Luďa Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 Proč odstraňuješ důsledek ne ne příčinu?? Měnit nádobku co 3 měsíce by mi mohlo..... V jakým je stavu po těch 3 měsících? Je mastná? Špinavá? Nebo prostě jen začne svítit kontrolka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 nu příjde mi že je uvnitř mastná ale voda se nestrácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 tak a máš príčinu prečo ju musíš každé 3 mesiace meniť..už len vyriešiť prečo je mastná... (tesnenie pod hlavou,zároveň skontrolovať hlavu,utopenie/presah vložiek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Tak tak, taky bych to viděl na olej ve vodě. Udělat těsnění (vejdeš se do 500 kč i s prací) a pak pořádně propláchnout a vodmastit okruh. Hlavně nelitovat peněz na ten proplach-odmaštění. Mě to stálo cca 1000 kč bo se to dělalo 6x, ale zas ten 6 byl jen pro jistotu. Navíc jako bonus získáš v zimě rychlejší ohřev a větší účinnost topení a v létě lepší chlazení-nebude se ti tak často zapínat ventilátor chladiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vavroch Vloženo 15. leden 2012 Sdílet Vloženo 15. leden 2012 Děkuju Vám všem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano109 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 (editace) Junior - zavada sa ti tym odstranila? mam podobny problem, po nastartovani sa mi rozsvieti kontrolka chladiacej kvapaliny 3x pipne, teplota motora- OK, ked sa motor zohreje vypnem ho a nastartujem ziadne problem uz nesignalizuje.. vymenili mi chladiacu zmes, cidlo teploty chladiacej kvapaliny a stale to tu je... motor ma len 76 000km 2002r. moze to byt cidlo na ventilator? lebo to mi spominal chalan zo servisu ze to moze byt vadne... vedel by mi niekto poradit? Editováno: 21. Březen 2012, autor: jano109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 vymeň vyrovnávaciu nádobku na chlad.zmes http://www.cc-autodily.cz/nadobka-vyrovnavaci-4_4?brand=SKODA&model=FABIA poprípade si prečítaj tady http://forum.skodahome.cz/topic/92012-svitici-kontrolka-chlazeni-u-studeneho-motoru/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 ví pls někdo jak funguje to čidlo hladiny? když je hladina ok tak je sepnutý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 proměř si to ohmmetrem jestli je to seplé, když je hladina v pořádku. Ale tipuji že to tak bude, že s hladinou to bude seplé, poklesne-li rozepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 jsem na tom stejně. blikala kontrolka chladící kapaliny a unikala. Tekl chladič, takže ten mám vyměněný i s hadičkama k chladiči ale po cca týdnu mi začala blikat znova. jen upozorním, že jsem před chladičem měnil i nádobku na chladicí kapalinu takže ta je uplně nová. kapalina neuniká a není v ní olej, je už ten cca týden-10dní krásně čistá. stačí, když zahřeju motor a pak cestou zastavim a vypnu motor a hned nastartuju a je klid. kde může být ještě chyba? jinak kapalinu jsem koupil už tu naředěnou, takže jsem jí už nemýchal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 9. Březen 2013 Sdílet Vloženo 9. Březen 2013 podivej se na konektor, jestli neni špatnej, a jinak nádobku máš origo nebo číná? Je taky možný, že pokud jsi i měnil kapalinu tak seepři vypuštění uvolnil bordel, který se potom po nalítí dostal do okruhu a může být usazenej na čidle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 myslíš usazený na čidle v tý nádobce? Jako upřímě je to čína, byl jsem v autodílech v Praze a tam ani jinou než tuhle neměli. Jinak při výměně toho chladiče mi známej lil komplet novou. Je zase pravda, že po výměně jak chladiče, tak i té nádobky vše tak týden fungovalo naprosto v pořádku. Ale zjistil jsem, že mi chladící kapalina opět trošku uniká. před výměnou chladiče to teklo proudem, ale teď se cca při týdnu denního ježdění asi 30km denně klesla hladina v nádobce cca o 2cm. je to horší ted při sněhu a ještě na sídlišti pozorovat ale pod autem na zemi jsem žádný fleky neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 ono je chyba v tom například, že asi nevíš co je to teplotní roztažnost... dolej tam par deci kapaliny a sleduj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Musíš tam ještě trochu dolejt na tu míru co ti chybí, to je jasný, že po ujetí ti trochu bude chybet, jelikoz se to odvzdusnilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 (editace) Tak před týdnem na F1 50 kw výměna těsnění po hlavou+výměna nádobky. Na těsnění bylo vidět místo kde to stopově prolínalo do vody. Před tím jsem nádobku 2 roky vyplachoval každý půlrok nitroředidlem, ale už mě to přestalo bavit :-) Chladící systém nebyl vypláchnut, což mě mrzí, takže jestli se ty kontakty v nádobce budou zase zasírat zbytkovou mastnotou, tak to budu muset v létě na chalupě vypláchnout, což mě mrzí-další prachy do fridexu a práce. Další fakta : Najeto 230 tisíc a už je to druhé těsnění, dále bylo zjištěno, že hlava nebyla úplně suprově dotažená, kdyby se před nějakým rokem přetáhla, možná ke druhé výměně nemuselo dojít. Při té příležitosti zjištěno naprosté zasrání vahadel a celého vršku, které už se nechtěla ani hýbat-divím se, žo to ještě jelo, mytí a čištění několik hodin na mycím stole. Cena: těsnění pod hlavu+další dvě-už nevím k čemu, čištič, čištění a mytí, 3litry fridexu, 2 litry proplachovácího oleje-kvůli tomu zasrání a čištění(možnost zapadání toho sajrajtu při demotáži a čištění), nová nádobka, práce, při té příležitosti výměna oleje 4l+filtr, reset intervalu , cena 4200 kč Editováno: 29. Březen 2013, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 ono hlavně by tu hlavu chtělo srovnat a dotahnout tak jak ma byt jinak zase bude problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Ahoj prosim poradte. Nikde jsem tu nenasel prislusne tema. Kdyz je motor studeny, tak me zacala opet blikat chladici kapalina. Je ji tam dost, neunika. Drive jsem vymenil kvuli toho nadobku cinskou za oreginal a prestalo to. Ted z niceho nic opet. Nadobka vypada cista. Ta predchozi byla zasrana nejakym hnusem. Olej neunika. Vse vporadku. Poradte prosim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 zkus na primo propojit konektor co vytahnes z nadobky a vyzkousej, jestli ti to bude blikat znova ...... muze byt nadobka o5 zasrana resp. drzet se dole bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 To same delalo znamemu, dal novou nadobku, na chvili klid, pak opet svitila kontrolka, vymenil tesneni pod hlavou, dal novou nadbku a uz u to nedela, takze to tipuju na odchazejici tesneni pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Nádobka je čistá. Ta stará měla dost bordelu v sobě. Ale omlouvám se všem, děkuji za rady, ale stačilo dolít chladící směs Já se na to koukal akorád ráno když jsem spěchal do práce a blbě jsem se díval. Byla tam na minimu a hned to hlásilo. U té staré to hlásilo až když byla fakt skoro na dně. Takže zatím je klid no. To těsnění taky v brzké době vidím. Uvidíme zatím tomu nasvědčuje jen bordel v té staré nádobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 ach jo ....... si rano jeste spal a zapomel si si umejt poradne oci vid ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Četl jsem příspěvky od shora a nejdřív jsem myslel, že se jedná o stejný problém, který jsem měl kdysi já. Nakonec se tedy ukázalo (v případě Petrkillera), že šlo jen o menší množství kapaliny v nádobce. Nicméně kdyby někdo četl toto vlákno - mě se toto dělo dříve (a nešlo o malé množství chladící kapaliny) - tzn. že blikala kontrolka stavu chladící kapaliny (i když jí tam bylo dost). Nejdřív blikala při studeném motoru (když ho člověk zahřál, vypnul a zase zapnul, kontrolka se už neozvala), potom už pořád. Poprvé jsem nechal vyměnit nádržku a přestalo to. Znovu se problém objevil (blikající kontrolka) o pár měsíců později. V jednom servisu (kde jsem nechával vyměnit brzdové destičky a kotouče) na to mrkli a nezdála se jim kapalina. I když se říká (nebo to tvrdí Škodovka), že má jít o doživotní náplň, často jsem se pak na netu dočetl, že to je tak trochu nesmysl (stejně jako u několika dalších provozních kapalin) a že by se měla chladící kapalina vyměnit po 5ti letech. V tu dobu už měla za sebou (v mojí Fábce) asi 10 let (pochybuju, že jí předchozí majitel měnil), tak jsem se rozhodl, že jí vyměním. Vyčistil jsem okruh (za použití speciálního čističe na radiátory od Valvoline a potom několikarého prohnání destilky okruhem), vyměnil nádobku, dal novou kapalinu a už je to rok a zatím vše OK (ťuk ťuk). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 ze by byla moznost ta ze kapalina je uz malo vodiva a cidlo to dokazalo takto vyhodnotit ? ze uz nevodi ? ......... zda se mi to divny, ale asi realny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Možná. Resp. já na netu četl, že u Fábky se to občas stává (že začne blikat čidlo stavu chl. kapaliny) a že je to tím, že se na ty "elektrody" (či co to je) nalepí různý hnusy, co v tý kapalině kolujou (obzvlášť, když je starší) a pak je to vyhodnocený jako nedostatek kapaliny. Někomu stačí to vzít kartáčkem (např. na zuby) a zas má na nějakou dobu pokoj (stejně jako když člověk vymění nádržku samotnou). Mě to pomohlo jen na pár desítek km - asi už těch hnusů bylo v chl. kapalině moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 no ja mam teraz tiež ten problem. Ked som kupil auto bola zasrana ta nadoba tak som ju vymenil za novu. Všetko v pohode aj som dal novu napln. Po nejakom čase mi začala tiež blikať ta kontrolka ale len pri studenom motore .. ked sa zohrial tak v pohode. Včera som vypustil vodu a asi 5x som tam nalial čistu vodu nechal chvilu motor bežať čo to prešlo cez system a vypustil. Nalial novu a tak dookola. Potom som tam vlial zase G12 ale problem ten isty. Neviem čo s tym. :/ prikladam video: http://www.youtube.com/watch?v=Pv-UF9w02Gw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.