Dolky Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Ja mam 1.4Mpi najeto 112000 km a dlouhodoba spotreba podle palubniho pc je 6.3L a to jezdim na 16ctkach takze jsem spokojenej na plnou nadrz najedu cca 620km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 1.4MPi som nikdy nemal, maximálne tak 1.3BMM Feldu, ktorá bola veľmi spoľahlivá - jedine ma vždy štvala indučka počas vlhkého počasia, lebo občas vypadávalo zapaľovanie... a spotreba v meste tiež nič moč oproti MPi, holt jednostriekačka bola dosť ako karburátor + kontaktné zapaľovanie.. Ale poznám jednu 1.4MPi v mojom okolí, ktorá má síce len cca 150tis km (aj keď výzorovo by človek tipoval tak o 200tis viac), to auto posledných cca 50tis km dostávalo minimálny servis a dá sa povedať, že bolo rado, ak je vôbec v nádrží benzín a o oleji mohlo niekedy len snívať - a to stále poslušne jazdí vždy, keď treba. Občas sa až chytám za hlavu.. verím, že moja rozmaznaná HaŤaPa by toto zaobchádzanie neprežila.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Budu se možná opakovat .. 1.4 MPI - 206 666km ke dnešnímu dni a určitě dnes bude přes 206 700 .. jezdí, nežere olej, za studena si sem tam zacvaka ventil, liju 5W-40 a na motor sahat nemusím. Spíš zavařuju výfuk který je podle technika stále původní!! Takže tlumič je zevnitr doslova vymlácený. Spotřebu mám dlouhodobě kolem 6.8 a pohodička. Nikdo mě nevěří že to auto má 12 let a tolik km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 petr: ............. jsem na tom uplne stejne mas teda o 1000 km vic ale v tom te brzo trumfnu .......taktez 5W40 a tedka pri dalsi vymene dam 5W30 kdyz bude skoro zadarmo ............ dlouhodoba spotreba tedka nejakych 2947 km podle palubaku furt 6.0 l/100 km ........ realne to vidim na 6,5 l/100 km kola obouvam na 205/40 R17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Tak já mám akorád kola 185/60 R14 .. ale s takovými koly máš moc pěknou spotřebu .. Budu bojovat aby jsi mě netrumfnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 jo jo taky na to koukam kazdopadne se zimnima plechama 14" sem mel 5,5 coz je taky pekny ........... bojuj ale stejne te predezenu, pomalu a jiste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolky Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Ja se zimnima plechama spotreba 5.8 ale jinak naprosta spokojenost akorat ten vykon no..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
procmadatelzobak Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Pche, já 308 000km, jedna z prvních AQW (50kW, Euro4). Spotřeba podle dontakování za posledních 25 000 8.0l, jezdí hlavně po Praze. Vyměněn všechen spotřebák, motor naprosto v pohodě, emise na pohodu, olej nežere, jezdím na 10W40, měním po 10kkm. Jediné bylo prasklé těsnění pod hlavou, na motoru jinak nic. Akorát rezne, protože celých 12 let tráví venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 (editace) Radost číst jak tu chválíte 1.4 MPI. Mám jednu taky rv. 2000. Je to motor ATZ takže tuším že EURO 4. Má najeto jen 122 000km. Motor maká perfektně. Jsem druhý majitel ale koupeno od souseda který ji měl novou takže km jsou pravé. Liju do toho polosyntetiku Castrol Magnatec 10W40 každý rok měním olej a filtry i když najedu ročně okolo 6 - 8 tisíc km. Spotřeba podle počítače je okolo 6.5 - 7.5 mimo město a 8 - 9 město. Sem zvědav jak dlouho vydrží. Přece jen je to 13náct let staré auto. Rozvody ještě nikdo neměnil a už docela chrastí ale kašlu na to zatím. Editováno: 22. Červenec 2013, autor: MarekIRL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 davej ji takovou peci jakou davas aspon tedka s olejem a mozna te treba jeste prezije Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi motory 1.4 50kW ATZ a AQW oba splňují EURO 4. Jak sem zjistil ATZ bylo vyráběno od 11/99 - 07/00 a nástupce AQW od 08/00 - 03/03. Jinak verze AME (pouze EURO 2) od 08/99 - 04/03. Kdyby náhodou někdo věděl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 ATZ a AQW AQW je asi novejsi a doslo u neho k nejakym zmenam nez u ATZ, to nesplnuje normu EURO 4 ale nejakou normu D 4 ...... tudiz je mozne, jestli to nebyl nejyky vyvozni specificky typ protoze sam nevim co je norma D 4 jestli je to nejaka nemecka norma ci co, to fakt nevim. oba tyto motorory jedou na systemu SIMOS 3PA a oba maji 2 lambda sondy. kdezto AME jak si psal splnuje normu EURO 2 jede na systemu SIMOS 3PB a maji jenom 1 lambda nsondu, tudiz se da rici, ze je motor mene prospikovan elektronikou ....... .................... ale jestli jsou jeste nejake dalsi rozdily mezi motory ATZ a AQW to fakt nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Aha je to možné s tím vývozním typem protože jsem to auto koupil v Irsku kde bydlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Tak tim by se to asi i logicky mohlo odvodit,... ale tod otazka,... chtelo by to nekoho kdo by to mohl oduvodnit presne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Škoda Fabia 1,4MPi rok výroby 2001 kód motora AZE najazdených v Autoškole 612 578 km stále ide ako hodinky . Spojka 2x menená , rozvod 2x , vodná pumpa 1x pri 610 000 km kvapala uz netesnost, chladic 1x, kotuce komplet 3x sada + zaden bubny ...to je asi vsetko z tých hlavných . Servo pôvodné , prevodovka pôvodná. Jaaajjj a okolo 1450-1500 žiakovov sa na nej vystriedalo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 tak to je dobrej vykon ale jak se rika,..... ,, pul mega " by mel tenhle motor udelat v pohode bez velkejch zasahu do motoru,... jako je vybrus, nove vlozky, pisty a atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2013 tak to klobuk dole ... by ti mala skodovka dat nove auto 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 Fabia 1.4MPi 44kW AZF r.v.01, 10měs. najeto cca 162000km EU4, 2xlambda, spotřeba PP 6,9l dlouhodobá, jezdím krátke tras max 5km přez zimu to jde až na 8l ale po zimě to sleze zase dolů. Olej 15W40 Mogul, výměna 6-8000km Sání z 50kW, Chip od Cimbu - cca 50000km spokojenost nade vše. Rozvody někde 130000km těsnění pod hlavou, guferka ventilů 158000km A věřím že pookud mi neodpadne kastle tak sní bude ještě jezdit můj 6letý syn :-) (si fandím co) Jinak k těm EU normám, už jsem to tu na foru vícekrát psal, Neznamená že mám 2 lambdy tak splňuji EU4, je třeba kouknout do VTP do položky emise je tam nějaký kod, ten zadáte na internetových stránkách ministerstva dopravy a tam vám vyjede jakou normu splňujete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 V práci jsme měli jednu 1,4 MPI 50kW. Prodána za stavu 530 tkm, začalo téct řízení. Motor naprosto v pohodě, a kolik se na ní vystřídalo řidičů to ví jen pánbůh. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck001 Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Ahoj lidičky, tak jsem tu "nový"... r.v. 2001, 1,4 MPi, 50 kW, AQW, najeto 78700 km :-) po prvním majiteli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 jednoducho nové auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Jo a 15 minut tomu prvnímu majiteli trvalo než to ztočil z 220 000 tis./km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) Zdravím, taky jsem tu nový a přicházím s MR 2002, motorem 44kW a vzhledem k tomu že jsem to podědil po svém dědovi který s tím stihl najet 67000km, (koupeno v Ostravě za strašné peníze a se strašnou výbavou classic) tak věřím že mi ještě dlouho vydrží. Akorát měněna 4x spojka (nepoučitelní důchodci) a kastle bude chtít hodně péče (neopatrný městský provoz). Motor doufám bez větších investic překoná alespoň 250 000km. Editováno: 2. leden 2014, autor: Supermarine_Spitfire 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) nemusis doufat, v tomhle budou jezdet jeste tvoje vnoucata Editováno: 2. leden 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.