Clerfayt Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 před 4 minutami, Chlumec napsal: Takze ta regenerace se spusti vzdy po urcitych kilometrech? Nebo se spousti jak se ji zachce? Poznam to kdyz bych jel druhym autem za mym Superbem? Po kilometrech i jak se jí zachce. Záleží na tom jak se vozidlo provozuje. Pokud jsi reg. Nepoznal do teď nepoznáš jí ani kdyby za tebou jela třeba tramvaj. Řeší se to tu pořád dokola. Kdo chce regeneraci poznat a nějak rozumně hodnotit, nechť si stáhne apku VAG DPF (stojí asi 150 kč). Je to přínos. Kdo si vyhodnocuje provoz filtru, pozná i např. Problémy se vstřikovačem, egr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 (editace) před 49 minutami, Chlumec napsal: No uplne cerny to neni ale lehce jo. Muzu prilozit foto. Jinak soused ma Audi A4 o 3 roky starsi, najeto 290tis s vyfuk cisty jak lilie. Nechapu DPF ti funguje, lehký povlak popela auto mít může některá to mají některá ne... Regenerace se spouští po 750km, popř. při více kratších jízdách může dojít k zanesení filtru dřív to vyhodnotí jednotka podle diferenčního tlaku a spustí regeneraci dřív. 200 km najezděných po městě s motorem co má vstřiky v horší kondici filtr spolehlivě zaplní. Nicméně pokud filtr nemá narušenou katalyzaci, tak se normálně vypálí i při stojícím autě, netřeba si s tím lámat hlavu, fakt se tu zbytečně stresujete, kdyby s filtrem něco bylo rozsvítí se kontrolka. Jestli se filtr zanáší rychle, ať už kvůli jeho zaplnění nespalitelným popílkem, nebo kvůli špatným vstřikům, je to stejně fuk a nemá to smysl řešit dokud se to neozve v jednotce, protože každý servis zmíněného systému stojí velké prachy a nemají smysl dokud to jezdí. Jediné co má smysl a zmínil tu už přede mnou jiný člověk. Pokud se filtr naplní a chce výměnu, je rozumné nechat otestovat vstřikovače, aby se zbytečně nesvinil případně nový filtr. Vadný vstřikovač který vám bude svinit filtr vám i zvedne průměrnou spotřebu. Většina lidí s naftou jezdí stále podobným stylem po podobných cestách a pokud jim začne auto víc papat tak si toho všimnou. Předpokládám že většina z vás je tu všímavá a všimla by si vyšší spotřeby. Editováno: 5. Říjen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 8. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2017 A jak se poznaj vadný vstřiky? jo a ta spotreba se zvýší o kolik? Mě právě přijde že se mi ta spotřeba zvedla. Tankuju jen Vervu tak snad by měli být vstřiky ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 (editace) Je fuk co tankuješ, po 150k+ jsou už vstřiky prostě vyběhané. Základní diagnostika se dělá přes VAG a měří se odchylka vstřiku. Nicméně jediná spolehlivá diagnostika je vymontovat a dát na stolici otestovat. Nicméně když ti VAG ukáže vysoké hodnoty odchylky, tak v zásadě uvidíš který vstřiky bude třeba nejspíš vyměnit... Spotřebu ti zvedne i studené počasí co je poslední měsíc. Nicméně když jsem naposled měnil celou sadu vstřiku tak při dálniční rychlosti po stejné trase při 140 km/h klesla průměrná dlouhodobá ze 7l na 5.8l. Editováno: 9. Říjen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Kolik schvalne najedete na plnou nadrz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Ale no tak, to sem nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 před 4 hodinami, N@pster napsal: Kolik schvalne najedete na plnou nadrz? Cca 700-800km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 5 hours ago, N@pster said: Kolik schvalne najedete na plnou nadrz? Kup si toto a nebudes riesit ziadnu plnu nadrz. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Si jako myslíš že jezdí zadarmo ? I tomu oslovi musíš naplnit nádrž... bohužel a emise má taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Chlumec, zkoušíš moji trpělivost? Tak ta je u konce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 před 9 minutami, Pawouk napsal: Chlumec, zkoušíš moji trpělivost? Tak ta je u konce. Omlouvam se. Se me ptal tak jsem odpovedel. Uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 zdravím všechny. mám supa 2tdi 103 CR necelý měsíc najel jsem s nim cca1000km. mam najeto 216tis. Už se mi jednou stalo, že se mi rozsvítila kontrolka DPF, ujel jsem cca 20km a zhasla. Ted jsem normalne jezdil (popojizdeni po meste do práce 15km atd) a vše ok. Dnes jsem jel v kuse 150km jedna cesta a druha 150km po okreskách volnou nohou na spotřebu nic se nedelo. Prijel jsem domu, nechal auto před domem, po 6hodinach jsem chtěl uklidit auto ta ekologicka pico..ina se zacala vypalovat, studeny motor( zvysene otáčky, pustene ventilátory, kontrolaka nesvitila). Taky se vám to stava? Nechapu proc se to nevypalilo při te delší ceste. Nechapu proc ty blbci ve skodovce nedali do maxidotu možnost, abych autu řekl, že pojedu delší trasu, že je možne vypalit filtr. místo toho abych v kuse ujel 200km a on zacal vypalovat 1km před cilem. To je pak cela ekologie k ho..nu když najedu dalších 20km navíc zbytecně z vetsi spotřebou atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 To se mi stava bezne,ze se mi spusti regenerace po dlouhe ceste 1km od baraku Jen regenerace se nespusti,kdyz je motor studeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik666 Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 (editace) přišla mi ta mašinka na diagnostiku no mám trochu problém s tim konektorem.... (řeším to tady přímo v sekci superb2, protože si nejsem jistý zda maj všechny škodárny ten konektor stejný.) v autě mám tento konektor : přišlo toto : ELM327 Jde to tam dost ztuha :/ až z toho nemám dobrý pocit nějaké nápady co s tím ? má někdo zkušenost ? Editováno: 22. Říjen 2017, autor: Erik666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 (editace) jo škodovky mají stejný konektor obd holt čínaní to udělali trochu fest... Editováno: 22. Říjen 2017, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik666 Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) Takže narvat to tam násilím? Nebo to zkusit nějak ořezat ? Napadlo mě uřezat všechno to ,, černé,, dokola,no nevím zda by to potom fungovalo,resp.pak by to drželo jen na těch konektorech. EDIT: Už jsem to tam napasoval,musel jsem to ořezat a obrousit,ale nakonec to šlape Editováno: 23. Říjen 2017, autor: Erik666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 (editace) borci, vím že už se to tu řešilo xkrát, ale rád připojím svou zkušenost,...jak se tedka ochladilo tak jsem začal jezdit víc po městě s mojim 2TDI CR 103kw DPF a když to vezmu kolem a kolem za poslední 2 týdny jsem až na dvě vyjímky jsem jezdil pouze po městě,..auto mám přes rok a nikdy se mi kontrolka DPF nerozsvítila až dneska ráno,...už včera jsem podle vyšších otáček při volnoběhu a toho odporného jedovatého smradu cítil že jede regenerace DPF, ale bohužel jsem neměl čas to projet a cukal pouze po městě pár km na x startů,..takže jsem regeneraci nuceně musel přerušoval a dneska to na mě vybaflo,...tudíž jsem práci hodil stranou, jel to projet a už při výjezdu z města cca po 5-10 minutách kde jsem jel na trojku 2-2,5tis otáček mi kontrolka zhasla, ale stejně jsem to jel radši ještě na půl hodiny projel po rychlostní silnici,....takže regenerace dokončena,.... a pak jsem to ještě řádně prohnal,.. myslíte že ta kontrolka bylo tou ignorací a přerušování regenerace,...nebo filtr už začíná dosluhovat?? aktuálně na tacháči 200100km,... vím že po dvoukilu se dají očekávat nějaké problémy ale už tak brzy :-( Editováno: 15. Listopad 2017, autor: Rischwon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Kolem 200tkm maj problemy DPF,ale u PD motoru. Co mam zkusenosti,tak na CR se fitry az tak moc nemeni. Ja na nem mam 500tkm. Nekde jsem sem daval i hodnoty DPF na techto kilometrech. Spis to bylo nedokoncenou regeneraci. Treba sis toho nevsimnul,ale mohl si ji prerusit klidne 2x po sobe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Těžko říct, jak na tom filtr je. Uvidíš spíš do budoucna (jestli se ti bude kontrolka filtru zobrazovat) Jinak jedna ignorace aktivní regenerace filtr určitě ještě nezaplní a auto to zkusí regenerovat příště. Problémem může být právě případ, kdy filtr se začíná plnit a na častých krátkých a studených trasách se nezregeneruje a aktivní regeneraci několikrát po sobě nedokončí. Já doporučuji teď v chladném období vzít 2-3x měsíčně auto na trasu, kde pojedeš s ohřátým motorem mimo město alespoň 20 - 30 min, pak se ti filtr (pokud je ještě v kondici) určitě stačí vypálit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rischwon Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 No problém byl takový že jsem ji vícekrát po krátkém startu ukončil, vždy se spustila jak se auto zahřálo a to už já zas motor vypínal skrz povinnosti. Ale auto celkem projíždím každý týden mám 2-3 trasy nad 30 minut, akorád poslední týden tomu tak nebylo vůbec, co je asi ten problém a regenerace se rozjela zrovna ted. No budu si na to dávat pozor a jak bude možnost nechám prozkoumat stav DPF přes diagnostiku, rok zpět mi říkal kámoš že je na 60% zaplnění, myslím že nějaká hodnota 0,12 jednotku neznám,... možná to byl jen stav 60% před další regenerací ,...nevím zjistím pak sem třeba doplním,...každopádně díky za diskuzi,.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 do kterého na couračky třebas sbalíš kočár a dvě děti :-))))). pokud se nepletu, tak když se regenarace spustí, tak se "dokončí" i po vypnutí motoru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 ano pleteš se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 (editace) Jasně po vypnití motoru je regenerace ukončená. Ovšem ne tak aby byla provedená do konce. Navíc zůstává spalinový trakt zozpálen na cca 600°C, moc se mu to líbí a saze se pěkně zapékají za nepřístupu vzduchu. Jen tak dál.... přerušovat regenerace a něco se na autu poděkuje. Editováno: 1. Prosinec 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 7. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2017 Me se zdá, že malinko přibývá olej, voda se neztrácí.( nejspíš to způsobuje častá regenerace filtru).Měl jsem podezření na čidlo difence,ale to je ok.Jen pro jistotu, jsem koukal do výfuku, krásně čisty,, najeto 218tis zaplnění filtru 0,140l aktualní limit pro výmenu 0,175l, tak snad jeste neco najezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.