Přejít na obsah

Škoda Rapid Spaceback


Ady2410

Doporučené příspěvky

Já myslím, že "hágusy" Rapid SB mít nebude. Jediná možnost budou normální příčné střešní nosiče.

Na nějakých spyphotos ale už bez maskování, kdy SB najel na silnice, myslím byly klasické RAPIDácké příčníky. Když vidím, jak je ta střecha směrem od lemu ke středu měkká, ani s hagusama nepočítali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny tedy v podstatě kopírují ceny Rapidu liftback. Informace o výbavách v jednotlivých modelech (i akčních) zatím nejsou tak podrobné, aby se dalo posoudit, zda někde něco ubylo či přibylo. Objem kufru 415 l, je tedy dle prvotních informací počítán bez rezervy. Zajímalo by mne tedy, jak moc zvedne podlážku a tudíž zmenší prostor kufru plnohodnotná rezerva ? Ani nevím, zda Škoda nabízí např. je tzv. dojezdové kolo. To by mohlo podlážku zvednout o něco méně. Bez rezervního kola bych já osobně byl docela nervózní. Je pravda, že kolo na silnici jsem za život měnil zatím pouze jednou, ale pokud bych ho v kufru neměl, tak by to bylo určitě vícekrát. Přesně dle zákona schválnosti. :kol-33:

Jinak Spaceback se mi líbí, alespoň co lze posoudit z fotek. Na živo jsem ho ještě neviděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli auto má nebo nemá rezervu je úplně jedno, kufr nad rezervou je stejný. Jediný rozdíl je, jestli v místě pro rezervu máte kolo nebo nemáte. Pokud tam není, tak si oni myslí, že budeš místo rezervy dávat třeba jogurty. Je to tak třeba i u Fabii 2 FL Combi. Bez rezervy má objem kufru 505 litrů, s rezervou 480 litrů. Rozdíl je jen v tom, jestli si tam dáš rezervu nebo ne, ale kufr je pořád stejný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mc2uba: Díky za vysvětlení. To jsem si to vykládal blbě. Kufr mi ale připadá, že na většinu běžných čiností by mohl stačit. Zkouším to porovnávat s mojí FI Combi. Dle zatím uveřejněných fotek zavazadlového prostoru, by to v praxi nemuselo být tak zlé. Ale to věc čistě subjektivní. Když vidím vždycky před dovolenou, kolik zavazadel, tašek a různé bagáže manželka připraví, tak je pro mne velkou výzvou to do kufru vše pěkně poskládat. A pokud se nakonec podaří zatáhnout roletka, je to pro mně takové malé vítězství. :kol-24::kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceny tedy v podstatě kopírují ceny Rapidu liftback.

 

Ceny jsou o 20 000Kč vyšší, protože na leasing je u liftbacku -20 000Kč a právě leasingem je cena modelu Fresh podmíněna. U spacebacku budou prý ale navíc zimní kola a prodloužená záruka.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posledni dobou neustale ctu jak ty koncernovy TSi sou o hovne a stoji za prd.. Ale nikde sem nenasel, ze by se nekomu nejakym zpusobem po xy Km ten motor kompletne rozpadnul, nebo ze by na nem odeslo neco jineho, nez v ramci bezne udrzby..
To jsou stejny reci, jako se rikalo, ze kdyz ma auto vic jak 150tis. Km, tak je to lepsi shodit ze skaly?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim co je zde mysleno kvalitou ? a hlavne otazka na jak dlouho clovek auto planuje. Ja teda nechcu s autem z tohoto segmentu zestarnout. takze jestli vydrzi 200 tisic nebo 300 tisic je mi uplne jedno. Takze mi jdes spis o spotrebu a moznost vyuzivat kroutak a vykon pekne od spodu otacek a nevytacet motor do pekla - to je pro me tedy kvalitativni rozdil kde jasne vede VW - potazmo Skoda.

kokta7: Jak jsi prisel na to ze TSI motory stoji za prd ? ty jsi mel s nejakym problem ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...