Jump to content
italik

Nestartuje 1.9 TDI PD

Recommended Posts

Ďakujem za tip, pojdem do tych bosch duraspeed a uvidime co to povie, viete mi prosim este poradit aky je moment utiahnutia?? Dakujem este raz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

momentalne tam mam BOSCH DURATHERM, mal som ich vonku a ked som ich pripojil na baterku tak trvalo asi 5-6 sekund kym sa rozpalili do cervena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4 s je uplně normální, protože po tuhle dobu (někdy až 5s) pracuje rychložhavení na 12V a pak to asi 10s žhaví na 5V.. Je to z důvodu zvýšení komfortu oproti starým PD a rotačkám,aby se mohlo hned startovat. Spíš bych to napíchnul na VAG a podíval se jestli není odpálený a funguje ŘJ(dvoustupňové relé) J271. I když je v háji tak kontrolka normálně svítí jako by bylo všechno v pořádku ale ve skutečnosti to do žhavek nepustí ani volta. VAG by to měl ale napsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ďakujem za tip, skusim sa na to pozriet , avsak meral som trysky cez VAG a dostal som sa k tymto hodnotam:

1. -0,40 2, -0,01, 3. 0,00, 4, -0,05

ta zavada sa ako da urcit?? da sa to aj pri teste akcnych clenov?? Dakujem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim lidi mam OII 1,9Tdi 77kw 4x4 dosud bez problemu,odstavim auto přijdu po 3dnech a start nic.nastartuje cca na potřeti,napočtvrte ,každy start cca 10sec.při plnem plynu,jedu třeba jenom do obchodu asi 1km pak už chyta jak nova,tak to je pokažde když stoji jeden a vice dnu poradte pls. ps:vstřiky jsou měněne loni na podzim,baterie mesic,palivovy filtr tyden kol100diky moc za každou radu

Edited by Luďa
Duplicitní téma smazáno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co palivové čerpadlo? Mělo by dávat průtok 660 ml/30s. Sundej hadičku z palivového filtru na svorkovnici čerpadla přilož baterku (nebo si můžeš vytáhnout z motoru, baterky + a - zapojit do svorkovnice, nebo někam na kostru)

Počítej kolik ti vyteče za 30s, jo vyšroubuj uzávěr plnícího hrdla a mel bys to dělat tak při cca 20°C

Kdo už načerpal do dieselu benzín, ví jak se vypouští nádrž. :)

Pokud to nebude ok,demontáž čerpadla, vyčistit sítko, nebo výměna?

Edited by XTomos

Share this post


Link to post
Share on other sites

netreba zhadzovať nádrž..otvor na dem.a mont.čerpadla je vpravo vzadu pod sedákom sedadla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sítko je až druhotné, stejně je třeba zjistit jestli dává čerpadlo dost tlaku. Demontáž je easy, jen povolit uzavírací kroužek, odpojit přívody a svorkovnici, práce maximálně na 10 minut, tedy když si mezi tím dáte ještě cigárko.:)

Jinak pozor, nemít plnou nádrž max ¾ jinak vám to kolem trochu vyteče…

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky zítra se do toho dam a dam vědět jak to dopadlo,ještě se chci zeptat nama to někde zpětnou klapku??protože to vypadá jakoby pomali padala nafta???a pak se to cele zavzdušní :kol-33:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cerpadl to urcite nebude ;) A pokud by treba bylo muzes ho jednoduse vyloucit, tim ze treba pred startem nekolikrat otocis klickem aby natlacilo naftu. Zkusil bych pretesnit vstriky, ikdyz rikas, ze byly meneny nevis kdo a jak co udelal. Sada gumicek stoji dve stovky a je to prace na hodinu.

S tim padanim nafty, tomu bych taky moc neveril. Kdyby padala, natlaci ji bezproblemu cerpadlo zpet, ale v sacim kosi by mel byt zpetny ventilek.

Edited by jakub benes

Share this post


Link to post
Share on other sites

To otočení klíčkem moc nepomůže, čerpadlo se rozběhne až při startování a běží jen při zapnutém motoru. Při otočení klíčku se jen lehce protočí.

Možná hloupý dotaz, ale neparkuješ náhodou motorem do kopce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to co pises je kravina, cerpadlo po otoceni klicku natlaci potrebny tlak paliva. Kdyby si nechal odpojenou hadici na filtru bude tlacit stale do urcite doby. Parkovani v kopci na to nemuze mit vliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je to kravina hádat se nehodlám, ale přesně to jsem udělal a vypojil jsem hadičku, ale přes otočení klíčkem jsem čerpadlo nerozběhal, jen to vystříklo, muselo se přivést napětí na svorkovnici aby se čerpadlo rozjelo.

Benzín v nádrži na naftu, tak vím o čem mluvím, na benzínce černá pistole, která vedla do zeleného stojanu…:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte,

mám podobný problém na BXE ...štartér točí ale nechytá.....až na 4x alebo 5x chytí.Doteraz to nie je vyriešené. Viete poradiť čo a ako ďalej ? Viď: http://dieselpower.c...ccf253d09babba4

Měl jsem podobný problém, opraveno výměnou snímače otáček klikového hřídele. Byl vadný a nedodával signál o otáčkách motoru, proto to zhasínalo, příp. nešlo nastatovat. Opraveno ve Škoda servisu v Radotíně, od té doby vše OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

mám problém na Octě 1.9 TDI 77 kW.... a sice, spatne studene starty, točí 2sekundy a škytavě chytá, pak najednou nastartuje a zahulí a běží a má šílený traktorový zvuk. Druhá závada vysoká spotřeba dnes jsem za 107 km spálil téměř 1/4 nádrže a pal.pc ukazoval 5,6-8l a jindy stejnou trasou mám tak 4,2l. Motor nekouří kdyz přidám, jede celkem dobře. Ale ta šílená spotreba :( co s tím? a ty studene starty škytavé se mi taky nelíbí.

Ted auto docela dlouho stálo, tak 3-4 měsíce se s ním jelo jednou nebo dvakrat za 14dní a celou dobu OK, az ted to zacalo:-( Najeto má 194 000 Km , rv. 2005.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Studené starty, tam bych viděl problém se žhavením,
vysvětlovalo by to i „traktorový“zvuk. Po nastartování to malinko dožhavuje,
aby motor šel klidněji. Spotřeba váha vzduchu? Ale všechno tohle by ukázala
diagnostika, takže bych to prvně napíchl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové sorry za topic navíc ale mám dotaz,,
Včera jsem zničehonic nenastartoval,startér točil ale ani ťuk jakoby nafta nešla do vstřiků,pro jistotu byla povolaná diagnistika mistra Chipa ale motorově nenalezen žádný problém. Dnes jsem pro jistotu nevím ani proč vytahal všechny pojistky z palubky...a super natočil jsem napoprvé..
Mám dotaz jaká pojistka toto mohla způsobit...nebo kde mohl nastat problém..?

Děkuji moc za rady pro totální lamu..díky

Edited by Luďa
Stačí jedno téma. Druhý duplicitní sem smazal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, 

již od nového auta O2FL (2010) mám problém se startováním, který spočívá v tom, že když auto stojí přes noc tak nejde nastartovat. Projevuje se to v zimním období (naposledy včera) a pouze OBČAS (párkrát do měsíce). Startér točí ale vůbec to nechytá, pak to vypíše na MFD závadu brzd, tlak oleje... tak to zkusím ještě dvakrát a nakonec to chytne. Všechny diagnostiky v autor. servisu (podvodníci největší) jsou ok, žhaviče nové, nikdo si s tím neví rady. Auto jinak funguje dobře až na tohle. Neřešili už jste to někdo? Během záruky to s touto závadou bylo v servisu a nikdy na nic nepřišli, teď po záruce chtějí měnit vstřiky (v desetitisících). Mám to i nahrané na video co to dělá. Už jsem s tím tak nějak smířenej ale přece:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych to skoro tipnul na baterku, nebo uhnilý kabely od baterky nebo něco takovýho,

Ty chyby podle mě vznikají podpětím.......

Vstřky to asi nebudou.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...