Přejít na obsah

Je základní Yeti 1.2 TSI rozumná volba?


Yeti108

Doporučené příspěvky

 že auta z operativního leasingu už mají něco najeto

Toto je příčina nedorozumění. Chci si pořídit auto v rámci nabídky škoda bez starostí, což je operák pro nepodnikatele. Tedy nové auto na dva roky. Vybrat si mohu pouze barvu, výbava a motor(y) je daný škofinem. V méme případě 1.2 a výbava ambition.

Pokud bude v bzké době starší 1.2 nahrazena novějším typem, rád si počkám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Nové TSI už jsou v ceníkách škoda bez starostí :) celkem o tom otec začíná uvažovat :kol-31:

Nová krabice už dorazila a měl jsem šanci ji trochu projet. První dojmy jsou veskrze výborné.

Skvěle se v autě sedí, kufr dostatečný a variabilita sedaček se mi moc zamlouvá.

Motor není vůbec slyšet a jede velmi dobře.

Víc zatím nemá smysl komentovat. Až bude na tacho 5000 km, pak se uvidí, co umí nový yeti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je super zpráva! :) Určitě napiš víc dojmů až budeš mít čas, my se stále nerozhoupali...

Další dojmy jsou takovéto:

Posez na sedačce řidiče je výborný. Nohy svírají téměř pravý úhel a krásně se vejdu, což je paráda.

Je to malé SUV a je z něj velmi dobře vidět jak dopředu tak vzad.

 

Rádio hraje nad očekávání dobře a navíc mě mile překvapilo dotykové ovládání na displeji. To jsem nečekal.

 

Motor zabírá od 1500 rpm a stačí mu to na udržování rychlosti. 70kmh na šestku není problém.

Pokud má být větší legrace, je třeba se dostat ke 2000 rpm, což je zcela ok. Je to přeci benzín. S oheldem na to, jak malý je to motor, až nečekaně legrace.

Zatím motor netrápím, musí se řádně zaběhnout.

Skutečnost, že motor není vůbec slyšet musím opakovaně podrthnout.

 

Také mne pozitivně překvapil startér. Jen ťuknu do klíčku a je nastartováno.

 

Spotřeba osciluje mezi 5.5 a 6.5 na sto, navíc podle palubního počítače. Na závěry v této věci je opravdu brzy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To je super zpráva! :) Určitě napiš víc dojmů až budeš mít čas, my se stále nerozhoupali...

Po prvních 2500km: je to šikovné auto, se kterým se dobře jezdí, lehce parkuje a výborně se v něm sedí. Motor šlape jako hodinky, je silný a úsporný.

Na dálnici se neztratí, ale nejlépe mu chutnají okresky.

Editováno: , autor: Jenik3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Abych se vrátil zpět k názvu vlákna ... za sebe mohu říci, že o rozumnosti volby embaso lowendového motoru svědčí i to, že jsem si jej vybral pro pravidelnou 4 letou obnovu vozového parku (použití jako rodinné přibližovadlo, občasné cestování k soustruhu do kolbenky, sem tam projížďka po ČR a jednou za rok dovolená v Jugoslávii ... ročně 15000 km ... pro každodenního dálničního projížděče trasy Prágl - Brno by byl nesmysl si uvedenou motorizaci pořizovat). Když jsem na podzim vybíral, porovnával jsem s předokolkovou pseudo SUV konkurencí v základní motorizaci (v užším výběru zůstal ASX, Qashqai, Kadjar a Tuscon) ... chtěl jsem trochu vybavenější přibližovadlo, oproti předchozímu sociálnímu modelu, tedy jsem měl požadavek např. na vyhřívané sedačky, vyhřívané přední sklo, nebo elektricky sklopná zpětná zrcátka. Pokud jsem však požadovanou výbavu doplnil u užšího výběru (pokud již nebyla zahrnuta ve výbavě), byla cena přibližovadla o desítky tisíc peněz vyšší, než yetíka. Konkurence nebyla ochotna o nějaké zajímavější slevě jednat. Tak nakonec překvapivě vyhrál opět yeti fresh 1.2 (otřepané rčení, že embéčka jsou oproti konkurenci holovozy, asi neplatí vždy :kol-31: ).

 

Na nějaké bližší hodnocení je zatím brzy, mám najeto 100 km ... ale zatím jsem, přestože je to stále jeden a ten samý vůz jako předchozí, z nynějšího vybavenějšího yetidla doslova unešen  :kol-47: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám také  tuto motorizaci ve výbavě Fresch a zatím spokojenost. Je fakt, že o proto Fabii III Combi s kterou jsem najedil 12000 km má Yetií kratší převody. Napřiklad pri rychlosti 50 km/hod na 4.rychl.stupeň točí Yeti 1600 ot./min ( dá se jet po rovině i na 5ku)  a fabia 1400 ot/min, při 90 km/hod Yeti má otáčky 2000ot/min a Fabie měla 1800ot/min.  Na druhou stranu, v Yetim se mě pohodlněji sedí a jede i na delších cestách jak ve Fabii. V současné době mám najeto caa 1200 km což zajíždím ,ale již jsem na dálnicí těch 130 km/hod jel a Yetík točil 2900ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ridici jednotka vyhodnotila, ze je potreba vymenit olej po 15t km. Docela me to prekvapilo a Skofin je prekvapeny jeste vic, protoze chteji mit interval 30t km (QI6 promenlivy servisni interval). Servisman rikal, ze jednotka si vyhodnocuje provozni parametry sama a muze chtit servis kazdych 10t km.

Vymenit olej po 15t km nebo po roce dava smysl, to je osvedceny interval. Docela by me zajimalo, kolik se uctuje za vymenu oleje pracujicimu lidu a za kolik to ma Skofin?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...