Přejít na obsah

Zadní náprava - kliková a víceprvková


Pawouk

Doporučené příspěvky

Vcera jsem jel po roce zase s multilinkem, tak vam nevim, nejak jisteji si pripadam s tou svoji klikou v O3, i jel jsem rozmlacenou silnici, spis cestou, s multilinkem sem trpel s kazdou dirou. Takze bud jsem divnej nebo je klika uplne v poho ne-li pro nejaky situace prijemnejsi. Mne klika vubec netrapi a vubec po viceprvku neplacu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do nejakeho "ekologickeho" nesmyslu multilink daji.

Premiova Octavie s motorem 2.0 TDI CR a klikovou zadni napravou je takovy nesmysl, ze vetsi jsem nevidel.

Uz jen proto bych si ozebracenou Octavii nekoupil.

Ted jsem jel v novem Golfu. Je drazsi a o neco mensi ale zpracovani auta je uplne jinde.

Octavia II tak ozebracena nebyla:(

Kdo chce O III s multilinkem tak jedine 1.8 TSI, eRSa nebo 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golfa VII jsem kousek řídil zrovna před týdnem. V Octavii mám víc pocit auta. Co je ale v GVII hodně příjemné je k řidiči nakloněnej středovej panel. Naproti tomu přístrojvka mi přijde nízká a a řešení A sloupku nešikovné. Tím pidi okýnkem stejně nic vidět není.

A nápravu jsem vůbec nepostřehnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně jak píše

 

... je takovy nesmysl, ze vetsi jsem nevidel.

 

ano, opravdu ani neviděl, však se k tomu přiznal, natož pak řídil nebo měl možnost porovnávat O III s O III

 

 

Do nejakeho "ekologickeho" nesmyslu multilink daji.

 

podobně i toto může napsat jen ten jak jsi to slušně napsal:

 

Další kritik co slyšel, ale pořádně neviděl a nejezdil a všechno ví. :kol-132:

 

no a toto mluví za vše:

 

Ted jsem jel v novem Golfu. Je drazsi a o neco mensi ale zpracovani auta je uplne jinde.

 

a všiml sis toho, že Golf je VW?

 

a na závěr rozboru duchem chudého pisálka: 

 

Kdo chce O III s multilinkem tak jedine 1.8 TSI, eRSa nebo 4x4

 

ano, je to tak... ale věř že ti si tyto auta prioritně většinou kvůli víceprvkové nápravě jistě nekupují  :kol-47:

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golfa VII jsem kousek řídil zrovna před týdnem. V Octavii mám víc pocit auta. Co je ale v GVII hodně příjemné je k řidiči nakloněnej středovej panel. Naproti tomu přístrojvka mi přijde nízká a a řešení A sloupku nešikovné. Tím pidi okýnkem stejně nic vidět není.

A nápravu jsem vůbec nepostřehnul.

 

nespletl ses? nechtěl jsi psát do tohoto vlákna? http://forum.skodahome.cz/topic/124816-oiii-vs-konkurence/

 

jak souvisí středový panel, přístrojový panel, A sloupek s víceprvkovou nápravou to opravdu mimo všechna chápání....

 

jinak já u své O III s klikou také nevidím jak píšeš pidi okýnkem nápravu, pokud někdo ano, má asi děravou podlahu či co....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ?

 

Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát.

Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím.

 

Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak hoši!!! V rodině máme OIII s klikou a víceprvkem  a GVII s klikou takže můžu porovnat vše. Mezi OIII takovej rozdíl není klika více ,,bouchá" na nerovnostech jinak je vpohodě, multilink bouchá taky jen trochu méně obě Octavie se sportovním povozkem a 18"kolech!!! :kol-31: Golf je natom trochu lépe sportovní povozek a 17" kola méně jsou slyšet rázy od zadku (tlumenější) jinak žádný dramatický rozdíly v  podvozcích není Golf je celkově tišší!!! :kol-47:

A záměna kliky za víceprvek nemožná - jinde umístěné pružiny, u 1.4TSI velký tlumič výfuku (víceprvek by se nevešel), jiný uložení vlečných ramen atd. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ?

 

Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát.

Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím.

 

Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe....

 

nechci tu zase přestřelku, ale mám pocit že ty máš komplex se navážet do všeho co napíšu....

 

jistě jsi myslel každý nový příspěvek, pochopil jsem ....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravče, viewer to naprosto přesně vystihnul. Chce to z tvé strany méně aktivismu a podrážděnosti a bude to ke všeobecné spokojenosti. Na kontrolu dodržování místních zvyklostí a pravidel je zde tým moderátorů, tudíž není nutné, abys neustále někoho plísnil a poučoval - jen tím provokuješ ostatní a zapleveluješ forum. Já si zde pořádek zjednám sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZDE v této souvislosti zajímavé téma na briskoda, jak v několika případech zapomněli prodejci vymontovat aretační přepravní elementy z tlumičů nového auta při prodeji - děs! to je panečku reklama prodejní sítě ŠA

 

post-114490-0-10833700-1401112682.jpg

 

20140517_161119_zps41feb2e0.jpg

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me zlobi, ze Octavia III je oholene auto. Za nejakou dobu budu resit jakou Octavii si poridit. A absence multilinku v motorizaci 2.0 TDI je pro mne nezkousnutelna.

Treba se v koncernu hnou ledy a multilink se do 2.0 TDI vrati.

Jinak dekuji za pouceni Hravcovi. Auto se 77 kw motorem a bez multilnku musi byt utrpeni, chapu:)

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Acom: povoz se s O3 s klikou a zjistis ze si vlastne nezjistil nic. Ja najezdil 500tis km s viceprvkem u O2 a ted jezdim s klikou. Vim trochu jina auta, ale s O3 se mi na silnici jezdi lepe a i lepe

se mi rezou zatacky i lepe to auto sedi pri vysokych rychlostech. Takze za me klika super bez problemu, to jestli vic bouchne nevim nijak to neregistruji.  Obecne je mi jedno jestli mam vzadu torzni tyc, viceprvek, kliku, listova pera ci vzduchove tlumice.

Podstatne je pro mne jak je celkove podvozek naladeny a jak se s nim pri jizde citim a jaky mi dodava pocit jistoty pri rizeni bez ohledu jakou technologii vyrobce zvolil. S klikou jsem ten dobry pocit neztratil.
I kdybych si mohl za viceprvek priplatit, tak bych to po zkusenostech co ted mam neudelal - pro mne vyhozeny penize.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...