vormen Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 tvl já už těch témat kolem rozvodů mám dost. pokud to bude rachotit celou dobu při běhu na volnoběh, tak je to průser. pokud to zachrčí po startu, nsvíc u poloteplýho motoru, tak o nic nejde a dělají to snad všechny auta s řetězem a OHC. jenomže jelikož jde o TSi motor, tak je to strašnej problém, protože holt první série měly ty rozvody jiný, průserový. napřed vyměň olej a nalij tam Mobil a budeš mět klid. někdo prostě řeší pi.oviny a nechá si rozvrtat zbytečně půl auta. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 Jistě,vždyť výrobce tvrdí,že je to běžný projev motoru. Rok 2012 není první serie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 Udělalo to poprvé, tak to nijak zatím řešit nebudu. Záruka je na to ještě 2.5 roku. Udělalo to na poloteplém motoru. Olej měněný v dubnu 4000km zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 jj,stejně s tím nikdo nic neudělá,tak proč se vzrušovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Udělalo to poprvé, tak to nijak zatím řešit nebudu. Záruka je na to ještě 2.5 roku. Udělalo to na poloteplém motoru. Olej měněný v dubnu 4000km zpět. Kolik máš na tom motoru najeto? K mému motoru bylo techniky z MB řečeno, že si taky sem tam chroustne jak si to sedne. Zatím, cca 5000 km nic, ale čekám to "hrrrrr" každým dnem :kol-26: . Jak se vzpamatuju z financí tak pofičí a dostane náhradu, ovšem už na TSI nebudu spěchat, to si raději počkám až budou nějaké reálnější zkušenosti- spotřeba, (ne)spolehlivost atd atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Nerobte z toho tretiu svetovú. Je pravdou že ja zatiaľ s reťazou nemám problém (42 tisíc km), ale aby som kvôli tomu stresoval pri každom štarte? Tak to ani náhodou. Keď sa to má posrať, tak sa to poserie. Zatiaľ je auto v záruke, tak neriešim, a keď nastane problém po záruke, tak dúfam že bude možná kulančná oprava. Ak nie, tak si dám raz tú reťaz vymeniť za svoje a potom s ňou budem jazdiť dovtedy kým sa nestretne piest s ventilom. Určite nebudem pravidelne meniť doživotnú reťaz. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Mám najeto 17tisíc a něco a udělalo to poprvé. Také jsem to čekal a nemyslel jsem si že se mě to vyhne. Uvidím, kdyby to udělalo sem tam tak bych to neřešil ale co vím tak to ještě v záruce určitě prodám. Profesional no nevím ani u škody 120 nerachotil řetěz v 18 tisících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 skoda 120 ma totiz rozvod OHV a ztoho plyne mnohem kratsi retez a logicky odpada problem vymezovani vule za ucelem optimalniho napnuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 a ještě je jednou tak silnější 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 (editace) Na chalupě ve stodole mám Š120 GLS z roku 1986, najeto přes 100 000 km a řetěž není slyšet vůbec, bohužel doby "blbuvzdorných" motorů skončily, přitom kdyby chtěli, určitě by dokázali vyrobit bytelné motory i dnes. K tématu - rozvody u TSI jsou nevyřešeny zřejmě stále, teď jde o to, jestli to občas zarachotí, ale jinak se nic dít nebude a nebo se to bude zhoršovat. Každopádně při prodeji tohle rachocení srazí cenu dolů. Editováno: 7. Září 2013, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 vormene,ty jsi někde slyšel ,třeba na parkovišti, při startování jiných "řetězových motorů" stejné,nebo podobné "skřeky",co vydávají rozvody 1.2 TSI? Já,kromě tohoto motoru, ne. To se lidi na parkovištích dokonce otáčejí,co se to jako děje. Nicméně,věc má druhou stránku: ví někdo o někom,komu by řetěz u 1.2 TSI přesočil? Já ne. To je doména 1.8 TSI,částečně i 1.4 TSI. Mně první řetěz na Fabii rachotil 22 000 km a nic se nestalo. Druhý řetěz občas rachotí již také přes 20 000 km a stále nic se neděje. I když v poslední době se to dostává do fáze,že to někdy rachtá třeba i 20 sekund po startu. Řešit to zatím nikdo nehodlá,tak budu "testovat",kolik to ještě vydrží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 (editace) já teda o jednom vím, bylo to 1.2 TSI 77 kW ve Fabii, a těsně před koncem dvouleté záruky to jednomu týpkovi přeskočilo, takže mu pak měnili motor, ale už je to dýl a podrobnosti ani kolik mělo auto najeto netuším Editováno: 7. Září 2013, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 na HTP 51kW co jsem mel donedavna to byla bezna vec, ze to rachtalo u poloteplyho motoru, prip. to delalo nahodne pri pouzivani oleju castrol, shel. u oleju mobil to rachtalo sporadicky az po najezdu 10tis., ale spise vyjimecne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Keď som to začul aj u susedovho Áčkového medveďa, tak som sa tak trochu ukľudnil, asi je to u "moderných" motorov naozaj normálne, skrátka "cost cutting" je in, a zákazník si zvykne....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 jeste jsem si vzpomnel na Nissan 100NX GTi co jsem mel. osazen nejlepsim japonskym atmo dvoulitrem vsech dob s oznacenim SR20DE 105kW a tocil k 8000ot. r.v. 1991 rozvod retezem a po startu taky rachtal a nekde v orig. priruckach bylo jasne psany, ze to je normalni a ze se nema davat ridsi olej nez 10w. kdo daval 5w, tak to rachtalo vic. ja jsem na tom motoru mel 200tis. jizdni styl vylozene brzda plyn, navic sprinty, neustaly zavody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 A co si s rozvody užili v BMW se společnými motory s PSA- THP, resp 1,6 v Mini. Taky spolupráce PSA s BMW končí... A řetězy u VW taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassx Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Tak můžu říct, že to začalo dělat už druhý týden pomalu při každém startu a to mě už dost sr*alo ....je to jak když tomu autu člověk kvůli nim ubližuje a nemůže nic udělat protože si to vyřešili frajeři novým motorem s řemenem a tak pro ně problém vyřešen a proč to jako dělá? přesně důvod?....to nikdo snad nevysvětlí už nikdy mam ho už měněný 2x ...Mam k dnešku najeto 96000 km a nějaké drobné asi 92 000 km výměna oleje atd. Od září to pomalu každý start rachotí a koukám v sobotu na olej a pomalu na špičce. Tak jsem tam dolil a už to zase rachtá jen občas. Tak ten olej asi určitě vliv má to je jasný. Jen ten olej se tolik neztrácel a tak si myslím že brzo asi budu řešit něco většího než rámus. Kámošovi to skočilo u HTP a pamatuji, že mu to rachotilo to po startu úplně stejně jako dělají teď TSI. A já myslel, že ty HTP mají řemen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 HTP "skákaly" povětšinou se starým provedením řetězu- rolničkovým, v podstatě obdoba řetězu na kole. U TSI a důvodů proč to ty řetězy dělají bylo vykonspirováno hromadu proč a nač, ale za mne je ten zásadní, že je motor trvale podtáčen a řetěz se nesrovná jak s vibracemi, tak díky zřejmě nízkému tlaku oleje v malých točkách není kvalitně dopnut a zároveň nemožnosti si při vibracích "couvnout" dostává zabrat. Já mám na novém motoru modifikovanou verzi rozvodů a tam už je údajně ten napínací pístek s "baypasem" a ten dovoluje mírné právě výše zmíněněné couvnutí a vypružení vibrace motoru promítající se asi taky na těžkém životě součástky, která není pružná a tady ani nesmí. Řemeny jsou zarvány natvrdo pořád a skočení hrozí jen při únavě napínacího mechanismu nebo totálního selhání řemenu a tím by mohl mít Vlkohrad klidnější spaní. Ovšem zase, pro rejpaly nastává otázka č.2, zda-li to ZASE bude bezúdržbové :kol-32: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 ....vicméně,věc má druhou stránku: ví někdo o někom,komu by řetěz u 1.2 TSI přesočil? Já ne. To je doména 1.8 TSI,částečně i 1.4 TSI... Tak toto tvrzení musím opravit,dokonce je tady na foru vlákno (holt už si to všechno nepamatuji)...: http://forum.skodahome.cz/topic/122543-porucha-motoru-pri-startu-12-tsi-preskocene-rozvody/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Tak mám najeto 17800 rok 2012 a hlásím se do klubu rozvodů, dnes mě to poprvé zarachotilo. No tak autíčko půjde z domu a škodovka to už asi nebude. Začalo to výměnou celého motoru 1.4 63Kw a teď rozvody. At jde do h... celá škodovka. Budu to muset asi vzít zpět. Zarachocení způsobilo že jsem stál v kopci. Auto mě zavazelo v garáži tak jsem studený motor nastartoval a vyjel před garáž v kopci (to nikdy nedělám) a asi půl hodiny tam stálo. Nastartoval jsem a motor zarachotil, jestli stekl olej. Od té doby to ještě neudělalo. Uvidím co v zimně to dostává motor nejvíc zabrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 V podobných podmínkách mi dvakají hydroštely na staré 1.6MPI. Stačí vyjet z garáže, nechat to chvíli stát a když nastartuju, tak hadroštely cvakají. Jindy to neudělaji. Napínák rozvodů je prakticky to samé, tak se chová podobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurfo Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Mam hlupu otazku ale ked sa da kupit alternativny filter a vsetko mozne nieje mozne vyrobit napriklad titanovu retaz? Jednoducho nieco co sa nenatiahne a ten motor bude ako vino? Ked to proste skodovka a cele VW nema zaujem riesit tak mozno to poriesi niekto iny. Mam teraz zalusk na Rapida ale TSI-cka kedze je rovnako s retazou sa bojim a TDI ma udajne zase problem s filtrom pevnych castic tak co teraz mam kupit? Hej zlate ceske rucicky kto sa do toho pusti? Vyrobit predsa 7x zakalenu retaz ako reklama na vodku snad nieje nemozne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 To ti stejně ten problém úplně nevyřeší,co uděláš s napínákem řetězu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 1. No, ak chceš kúpiť TSI, v nesprávnej sekcii. 2. TSI kúpiť môžeš, zatiaľ u nových TSI nikto nemá problém s reťazou. 3. V sekcii Rapid sú všetci spokojní. 4. TDI s DPF je tiež v pohode, ak s tým budeš jazdiť ako sa s DPF jazdiť má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurfo Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 e1 pruser je v tom ze ja TSI vo Fabii uz mam a aktualne je uz po 3 krat v servise. Staci ked si pozries moju anketu na TSI tak prides na to ze z pociatku nemal nikto problem a ked prekrocis isty bod si v obraze/srackach. Aktualne mam zapozicane Rapid TSI a kedze je motor surovy ide pekne a dokonca o liter nizesia spotreba ale dokedy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.