Wasp Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Zdravím, koupil jsem si škodu fabia I RS r.v. 2004 a nejsou mi jasné některé věci. Při kontrole stavu oleje jsem si všiml, že u sacího hrdla jsou stopy po nějakém oleji. Je možné, že je to olej z odfuku elektromagnetického ventilu pro omezení plnicího tlaku -N75- ? Nebo je problém nikde jinde? Jestě jsem se kouknul pod auto na hadice mezi intercoolerem a turbem a zdálo se mi že spojka mezi nimi je taky od oleje a trochu volná. A poslední dotaz týkající se ostřikovačů světlo metů, jak se spouští? (V přiručce jsem se dočetl, stisknutím pačky ostřikovače předního skla po dobu 5 sec, ale to mi vůbec nefunguje :-)) Díky moc za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 evidentně ti to chčije z EGR ventilu, to se stává - prostě EGR ventil na odchodu....ty tam ventil N75 ani nemáš, máš tam místo něho elektromagnetický blok (je to novější náhrada N75 a nachází se stejně jako N75 v levém rohu motor. prostoru při čelním pohledu na auto).....ty zámky na hadicích jsou celkem nešťastně řešený, odpoj hadici a mrkni na kovovýý zobáček, zda není strhaný, pokud ne, stačí hadice pořádně odmastit, správně nasadit a to péro co to zajišťuje přimáčknout k sobě - aby lépe zajišťovalo a vrátit zpět ...měl jsi rozsvícené světlomety? bez toho se ostřik nesepne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 4. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Díky za info, mám tedy koupit nový egr ventil? Četl jsem tady na forech, že je stejnak zbytečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fuego Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 bud kupit novy alebo zaslepit, aspon ti nebude zanasat sanie mastnymi sadzami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 4. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Tak ho zkusím zaslepit. Má takto špatní EGR ventil vliv na výkon či spotřebu? Může se něco zničit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 6. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Může vadny egr (teče), poškodit motor či něco jiného? Může omezit výkon? Díky info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 WASP: kup nový EGR ventil a máš klid.....zaslepení ti nepomůže, navíc by jsi to musel řešit i v softvaru = zaslepení by ti vyhodilo chybovou hlášku a rožlo kontrolku na budíkách..... poškodit motor, ani omezit výkon by to nemělo.....to spíš ta netěsnost na hadici je horší, tu vyřeš první Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 7. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Tak jsem dneska rozebral hadice mezi turbem a intercoolerem a zobáčky jsou v pořádku, akorát je vymačkaná taková fixacní spona a těsnění. Nevité kde se dají sehnat tyto díly i s EGREM za slušné ceny? Taky jsme si všiml, že je malá netěsnost mezi motorem a převodovkou, dá se to nějak řešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 ten egr není nic hrozného. úplně stejně poblité to mají i o moc novější vozy. pokud chceš nový, tak se dá koupit do 1300kč. mezi motorem a převodovkou je spojka a tam žádný olej není (resp. by neměl být), lepší tu mastnotu odstranit, projet a podívat se, kudy to doopravdy leze. po teplém motoru se olej rozleze třeba i z jiných míst. hlavně si oprav hadice (netěsnost) se vzduchem ať neodděláš turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 7. leden 2012 Sdílet Vloženo 7. leden 2012 Tak jsem dneska rozebral hadice mezi turbem a intercoolerem a zobáčky jsou v pořádku, akorát je vymačkaná taková fixacní spona a těsnění. Nevité kde se dají sehnat tyto díly i s EGREM za slušné ceny? Taky jsme si všiml, že je malá netěsnost mezi motorem a převodovkou, dá se to nějak řešit? těsnění: díl číslo 1J0 145 117 spona: díl číslo 1J0 145 769 jak napsal boobika, EGR je poblitej dost často i u novějších aut...autu to nic neudělá, ale kdyby jsi to chtěl řešit, tak si připlatíš, na 96kw ASZ stojí víc jak psal boobika, cca 3200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Díky za informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Včera jsem čistil egra a klapku vedla egra a po nastartování se mi rozsvítila kontrolka motoru. Nevíte jak tuto závadu odstranit? Zkoušel jsem odpojit baterku, ale bez výsledku. Jinak když ten egr teče vydrží jeste 2 - 3 měsíce, jelikož za 8000 km mám dělat rozvody, tak že bych to vyměnil najednou. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 chybu to chce zkouknout ve vagu. těžko hádat, co se stalo. jinak co se týče výdrže egr, pokud to poteče stejně, vydrží ti i 800.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 8. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Taky mi to napadlo zkouknout VAGEM, ale já ho nemám, tak uvažuji koupy na aukru lítaj do 500 korun: http://aukro.cz/profi-diagnostika-kkl-vag-usb-skoda-seat-audi-vw-i2027869517.html. má to smysl kupovat nebo je lepší zajet do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Včera jsem čistil egra a klapku vedla egra a po nastartování se mi rozsvítila kontrolka motoru. Nevíte jak tuto závadu odstranit? Zkoušel jsem odpojit baterku, ale bez výsledku. Jinak když ten egr teče vydrží jeste 2 - 3 měsíce, jelikož za 8000 km mám dělat rozvody, tak že bych to vyměnil najednou. Díky za rady. hodilo ti to chybu, je uložená v RJ...odpojením baterky si nepomůžešeš, jedině napíchnout VAG a chybu smazat....oplatí se VAG koupit, doma se nestratí...odmazat si chyby nebo alespoň udělat log není těžké a určitě se to hodí na foru prodává VAG Sejvy, je za pár šupů a 100% funkční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 9. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Můžete mi nikdo poradit s výběrem VAGU pro Fabia RS r.v. 2004 (červenec). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 jak jsem ti psal výše http://www.sejvi.cz/?29,diagnostick%FD-kabel-kkl-usb-obd2-kompatibiln%ED-s-vag-com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 21. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Díky za rady. Kabel už mám doma, vše funguje jak má, akorat byl špatný kontakt na ovládání škrtící klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 21. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2012 Problém s úbytkem chladící kapaliny. Před třemi týdny jsem dolil do nádobky zhruba 4 dcl g12 a dnes pri nastartování začala blikat kontrolka chladící kapaliny. Při kontrole jsem zjistil, že hladina kapaliny je zhruba 2mm pod minimem. Koukal jsem na připadné netěsnosti hadic a pod. a nic jsem nenašel. Nevíte čím by tom mohlo být? Pod motorem jsem žádné stopy chladící kapaliny nenašel. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. leden 2012 Sdílet Vloženo 21. leden 2012 nechčije ti to u termostatu, neměnilo se něco kolem chladící kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 22. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Na termostat jsem nekoukal a o opravach chladícího okruhu mi bývalý majitel nic neříkal. Zkusim kouknout na termostat. Akorát se mi zdá, že kapalina uníka jenom při provozu auta. Může to být těsnění pod hlavou nebo vodní pumpa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 Může..Na našem RSu to bylo to těsnění a taky křivá hlava.. .Projevovalo se to ubývající chladící kapalinou a to tak,že vytékala přes přepadový otvor v nádobce.. Přes tu netěsnost to tlakovalo chladící soustavu a kapalimu vytlačovalo právě tím přepadem..Tak se koukni jestli nemáš mokro pod nádobkou... ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 24. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2012 Tak jsem koukal pod nádobku a je tam sucho. Termostat se zdá taky suchý tak nevím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.