Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Tedy shrnutí testu, podvozek špičkový, místo uvnitř velice dobrý ale znatelné šetření uvnitř na plastech. Dále motory katastrofa u 1,2 TSI 66 Kw stačí aby vystoupil člověk a auto jede ihned líp - to i Trabant byl na tom líp. Dále motor mrtvej do 2000 ot a tedy spotřeba bude úměrná v praxi. Tedy táhhnutí i malého vleku bude problém a tedy auto vhodné tak pro důchodce na nákupy do Lidlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy shrnutí testu, podvozek špičkový, místo uvnitř velice dobrý ale znatelné šetření uvnitř na plastech. Dále motory katastrofa u 1,2 TSI 66 Kw stačí aby vystoupil člověk a auto jede ihned líp - to i Trabant byl na tom líp. Dále motor mrtvej do 2000 ot a tedy spotřeba bude úměrná v praxi. Tedy táhhnutí i malého vleku bude problém a tedy auto vhodné tak pro důchodce na nákupy do Lidlu.

A co potom dejme tomu způle naložený combi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, no někdy si tady připadám jak u blbejch na dvorečku. Nejvíc nejapných příspěvků zde píší lidé, co nikdy v tomto voze ani neseděli, tudíž s ním nemohli jet a navíc ho nikdy nekoupí. Ale vědí naprosto vše - nejede to, žere to, vozík to neutáhne...protože to napsal, či řekl nějaký redaktůrek na nějakém obskurním videu. Jiný zase z fotek naznal, že je zase málo místa pro pravou nohu řidiče a auto je příšerně drahé. No, uvidíme, škodovka válí, má největší prodeje v historii, tudíž si skuteční zákaznící myslí něco jiného. To jen někteří chytráci v zaprděných čechách pořád melou nějaké nesmysly. Vždyť je nikdo nenutí, aby si ten vůz kupovali, když je to takový krám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte.  Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře.

 

Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní.

 

EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI? :D

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřešte pitomosti!  Když se tady začalo psát o HTP, asi bych si podle řečí, toto auto nikdy nekoupil. To bylo hanění a dnes to mají i ti, co nejvíce kecali. Pamatuji si na testy o HTP, kritika za kritikou, jak jsou motory na nic poruchové atd .A dnes ? Dnes se o nich píše jinak, holt jim chyběl jen ten výkon. A ti ,co s HTP jezdí jsou spokojeni. Minimální náklady na provoz a servis .No a  nakonec jsem měli  v rodině 3 a pohoda. Dnes má manželka , TSI a je spokojená a já když jsem s tím jel také. a neřeším nějaké převody. Chce  to se  s tím nejdříve  svézt a pak můžeš kritizovat. Kecají tu ti, co se s tím ani nesvezli a ani to nemají. Za další nepotřebuji závodit jak někteří, ale potřebuji denně jezdit do služeb  a max. na nákupy a dovolená a na to mi to auto stačí .Nepotřebuji  si něco dokazovat. Měl jsem silná auta ale k čemu mi to je. V dnešním provozu je lepší jezdit v pohodě a v klidu, jelikož všichni víme jaké jsou naše cesty a hlavně jací jsou řidiči co mají drahá auta a musí so to pak dokazovat i na silnici. Tak se bavme rozumně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte.  Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře.

 

Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní.

 

EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI? :D

On tam má 0,9 TCe. Budu se opakovat - vždy říkám, jdi se s tím svézt. Není nad osobní zkušenost. A pak můžeš kritizovat/chválit. Každá z těch motorizací/výbav si najde své zákazníky. Když mi nebude vyhovovat, tak si ji prostě nekoupím. A půjdu ke konkurenci. Jak prosté, milý Watsone!

happymastere, prosil bych mírnit výrazy. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tímto v článku naprosto souhlasím a proto se nyní dělají takovéto hrůzy:

,,Pokud alespoň trochu sledujete mou práci, víte, že nejsem zrovna příznivcem motorového downsizingu. Důvod je celkem prostý - toto řešení nevzniklo z vůle zákazníků, nepřišlo jako odpověď na trhem položenou otázku. Tato cesta vychází vstříc v prvé řadě metodice měření normované spotřeby paliva, od které se dnes odvíjí bez přehánění brutální pokuty za její nadlimitní hodnoty. Pod rouškou zelené pravdy se spotřebovanému palivu začalo říkat emise CO2, je to ale jedno a totéž - za jedno prodané auto s kombinovanou spotřebou mrzkých 7,8 litru benzinu na 100 km musí dnes výrobce odvést do evropské kasy pokutu odpovídající 51 gramům nadlimitních emisí CO2. Konkrétní cifra se v průběhu času mění, cílovou hodnotou pro následující roky je ale částka v přepočtu cca 120 tisíc Kč. Na jednom prodaném autě šílené peníze".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: Omlouvám se, budu se mírnit. Nicméně na 0.9 TCe tu máme lepší munici http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-renault-clio-iv-0-9-tce-tragicky-motorovy-omyl  :D

No co na to říci,nepoznáš clio od dáčky?to téma se přeci taky netýká F3,to že mají auta stejný motor neznamá že budou jezdit stejně,bavím se no jak jsou ti někteří háklivý ale ja jen napsal příspěvek o F3 A držím se tématu,komlexy určitě nemám za tu cenu jsem mohl mít i tenkrat F2.Nikomu zde nenadávám do bl.u apod.Takže to svědčí o ledačems.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby bylo všem naprosto jasno - ZDE jsou stále platná pravidla fora. Pořádně si přečtěte hlavně body č. 2, 6 a 7. Nebudu se zde dále s nikým dohadovat, co si kde může, nebo nemůže psát. A už vůbec ne podobné bláboly, jako je tento:

 

Cože?Nejsou gumičky?Dejte mi Havlase,cože?Zavolejte Kubrta!





 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este raz napisem, je jedno co pisu testeri na 1,2 TSI (jeden slabe, dalsi raketa). pre niekoto je Octavia 1,8 TSI 132kW (zavodak) pre ineho slaba.............................Ja som si to bol vyskusat F3 1,2 TSI 81kW hodne slusne. Ked si zoberiem konkurenciu  (mimo koncern) ,tak  1,2 TSI 81kW ( v B segmente je jedno z najzivsich aut ake sa daju kupit ).

 

1,0 MPI - je do mesta

1,2 TSI 66kW - motor na pohodu

1,2 TSI 81kW - kto pozaduje dynamicku jazdu

 

vorlajz:

Nemam nic proti tebe, ale ozaj to co niekedy pises je.......... nevadi napisem ti to inak, aj blba  Fabia 3 (podla teba)  1,2 TSI 81kW ujde tomu tvojmu korejskemu  zazraku 1,6 GDI (top motorizacii)..........

Ono je celkom smutne, ze napr. korejci ponukaju 1,6 GDI (99kW) co je top najvykonnejsia ich verzia a je horko tazko o chlp lepsia ako zakladna koncernova motorizacia 1,2 TSI :-) ( to sa ani nejdem bavit o 1,4 TSI; 1,8 TSI a 2,0 TSI )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepamatuji si, že bych o F III napsal, že je blbá... ale ok... :) 

 

někdy mám pocit, že se tu někteří z vás úplně zbytečně navážíte do jiných aut tím, že jim komolíte názvy, píšete o nich jako o křápech nebo ironický jako o zázracích... ale to beru, každý jsme nějaký... ;) zpět k tématu....

 

osobně si myslím, že F III s motorem 81 kW bude velice dynamická... a nemá smysl tu porovnávat GDI 99 kW s 1.2 TSI s 63 kW...  je mi úplně jedno, jestli bude rychlejší nebo pomalejší, to či ono... fakt na to prdim :) auto jsem si koupil, protože se mi líbí a vyhovuje mi cena, výkon, výbava... a tak to myslím dělá každý ;) a je jedno, jestli kupuješ Škodu či Hyundai... :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...