Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

Já jsem si kupoval kombajna hlavně jako rodinné auto a myslím, že jsem neprodělal. Sice není místa na rozdávání,ale vejdem se. 2 dospělí a 2 děti (2,5 a 1 rok). Chce to prostě využít všechen volný prostor, který v autě je a řidič bude mít pod nohama jen pedály. Vtip :smich: . Neboj se toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcem kúpiť nafťák, čo je výhodnejšie? 1,9SDI, alebo novší trojvalec 1,4TDI?...výška poistného nerozhoduje, zaujímajú ma skúsenosti s motorom.

Ďakujem

Měl jsem možnost řídit oba typy a jednoznačně 1.4 TDi,,,, nebo pak 1,9TDI, ale SDI je oproti tomu hlemýžď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcem kúpiť nafťák, čo je výhodnejšie? 1,9SDI, alebo novší trojvalec 1,4TDI?...výška poistného nerozhoduje, zaujímajú ma skúsenosti s motorom.

Ďakujem

já za sebe můžu říct, že jsem spokojený s 1,9SDI - pravda liné to trochu bylo, ale je úsporná cca okolo 4,5l / 100. A když už tady zmiňujeme tu lenost SDíček..nechal jsem si ji chipnout a zvedlo se to alespoň o pár kW..takže na předjetí mi vždy stači..a už ani podřazovat nemusím :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, uvažuji o koupi Fabie 2.0 MPI, r.v. kolem 2002, 2003. Důvod – zajímavá cena se zajímavou výbavou (zpravidla elegance), ostatní motorizace a výbavy mi připadají většinou drahé za to, co nabízejí.

Zajímali by mě jednak Vaše zkušenosti s tímto motorem (něco málo jsem objevil, ale pokud by měl někdo další, tak je uvítám) a jednak s jakými náklady na servis a případné opravy zhruba tak počítat u Fabie jako celek, nejen motor? Našel jsem tu zajímavý přehled o cenách servisek a co se mění, ale šlo o jinou motorizaci, ale jako orientace taky posloužil. Pak info o rozvodech, že kontrola, výměna při 90tisících a pak každých 30tisíc kontrola.

Ideální odpověď by asi byla v tolika km tohle za tolik kč, při tolika km odchází tohle, cca za tolik kč, jak standardní, tak nestandardní věci. Vzhledem k tomu, že v nabídce se objevují i jen s najetými 50tisící, ale i 150tisící a více, tak bych uvítal odpovědi od těch 50tisíc km a výš. Nicméně uvítám jakékoli zkušenosti, rady či doporučení ohledně výše uvedené Fabie 2.0 ve stáří 6 let.

Jinak jezdila by zhruba 33% mimo město, 33% dálnice, 33% město (no město spíš míň). Případné důvody proč nekoupit či proč koupit si taky rád přečtu.

Předem děkuji.

PS: Kdyby admin shledal, že patří spíše do kategorie „motor“, tak zdvořile prosím o přesunutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mischicka: nepozeraj iba na vykony, uz vela ludi potvrdilo ze 1,4 16V 74kW je sice pekny udaj ale ralita je ina ...................... len pre info ty mas 1,4 74kW a 126Nm vs. 2,0 85kW a 170 Nm takze jednoznacne 2,0 bude lepsi.

p.s.: niekde sa vyjadroval clovek co ju ma a pisal ze to je jediny obstojny motor vo fabii. dokonca ani slavne TDI ( RS ) vraj tomu neujde. pisal ze sportovci v octaviach TDI 6kW sa strasne bavia ked im ukaze ze ako taha fabia, vraj ani 1,9 TDI 81 KW nema sancu to predbehnut.

podla mna ten 2,0 je super motor bere pekne odspoda a co pojdes s nim relativne v pohode tak uz tej 1,4 stupas pekne na krk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U dvoulitrové fabky je dobré se zamyslet, kdo a proč si ji před tebou koupil. Určitě to nebyl nějaký strejda, co s autem jezdil jen o nedělích. Auta s tímhle motorem patří v bazarech k nejzhuntovanějším a osobně jsem ji ve velmi pěkném stavu ještě neviděl. Nezaměřuj se ani tak moc o opravy motoru - ten vydrží a při nejhorším koupíš na vrakárně za 10 tisíc jiný. Spíš se zajímej o nápravy, servo, polosy, převodovku, brzdy - s nimy budeš pravděpodobně mít větší problémy, než bývá obvyklé u "neakčních" motorizací. A ještě jedna taková poznámka: pokud je auto inzerováno, že má najeto 50 000 km, tak ve skutečnosti je to na 80 % (u tohohle motoru spíš na to 99 %)minimálně 120 000. Pokud 150 000, tak to bude spíše 250 000. Takže pokud tenhle motor chceš, ta směle do něj, ale počítej, že bez problémů to velmi pravděpodobně nepůjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon "jen" 85 kw na motor o objemu 2.0 mi nevadí. Myslím, že lepší slabší 2.0 než vyšponovaná 1,4. Tím bych však nechtěl utíkat od tématu. Takže to prosím neřešit. Ale děkuji za názor.

To je jeden pohled na věc, ale zase dvoulitrový motor si logicky vezme víc než 1.4.

mischicka: nepozeraj iba na vykony, uz vela ludi potvrdilo ze 1,4 16V 74kW je sice pekny udaj ale ralita je ina ...................... len pre info ty mas 1,4 74kW a 126Nm vs. 2,0 85kW a 170 Nm takze jednoznacne 2,0 bude lepsi.

p.s.: niekde sa vyjadroval clovek co ju ma a pisal ze to je jediny obstojny motor vo fabii. dokonca ani slavne TDI ( RS ) vraj tomu neujde. pisal ze sportovci v octaviach TDI 6kW sa strasne bavia ked im ukaze ze ako taha fabia, vraj ani 1,9 TDI 81 KW nema sancu to predbehnut.

podla mna ten 2,0 je super motor bere pekne odspoda a co pojdes s nim relativne v pohode tak uz tej 1,4 stupas pekne na krk.

Neříkám, že to jede stejně ta 1.4 a 2.0, ale poměr výkonu na objem je ten údaj ke kterému jsem referoval.

A co se týká Fabie RS, nemám zkušenosti, ale nevěřil bych tomu, že 66kW těžší Okta ujede 96kW Fabii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U dvoulitrové fabky je dobré se zamyslet, kdo a proč si ji před tebou koupil. Určitě to nebyl nějaký strejda, co s autem jezdil jen o nedělích. Auta s tímhle motorem patří v bazarech k nejzhuntovanějším a osobně jsem ji ve velmi pěkném stavu ještě neviděl. Nezaměřuj se ani tak moc o opravy motoru - ten vydrží a při nejhorším koupíš na vrakárně za 10 tisíc jiný. Spíš se zajímej o nápravy, servo, polosy, převodovku, brzdy - s nimy budeš pravděpodobně mít větší problémy, než bývá obvyklé u "neakčních" motorizací. A ještě jedna taková poznámka: pokud je auto inzerováno, že má najeto 50 000 km, tak ve skutečnosti je to na 80 % (u tohohle motoru spíš na to 99 %)minimálně 120 000. Pokud 150 000, tak to bude spíše 250 000. Takže pokud tenhle motor chceš, ta směle do něj, ale počítej, že bez problémů to velmi pravděpodobně nepůjde.

Díky za zkušenost. Na hledání mám čas, na koupi nespěchám, nic mě netlačí, aspoň se stihne ještě něco naspořit :) Jo taky se mi nezdá najeto jen 50.000km za 6 let, ale třeba stejda má v garáži felici z roku 1998 s asi 35.000km. Ale souhlas s tím, že fabii 2.0 by si asi strejda nekoupil :) Jinak ta Fabie 2.0 s 50.000km je na tipcars, atuobazar Vrátný na Smíchově, nicméně fotky má ještě ze zimy, takže asi tam bude nějaký háček...

Jinak počítám s tím, že bych auto nechal prohlédnout někým zkušeným, protože já bych toho moc nepoznal. Nemáte někdo zkušenost s prohlídkou ojetiny před koupí v servisu, za jakou cenu? Nebo zkušenost tipu zkontrolujem zdarma, když oprava u nás? Asi utopická představa, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuším, že škodovka má nějakou akci, že ti prověří auto, ale když se podíváš na seznam úkonů, tak je to celkem legrační (gumičky do stěračů, kapalina v ostřikovači.....), Jestli se v tom nevyznáš, tak kupuj spíše u škodovkou certifikovaného prodejce (www.skodaplus.cz)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann: s tym by som nesuhlasil ze najviac znicene su prave tie to 2,0 fabie, ono 2,0 si bud niekto kupi co je fanusik alebo ako menezerske vozidlo vo firme. tu mozme povedat ze ked niekto da tie prachy za to auto tak uz nebude setrit na servise a bude sa starat. kdezto prave napr. su ludia co naskrabu na zakladnu a potom setria vsade na servise. a uz vobec nesuhlasim ze by 2,0 boli obzvlast nicene skor naopak prave ze tie firemne 1,2 su po 100-150tkm polomrtve teda uz mrtve. poznam jedneho obchodaka co ma iba 1,2 a kazdu jednu v cca 100-120tkm museli menit motor v v 180tkm odovzdava auto a putuje do sveta lebo je to srot. styl jeho jazdy je nastartuje 1-2-3 samo ze plny a kazdu rychlost toci 4-5 t otacok. prave ze firemna 1,2 je urcite viac namahana aj ked sa zatazi ako nejaky 2,0, ktory to zvlada celkom v pohode.

hlavne zalezi kus od kusa, mam skor skusenosti ze tie vyssie vybavy byvaju zachovalejsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HOUZJ5AJ: fabia 2,0 MPI je zaujama motorovo aj vybavou tieto auta byvaju vacsinou v top vybave co u nejake 1,2 alebo 1,4 nenajdes, skus sa pozret napr. v nemecku.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann: s tym by som nesuhlasil ze najviac znicene su prave tie to 2,0 fabie, ono 2,0 si bud niekto kupi co je fanusik alebo ako menezerske vozidlo vo firme. tu mozme povedat ze ked niekto da tie prachy za to auto tak uz nebude setrit na servise a bude sa starat. kdezto prave napr. su ludia co naskrabu na zakladnu a potom setria vsade na servise. a uz vobec nesuhlasim ze by 2,0 boli obzvlast nicene skor naopak prave ze tie firemne 1,2 su po 100-150tkm polomrtve teda uz mrtve. poznam jedneho obchodaka co ma iba 1,2 a kazdu jednu v cca 100-120tkm museli menit motor v v 180tkm odovzdava auto a putuje do sveta lebo je to srot. styl jeho jazdy je nastartuje 1-2-3 samo ze plny a kazdu rychlost toci 4-5 t otacok. prave ze firemna 1,2 je urcite viac namahana aj ked sa zatazi ako nejaky 2,0, ktory to zvlada celkom v pohode.

hlavne zalezi kus od kusa, mam skor skusenosti ze tie vyssie vybavy byvaju zachovalejsie.

nevím, každý koho znám a při koupi nového vozu investoval nemalou částku za 2.0, tak s ní drandí jak o život (pro to si ji taky kupoval, že). A ty auta opravdu dostávají zahulit víc. Pravidelný servis je sice pěkná věc, ale ruku na srdce, před prodejem auta se opravují jen závady, která jsou vidět na první pohled. Fakt jsem v bazaru ještě nerozhrkanou 2.0 neviděl a to jsem ji jeden čas cca šest měsíců sháněl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann: to ze niekto dost km jazdi s autom je logicke ze ho vyuziva, skor by mi hlava nebrala ze majitel predava top auto s najazdenymi 60tkm, tam by som hladal nejaku skrytu zavadu ze sa ho chce zbavit. ale ako som pisal vsetko je to kus od kusa, osobne by som sa toho 2,0 MPi nebal akurat si clovek musi dat pozor aby nekupil macku vo vreci, ale tu moze kupit ci uz u 1.2, 1.4 tak isto aj u 2,0 cize necham mrknut na to odbornika a nemal by byt problem.

p.s.: keby som teraz riesil kupu auta tak tato sa mi paci

http://skoda-fabia-combi.autobazar.eu/20-sport-id772011.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady to je, ale jestli tomu dobře rozumím, tak to auto už musíš mít koupený

http://new.skoda-auto.com/CZE/news/campaig...eetechcont.aspx

Rozumím tomu úplně stejně, takže pro koupi bohužel vcelku nevyužitelné...

to houmr:

Ta by se mi taky líbila, bohužel už je mimo mou cenovou relaci a do většího zadlužení se mi zatím nechce. Uvažoval jsem tak max. kolem 130.000,- + náklady na nezbytný servis po koupi, což uznávám není moc...

Zatím se asi zajdu podívat na tu v bazaru na smíchově s údajně 50.tisíci km z roku 2003, za 130.000,-, teda pokud mi to někdy vyjde časově... viz Fabia combi 2.0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HOUZJ5AJ: tu co si dal v odkaze by som bral hned, pokial to vylozene nie je vybehany srot. za tu cenu combi s dobrym motorom a super vybavou je viac ako dobre. aj keby to bolo stocene napr. z 100-150tkm tak by som sa toho nebal. vezmi niekoho kto sa vyzna a je. mozno bude treba nejaku investiciu do toho ale myslim ze nakoniec by to bolo super auto za rozumnu cenu.

p.s.: ked sa pozres co sa predava v bazaroch nejake fabie 1,4 MPI hatchback v clasicu ( bez nicoho ) okolo 100t kc z roku 2000,2001 tak toto je super cena.

podla mna je to sehr gut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...