Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

tak jsem se dival na rocni vozy a prekvapila me vysoka cena nove fabia.. posudte sami.. ve vybave ambition plus neco navic a cena kolem 380t+-.. to mi na lidovou cenu moc neprijde.. pokud to srovnam skratkou F II ve vybave ambition plus, kde pdobne vybavena vysla kolem 300 000kc tak by me zajimalo kde je to slevneni.. no posudte sami

http://www.skodaplus.cz/Search/result?fulltext=&mark%5B%5D=32&priceFrom=&priceTo=&discountPriceFrom=&discountPriceTo=&speedometerFrom=&speedometerTo=&inOperationFrom=&inOperationTo=&loadFrom=&loadTo=&capacity=0&leasing=&off=105

Ta cena je přestřelená proto, protože chtějí využít toho, že někteří po té nové fabii touží a nechtějí čekat.

 

Jinak nevím, já když si poskládám F3 ve střední výbavě jako jsem si kdysi konfiguroval F2, tak nepřelezu 300tis ( s motorem 1.2TSI 66kW ) ale nejsou tam elektrony no, za ty je raketa u F3.    F2 mi kdysi vycházela dráž - né-akční model. Samozřejmě že akční model jako tour vycházel hodně dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku z jiného soudku: Všiml si někdo z vás, že F3 s manuální převodovkou má pod pedálem tlačítko (jako má automat pro kickdown)? Nikde se o něm nepsalo, ani v manuálu jsem o něm nenašel zmíňku, takže se chci zeptat jestli se mi to jenom nezdá... Každopádně pokud mě smysly při testovací jízdě neoklamaly, tak slouží k deaktivaci Speedlimiteru, možná i k "přehlasování" Front-Assistantu nebo MCB...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, já jen že dva prodejci nezávisle na sobě mi při otázce: "Na co tam je to tlačítko?", s kouzelným úsměvem odpověděli, že "Neeeee pane, tam žádný tlačítko není". Ale tak nebyla to zdaleka jediná věc, ze které byli zmatení. Divný mi přišlo to, že v manuálu se k deaktivaci Speedlimiteru píše pouze toto "Tento limit je možné překročit pouze sešlápnutím plynového pedálu až na doraz".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela by me zajimala fabia v zakladu, to bude tusim pekna holota... uz i rok stare jete a stejne/lepe vybavene  oktavky maji lepsi cenu nez nova fabia ... tssss

Jiříku, Jiříku. Psal jsem to několikrát, tak ještě jednou. Kdo dnes "vyžaduje" elektrony, TSI, senzory vzadu a autoclimu, tak nemá význam startovat od Activu nebo Amb s příhozy. Výhodnější hned skočit do Style a tam se dostane normální uživatel na následující- 306cca Style, paket s multimedii 18, metla 11, 1tisíc za 5ti letku a je to bratru nějakých 336. Kombík + 10 a bůra hagusy. A roční Fabie, resp předváděčky v těchto povětšinových konfiguracích budou kolem 300 000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici  ;) 
.... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII.
FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni 

Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech.
 

Motorizace: 1.2 TSi 66 kw
Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. 

Vybava dostacujici  .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim  .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku  .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul  ..... je to vsechno ale o zvyku.

Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je.
Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak  ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto.

Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka  ;) ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel  ;)

 

 

post-58977-0-06564200-1419128953_thumb.j    post-58977-0-60977800-1419129018_thumb.j    post-58977-0-59542700-1419129076_thumb.j    post-58977-0-89461100-1419129153_thumb.j    post-58977-0-07668300-1419129233_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se opět potvrzuje, že stříbrná je asi nejhezčí barva.  :kol-47: Já rozhodně oželím Bolero, Swing podle mne stačí. Bolero nepřináší kromě většího kapacitního displeje prakticky nic navíc - navigace přes ML je k ničemu, navíc pro majitele WP8.1 stejně není podpora.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici  ;) 

.... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII.

FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni 

Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech.

 

Motorizace: 1.2 TSi 66 kw

Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. 

Vybava dostacujici  .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim  .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku  .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul  ..... je to vsechno ale o zvyku.

Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je.

Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak  ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto.

Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka  ;) ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel  ;)

 

 

attachicon.gifWP_20141219_002.jpg    attachicon.gifWP_20141219_004.jpg    attachicon.gifWP_20141219_006.jpg    attachicon.gifWP_20141219_007.jpg    attachicon.gifWP_20141219_008.jpg

 

A zase sleva, cena, sleva.... V této výbavě by jsi před pár lety fabku ani nepořídil a kdyby, tak za půl míče. Ovšem vzhledem k tomu, že má na dveřích polepy předváděcího vozu, tak se na tu cenovku 320 dostaneš. A nebo započíst 15000 na protiúčet dnešní povoz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici  ;) 

.... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII.

FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni 

Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech.

 

Motorizace: 1.2 TSi 66 kw

Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. 

Vybava dostacujici  .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim  .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku  .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul  ..... je to vsechno ale o zvyku.

Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je.

Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak  ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto.

Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka  ;) ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel  ;)

 

 

attachicon.gifWP_20141219_002.jpg    attachicon.gifWP_20141219_004.jpg    attachicon.gifWP_20141219_006.jpg    attachicon.gifWP_20141219_007.jpg    attachicon.gifWP_20141219_008.jpg

 

Mám možnost mít.........ale nebudeš co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mam moznost mit tuhle stribrnou krasavici  ;) 

.... Máme najeto pár desitek kilometru a s klidem mohu říci, kam se hrabe Rapid , ten by měl být pod úrovní FIII.

FIII bych řadil více k OIII, už jenom kvuli komfortu a hlavně podvozku, všechno krasně utlumeny, klasicky sedačky taky v pohodě, nejsou nijak rozsklebeny a maji dalo by se rict trochu bocni vedeni 

Za me zatim spokojenost, uvidime jak tomu bude po dalsich par set kilometrech.

 

Motorizace: 1.2 TSi 66 kw

Vybava: STYLE + packety style advance a style plus, kotouce vzadu, tempomat, Bolero + mirrorlink, skoda surround, 6 repro, easy start, smart gate, pak ruzny asistenti co uz je v zakladu, vsechno tady vypisovat ale nebudu. 

Vybava dostacujici  .... klidne bych ozelel par komfortnich prvku aby mohla byt cena jeste nizsi, jako je vyhrivany sedacky, zadni el. okna, START-STOP, a i klidne climatronik, je to navykovy ale tak hejckat se nemusim  .... misto climatroniku bych klidne dal KESSY misto EASY start, je to celkem otravne, kdyz odemykate auto tlacitkem na klici a startujete bez klicku  .... klicek nekam hodit a pak ho zase hledat abych vubec zamknul  ..... je to vsechno ale o zvyku.

Cenu sem typoval okolo 350 000 kc, vybavu sem neznal a ani defakto neznam, dohledaval sem vse na konfiguratoru s tim co vim co tam je.

Dle konfiguratoru me vysla cena nejakych 360 000 kc coz sem se celkem divil, ze sem to uhadnul jen tak  ..... kdyz by prodejce dal nejakou slevu tak by se dalo rici ze za 320 - 330 000 kc pekny a celkem vybaveny auto.

Jak pisu, cena celkem solidni na tu vybavu, hodne rychle se zvyka  ;) ... cena by mohla byt jeste nizsi, ale holt bohuzel  ;)

 

 

attachicon.gifWP_20141219_002.jpg    attachicon.gifWP_20141219_004.jpg    attachicon.gifWP_20141219_006.jpg    attachicon.gifWP_20141219_007.jpg    attachicon.gifWP_20141219_008.jpg

 

ale no tak, zas diametrální rozdíl v těch autech není a hlavně je každé koncipované jinak a pro jiné zákazníky... Všechny Škodovky jsou dnes na jedno brdo... 

 

uvnitř je to stejná levnost jako Rapid, šetřit se bude na F3 ještě více. Exteriér se mi líbí moc a v combi se mi asi líbí více jak Rapid, ale uvnitř mě to zklamalo. Zklamala mě ergonomie a dá se říct i design. Posed je níže než v Rapidu, to je dobré, ale zase palubka je taková více nafouklá, takže jsem měl pocit, že je přes ní blbě vidět. 

Od F3 jsem čekal trochu více, ale i tak je to povedené auto za super cenu. Bohužel nová i20 je asi lepší, hlavně podvozkem co se týče komfortu, že se dají lépe řezat zatáčky nikoho nezajímá... Až přijde nové Polo a hlavně nová Fiesta, F3 spadne do průměru :(

Jsem zvědavý na prodeje, hlavně když F3 bude rok na trhu - začne se rozjíždět nejvíce její prodej, asi přijde facelift Rapida, no bude to mít těžký a to nejenom u nás. Hlavně asi hodně více lidí si koupí combíka, ten příplatek je pakatel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážení, Rapid BYL dělaný až dost viditelně na cenu v porovnání s OII a FII. OIII sklouzla dolů, ovšem zase v porovnání s Audi A3 nebo  Q5 a jejich interiéry to takové trágo není. FIII už jen drží basu aby nepřelezla Rapida, ne tak OIII. Tomu odpovídá i cenové nastavení, které se relativně povedlo. V rámci své třídy je opět cenotvůrcem pro zbytek trhu a ostatní to musí brát tak jak to je a nic s tím nenadělají. 

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj, ale v porovnání s Fresh verzí to slavné moc není ( ač je její cena dobrá ), uvidíme, až skončí fresh, nebo začne akční model F3.

 

Já osobně, pokud bych nechtěl kombíka nebo lift, neviděl bych jediný důvod proč jít do F3, ale koupil bych SB ( pokud by se mi líbil :) 

Pro mě F3 nemá jedinou věc která by mě donutila jí koupit, v SB získám daleko více prostoru...

U kombíka by už přemýšlení bylo jiné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SB je ve Freshi pouze s financováním, což je první negativum pro lidi nemajíc rádi "dluhy" ač v reálu stejně nic nedluží. Při cca 70ti procentech je navýšení v podstatě nula. Nicméně dosti lidem se i nelíbí a Fabka je taky kratší. Další věcí je ta, že působí takovým "miloučkým" a ženským výrazem. Proti SBčku nabízí taky možnost individualizace zevnějšku a to je u SB ve fabrické dodávce omezeno na jen na opět nutně financovatelný styleplus. Zároveň se do fcl Rapida budou dodávat řetězáčky TSI, nebude mít lepší audio a reinkarnoval starou elektriku z FII. Zase po vzoru Fabie dostane plasty na pojezdy sedáků.  A nakonec jsou lidi co Rapida jednoduše nechtějí a nepotřebují vozit půl metru za předními sedáky.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong: zde máš několik parametrů k porovnání, jak moc by si získal toho prostoru ve SB oproti FIII.

 

Škoda Rapid Spaceback del.png Místo v interiéru podélné 150 cm del.png Šířka ve 2. řadě max. 142 cm del.png Šířka ve 2. řadě min. 125 cm del.png Šířka vpředu max. 142 cm del.png Šířka vpředu min. 125 cm del.png Výška v 2. řadě sedadel 94 cm

 

 

Škoda Fabia III del.png Místo v interiéru podélné 143 cm del.png Šířka ve 2. řadě max. 138 cm del.png Šířka ve 2. řadě min. 124 cm del.png Šířka vpředu max. 141 cm del.png Šířka vpředu min. 127 cm del.png Výška v 2. řadě sedadel 95 cm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubino: já furt netuším, co tu neustále píšeš o jaké elektrice. Já ti garantuju, že 99% kupujících, nepozná rozdíl v elektrice v F3 a Rapidu. Nepozná rozdíl v audiu. Individualizace zevnějšku ? To měla i F2, sice méně ale měla a kolik jich jezdí ? btw, kolik jezdí opravdu dobře vybavených Fábií 2 ? Já teda v drtivé většině vidím s HTP a něco mezi vylepšeným Active a základ Ambitionu. Dále každej tu furt řeší dojezdy okének apod. jak je to strašně špatně a jak je kvůli tomu Rapid špatný a podívejte se na nový Qashqai, je na tom úplně stejně... Také pouze aut. dojezd u řidiče. Jinak nevim, házet tu nějaký doměnky kolika lidem se nějaký auto líbí a kolika ne, je to zcela zcestné a nepodložené průzkumem. Já se setkávám v drtivé většině že se lidem SB líbí a líbí víc jak lift. Fabia se jim také líbí ( aby ne po F2 ), ale zase když jdu na diskuze o autech, tak zase převládá názor že se jim F3 nelíbí - nedá se soudit podle toho s kým se setkáváš... PS: Rapid po faceliftu by měl dostat nové TSI...

 

Fufal: jedna věc jsou hodnoty na papíru a druhá jak to působí. SB působí prostorněji, ale i to může být individuální. Ale co je důležité, dej si do krátké Fabie dozadu 2 pořádný dětský sedačky a nebuď zrovna Hobit. Je to pak strašná sardinka a podélně je ten prostor fakt znát, ale také jde o kufr. Co si budeme namlouvat, Fabii stále lidi kupujou jako hlavní auto do rodiny.

 

Hlavně bych nerad aby to vyznělo že něco mám proti F3, to vůbec ne, Považuji ji za povedenou ( ač upřímně špička v segmentu je jiná a hlavní ještě přijdou ) a kdyby se už v létě prodával kombík, přemýšlel bych jestli jí nebo Rapida. Ale jenom si myslím, že krátká nebude takové terno kvůli SB a více se bude prodávat kombi, už kvůli malému příplatku. Známě náš národ... :(

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začnu odshora- individualizace byla i díky minimu na soukromou klientelu prodávaná tak jak byla a starší většinová soukromá klientela to nedělala. Osobně jsou z "našich" objednaných osmi Fabií 4 "normální", 2 indivindy(z toho 1 DSG) a 2 kombíky.

K HTP a Active. To že jsou to HTP a Active odpovídá marastu v příplatcích a ceně jako takové za předfcl. Pak byla změna k lepšímu, ale i tak to Fabii nepomohlo. Spousta lidí co dříve dali právě za HTP a Active dnes dostanou Style s TSI.

Dojezdy tu řešíš akorát Ty. Sorry...

Na diskuzních forech glosuje většinou specifická sorta lidí a k jejich názorům se nedá nic přisuzovat. Rejpalové a nikdy nový vůz nekoupí. Jen silácké řeči.

Vzhledem k tomu, že se denně potkám se spoustou zákazníků na salonu jako prodejce, tak vím co chtějí a jaké názory mají ti co CHTĚJÍ Fabii a i po nabídce Rapida SB se k ní vrátí. Pořád za cenu +- stejnou mají climatronic, park čidla, lepší rádio, easy start a novější TSI navíc. A to jsou věci, které dnes vítá znatelně mladší sorta klientů proti převažující u předchozí generaci.

K TSI jsem to o fcl psal a zatím má stále řetězy.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...