Přejít na obsah

1.2 TSI vs 1.2 TCe


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Je to kopie TSI vč ozubeného řetězu.Hjundéééé a Kajia ho okopčili taky. U Rencka i korejců je výhoda že to co bylo "blbě" odskákal a ztratil důvěru koncern. U Rencka moc toho nepokazí. Tam se ty auta se.ou pořád a něco navíc už nikoho nepřekvapí. Je potíž že ty motory jsou čím dál složitější a plné heblat, hadic a ostatních jobovek. A jak se říkalo vždy- co tam není se nepokazí.Mne udivilo na dnešní složitost a náročnost testů v tom videu že natestovali 800000 km, což mi připadá hooodně málo. Když to nahrkají dejme tomu dva motory na stolici spolu s 10ti auty na cestách tak je to směšných cca 60000 km "na jednoho". A to není důkaz životnosti.I když co mi tvrdil bratranec že když se zajímal o dělání GO na Renaultech tak mu naškolení říkalí o limitu a životnosti motorů Renaultu a 1,5 dCi má normu 80000km. Pak je to jen o náhodě a štěstí že natočí víc bez projevů stáří motoru...

Asi už taková čísla co dělaly feliny a TDička na tachometrech neuvidíme.Taky když se reálně dívám na ceníky co ta auta stála před deseti lety a co teď a co v nich bylo za "výbavu"tak se nedivím že to někde musí být vidět. Potřebují produkovat a servisovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je

Nevím jak je na tom současný 1.2TCe?Ale asi žádný zásadní problém na rozdíl od 1.2TSI.

To zatím nikdo neví,když se to vyrábí teprve chvíli... Jinak ke starší verzi 1.2 TCe - po zběžném projetí CZ fór jsem nenešel nějaké zásadní problémy jako u TSI. Možná je to také tím,že těch TCe je u nás minimální množství,na rozdíl od TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kosočtverce mají výhodu většího výběru motorů vč atmosfér a to Tce se opravdu objedví sporadicky a jak jsem psal u Rencka nějaký trabl navíc už nikdo neprožívá a stačí výmluva jakou v našich případech a mají klid.

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dosti dobře nechápu lidi, co si koupí auto s píčou na kapotě/masce - po tom, co se o nich ví, co se o jejich (ne)kvalitě napsalo a jaké zkušenosti s nimi udělalo spousta lidí, kteří se později vrátili k předchozí značce nevím, kde berou tu "naději", že se snad Frantíci nějak změní a začnou vyrábět auta která by k něčemu vypadala.... A už vůbec nechápu Japíky od "hnisana", že se dali s "renckem na holport" a dopustili montáž jejich motorů do některých "takyjaponců"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, ekkare.. pokud je to nový rencek, který jde za max. 3 roky ,,do světa,, tak bych se toho nebál... největší průser jsou auta starší, třeba víc jak 3 roky starýho rendu bych nechtěl ani zadara... ale zase ber fakt, že je s renaulty i dost lidí spokojeno... je to asi kus od kusu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Škodovka by se měla od Renaultu učit, jak se dělají kvalitní a spolehlivá auta. Dle nejnovějšího ADACU 2012 je Mégane třetí nejspolehlivější auto ve třídě. Dle indexu závad ojetých aut DEKRA 2012 je Mégane druhým nejlepším autem ve třídě a třetím celkově. Mezi nejlepší patří i Twingo, Clio, Scénic a Laguna. Naopak Škodovky jsou jen průměrné a podprůměrné. Renault od r. 2006 na kvalitě hodně zapracoval. Naopak se škodovkou to jde z kopce. Mám pocit, že to se snižováním nákladů trochu přehnali. Pokud chceš porovnávat motory 1.2 Tce a 1.2 TSI, tak si srovnej parametry. 1.2 TSI na 1.2 Tce nemá a je to celkem logické - jde o jednu generaci starší motor. Stejně dopadne i srovnání 1.6 TDI a 1.6 Dci. Je to podobné, jako by jsi chtěl porovnávat sportovní divize Renaultu a Škodovky. F1 je jen jedna a proti autům z RenaultSportu nemá Škodovka co postavit. Twingo RS, Clio RS a Mégane RS jsou dnes nejlepší HH a výtvory škodovky jsou jen parodií na RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dosti dobře nechápu lidi, co si koupí auto s píčou na kapotě/masce - po tom, co se o nich ví, co se o jejich (ne)kvalitě napsalo a jaké zkušenosti s nimi udělalo spousta lidí, kteří se později vrátili k předchozí značce nevím, kde berou tu "naději", že se snad Frantíci nějak změní a začnou vyrábět auta která by k něčemu vypadala.... A už vůbec nechápu Japíky od "hnisana", že se dali s "renckem na holport" a dopustili montáž jejich motorů do některých "takyjaponců"...

Možná pak pochopíš Mercedes. Ten od Renaultu bude brát motory a dokonce si u nich bude nechat dělat celá auta. Auto s diamantem na kapotě opravdu není auto pro pepíky se slepicou na kapotě. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Pardon, ale v cem PepikHujer provokuje? Statistiky neosalis a odpapouskoval to tady korektně pokud vím. Smiřme se s tím, že jedna věc je pověst a image, která se mění opravdu dlouho a těžce a druhá věc je skutečnost, statistiky, který opravdu mluví ve prospěch Rencků. Jejich kvalita, musíme si přiznat, jde nepochybně neskutečně nahoru. Dnes jsem byl na představení Rapida u dealerů - 20 říjen a musím říct že auto za 464tisíc s 1,6 tdi bylo vevnitř opravdu zklamání. Ne že by to vypadalo špatně, ale je to krok zpět v tom ohledu, že ten interiér je kvalitativně horčí než u fabie I či II. Nejsem mekkoplastofil, ale i tak na měkčený plast s nějakou příjemnou povrchovou úpravou u auta za 460 klacků nenarazíte a to je špatně. Jak je na tom rapid technicky to nevím, ale věta o přehnaným katování kostů u škodawerke je zřejmě pravdivá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Provokuje tím,co už tady popsal kolega samurai...O kvalitě Renaultu bych se tady nerad přel,každý koho znám a má rencka (2x Laguna dCi,1x Thalia dCi) je pořád v nějakých problémech - buď zlobí motory,nebo elektronika. Nedávno jsem projížděl různá renaultí fora o motorech dCi = samej zadřenej motor,protože kolega v práci měl zájem o Clio 1.5 dCi. Když jsem to všechno pročetl,tak musím říct - zlatá 1.2 TSI se svým řetízkem.

No a k testům ADAC,jaksi zapoměl připsat jejch metodiku,z výsledků vyplývá,že nejvíc závad na silnicích má na svědomí vybitá baterie - to je teda skutečné měřítko kvality vozu? Když se totiž podíváš na TÜV Report pro rok 2012 http://www.autembezp...edky-skodovek-a ,kde projde daleko větší množství aut,tak je Renault ve většině případů na chvostu těchto testů. A tím bych to tady ukončil. Přece jenom jsme na škodováckém foru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

nevím, jak moc jsou ty testy ADAC a TÜV objektivní, protože když si vzpomenu, že kdysi v těchto testech označili Fabii za nadprůměrně spolehlivé auto a Felicii naopak za podprůměr, tak se tomu musím smát, protože mám přesně opačné zkušenosti, každý, kdo má nebo měl Fabii, měl daleko více problémů než u Felicie, tak proč tyto dvě auta hodnotí v těchto testech takhle neobjektivně? K čemu potom jsou takhle neobjektivní testy? Nemůže být to hodnocení Fabie a Felicie jen náhoda, že narazili na dobré nebo špatné kusy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně statistický omyl- a taky TÜV je jako naše STK a tam nejde o poruchy, ale o závady při kontrolách a pokud víme tak Felina měla dědičné choroby po tatíčkovi Favoritovi- př.světla a jejich věčně nefungující regulace, vůle na nápravách, úniky oleje atd atd atd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...