vampire86 Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Dobrý den, předminulý měsíc jsem koupil fabii rok 2002 (40kW), najeto 24 tis. km a teď jsem z toho nešťastný. S autem jsem najel 2000 km a všiml jsem si, že při vyšších rychlostech se chvěje volant. Chvějí se i pedály a mám pocit, že i řadící páka. Do auta už jsem nainvestoval 14 000 Kč a závada neodstarněna. provedl jsem: 1) Výměna silentbloků 2) geometrie 3) Koupil nové pneumatiky 4) Vyvážil nové pneumatiky 5) Provedl celý servis, plus diagnostiku Motor jinak jede dobře, na dálnici drží krásně rychlost, akceleruje. Spotřeba do 6 litrů. Po této stránce si nestěžuji. Jen auto celé vibruje a jsem z toho hodně nešťatsný protože nevím čím by to mohlo být. Hodně cítit to začíná být kolem 90 km/h a víc. Někdy mám pocit že se to nepatrně chvěje i když stojím se zapnutým motorem. Nikde v servise nevědí co s tím. S těmito auty mám přitom zkušenosti. Otec má taky fabii 1,2 htp (40 kW) a má najeto už 50 000 a nedělá mu to. Auto je klidné, metřepe se a jede mnohem kultivovaněji. Mrzí mě, když budu muset auto kvůli tomuto prodat, protože jsem do toho nainvestoval již opravdu 14000 Kč. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 měněny byli silentbloky na ramenech? jak vypadají silenbloky na motoru? Nebylo by možná od věci hodit auto na špalky (pod ramena), natočit, zařadit třeba za čtyři a pustit spojku (někdo aby tomu přidával) a ty se šel podívat jak vypadají poloosy zda nehážou, jestli nejsou nějaké naražené, nebo jestli není v háji některý z homokineťáků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 zmerať tlaky valcov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vampire86 Vloženo 2. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 měněny byli silentbloky na ramenech? jak vypadají silenbloky na motoru? Nebylo by možná od věci hodit auto na špalky (pod ramena), natočit, zařadit třeba za čtyři a pustit spojku (někdo aby tomu přidával) a ty se šel podívat jak vypadají poloosy zda nehážou, jestli nejsou nějaké naražené, nebo jestli není v háji některý z homokineťáků. Díky, zkusím ještě i toto. Pak sem napíšu jak to dopadlo. Dostanu se k tomu ale až za týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Ja vyměnil a udělal vše co ty plus nové ložiska,nové klouby a pulzuje furt hlavně při akceleraci,ještě budu muset kouknout na sil. motoru a převodovky,ale dělá to už možná 30tis a furt to tam je takže to už moc neřeším,jenom občas když někdo sedí vedle tak se ptá jestli mi to dělá furt že pocituje vybrace,manželka už to nevnímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 3. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 Po 24 000km,je to divné.Mne toto nerobila felda ani keď mala 230 000km.Teraz mám na fábii 128 000km a tiež v pohode,akurát nedávno som menil tyčky stabíku,jedna klepala,ale takéto chvenie.Na felde som msl krivé kotúče vtedy keď som brzdil aj volant kmital,ale po výmene ok.Žeby silenblok motoru po 24 tis.Takáto vec by mala vydržať veľmi dlho.Nemalo to auto náhodou o nejakú tú stovku resp.dve navyše ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vampire86 Vloženo 3. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 (editace) Najeto to více nemá, mám to ověřené i ze stanic STK, tak ze servisu a i dle toho že tam byly ještě pneumatiky z výroby. A silentbloky nebyly ještě úplně nejhorší, ale na stk v nich objevily vůli, tak jsem je radši taky vyměnil. Dnes s tím jedu do Chorvatska, tak budu mít pěkně roztřepané ruky. Editováno: 3. Červenec 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 Ahoj vsem, mam 12V, chip od cimbu a ted mam najeto tak 48tkm. poslednich par dni zacal pri akceleraci nad 3000 otacek vibrovat motor, brni to do pedalu, radicky i volantu. co to proboha je? nevite nekdo prosim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 Daj na VAG možna len maličkosť to bude. Možna len cievka vynechava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 dam to do servisu ve ctvrtek, jen bych rad predem aspon tusil co by to mohlo jit.. chci jen podotknout, ze motor akceleruje normalne, bez cukani, vynechavani, vsechno je normalni az na to chveni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vampire86 Vloženo 7. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Takže tento problém se vyřešil cca po 10 t km. Dělala to jedna relativně nová pneumatika, co měla najeto tak 10 tis. km. Při přezouváni v listopadu za zimní se tato pneumatika rozpadla an dva kusy v prostředku pláště... mechanik z pneuservisu říkal, že to ještě neviděl. Po přezutí nových zimních pneumatik je autíčko nádherně klidné a nic se už nechvěje ani při 150km/h. Za poslední 3 měsíce najeto 10 tis. km a nevím co to je chvění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
12htp47kw Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Kachna80: na co ti teda přišli? Mě to teď začalo taky... třepe se to už asi 10tis km, myslel jsem, že nevyvážené pneumatiky...což částečně bylo. Ale teď po vyvážení jsem si všiml, že to hlavně dělá od 80-90km/h při plné akceleraci. Dost se to třepe. Mám 184.000km a cca 20tis.km jezdím s "nedostatečnou funkcí katalyzátoru". Tak zkus nebo zkuste napsat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kachna80 Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 V servisu zadnou zavadu neobjevili a vibrace vymizely po dalsich cca 1500km, prikladam to teda na vrub nekvalitnimu benzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Mám ten samý problém, pod plynem při plné akceleraci zvláště při jízdě do kopce na dálnici se auto rozklepe vibracemi. Projevuje se to při rychlostech nad 80 km/h. Je to velice nepříjemný projev. A jak jsem se zde dočetl, náprava je zdlouhavá, finančně náročná a metodou pokus/omyl, platím já. Takže navštívím servis. Nebo někdo poradí? Je to Fl 1,2 47 kw 12V, r.v. 2003. Najeto 110 000 km. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Nekvalitní benzín by přece souvisel spíš s otáčkami,než s rychlostí.Pokud auto vibruje při určité rychlosti,tak by to měl být projev nevyváženosti.Ty teď budeš měnit kola na letní,tak uvidíš,jestli to zmizí.Můžeš mít třeba o obrubník ulouplé závaží z kola,špatnou pneumatiku,nebo křivý disk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes1977 Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Mne pri akceraci trepala cela O1 1.9TDI. Kdyz jsem jel konstantni rychlosti nebo bez plynu bylo vse v poho. Jakmile jsem pridal tak vibrace. Svagr mi poradil,at vymenim vnitrni homoklouby. Vysli mne oba asi na 1000kc a bylo po problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Jo, mám to taky tak, jakmile uberu plyn, nebo ho jen tak lechtám na rovině při konstantní rychlosti, tak se nic neděje. Ovšem když na to "šlápnu", tak začnou vibrace, pokud je rychlost cca 90+. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.