Přejít na obsah

Porovnání spotřeby 1.2; 1.4 a 1.8 TSI


stanmar

Doporučené příspěvky

Dík. Hele, tak tohle už nehodlám znovu podstupovat. Pravda je, že jsem na té trase předjel jen asi pět aut, jinak šlo všechno přede mě. :kol-28: Chtěl jsem si jen vyzkoušet, čeho jsem schopen já a moje TSI dosáhnout. Když ten styl jízdy nemáš zažitý, tak je to docela otravné - žádné dupání na plyn při zrychlování, chce to také velkou předvídavost, výhodou je znalost trasy, atd.. Běžně jezdím tak těch 100 - 105 a při tomto tempu v rovinatém terénu to jede tak cca za 5.5 - 5.7l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se to tu nějak rozjelo,tak reaguji:

Ono to je všechno jen a jen o penězích - nejradši bych si určitě koupil 2,0 TDi, ale on už rozdíl mezi pitomou 1,4TSi a 1,6TDi a propočtu, že při mém nájezdu se jen rozdíl kupní ceny "vyšetří", resp. zaplatí za 4 roky :kol-32: .

Co dodat? Já se rozhodoval mezi 2,0 TDI a 1,8 TSI - rozdíl byl jen 20 tisíc ve prospěch benzínu,ale to pro mne nebylo rozhodující,prostě jsem naftu zavrhl..holt budu jezdit za víc peněz

S tou teplotou oleje to je zajimavé, mě na dálnici nad sto nejde. Běžně 93-97, víc ani ťuk. Ale při max 140km/h, pokud jedu 180-200, tak to přes sto přeleze, ale ne nad 105 stupňů....

Zajímavé to je, já to moc nedrtím a teplota jde i přes 105 stupňů

Jednu spotřebu mírně přes 7l tu přece jenom mám.

Když to klapne tak mě ten kopec taky čeká,ale obávám se,že za 7 litrů jako ty to mít nebudu :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá mi to a musím se také vyjádřit k testu spotřeby TSI motorů ze SM. Je sice hezké, že se redaktoři snaží jezdit ve skutečném provozu a ne v laboratorních podmínkách jako výrobce, ale měli by ještě splnit podmínku B a jezdit jako průměrný motorista. Pokud pojedu normálně, jako majitel auta, kterému záleží alespoň trochu na spotřebě, budu mít průmětnou spotřebu třeba 6,5, jakou tady všichni uvádíte. Když ale pojedu jako někdo, komu na spotřebě absolutně nezáleží a chce se přeci pořádně svést, pojedu za 8. Páni redaktoři by se měli nad sebou zamyslet a podávat lidem (potenciálním kupcům) relevantní informace.

Min. rozdíly ve spotřebě v testu jsou dané tím, že se snažili jezdit stejně dynamicky se všemi verzemi. Reálně budou rozdíly mezi 1,2 – 1,4 – 1,8 kolem 0,5l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro přibližné porovnání Pawoukovic 1,4 TSI vs. 1,8 TSI combi na stejné trase - pražský okruh (od Prahy 6 ) + po D1 až do Brna :

1,4 TSI :post-33271-0-87178200-1338746271_thumb.jpost-33271-0-77519000-1338746282_thumb.jpost-33271-0-76094700-1338746290_thumb.jpost-33271-0-06920300-1338746297_thumb.j

a já s 1,8 TSI (je v tom zdržení v cca. 3km koloně) obsazeno 3 dospělí + dítě a skoro plný kufr :

průměrná spotřeba 7,4 lit/100km

průměrná rychlost 110 km/h

doba jízdy 1 h 57 min.

vzdálenost 216 km

EDIT : u obou vozů byl na D1 nastaven tempomat na 140 km/h...

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je slušný, když si uvědomím, za co jezděj kdejaké diesly (teď nemyslím koncernové). Já zkusil jet také na spotřebu do práce po dálnici, rychlostí ustálených 120 km/h na tempomat, výsledek rovných 6,0/100km. Níž se nedostanu, možná se zahřátým motorem, nebo s větrem v zádech :)....

Jenže to není jízda, předjela mě i felicie. Při 140 je to zhruba o litřík více, čili do sedmi.

No odpoledne jsem si musel zase trochu zařádit, vypnul jsem si rádio a krásně se kochal vytočeným motorem na jednotlivé stupně....ten motor je prostě luxusní, jak se dá krásně lehce točit....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou pitomci. Dneska jsem se svezl s zánovním Ford Mondeo (najeto 23tis), chtěl jsem prubnout diesel 2,0 TDCi 103KW. Pánové, zlatej benzín v oktávce, zlatej! Auto samo o sobě těžkopádné, všechno šlo ztuha. Dveře šly ztuha, kliky šly ztuha, řazení tuhé - hrůza, posilovač tuhej....Volant se normálně na volnoběh chvěl vibracemi motoru a jeho projev byl naprosto nevýraznej. Taková mrtvola, na žádné rychlejší akcelerace, jen na pohodu, šlápl jsem na plyn až na podlahu a zázrak se nekonal...jen pozvolna to zrychlovalo, točit to nešlo....no oktávka 1,8 je proti tomu raketa user friendly! :kol-47:

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak došlo na poměření spotřeby na GG-Hochalpenstrasse

S dovolením použiji údaje jariska ( 1,2TSI -tedy doufám):

post-33271-0-65466500-1340490535_thumb.jpost-33271-0-18978900-1340490543_thumb.jpost-33271-0-42824200-1340490549_thumb.jpost-33271-0-24539900-1340490556_thumb.j

vs má 1,8 TSI :

post-33271-0-43308500-1340490755_thumb.jpost-33271-0-75699500-1340490759_thumb.jpost-33271-0-67301600-1340490763_thumb.jpost-33271-0-66743200-1340490769_thumb.j

Pro toho kdo tam již byl : je to úsek od mýtnice Fuchs až na vyhlídku Edelweisspitze která je ve výšce 2571 m.n.m.

Celková spotřeba byla nakonec 8,8 lit. na ujetých 73 km při prům.rychlosti 32 km/h.

Z kopce byla někde zařazená i 2 moc a viděl jsem caravan jak se mu hezky palí brzdy...

A když jsem u té spotřeby: za ujetých skoro 2000 km mám průměr 6,2 lit /100km..jo holt 80-90 po Rakouských silnicích dokáže divy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Dnes jsem dal trasu Blansko-Svitavy-Hr.Králové-Poděbrady-Praha (OMV Poděbradská ul.) se svojí OII 1.4 TSI v sólo obsazení, bez AC, stylem jízdy - města/obce 50-55 km/h, mimo město 90 km/h - rychlosti tachometrové - (pokud možno, tak na tempomat) podle PP za 4.6 l. Podle tankování vyšlo 4.68 l.

Pro změnu v neděli průlet na trase Blansko-Brno-Praha (OMV Karlovarská ul.) opět OII 1.4 TSI v sólo obsazení,AC zapnuta, styl jízdy - na dálnici D1 a rychlostkách (R43 + R1) nastaven tempomat na tachometrových 150 km/h, obec 60 km/h, zbytek tak nějak přes limit. Spotřeba podle PP 7.9 l, podle tankování 8.03 l.

Edit: ještě bych dodal teplotu oleje - ta se při dálniční jízdě pohybovala v rozmezí 106°- 107°, krátkodobě max. 109°.

post-32075-0-38271000-1340811159_thumb.jpost-32075-0-32852100-1340811167_thumb.jpost-32075-0-57866100-1340811172_thumb.jpost-32075-0-24315400-1340811178_thumb.jpost-32075-0-10391300-1340811184_thumb.j
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...