HjM Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) Pastelka napsal : ...Rád bych standardní stahovačky a standardní víčko nádrže, ne ten paskvil, který tam dávají teď... co je standardní víčko nádrže? dává se na klíč ne? a měnit to podle mě nebudou Editováno: 30. Duben 2013, autor: Pawouk Přesunuto z El. stahování oken a vložena citace,aby první příspěvek dával smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Normálním stavem jsem myslel stav, kdy je nezamykatelné víčko hrdla nádrže a z kabiny otvíratelné víčko nádrže (to se škrabkou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Takhle už se to nedělá. Buďto je nádrž se zámkem třeba Fabia II, Rapid nebo se víko zamyká spolu s centrálem a potom na víčku není zámek Octavia, Superb... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 30. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 přesně, toto zrovna v Rapidu těžko někdy bude, když je to primárně levné auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Díky. Tak to se tedy modlím, aby mé auto mělo skluz. Rád bych standardní stahovačky a standardní víčko nádrže, ne ten paskvil, který tam dávají teď... Oni snad do Rapida planuji normalni vicko nadrze? Neverim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Mi bylo před objednávkou řečeno, že by tam měl být začít dodáván systém jako popisován u O a S. Ale v kupní smlouvě to nikde ukotveno nemám :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) Tak to te podle me ojebali. Neverim, ze, kdyby se to fakt planovalo, tak by to zde uz davno nekteri priznivci Rapidu s velkou slavou nenapsali. Editováno: 30. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Zadna zmena v dohledne dobe u soucasneho Rapida nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) Podle me s timto uz Skodovka u vsech mensich aut nepocita. Proste soudruzi rozhodli, ze to uzivatele mensich a levnejsich aut nepotrebuji. Co na tom, ze to byl standard u vsech normalnich aut uz pred 30ti lety. Editováno: 30. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 Před týdnem jsem dokončil dodělávku elektrického zámku vnějšího víčka nádrže. Pokud má někdo zájem o poznatky z montáže, ozvěte se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 ozýváme se, rozepiš se zde vč. fotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Taktéž se ozývám a prosím ozezepsání poznatků zde, případně v sekci návody. Pokud můžeš, tak bych prosil na email tomtom45/chciplaryba/atlas.cz. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 taky by mě to zajímalo, tak se ozývám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Protože nejde o instalační manuál, ale spíše o obeznámení se zámkem nádrže formou obrázků s popisem, budu pokračovat na tomto místě. Předem upozorňuji, že v případě montáže zámku porušujete záruční podmínky, ve smyslu zásahu do konstrukce vozidla. Ale začněme. Na obr. 1 je pohled na detail boku vozu s vyjmutou kapsou víčka nádrže, sejmutý z úhlu, kde je dobře vidět místo budoucího výstupu táhla motorku zámku. Na obr. 2 je totéž místo po vyvrtání příslušných otvorů. Na obr. 3 je detail místa s již namontovanou podložkou se šrouby, držící z druhé strany držák motorku zámku. Na obr. 4 je první vývrt v témže místě viděný z kufru, v kterém je pro orientaci vsunuté táhlo motorku. (Ona plstěná věc, je stržené odhlučnění podběhu). Na obr. 5 je stejné místo s již vyvrtanými otvory pro držák motorku. Na obr. 6 je již držák motorku namontovaný. Na obr. 7 je vše již kompletně smontované a funkční (v poloze odemčeno). Na obr. 8 a 9 jsou detailnější pohledy na držák s motorkem. Na obr. 10 je pohled na samotnou kapsu nádrže s vnějším víčkem před úpravou. Na obr. 11 je detailní pohled na plastové západky vnitřní části vnějšího víčka nádrže. Na již zmíněné plastové západky se nasune vnější, lakovaná část víčka nádrže (obr. 12). Na obr. 13 je vše již hotovo, funkční, v poloze odemknuto. Na obr. 14 totéž v poloze zamknuto. Na obr. 15 je pohled na vnitřní část vnějšího víčka s otvorem pro táhlo zámku. Na obr. 16 je celkový pohled zezadu. To by bylo ohledně fotek se stručným popisem vše, jen chci předeslat před případnými dotazy pár konkrétních poznatků. Pokud neznáte přesné umístění plastových západek, zajištujících plastovou kapsu nádrže ve voze, je prakticky skoro nemožné tuto kapsu s víčkem vyjmout bez jejího poškození. Právě pro neznalost toho kde a kam zapáčit, mi tato kapsa při vyjímání v jednom místě praskla a musel jsem klusat koupit novou za tři stovky. Za ně mi ale zbyla jedna kapsa na experimenty, pak již byla úprava nové vlastně hračka. Kdo však chce ušetřit, ať je při jejím vyjímání velmi opatrný. Také proto chybí na fotkách vnitřní části vnějšího víčka klasické samolepky o huštění a palivu. Případným potenciálním zájemcům o dodělávku, bych doporučil pro "odladění" tvaru držáku motorku použít tenký, tzv. konzervový plech, podle které lze po natvarování vyrobit finální plech. Tak to jsou základní postřehy, a pokud má někdo dotazy, rád mu je, pokud to bude v mých silách, zodpovím. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 perfektni navod jak si zkurvit auto kvuli nicemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Paradni prace. Stejne si ale nemohu neodpustit rypnuti - To tohle do riti nemohou montovat uz ve fabrice alespon do vyssich vybav? Ten motorek jiste nebude extra drahe vyrobit. Auto by mohlo stat o astronomicke 2 az 3 stokoruny vice a odpadlo by archaicke otvirani nadrze. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Díky moc, krásná práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Dobrá zpráva pro ty, kdo mají zájem o zámek nádrže a nechtějí vrtat podběh. V Etce se po poslední aktualizaci objevil v obrázku víčka nádrže motor s rotační funkcí uzávěru, jako mají např. Octavia III a Rapid India. Zatím není motor dostupný, ale pokud ho Škoda uvedla v Etce, je záležitostí několika měsíců, kdy započne jeho sériová montáž. Samozřejmostí bude i přepracovaná plastová kapsa nádrže. Takže teď už jen vydržet a obrnit se trpělivostí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Zadna zmena v dohledne dobe u soucasneho Rapida nebude. Tak uvidíme. Zatím je tam jenom obrázek bez čísel dílů. Su docela zvědavej, jak to dopadne a kdo bude mít pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Tady je opet videt, ze kupovat si auto v prvnich letech po uvedeni je ptakovina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 V poslednim roce taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Po bojlerově nápovědě v jiném vlákně,je tady to číslo,o kterém píše orel,ovšem je určeno pro Spaceback (Sportback): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 (editace) Tak predpokladam, ze to snad casem daji i do liftbacku. Editováno: 11. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LišákŠpk Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Nemá někdo přehled, jak to je v současné době? V návodu k obsluze Škoda Rapid, na str. 30 píšou, že: Centrální zamykání umožňuje současně zamknout, resp. odemknout všechny dveře, kryt hrdla palivové nádrže1) a víko zavazadlového prostoru. 1) Platí pro vozidla se zamykatelným víkem hrdla palivové nádrže. Která vozidla to teda mají? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Spaceback. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.