebe hned práskne , udělá se tam růžová stopa, centimetr pod ryskou za 4.5T je hodně málo ale bejt by to nemělo a u TSI jsem se s tím ještě nesetkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 -príčinou strácania sa chlad.zmesi u týchto motorov 1,2 TSI 77kw je vodné čerpadlo -teraz v krátkosti prečo...vod.čerpadlo je ovládané podtlakom a chlad.zmes uniká cez podtlakové vedenie do sania..preto nie je vidieť nikde zretelný únik chlad.zmesi.. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) Od 09.11.2010 je u 1,2TSI zo záhadných dôvodov použitý nový typ čerpadla........ doteraz som nevedel prečo. Editováno: 5. Červen 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) lubik.SK- nevieš náhodou v čom je rozdiel ? Ja mám auto vyrobené 4.11.10 Editováno: 7. Červen 2011, autor: galeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 (editace) To netuším, viem len, že vodné čerpadlo 03F 121 004 B bolo od 09.11.2010 nahradené 03F 121 004 D, tak som si myslel, že na to bol dôvod, len do predvčera som nevedel aký.... Tak nejako si myslím, že bude zmena v podtlakovom ovládaní clony rotora, ak motor nie je zohriaty, je okolo neho taký krúžok, po ohreve na prevádzkovú teplotu sa podtlakom zasunie a rotor môže čerpať kvapalinu. Asi "soudruzi z Boleslavi" podcenili rozdiel tlakov kvapaliny a podtlakovej komoroy. Pri zrýchlených testoch s prakticky stále zohriatym motorom sa problém nemusel prejaviť, lebo clona je prakticky stále zatiahnutá. Drobné úniky sa mohli objavovať práve pri pohyboch clony, čiže typickom mestskom jazdení. Editováno: 7. Červen 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Z toho som "lokša" .. aký to má praktický význam pri bežnom používaní motora ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 to,o čom tu bola táto celá debata...aby nemizla chlad.zmes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 V 7. 6. 2011 na 20:27, galeo napsal: Z toho som "lokša" .. aký to má praktický význam pri bežnom používaní motora ? Myslíš tu podtlakově ovládanou clonu? Odpověď je na obrázku - je to kvůli rychlejšímu ohřevu motoru, proto až do teploty 87 st. je vodní čerpadlo "nefunkční". To tvrdí fabrika. Ovšem v zimě jsem ten rychlejší ohřev motoru nějak nepostřehnul... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 Díkes, opäť som o niečo múdrejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 ZDE si můžeš stáhnout celou tu Dílenskou učební pomůcku 1.2 TSI 77 kW, z které je ten obrázek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferci7 Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 No tak to aj mne na Slovensku mizne chladiaca kvapalina a som dolial a zasa som si vsimol ze mam tesne pod min. a to uz mam 17000km a vyskakuje mi chyba EPC a elektroniky motora obcas ma to prepne do nudzoveho rezimu kde auto ide pomali ma obmedzenu rychlost ale potom je zas vsetko ok mal by som zajst asi do servisu ale to ratam ze tam auto stravy asi tak 2tyzdne zatial len zle skusenosti pocujem na TSI motory ja mam 1,2 TSi 77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 ferci7 - přečti si toto téma: EPC Abys nebyl jeden z adeptů na výměnu turba. Jeď s tím do servisu, ať se ti na to podívají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Pri 'olejovej' teme sa pisalo o tom,ze do oleja sa moze dostat benzin a tym olej vlastne pribuda. Moze sa stat,ze ubudajuca chladiaca kvapalina sa dostava do mazacieho systemu a tym padom je zjavny prirastok oleja na olej. ryske ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 TO Jairo: ak sa pýtaš konkrétne na motory TSI,tak zatial nemám info,že by u týchto motorov išla voda do oleja...skôr sa voda stráca cez podtlak vo vod.čerpadle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Ano,myslel som motory TSI,kedze jeden taky mam. Jednorazovo sa mi stratila chladiaca kvapalina (asi 1cm) a sledujem si aj ci neubuda motoroveho oleja. Obcas sa mi zda,ze oleja je viac ako inokedy (merania robim na tom istom mieste a za rovnakych podmienok). Nie je ho vsak viac ako MAX. Preto ma zaujimalo,ci chlad.kvapalina nemoze unikat k oleju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 V 5. 6. 2011 na 16:03, Pawouk napsal: U mě to bylo v cca 12 000 km. Půl centimetru pod minimem. Viz zde:http://forum.skodahome.cz/topic/93607-12-tsi-teplota-olejespotreba-oleje/page__view__findpost__p__1462887 Od té doby se hladina chladící kapalina drží na stejné úrovni - v současnosti najeto 22 000 km. Hm, dnes kontrola a hladina je na značce MIN. Najeto 24 700 km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferisko Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) Sice nemam Fabiu, mam Ibizu ST 1.2 TSI DSG, ale mam rovnaky motor a problem: Pri ~2000km chladiaca kvapalina 1 - 1,5cm pod min. -> nikde ziadna viditelna stopa po uniku, ziadna kaluz, ziadny flak -> olej ani sadze v chladiacej kapaline niesu -> v oleji ziadna voda -> kurenie funguje -> doliate asi 4 deci (G12++ 1:1 s destilovanou vodou) Pri ~3600km chladiaca kvapalina opat nizsie, neviem presne kolko, zrovna som sa vratil z 800km vyletu a bolo to cele rozhavene tak som okolo toho nespekuloval. -> rano prozrem kolko presne sa "stratilo" (za studena) -> cez tyzden skocim do servisu. Navyse sa mi zda, ze poslednych 300km zacalo mat auto okolo 2000rpm absurdnu spotrebu (inak povedane, ked jemne pridam v Dcku, ukazuje palubak okamzitu spotrebu 25l/100km, ked v Sku, ukazuje tak 12). Ale to si este overim zajtra ked budem sviezi. Editováno: 23. Červenec 2011, autor: Ferisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Po přijetí z dovolené cca 1700 km, byla hladina asi 1 cm pod min. Takže za cestu se vytratilo cca 3 cm. Byl jsem docela nervózné, ale stačilo povolit uzávěr od chladiče a kapalina opět stoupla a byla v naprostém pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 25. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 jj Já byl na minimu tak sem dolil na půlku a druhý den to vylezlo k horní rysce max. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alice18 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Pred dovolenkou, pri cca 20 000 km, som mal chladiacu kvapalinu asi 0,5 cm pod min. ryskou. Po doliati a odjazdeni 2400 km je hladina stale rovnaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANScz007 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Po přečtení vláken tady na fóru jsem ze zvědavosti koukl jak jsem na tom s kapalinou a po najetí 5500 kiláků je hladina přesně na minimu,v servisu mi ale mechanik řekl ať to doliju obyčejnou vodou z vodovodu tak jsem na něj hleděl jestli si ze mně dělá srandu nebo co,nakonec mi to nedalo a koupil jsem originál kapalinu a tou to dolil,lít tam vodu z vodovodu by mně ani ve snu nenapadlo ale ten maník ve Škodovce to myslel s tou vodou fakt smrtelně vážně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 Po přečtení vláken tady na fóru jsem ze zvědavosti koukl jak jsem na tom s kapalinou a po najetí 5500 kiláků je hladina přesně na minimu,v servisu mi ale mechanik řekl ať to doliju obyčejnou vodou z vodovodu tak jsem na něj hleděl jestli si ze mně dělá srandu nebo co,nakonec mi to nedalo a koupil jsem originál kapalinu a tou to dolil,lít tam vodu z vodovodu by mně ani ve snu nenapadlo ale ten maník ve Škodovce to myslel s tou vodou fakt smrtelně vážně.... Na flaske G12 je napisane, ze sa to moze riedit kvalitnou pitnou vodou, alebo destilkou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.